Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
MHF
Berichten: 1395
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:03 pm

Bericht door MHF » vr aug 18, 2006 9:46 am

Baseman schreef:
MHF schreef:Zoals Zlatan met Trezeguet een goalgetter naast zich vond bij Juve vindt hij die nu weer in Crespo. Dat zou voor beide heren best eens aardig uit kunnen pakken
En Adriano blijft rustig op de bank zitten ?
Ongetwijfeld niet maar mijn beredenering waarom daarvan geen sprake zal zijn staat hieronder reeds vermeld Base, ik denk dat er nog iemand (Adriano) vertrekt.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr aug 18, 2006 1:22 pm

Zigic staat op het punt te tekenen voor Juventus.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 18, 2006 3:42 pm

Een matige spits, in mijn ogen. Ik ben blij dat Ajax hem destijds niet heeft gehaald. :xyxthumbs:

Met het vertrek van Vieira, Emerson, Cannavaro, Ibra, Zambrotta, Thuram en straks ook nog Trezeguet en het aantrekken van vervangers als Zigic is Juve al behoorlijk wat pijn gedaan.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr aug 18, 2006 4:53 pm

Het is ook maar serie B Thomas!
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 18, 2006 5:47 pm

Ja, dat wel. Maar ik denk niet dat spelers het seizoen erop staan te springen om naar Juventus te gaan. Of ze nou promoveren of niet. Ze zullen het dus nog wel een tijdje met dit team moeten doen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 18, 2006 7:47 pm

Vruchteloos overleg Juve met bond

De degradatie van Juventus naar de Serie B blijft vooralsnog een feit. Op vrijdag leverde een verzoeningspoging van het Italiaanse Olympisch comité CONI tussen Juve en de Italiaanse voetbalbond niets op. De bond werd verzocht om met de hand over het hart te strijken en Juve net als AC Milan, Fiorentina en Lazio in de Serie A te laten.

In juli werd Juventus met degradatie en zeventien punten in mindering bestraft voor het aandeel in het manipulatieschandaal. De club legt zich niet neer bij de straf en kan nog in beroep bij een regionale rechtbank of desnoods bij de Europese rechter.
voetbal.nl

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr aug 18, 2006 7:48 pm

Thomas schreef:Ja, dat wel. Maar ik denk niet dat spelers het seizoen erop staan te springen om naar Juventus te gaan. Of ze nou promoveren of niet. Ze zullen het dus nog wel een tijdje met dit team moeten doen.
O jawel hoor. Zodra Juventus weer in de Serie-A uitkomt, komen de spelers van alle kanten. Juventus blijft toch de grootste club van Italië.....

Ook bemiddeling helpt Juventus niet

Voor Juventus is er weer een mogelijkheid vervlogen in de hoop de straf verminderd te krijgen voor het manipuleren van wedstrijden.
De beroepscommissie van het Italiaans Olympisch Comité bracht vertegenwoordigers van Juventus en de bond bij elkaar in de hoop dat de partijen er onderling uit zouden komen.
Maar het onderhoud heeft nergens in geresulteerd, zo maakte Juventus bekend.

'Het resultaat was niet positief', zei Juve-voorzitter Giovanni Cobolli Gigli. 'Maar we hebben in ieder geval de kans gekregen ons verhaal te doen. We hebben gewezen op de straf, die ons disproportioneel veel schade toebrengt in sportief en financieel opzicht.'

Maandag komt de clubleiding van Juventus bij elkaar om zich te beraden over de volgende stap. De Turijnse club wil de degradatie naar de Serie B desnoods bij de burgerrechter aanvechten, zeker omdat de andere drie schuldig verklaarde clubs er minder slecht vanaf kwamen.
VI

...maar ook de onbeschoftste. Hoe dúrven ze die straf aan te vechten. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 18, 2006 7:49 pm

Ik was eerder. :cheer:

Is Milan niet de grootste club van Italië qua supportersaantallen en aanzien?

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » vr aug 18, 2006 8:21 pm

Ik dacht dat Juventus de grootste TV-deal heeft gemaakt; op zich een aardige graadmeter. Juve is in elk geval populair in het hele land; andere clubs zijn veel meer plaatsgebonden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr aug 18, 2006 8:23 pm

Naar verluidt is de helft van de Italiaanse tifosi supporter van Juventus.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 18, 2006 9:11 pm

Des te aparter blijft het dat er nooit een hond in de Delle Alpi zit.

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » vr aug 18, 2006 9:24 pm

Wat is er aan de hand met Chris Chivu? Dit filmpje is van eergisteren en staat al een dag in de meest bekeken filmpjes bij Youtube...

http://www.youtube.com/watch?v=1YqP6hhU-PI

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr aug 18, 2006 10:21 pm

Ik krijg de indruk dat het niets ernstigs is. Is hij getrouwd met een of ander model, ofzo?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr aug 18, 2006 10:23 pm

Thomas schreef:Des te aparter blijft het dat er nooit een hond in de Delle Alpi zit.
Yep. Torino is populair bij de locals.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr aug 18, 2006 10:24 pm

Ik denk dat ze het nogal opvallend vinden dat Chivu met een vrouw gesignaleerd is.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr aug 18, 2006 10:36 pm

Je hebt wilde nachten beleefd met Cris?

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za aug 19, 2006 12:25 am

Ye' Mighty Oak schreef:Ik denk dat ze het nogal opvallend vinden dat Chivu met een vrouw gesignaleerd is.
normaal loopt hij er inderdaad met minimaal drie.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 19, 2006 10:49 pm

Pizarro verhuist alsnog naar AS Roma

19/8/2006 23:13

AS Roma heeft de overgang van David Pizarro alsnog afgerond. De middenvelder van Inter tekent in Rome voor vier jaar.

De transfer had wat meer voeten in de aarde dan verwacht. De overgang leek vrijdag in kannen en kruiken, totdat Pizarro zich terugtrok omdat hij zich niet kon vinden in het aangeboden salaris.

Maar een persoonlijk onderhoud met Roma-coach Luciano Spalletti deed Pizarro terugkomen op zijn besluit. De Chileen vloog terug naar Rome om de laatste details alsnog naar tevredenheid in te vullen.
Juventus simpel door in Coppa Italia

19/8/2006 23:27

De eerste officiële wedstrijd na de terugzetting naar de Serie B heeft Juventus winnend afgesloten. Ten koste van Martina werd de eerste ronde van de Coppa Italia simpel overleefd (3-0).

Met WK-ganger Gianluigi Buffon op het doel kende Juventus weinig problemen. Marco Marchionni, Valeri Bojinov en Pavel Nedved namen de treffers voor hun rekening.


vi.nl

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo aug 20, 2006 12:05 pm

Hele goeie aankoop van Roma. Misschien dat Esposito en Vucinic nog komen, maar ik vind de selectie nog lang niet acceptabel. Voorin mist het nog veel stootkracht.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 4:05 pm

Juve neemt risico met stap naar burgerrechter


Juventus wil ook de laatste kans aangrijpen om in beroep te gaan tegen de gedwongen degradatie naar de Serie B en een start met zeventien strafpunten. De club uit Turijn stapt naar de burgerrechter en riskeert daarmee een schorsing van de UEFA en FIFA.
Juve vindt nog altijd dat het veel te zwaar is aangepakt voor zijn rol in het grote Italiaanse fraudeschandaal. 'We procederen verder vanwege de onterechte en buitenproportioneel zware straf in vergelijking met de andere clubs', liet Cesare Zaccone, de advocaat van de bianconeri weten. Juventus is de enige club die daadwerkelijk is teruggezet.

Mocht Juventus succes hebben bij de burgerrechter, dan kan het in aanvaring komen met de UEFA en FIFA. De Europese en wereldvoetbalbond menen dat het eigen rechtssysteem voldoet. Clubs die elders hun recht zoeken, kunnen rekenen op een schorsing voor internationale competities voor meerdere jaren.

De Italiaanse voetbalbond heeft bekendgemaakt dat het programma voor de Serie A en B op 30 augustus wordt bekendgemaakt. Op 10 september moeten de eerste duels worden gespeeld. Mogelijk dat die deadline de burgerrechter ertoe aanzet om snel een uitspraak te doen.
VI
Het stinkt aan alle kanten!

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma aug 21, 2006 4:08 pm

Ik hoop dat Juventus compleet geslacht gaat worden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 4:11 pm

343 schreef:Ik hoop dat Juventus compleet geslacht gaat worden.
Ik ook. Juventus geeft blijk van een verrotte mentaliteit. :pukey:
Het stinkt aan alle kanten!

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma aug 21, 2006 4:18 pm

Ach, een zwarte club. Al zeker sinds de Heizel toen Platini en co het wel nodig vonden om een ereronde te lopen met de EC. Ik schijt sowieso op Italiaans voetbal. :pukey:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma aug 21, 2006 4:22 pm

Dan heb je zeker een leuke zomer gehad :D

Ach, voor Italiaanse clubs telt toch vooral de eigen competitie. En als de UEFA of FIFA ze schorst, dan stellen ze dat toch gewoon weer aan de kaak bij een burgerrechter?

Juventus is misschien verrot, maar de FIFA is nog veel verrotter.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 21, 2006 4:29 pm

Juve vindt nog altijd dat het veel te zwaar is aangepakt voor zijn rol in het grote Italiaanse fraudeschandaal. 'We procederen verder vanwege de onterechte en buitenproportioneel zware straf in vergelijking met de andere clubs', liet Cesare Zaccone, de advocaat van de bianconeri weten. Juventus is de enige club die daadwerkelijk is teruggezet.
Ik vind dat Juve helemaal gelijk heeft.....



.....De straffen van die andere clubs hadden veel zwaarder moeten zijn.


Ik heb trouwens nog liever dat Juve 5 jaar Europa wordt uitgezet dan dat men een jaartje teruggezet wordt naar de Serie B. Daar redden ze zich toch wel binnen een jaar weer uit.

Plaats reactie