Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 29, 2006 9:34 am

Wie zegt dat ie veertiger is. Overigens is er niets mis met veerigers! :D ;)
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di aug 29, 2006 10:14 am

Hij is in ieder geval ouder dan wat er in zijn paspoort staat.
En met veertigers is niets mis :xyxthumbs: Alleen willen jullie ze niet in de spits bij Ajax zien lijkt mij :D

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 29, 2006 10:16 am

Ik zou mezelf best in de spits bij Ajax willen zien hoor! Dodelijke doelpuntenmachine! :cheer: :bis:
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di aug 29, 2006 10:37 am

:D
Doe mee met de talentendagen, je weet maar nooit ;)

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 29, 2006 10:46 am

Kun je als veertiger nog talent zijn? Ik wil wel op Steef's lijstje!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Bericht door bryan » di aug 29, 2006 12:44 pm

het schijnt dat davids flink ruzie heeft gehad met zokora bij spurs

als davids even snel weg moet bij spurs, dan kan ajax een pitbull op het middenveld prima gebruiken, toch?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di aug 29, 2006 12:47 pm

Onze selectie is rond. :sad:

Ik weet het niet met Davids, hoor. Hij voetbalt nu bij een leuke club, die veel geld uitgeeft, maar niet presteert. De deur staat bij mij op een heel klein kiertje, maar eigenlijk heb ik het wel een beetje gehad met hem.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 29, 2006 4:54 pm

Baseman schreef:Wat moet je met een veertiger in de spits ?
Die jongen is uitstekend te gebruiken als backup/pinchhitter of zelfs achter de spits.
Peter schreef:Onze selectie is rond. :sad:

Ik weet het niet met Davids, hoor. Hij voetbalt nu bij een leuke club, die veel geld uitgeeft, maar niet presteert. De deur staat bij mij op een heel klein kiertje, maar eigenlijk heb ik het wel een beetje gehad met hem.
Ik deed na het afketsen van z'n transfer ook heel stoer door te zeggen dat ik hem niet meer hoefde, maar stiekem misschien toch nog wel.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di aug 29, 2006 5:18 pm

Vind dat Ajax er goed aan heeft gedaan om Kanu niet te halen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 29, 2006 5:21 pm

Ik ook. Waarom zou je Kanu halen als je Huntelaar en Babel hebt en Charisteas, die ik liever heb, en Rosenberg wilt verkopen?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 29, 2006 5:28 pm

Kanu is op meerdere posities inzetbaar, beter dan Rosenberg op welke positie dan ook, beter dan Babel in de spits en ik denk dat hij de rol van Charisteas (die volgens de directie van Ajax blijkbaar teveel salaris opstrookt) prima zou kunnen vervullen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 29, 2006 5:44 pm

Kanu is ook geen goedkope, hoor. Bovendien heeft hij minder groeimogelijkheden dan Babel en is hij minder goed dan Babel. Ik houd niet van spelers zonder groeimogelijkheden als tweede keus te gebruiken.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 29, 2006 6:33 pm

Charisteas heeft ook niet echt groeimogelijkheden meer.

Ik denk dat Kanu best wel wat had willen inleveren om weer bij Ajax te komen voetballen. Hij is maanden lang transfervrij geweest.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 29, 2006 9:27 pm

Maar Charisteas staat al onder contract (voor zo lang het nog duurt, want Van Geel zal nog wel een beetje voor hem willen vangen).

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 29, 2006 10:22 pm

Als Ajax Charisteas voor 2,5 miljoen had kunnen verkopen en Rosenberg voor 3 miljoen dan hadden ze Kanu transfervrij op kunnen pikken. Een prima deal.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 5:41 pm

Het stikt van de transfers in Engeland:
Celtic haalt vreemde Gravesen op bij Real

30/8/2006 16:14

Bij Real Madrid zijn ze verlost van Thomas Gravesen. De Deense middenvelder tekende woensdagmiddag een driejarig contract bij Celtic, dat ongeveer drie miljoen euro betaalt.

'Ik sta te trappelen om bij Celtic te laten zien wat ik kan. Ik kijk er naar uit om volgende week mijn nieuwe ploeggenoten te zien', aldus de 64-voudig Deense international, van wie coach Gordon Strachan zegt: 'Hij is een speler met veel vaardigheden, ervaring en karakter. Kwaliteiten die elke ploeg beter maken. We zijn blij dat hij bij ons getekend heeft.'

Gravesen mocht vertrekken bij Real Madrid, waar hij niet voorkomt in de plannen van coach Fabio Capello, die de dertigjarige Deen maar een vreemde vogel vindt. Gravesen speelde anderhalf seizoen voor De Koninklijke en kwam daarvoor uit voor onder andere Everton.
:D

O'Neill haalt Petrov van Celtic naar Villa

30/8/2006 14:49

Martin O'Neill heeft zijn eerste versterking binnen. De coach van Aston Villa haalde Stilian Petrov op bij zijn oude club Celtic.
Petrov tekende een vierjarig contract bij de club uit Birmingham, waar O'Neill sinds juli werkzaam is en miljardair Randy Lerner sinds augustus de nieuwe eigenaar is. Villa betaalde circa negen miljoen euro voor de 65-voudig Bulgaars international (zeven goals), die nog tot medio 2010 onder contract stond bij Celtic.

Petrov speelde sinds 1999 voor Celtic. In het seizoen 2001 werd hij uitgeroepen tot speler van het jaar, als beloning voor zijn goede spel tijdens de succesvolle jacht van The Bhoys op de Schotse treble. O'Neill was destijds coach op Parkhead.

O'Neill zou ook nog van plan zijn om Javier Saviola naar Villa Park te halen. De 24-jarige Argentijnse spits is overbodig bij Barcelona.
Eindelijk weg bij Celtic. Ik ben benieuwd hoe hij het bij Villa gaat doen.

Diawara dure aankoop voor Charlton Athletic

30/8/2006 17:48

Charlton Athletic heeft de defensie versterkt met Souleymane Diawara. De 27-jarige international van Senegal is met een transfersom van 5,5 miljoen euro een van de duurste aankopen uit de clubhistorie. Slechts vier spelers kostten The Addicks meer geld.

Diawara wordt overgenomen van het Franse FC Sochaux waar hij aan zijn vierde seizoen was begonnen. Eerder stond hij vijf seizoenen onder contract bij Le Havre. Voor Senegal staat Diawara op 28 caps.
Transfer Fernandes naar Pompey hangt om lies

30/8/2006 18:08

Portsmouth heeft met Benfica een akkoord bereikt om Manuel Fernandes voor bijna tien miljoen euro over te nemen. De transfer van de twintigjarige middenvelder vormt een clubrecord voor Pompey, mits hij herstelt van een liesblessure.

Fernandes faalde al twee keer om door de medische keuring heen te komen en is in ieder geval de komende twee maanden nog niet inzetbaar. Manager Harry Redknapp wil de tweevoudig Portugees international desondanks graag aan zijn selectie toevoegen.

Ondanks zijn jonge leeftijd speelde Fernandes al 67 wedstrijden in de hoofdmacht van Benfica, waarin hij drie keer scoorde.
Middlesbrough zet verdediging in steigers

30/8/2006 18:28

Middlesbrough heeft er in een dag een nieuw verdedigingscentrum bij. Jonathan Woodgate wordt gehuurd van Real Madrid, terwijl ook Robert Huth zijn langverwachte transfer afrondde.

De flirt met Huth dateert al van begin juni. Middlesbrough was het met Chelsea eens over een transfer, maar blies de zaak af nadat de Duitser niet door de medische keuring heen kwam. De 22-jarige verdediger bleek een ernstige enkelblessure te hebben.

Nu Huth weer fit is, heeft de transfer toch nog zijn beslag gekregen. Middlesbrough betaalt ruim acht miljoen euro voor de Duitser.

Woodgate (26) wordt voor een jaar gehuurd van Real Madrid. De vijfvoudig Engels international kende in zijn twee seizoenen in Spanje veel blessureleed. De nu fitte verdediger gaf afgelopen week al te kennen graag naar Engeland terug te keren om weer spelritme op te doen.
vi.nl

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » wo aug 30, 2006 5:55 pm

Thomas schreef:Kanu is op meerdere posities inzetbaar, beter dan Rosenberg op welke positie dan ook, beter dan Babel in de spits en ik denk dat hij de rol van Charisteas (die volgens de directie van Ajax blijkbaar teveel salaris opstrookt) prima zou kunnen vervullen.
Op welke posities is Kanu dan allemaal inzetbaar volgens jou?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 30, 2006 9:32 pm

8 miljoen betalen voor standbeeld Huth :spijker: :drecul2:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 11:12 pm

Alaindebanaan schreef:
Thomas schreef:Kanu is op meerdere posities inzetbaar, beter dan Rosenberg op welke positie dan ook, beter dan Babel in de spits en ik denk dat hij de rol van Charisteas (die volgens de directie van Ajax blijkbaar teveel salaris opstrookt) prima zou kunnen vervullen.
Op welke posities is Kanu dan allemaal inzetbaar volgens jou?
Als schaduwspits als spits en misschien zelfs aan de buitenkant.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » do aug 31, 2006 8:48 am

Als alles goed gaat worden Tevez en Mascherano een jaar gehuurd van MSI door...West Ham Utd.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10328
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » do aug 31, 2006 9:31 am

dan zou west ham zeker geen slechte deal doen!!!

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » do aug 31, 2006 9:47 am

Thomas schreef:
Alaindebanaan schreef:
Thomas schreef:Kanu is op meerdere posities inzetbaar, beter dan Rosenberg op welke positie dan ook, beter dan Babel in de spits en ik denk dat hij de rol van Charisteas (die volgens de directie van Ajax blijkbaar teveel salaris opstrookt) prima zou kunnen vervullen.
Op welke posities is Kanu dan allemaal inzetbaar volgens jou?
Als schaduwspits als spits en misschien zelfs aan de buitenkant.
Nou volgens mij redt hij dat niet meer. Als diepe spits, oké.
Maar van de zijkant zie ik geen voorzetten van Kanu komen, en ook in het huidige systeem van Ajax zie ik hem niet vanaf het middenveld spelen hoor..
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 10:54 am

Steef schreef:Als alles goed gaat worden Tevez en Mascherano een jaar gehuurd van MSI door...West Ham Utd.
Hmmz, had PSV geen deal met ze kunnen sluijten?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 11:52 am

Real ruilt Ronaldo, Adriano en Reyes

31/8/2006 9 :00

Real Madrid is nog heel wat van plan op de laatste dag van deze transferperiode. Haast alle Spaanse media berichten dat Adriano en José Antonio Reyes naar De Koninklijke komen en dat Ronaldo en Julio Baptista vertrekken.

Real zou het met Arsenal eens zijn over de transfer van Reyes. De 22-jarige aanvaller komt naar Madrid in ruil voor Baptista en een bedrag van naar verluidt drie miljoen euro. Reyes heeft al meerdere malen laten weten weg te willen uit Londen, de 24-jarige Baptista is uit de gratie bij coach Fabio Capello.

De Madrileense club is het ook eens met Internazionale over de voorwaarden van een overgang van Ronaldo naar Milaan en Adriano naar Spanje. Capello heeft niet echt grote plannen met Ronaldo, vandaar dat de 29-jarige Roni graag terug wil naar Inter.

Voorwaarde voor het slagen van deze deal met Ronaldo en Adriano, is dat Baptista ook daadwerkelijk Real verlaat. Als de Braziliaanse middenvelder verkast dan komt er bij Real een plaats vrij voor een speler van buiten de Europese Unie, in dit geval dus Adriano.
www.vi.nl

3 miljoen voor Reyes? Is dat niet heel weinig?

Gebruikersavatar
J.C.
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo sep 01, 2004 5:04 pm

Bericht door J.C. » do aug 31, 2006 11:54 am

3 meloen én Baptista.

Gesloten