Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do feb 07, 2008 9:31 pm

Thomas schreef:Ooit een land vol voetbaltraditie, nu al jaren het land waar de commercie het voetbal compleet heeft overgenomen. Belachelijke salarissen, Russische en Thaise boeven die de clubs overnemen, elftallen zonder Engels gezicht, schijt aan de jeugdopleidingen en dramatische prestaties met het nationale elftal.
:worshippy.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do feb 07, 2008 10:42 pm

De enige manier waarop je dit kunt proberen te voorkomen is door als publiek te laten merken dat je het niet pikt. Zolang mensen massaal blijven kijken en naar het stadion komen gaan ze hier mee door. Alles voor het geld.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 3:18 pm

Man City loopt ff over ManU heen.. heerlijke wedstrijd!! 0-2

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 3:19 pm

:hupajax.gif:

Volgens mij heeft City daar nog nooit gewonnen.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 3:30 pm

ManU speelt in een historisch shirt ter nagedachtenis van de overleden spelers van ManU 1958.

Maar vervolgens zien ze deze shirts meer als mooie merchandising stunt (zie het aantal shirts in het publiek) Walgelijke acties om over de lijken van je eigen spelers ff miljoenen binnen te willen halen..

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 5:00 pm

Dat geld zal wel naar de nabestaanden gaan :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo feb 10, 2008 5:02 pm

Ik hoop het. Anders is het gewoon walgelijk
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo feb 10, 2008 5:26 pm

Nu Chelsea Liverpool met Dirkie als rechts en Babel als linksbuiten. Crouch als enige spits.

Kuijt speelt waardeloos, Babel is wel aanwezig en kapt en draait redelijk kort. Zijn techniek is goed verbeterd al was dat tijdens Nederland niet te zien.

Anelka is een prutser die niet kan voetballen en verder vraag ik me af of er een betere verdedigende middenvelder is als Mascherano :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo feb 10, 2008 6:22 pm

Saaie pot. Ik zoek het bad maar op.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za feb 16, 2008 7:56 pm

ManU is Arsenal aan het vernederen.. Metname Nani speelt een uitstekende wedstrijd. tussenstand 4-0

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do feb 21, 2008 9:07 pm

Wat is die Rooney toch een klasbak. Die is voor Man U wat Keane en Cantona ooit waren. 5 wedstrijden heeft Man U dit seizoen verloren, in alle 5 wedstrijden was Rooney er niet bij. En zonder Rooney bakken Tevez en zelfs Ronaldo er relatief weinig van. Kan geen toeval zijn.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do feb 21, 2008 9:11 pm

Je zit me toch niet uit te dagen hè, Willem? :wink.gif:

Tevez heeft allang aangetoond het niveau van de top aan te kunnen. Van de week was-ie weer beslissend tegen Lyon. En Ronaldo heeft tot nu toe meer bewezen in het shirt van Man U dan Rooney. Mijn conclusie: het zijn alle drie klasbakken.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do feb 21, 2008 9:18 pm

Thomas schreef:Je zit me toch niet uit te dagen hè, Willem? :wink.gif:
Nee. Man U verloor van Man City, Rooney was er niet bij. Waar waren Ronaldo en Tevez? Heb ze niet gezien.

Man U kan niet zonder de passie en mentaliteit van Rooney. Hij is het hart en de ziel van die ploeg, zoals vergelijkbare leipo's als Cantona en Keane dat ook waren.

Rooney is voor het elftal belangrijker dan Ronaldo en Tevez, naar mijn bescheiden mening. De nooit liegende stats tonen dan ook aan dat Man U niet zonder Rooney kan.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do feb 21, 2008 9:22 pm

Rooney is absoluut ontzettend belangrijk, maar de statistieken van Ronaldo liegen ook niet. Het feit dat hij (los van de kwestie of Rooney speelt) ontzettend vaak beslissende acties, assists en doelpunten levert zegt genoeg.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do feb 21, 2008 10:19 pm

Gisteren in de samenvatting was Rooney met één voetbeweging (op een vrijwel onbespeelbare bal!) weer twee man kwijt. Wat een fenomeen toch. Geweldig gevoel voor de ruimte.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » vr feb 22, 2008 12:44 am

Op zijn inzet en instelling is meestal weinig aan te merken inderdaad, en in dat opzicht heeft hij ook waarde voor ManU als hij niet goed speelt. Dat is maar goed ook want hij speelt een wat mager seizoen tot nu toe, vandaar dat de loftuitingen nu een beetje overdreven zijn, temeer daar Tevez en vooral Ronaldo op dit moment uitstekend bezig zijn.

Rooney is klasse hoor, laat daar geen misverstand over bestaan. Maar Ronaldo is natuurlijk wel beter.

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » vr feb 22, 2008 4:52 am

Rooney is natuurlijk een topper, maar als spits van Man Utd. scoort hij echt veel te weinig hoor.

Nee, voor mij is Ronaldo de ster van die ploeg.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » za feb 23, 2008 3:38 pm

Eduardo heeft zijn been gebroken en men vreest zelfs voor zijn carriere:
UPDATE: Eduardo breekt onderbeen
Geschreven op zaterdag, 23 februari om 14:42

Arsenal moet het hoogstwaarschijnlijk een lange periode zonder aanvaller Eduardo da Silva stellen. De aanvaller raakte zaterdagmiddag ogenschijnlijk zwaar geblesseerd in het duel tegen Birmingham City. Er wordt gevreesd dat het linkeronderbeen van de Kroatisch international is gebroken, die daarmee zijn deelname aan het EK in gevaar ziet komen.

Birmingham-verdediger Martin Taylor zette met een gestrekt been een verdedigende actie in om Eduardo af te stoppen, de spits werd daarbij lelijk aan zijn linkerbeen geraakt. Vervolgens duurde het ruim acht minuten voordat de Gunner van het veld kon worden gedragen. Taylor was daarvoor met een rode kaart al direct van het veld gestuurd.

Eduardo werd na het incident gelijk naar het ziekenhuis vevoerd. De medische staf van Arsenal reageerde geschrokken op de ernst van de kwetsuur. Zender Sky Sports wenste de charge op de Braziliaanse Kroaat zelfs niet te herhalen omdat men beelden te schokkend vond.

UPDATE 15.35
Onderzoek in het ziekenhuis heeft uitgewezen dat het onderbeen van Eduardo gebroken is. De Braziliaanse-Kroaat lijkt definitief een streep te moeten zetten onder zijn deelname aan het Europees Kampioenschap, dat in juni zal aanvangen.
www.voetbalzone.nl

Heb wat foto's gezien, maar die zal ik maar niet plaatsen. Ze zijn schokkend.
Ik ben

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » za feb 23, 2008 4:59 pm

Zag inderdaad een foto (Spaanse media zijn altijd wat minder bang voor gruwelijkheden)...zo verschrikkelijk dat het er nep uitziet, kan je nagaan. Nog een wonder dat die pauper een rode kaart heeft gekregen, meestal ziet een scheidsrechter het dan weer net niet. :frusty.gif: Zal me niet verbazen als er nog een schorsing bijkomt waar je U tegen zegt.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za feb 23, 2008 5:13 pm

Ik heb de foto's ook gezien. Die Taylor hoort niet op het veld thuis. Net die ex-spartaan tegen Kokmeijer.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 23, 2008 5:16 pm

Ik zie ze ook net. Mijn hemel... :sad.gif:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za feb 23, 2008 5:27 pm

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » za feb 23, 2008 5:28 pm

Wat reacties:
City-trainer verdedigt 'doodschop'
AMSTERDAM - Trainer Alex McLeish van Birmingham Citynam heeft het opgenomen voor Martin Taylor. De verdediger schopt Arsenalspits Eduardo een gebroken been. "Martin is er ook kapot van. Hij is niet het type speler dat iemand moedwillig een gebroken been schopt. Martin maakt gewoonlijk geen vreselijke tackles. Volgens mij was er niet eens zo veel contact, misschien dat zijn schoen vaststond in de grond en dat de blessure daarom zo erg was.”
Wenger:Taylor nooit meer in actie
Londen - Trainer Arsène Wenger van Arsenal was na afloop van het duel met Birming City furieus. Zijn spits Eduardo liep een beenbreuk op na een keiharde overtredingvan Martin Taylor. "Taylor zou nooit meer op een voetbalveld mogen komen. Hij heeft er niets te zoeken", aldus de Fransman.

"Volgens mij is momenteel de geldende opinie dat Arsenal alleen te stoppen is door spelers te schoppen", stelt Wenger. "Dit zat eraan te komen. Het seizoen van Eduardo zit erop. Misschien is hij er nog langer uit, dit is een heel zware blessure. Zijn medespelers waren van slag omdat ze Eduardo er zo bij zagen liggen.”
Beiden: T
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 23, 2008 5:34 pm

Die foto's vallen nog mee, Beloki.

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » za feb 23, 2008 5:40 pm

Er is een nog ergere foto waarbij je het bot door de sok ziet komen.
Ik ben

Gesloten