UEFA Champions League 2007-2008

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 13, 2008 2:06 pm

Jöhnk schreef:
Rishi schreef:Misschien dat dat verklaart waarom Chelsea nog steeds bagger voetbalt speelt? Het is maar net hoe je het wilt zien. Maar WImpey is gewoon niet serieus te nemen als het gaat om HtC.
Jij ook niet. Want nu zeg je dat het matige veldspel van Chelseaa wijst op (te) weinig inbreng van HTC. Maar als Chelsea straks onverhoopt de CL wint dan roep jij als eerste dat superveldtrainer Ten Cate de cup met de grote oren heeft veroverd.
Je redeneert vanuit het standpunt dat Ten Cate de veldtrainer der veldtrainers is.
En voetballend kan Chelsea echt wel winnen van Man U. Heb je gezien hoe die scheids floot afgelopen zondag tegen Man U? Die was zeker ook omgekocht of niet?
Geen idee. Niet gezien.
Nee hoor, lees mijn posts na. Wimpey roept steeds dat Ten Cate een matige coach is EN geen inbreng heeft maar tegelijkertijd zegt hij ook dat dankzij HtC en Grant het voetbal niet om over naar huis te schrijven is. Dat laatste is zeker het geval.

Bij Barca had HtC wel degelijk als veldtrainer en als assistent een belangrijke rol. Bij Chelsea is dat wel minder. Ik denk wel dat HtC wat aanvallender zou willen spelen als hij het voor het zeggen zou hebben. Ik denk dat de relatie Grant-Ten Cate ook vele malen anders is dan Rijkaard-Ten Cate.

Wimpey hoor ik niet over de scheids afgelopen zondag. Hij heeft gewoon een bord voor zijn kop als het om Chelsea en HtC gaat.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13032
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door Liberty » di mei 13, 2008 2:17 pm

Houd toch op over die scheids zeg. Man Utd werd in de tweede helft ook een duidelijke penalty onthouden toen Scholes werd neergelegd. Daar hoor ik je niet over, Rishi.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di mei 13, 2008 2:27 pm

Toen had Chelsea de scheids weer omgekocht.

:hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mei 13, 2008 10:27 pm

Rishi schreef:Ik denk wel dat HtC wat aanvallender zou willen spelen als hij het voor het zeggen zou hebben.
Waarom denk je dat? Vond je hem bij Ajax zo aanvallend spelen?

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 13, 2008 11:25 pm

Liberty schreef:Houd toch op over die scheids zeg. Man Utd werd in de tweede helft ook een duidelijke penalty onthouden toen Scholes werd neergelegd. Daar hoor ik je niet over, Rishi.
Diezelfde Scholes die al van het veld had gemoeten? En een penalty niet geven bij een 1-0 of 2-0 voorsprong is wel ff wat anders dan GEEN penalty geven bij 0-0 en een rode kaart voor Scholes bij 0-0 of 0-1 voor Man U.

En het gaat mij niet om die scheids hoor. Ben blij dat Man U kampioen is geworden maar Wimpey begint nu al met maffiapraktijken voor de CL-finale!
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 13, 2008 11:26 pm

Jabu schreef:
Rishi schreef:Ik denk wel dat HtC wat aanvallender zou willen spelen als hij het voor het zeggen zou hebben.
Waarom denk je dat? Vond je hem bij Ajax zo aanvallend spelen?
Haalden we vorig jaar niet de 100 goals?
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo mei 14, 2008 8:10 am

Die haalden we inderdaad niet.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo mei 14, 2008 8:16 am

Volgens mij waren we er dan wel bijna... Ik denk dat HtC een aanvallendere speelwijze in gedachte heeft dan Grant. Of het beter zou werken is wat anders.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo mei 14, 2008 11:29 am

Rishi schreef: Bij Barca had HtC wel degelijk als veldtrainer en als assistent een belangrijke rol.
Gaan we weer....
Ik denk wel dat HtC wat aanvallender zou willen spelen als hij het voor het zeggen zou hebben.
Zo aanvallend als ie met Ajax in Bremen en Zagreb speelde? Of in Waalwijk vorig seizoen, toen Ajax daar móest winnen?
Hij heeft gewoon een bord voor zijn kop als het om Chelsea en HtC gaat.
Valt wel mee, hoor. Mijn niet zo rooskleurig beeld van HtC is gebaseerd op zijn tijd bij Ajax waar hij 3 van de 4 pogingen tot kwalificatie voor een europees toernooi verneukte. Waar hij met een uitstekende selectie geen kampioen werd ondanks het gefröbel van PSV. Waar hij met die prima selectie veel te weinig goed voetbal op de mat legde... En waar hij medeverantwoordelijk was voor het aantrekken van een karrevracht aan losers.

Op grond daarvan lijkt het me stug dat ie 'het tactisch brein achter de successen van Barca' was. Hij zal een veredeld Greenkeeper zijn geweest. Of denk je dat Ronnie en Sammie hun hele leven al zaten te wachten op een vml. rechtsbuiten van Telstar en Go Ahead die ze de fijne kneepjes van het spel kon bijbrengen?!

Chelsea tenslotte zal me de reet roesten. Ik vind het een club van nix, die ook nog eens belabberd voetbal speelt. En nu HtC er zit, vind ik die club nog minder dan nix.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo mei 14, 2008 9:34 pm

Ajax presteert al jaren kut. En Ajax had helemaal geen topselectie vorig jaar. Ze hadden wat betere spelers maar bij lange na geen topselectie.

En je hoeft geen stervoetballer geweest te zijn om topvoetballers wat uit te kunnen leggen. Dat je dat als argument gebruikt slaat werkelijk nergens op.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » wo mei 14, 2008 9:42 pm

Eén topic om het over onze held te hebben lijkt me wel genoeg, de discussie wordt er niet anders door. Hier weer over de CL graag.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo mei 14, 2008 9:50 pm

Henk ten Cate zit nog lekker in de CL-finale :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di mei 20, 2008 1:31 pm

Rishi schreef:Henk ten Cate zit nog lekker in de CL-finale :hypocrite.gif:
Come on, Man U!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41212
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di mei 20, 2008 9:47 pm

Ik hoop zeker dat Manchester woensdag wint. Alleen al vanwege het feit dat Van der Sar daar in het doel staat. Ik gun het hem van harte om nog een keer de CL te winnen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di mei 20, 2008 9:49 pm

Zeker, dat zou leuk zijn. Dat zou ook de enige reden zijn, want verder vind ik het geen van tweeën sympathieke clubs.
Laatst gewijzigd door Duke op wo mei 21, 2008 7:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 20, 2008 10:34 pm

Man U speelt wel het betere voetbal... Maar het zijn beide clubs die met geld smijten...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » wo mei 21, 2008 8:53 am

Ja, zonder geld smijten kom je tegenwoordig nergens, de tijd van Oostblok machines is echt voorbij. :hypocrite.gif:

Vreemde gewaarwording: een finale waar ik van te voren geen echte voorkeur voor een club heb. Vind ze allebei niet echt vervelend of sympathiek (Chelsea onder Mourniho had nog wel een soort bad guy charme>), wat dat betreft was Barca - Liverpool echt een nachtmerrie finale geweest. Bij beide clubs zitten wel spelers die ik mag, dus moge de beste winnen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo mei 21, 2008 10:35 am

Heb ook niet echt een voorkeur, heb het op zich niet zo op Man.united maar aan de andere kant gun ik HtC die beker ook niet.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo mei 21, 2008 10:53 am

brigade zuid schreef:Heb ook niet echt een voorkeur, heb het op zich niet zo op Man.united maar aan de andere kant gun ik HtC die beker ook niet.
Maar die zou dat ding dan ook niet winnen. Zijn baas wint ´m in dat geval.

Chelsea speelt dramatisch voetbal, daarom moet Man U winnen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo mei 21, 2008 11:14 am

Het lijkt me duidelijk dat we van de fanclub, ondanks de zeer bescheiden rol van HtC, uitgebreid te horen krijgen dat HtC het met Chelsea beter heeft gedaan dan Mourinho. Het kan natuurlijk geen toeval zijn dat Henk dan én bij barcelona én bij Chelsea, de CL weet te winnen. :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo mei 21, 2008 11:29 am

LucaS schreef: Het kan natuurlijk geen toeval zijn dat Henk dan én bij barcelona én bij Chelsea, de CL weet te winnen. :hypocrite.gif:
Onderschat de rol van Henk niet, Lucas! Henk heeft wel degelijk een kiezelsteentje bijgedragen, net als de tikgleuven op het clubkantoor, de man in de postkamer en de beheerder van de fanshop!

Het geeft geen pas de rol van Henk te bagatelliseren. We hebben bij Ajax kunnen zien wat hij met zijn enorme skillset heeft weten te bereiken: op hetgeen Henk heeft achtergelaten kan de club nog jaren voortborduren. Daarnaast is hij een loyale collega en een fijn mens.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo mei 21, 2008 12:34 pm

Als hoofdtrainer is ie kut bij een topclub maar als assistent is hij misschien meer op zn plaats. Zo gek is dat toch niet?
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo mei 21, 2008 12:37 pm

Da's niet zo gek, nee. Hesjes uitdelen is ook belangrijk.

Bobby Haarms was toch ook belangrijk?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo mei 21, 2008 12:37 pm

wimpey schreef: Onderschat de rol van Henk niet, Lucas! Henk heeft wel degelijk een kiezelsteentje bijgedragen.
Idd, je moet toch maar elke dag die pionnen op de goede plek zetten..

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo mei 21, 2008 12:39 pm

Bertje schreef:Da's niet zo gek, nee. Hesjes uitdelen is ook belangrijk.

Bobby Haarms was toch ook belangrijk?
Wat jij wilt Bertje
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie