Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za nov 03, 2007 10:39 pm

2 - 0 Sevilla - R. Madrid. 37 minuut.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za nov 03, 2007 11:11 pm

Ramos douchen ...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma nov 05, 2007 3:14 pm

Schuster wijt nederlaag aan Catalaanse arbiter
04/11/2007 14:27

Dat Real Madrid zaterdag verloor van Sevilla had weinig te maken met spel van beide ploegen. Volgens trainer Bernd Schuster lag de oorzaak bij de man in het zwart.

Scheidsrechter Álvarez Izquierdo moest het na afloop ontgelden. 'Wat is hij?', stelde Schuster na de 2-0 nederlaag zich een vraag. 'Een Catalaan. Ik hoef niet meer te zeggen?'

De Duitse coach toonde zich met dit commentaar een slechte verliezer. Bij beide doelpunten van Sevilla maakte het Madrileense centrale verdedigingsduo Fabio Cannavaro en Christoph Metzelder geen solide indruk.
vi.nl

Wat een gelul, zeg. Real werd voor die rode kaart ook al behoorlijk weggespeeld. Het wordt eens tijd dat ze in Madrid een centrumverdediger aan gaan trekken die in het Spaanse voetbal past, in plaats van Cannavaro alsmaar op te stellen.

Sevilla-Real Madrid 2-0 (weer geen basisplek voor Tommie de Mul, Jöhnk)

Barcelona-Real Betis 3-0

Atletico de Madrid-Villarreal 3-4 (met Godin in de basis, heb alleen nog geen idee hoe hij het deed)

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za nov 10, 2007 9:48 pm

Getafe - Barcelona 2 - 0 .. Aanfluiting kwa voetbalspel van de kant van Barca ...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr nov 16, 2007 7:53 pm

'Real heeft voorkeur voor getrouwde spelers'
16/11/2007 19:39

Spelers die in de echt zijn verbonden hebben een streepje voor in contractonderhandelingen met Real Madrid. In de visie van De Koninklijke zijn getrouwde voetballers betere professionals.

'Als we transfers voorbereiden, vragen we eerst aan spelers of ze getrouwd zijn', vertelde trainer Bernd Schuster tijdens een lezing in Zaragoza. 'Deze types zijn stabieler. Wij zijn van mening dat onze spelers er de beste mogelijke levenswijze op na moeten houden. Ze representeren Real Madrid 24 uur per dag en moeten Real Madrid altijd in hun hoofd meedragen.'

Het gedrag van de Real-vedetten buiten het veld is weer eens een actueel onderwerp nadat Robinho zijn boekje onlangs te buiten is gegaan. Na de met 5-0 gewonnen interland van zijn vaderland Brazilië tegen Ecuador feestte Robinho er lustig op los. Gevolg was dat de 23-jarige aanvaller te laat terugkeerde in Madrid.

Wat dat betreft is Raúl een beter rolmodel. De aanvoerder van Real viert zijn doelpunten steevast door zijn trouwring te kussen.

vi.nl

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » vr nov 16, 2007 10:53 pm

Waar heb ik dat vaker gelezen?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr nov 16, 2007 10:54 pm

Volgens mij was er een club ergens in Oekraïne die eiste dat hun op hol geslagen toptalent ging trouwen.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » vr nov 16, 2007 10:56 pm

Volgens mij hadden ze bij Fenerbahce of AC Milan ook zo'n clubcultuur. Er zijn trouwens sowieso veel clubs waar trainers het liefst hebben dat hun spelers getrouwd zijn: dat scheelt een hoop losbandigheid.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » za nov 17, 2007 10:49 am

Is het niet een beetje naief om te denken dat getrouwde voetballers niet meer los gaan?

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za nov 17, 2007 7:15 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef: Gelukkig is Pepe geblesseerd zodat Schüster heeft kunnen zien dat hij met Metzelder wel een echte topverdediger heeft aangetrokken.
Zou RGB die Metzelder nog steeds een topverdediger vinden of?! :hypocrite.gif:

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » ma nov 19, 2007 2:02 pm

Je hebt gelijk Wimpey, en die Sneijder raakt ook geen bal meer; miskleun van 27 miljoen.

Tot volgende week natuurlijk, want als ie dan 2 goals maakt is het gewoon een wereldtopper. Altijd al geweten :hypocrite.gif:


Als jij m nu elke week van hero to zero laat gaan dan trek ik mn conclusies aan het einde van het seizoen; kijken we dan of we het met elkaar eens zijn :icon_wink.gif:

Arthur schreef:Is het niet een beetje naief om te denken dat getrouwde voetballers niet meer los gaan?
De Madrid selectie kennende... behoorlijk naief ja
:smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma nov 19, 2007 2:41 pm

Even over Sneijder: ik vind hem zeker geen verkeerde speler, maar als ik Real was dan had ik toch liever Diego, Modric of Carvalho gehad.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma nov 19, 2007 2:45 pm

Allemaal meer spelverdeler dan Sneijder, die het toch vooral van z'n hele directe manier van spelen moet hebben en gefixeerd is op z'n ongekend goede schot. Of bedoelde je dat niet?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma nov 19, 2007 2:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma nov 19, 2007 2:57 pm

Klopt ja. Sneijder is meer een momentenvoetballer.

Maar daar schijnen ze in Madrid van te houden.

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di nov 20, 2007 12:08 am

Ik zou niet weten waarom Madrid daarin anders zou zijn dan welke andere club. Men houdt van goede voetballers, en Sneijder is een goede speler. Spectaculaire speler ook en hij heeft een paar heel goede wedstrijden hier gespeeld en een belangrijke rol vervuld in het opleuken van het spel.

Maar hij heeft ook zijn makken en alles en idereen moet nog wennen aan elkaar, de trainer en de speelstijl. Ik weet het nog niet. Ik vind Sneijder wel een mooie speler, de beste afstandsschutter van Europa. Of hij goed genoeg is voor het allerhoogste weet ik nog niet, heb ik wat twijfels over.

Real kon Diego in elk geval niet krijgen. Die werd door Bremen vast gehouden en Real wilde niet ver genoeg gaan om daar verandering in te krijgen. Jammer, want een enorme sensatie in Duitsland en een en al creativiteit natuurlijk. Was als 16 jarige de beste van zijn leeftijd en die dip bij Porto heeft hij ook goed overleefd(verkeerde mensen om zich heen, slechte mentaliteit; beetje hetzelfde als Robinho). Qua type was ie sowieso een betere keuze geweest denk ik. Veelzijdiger speler natuurlijk.

Carvalho is niet echt een optie geloof ik(voor verrassend weinig grote europese clubs trouwens, kan ook met zijn vormdip te maken hebben gehad), al ben ik wel erg van hem gecharmeerd. Als ik kijk speelt hij meestal geweldig.
Modric ken ik niet goed genoeg, die zie ik alleen af en toe europees spelen. Wel een mooie voetballer maar kan ik niet echt goed analyseren op Real niveau.

wimpey
Berichten: 52118
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di nov 20, 2007 9:21 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Je hebt gelijk Wimpey, en die Sneijder raakt ook geen bal meer; miskleun van 27 miljoen.
Bollocks. Metzelder is gewoon een brokkenpiloot, dat was ie altijd al en zal ie ook altijd blijven. Jij noemde Metzelder een topverdediger, maar dat is ie gewoon niet, dat was ie nooit (als ie bij hoge uitzondering eens niet geblesseerd was) en dat zal ie ook nooit worden. Die jongen heeft niets bij Madrid te zoeken.

En de vergelijking met Sneyder gaat natuurlijk nergens over, RGB. De kwaliteiten van Sneyder zijn genoegzaam bekend. Sneyder heeft vrijwel alles om een absolute topper te worden. Metzelder niet, simpel zat.

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di nov 20, 2007 11:39 pm

Welnee Wimpey. Metzelder is vanaf jongs af aan altijd nationaal en internationaal geprezen als een topspeler. Ik ben het echt totaal niet met je eens en jouw mening is ook geenszins maatgevend voor de heersende opinie over Metzelder. Hij is dit jaar de beste centrumverdediger van Madrid, swoit.

Wat je tegen hem in kunt brengen is dat hij heel veel geblesseerd is, en dat is exact de kanttekening die ik heb gemaakt. Maar hij was gratis (en kon ondanks zijn gebrek aan kwaliteiten naar elke topclub ter wereld) dus dan wil ik daar niet te zwaar aan tillen. Madrid heeft per definitie een shaky verdediging, zeker als de organisatie nog wankel is(zoals nu). Maar zijn rust is een verademing vergeleken met bijvoorbeeld Pepe.

Niet zo simpel dus, en over Sneijder ben ik duidelijk genoeg geweest. Ik ben over beide spelers tot nog toe tevreden, gebaseerd op het seizoen tot nu toe, niet de laatste wedstrijd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo nov 21, 2007 1:50 am

Nu is het natuurlijk ook niet zo heel moeilijk om de best presterende centrumverdediger van Real Madrid te zijn. :wink.gif: Zet Breno er neer en hij is binnen de kortste kere niet meer uit dat elftal te slaan.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » wo nov 21, 2007 1:56 am

Klopt het dat Diego Valeri naar Madrid verkast?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo nov 21, 2007 2:04 am

Ik heb er nog niets over gehoord of gelezen. Hoe kom je daarbij, Generaal?

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » wo nov 21, 2007 2:06 am

Thomas schreef:Ik heb er nog niets over gehoord of gelezen. Hoe kom je daarbij, Generaal?
Van DAM, die dat nogal stellig op een ander forum postte. Maar ik vermoedde al dat het grote onzin was.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo nov 21, 2007 1:44 pm

Ah DAM, een van de betere posters van de afgelopen jaren. Wanneer komt hij weer eens hier posten? Een genot om te lezen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo nov 21, 2007 2:14 pm

Misschien moet je het aan generaal vragen. :hypocrite.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo nov 21, 2007 2:18 pm

Jesse schreef:Ah DAM, een van de betere posters van de afgelopen jaren. Wanneer komt hij weer eens hier posten? Een genot om te lezen.
DAM komt niet meer terug op AT.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo nov 21, 2007 2:19 pm

Want?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie