Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » zo aug 19, 2007 5:56 pm

Materazzi tegen Zidane: "Ik verkies jouw zus, de hoer."
http://www.depers.nl/sport/93521/Materazzi-maakt-provocatie-bekend.html schreef:Marco Materazzi heeft na dertien maanden bekendgemaakt wat hij Zinedine Zidane toebeet in de WK-finale van vorig jaar. "Ik verkies jouw zus, de hoer", waren de weinig vleiende woorden van de bijna 34-jarige Italiaanse verdediger in het gezicht van de Fransman. Zidane kon daarop zijn emoties niet bedwingen en deelde een kopstoot uit, waarna hij met rood kon vertrekken.

Materazzi deed zijn bekentenis in het televisieprogramma TV Sorrisi e Canzoni.

De situatie escaleerde toen Materazzi tijdens een duel het shirt van Zidane vasthield. Volgens de Italiaan reageerde de sterspeler met de woorden: "Als je echt mijn shirt wilt hebben, krijg je het na afloop." Daarop voegde de Italiaan zijn opponent de beledigende tekst toe.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

jabu

Bericht door jabu » wo aug 22, 2007 5:21 am

Emerson dan uiteindelijk toch naar Milan:
Emerson naar Milan

De Braziliaanse international Emerson verruilt Real na één seizoen al weer en keert terug naar de Serie A. De 31-jarige middenvelder heeft een contract getekend bij AC Milan.De duur van zijn contract en de transfersom zijn niet bekend gemaakt. Emerson verkaste vorig jaar van Juventus naar Madrid nadat de Italianen bij een omkoopschandaal betrokken raakten en als straf degradeerden. Met Real werd hij afgelopen seizoen kampioen. van de Primara Division.
voetbalonline

999

Bericht door 999 » vr aug 24, 2007 12:22 pm

Dikke Ronaldo 'ziet eruit als een model'

MILAAN - Ronaldo's gewichtsproblemen in de afgelopen jaren werden veroorzaakt door problemen met zijn schildklier. Dat heeft zijn club AC Milan bekendgemaakt. Door een nieuw trainingschema en het gebruik van medicijnen heeft hij zijn gewicht inmiddels onder controle. Sinds hij vorig jaar overstapte van Real Madrid naar Milan verloor hij al 5,5 kilo.

Door een hamstringblessure en zijn strijd met de kilo's is hij zondag nog niet van de partij tegen Genoa, de eerste wedstrijd van het seizoen. „Maar jullie zien hem snel, heel snel”, beloofde coach Carlo Ancelotti. „Hij ziet eruit als een model.”
De T.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za aug 25, 2007 10:02 am

De voorspellingen in de Serie A zijn de laatste seizoenen altijd minder spannend en gevarieerd dan die van La Liga, maar hier komt mijn top 5:

Inter Milan
AC Milan
Juventus
AS Roma
Lazio Roma

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za aug 25, 2007 9:50 pm

Inter
Roma
Juvenuts
Milan
Lazio

peter

Bericht door peter » zo aug 26, 2007 3:54 pm

Cordoba (eigen goal) maakt in de 92e minuut de 1-1 tegen Inter. Verrassend puntverlies, hoor.

Verder heeft L'Aeroplanino al van zich laten horen. Hij wist de winnende 1-2 te maken voor Samp.

Jesse

Bericht door Jesse » zo aug 26, 2007 6:45 pm

Montella Airlines kan het nog steeds! :worshippy.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » zo aug 26, 2007 7:00 pm

Peter schreef:Cordoba (eigen goal) maakt in de 92e minuut de 1-1 tegen Inter. Verrassend puntverlies, hoor.
Tegen 10 van Inter .......
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » za sep 01, 2007 10:43 am

Mariga gaat op huurbasis naar Parma voor een jaartje. Mariga is die jonge Keniaanse middenvelder waar Ajax ook nog aan gelinkt werd in de Zweedse kranten.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 01, 2007 11:26 am

Als ie het goed doet, is Ajax dus al kansloos. Parma ook, daar niet van. :aai.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 02, 2007 11:32 pm

Ibra maakte uit bij Empoli beide goals voor Internazionale (0-2). Juventus won uit bij Cagliari met 2-3. Een hele eigenaardige wedstrijd waarin Cagliari 2 echte penalties kreeg en 1 Twente-PSV-pingel. De spelers van Juve raakte er in ieder geval behoorlijk opgefokt van. Bij de tweede pingel wilde Chiellini de scheidsrechter te lijf gaan en moest hij tegen worden gehouden door twee medespelers. Ook voor deze scheidsrechter geldt echter dat hij er goed aan heeft gedaan naar zijn grensrechter te luisteren en de penalty in heeft getrokken. De tweede penalty voor Cagliari kwam echter alsnog. Foggia scoorde en de man die de overtreding beging, Zebina, ging daarna zo door het lint dat de scheidsrechter hem van het veld afstuurde. Bij het verlaten van het veld kreeg Zebina waarschijnlijk een opmerking naar z'n hoofd geslingerd van een lid van een of andere cameraploeg. Want ook die vent moest het ontgelden. Zebina greep hem zelfs bij z'n keel. Ik mag toch hopen dat hij daar nog een flinke schorsing voor krijgt.

En speciaal voor Peter: Lavezzi leverde voor Napoli uit bij Udinese (0-5) prima werk af met 1 doelpunt en 2 assists. :applaus.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma sep 03, 2007 10:41 am

Sneijder twee, Zlatan twee...

Het is maar goed dat Vaart gisteren niet speelde. Dat had mijn hart niet kunnen hebben.

gaizka

Bericht door gaizka » ma sep 03, 2007 3:17 pm

Bertje schreef:Sneijder twee, Zlatan twee...

Het is maar goed dat Vaart gisteren niet speelde. Dat had mijn hart niet kunnen hebben.
Dacht ik ook aan idd, als die jongens (chivu, maxwell enz.), zoals vroeger, tot hun 25e waren gebleven hadden we de europacup zomaar kunnen winnen...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma sep 03, 2007 9:12 pm

Jelle van Damme ook ééntje.

Lionel

Bericht door Lionel » di sep 04, 2007 2:55 am

Sneijder topscoorder nu of niet?
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 04, 2007 5:56 am

Moratti vindt Adriano 'nog altijd belangrijk'

Bij Internazionale lijkt iedereen spits Adriano te hebben opgegeven. De club probeerde eerst om de Braziliaan van de hand te doen, en toen dat niet lukte besloot coach Roberto Mancini om hem niet op te nemen in de Champions League-selectie van dit jaar. In voorzitter Massimo Moratti heeft Adriano echter nog altijd een fan: "Hij is nog steeds belangrijk voor ons."

De steenrijke zakenman is vrijwel de enige persoon binnen de club die Adriano nooit heeft laten vallen. Moratti weigert de hoop op te geven en houdt vertrouwen in een terugkeer van de voormalig topspits. Dat Mancini de aanvaller niet in zijn Champions League-selectie heeft opgenomen noemt de preses 'slechts een detail.'

Immers, het kampioensschap in de Serie A geniet bij Inter de hoogste prioriteit. "En daar kan hij een belangrijke rol in gaan spelen", voorspelde Moratti. "We willen Adriano graag helpen. Niet alleen met woorden, maar ook met behandelingen of andere dingen die nodig zijn. Op een dag wordt hij weer de kampioen van weleer, dat weet ik zeker. Adriano is nog altijd een belangrijke speler voor ons."
voetbalzone.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo sep 05, 2007 2:52 am

Zebina wacht flinke straf voor klap cameraman
04/09/2007 09:42

Jonathan Zebina wacht niet alleen een schorsing voor zijn rode kaart maar ook een straf voor het slaan van een cameraman daarná.

Nadat voor hem het duel met Cagliari met een uitsluiting voortijdig ten einde was gekomen, raakte Zebina op weg naar de kleedkamer in een verhitte discussie met een tv-medewerker. De woordenwisseling eindigde met een klap in het gezicht.

'Het ziet er niet best uit', reageerde Juventus-coach Claudio Ranieri op de beelden, waarop de actie van Zebina te zien is. De Turijnse club overweegt de Franse middenvelder eigenhandig te straffen voor zijn vergrijp.

Ook de Italiaanse bond zal het voorval niet lichtvaardig opvatten. Sinds het begin van het nieuwe seizoen wordt de Serie A ontsierd door problemen buiten het veld. 'De incidenten als met Zebina hebben een negatieve invloed en moeten worden verbannen uit de sport', aldus bondsvoorzitter Giancarlo Abete.

vi.nl

Het incident.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr sep 07, 2007 11:59 pm

Vraagje aan Peter: heb jij enig idee waarom Udinese Alexis Sanchez nog een seizoen heeft verhuurd? Zo dik zitten ze daar niet in de creatieve spelers, dacht ik zo.

Ik zie ook dat doelman Juan Pablo Carrizo het komende half jaar weer terug is bij River. Spijtig nieuws voor Lazio, maar geweldig nieuws voor River. Van Ojeda ben ik namelijk nog niet bijster onder de indruk. Het heeft allemaal een hoog 'oogjes dicht en springen maar'-gehalte, vooral bij hoge ballen.

Was het probleem nu het paspoort of het geld, Peter? Twee vragen dus. :wink.gif:

peter

Bericht door peter » za sep 08, 2007 9:13 am

Ik dacht dat die Sanchez een spits was en dat het daardoor wel vrij logisch is dat ze hem hebben verhuurd. Ze hebben immers met Quagliarella en Wiago prima spitsen aangekocht en verder is die Sanchez ook nog erg jong.

Carizzo zou een familielid in Italië hebben, maar dat bleek toch allemaal niet waar te zijn. Het probleem is dus echt het paspoort, want als hij een dubbel paspoort had gehad, dan was hij nu te zien bij Lazio.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 08, 2007 10:20 am

Sanchez is meer een zwervertje voor achter de spitsen en de zijkanten. Ik zag gisteravond tijdens een aantal samenvattingen nog wat goede flitsen van hem bij River, vandaar dat ik het vroeg.

Carizzo was overigens het jaarlijkse spekvarkentje voor het bestuur van River, dus het feit dat hij terug is en River de relatief dure Ojeda heeft aangetrokken als z'n vervanger, is wellicht wat zuur. Maar puur sportief gezien is het top.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 08, 2007 12:58 pm

Internazionale ontbindt contract Coco
07/09/2007 18:19

Francesco Coco en Internazionale zijn van elkaar verlost. Het nog twee jaar lopende contract is per direct ontbonden, waarmee de gewezen international zijn carrière buiten Milaan kan voortzetten.

Coco was dicht bij een overgang naar Saint-Etienne, maar hij kwam er met Internazionale niet uit over de voorwaarden van zijn vertrek. Nu gaat de linkspoot waarschijnlijk zijn loopbaan vervolgen in de Verenigde staten. New Engeland Revolution en New York Red Bulls dingen naar verluidt naar gunst van Coco.
vi.nl

Als Ajax het maar laat!

Beloki

Bericht door Beloki » za sep 08, 2007 1:11 pm

Heb hem niet vaak zien spelen, maar hij heeft wel ff bij AC Milan, Barca en Inter gespeeld. Zo'n nietsnut zal het dus wel niet zijn.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

peter

Bericht door peter » za sep 08, 2007 1:15 pm

Beloki schreef:Heb hem niet vaak zien spelen, maar hij heeft wel ff bij AC Milan, Barca en Inter gespeeld. Zo'n nietsnut zal het dus wel niet zijn.
Als men dan ook nog Kluivert haalt, dan heb je in ieder geval een bruisend nachtleven in Amsterdam.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 08, 2007 1:15 pm

Hij is al jaren ziek, zwak of misselijk, Beloki.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 10, 2007 8:06 pm

This basically says it all:
Francesco Coco (30) houdt het voor gezien
10/09/2007 19:09

Amerika en Frankrijk lonkte, maar de Italiaanse international Francesco Coco heeft een punt gezet achter zijn actieve carrière.

'Drie weken geleden legde ik nog verschillende aanbiedingen naast elkaar', aldus Coco, die stiekem nog dacht aan een rentree in de Squadra Azzurri. 'Maar ik heb besloten dat ik na een mooie carrière niet op een lager niveau wil eindigen en dat ik stop met voetbal.'

De dertigjarige Coco zag een overgang naar Saint-Etienne op het laatste moment afketsen, terwijl er ook nog interesse uit Amerika was. Maar nadat de zeventienvoudig international met Internazionale tot een akkoord was gekomen over de ontbinding van zijn contract, heeft de linkspoot een andere keuze gemaakt.
vi.nl

Plaats reactie