Champions League 2010-2011

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door Le T. » za mei 07, 2011 2:14 pm

Jesse schreef:
Le T. schreef:Met 11 tegen 11 stonden ze zowel tegen Arsenal als tegen RM op uitschakeling.
Stonden ze op uitschakeling tegen RM? Met 11 tegen 11 was Barca misschien niet zoveel beter (al vond ik thuis wel duidelijk beter), maar RM deed natuurlijk ook niet zoveel.
Feit is dat Barca de finale te danken heeft aan de fase dat ze het tegen 10 man konden uittikken, net als tegen Arsenal. Je weet natuurlijk nooit hoe het anders gelopen was, maar dat is juist wat er zo vervelend aan is, als Barca in een evenwichtig gefloten wedstrijd diep moet gaan, het beste combinatievoetbal moet laten zien om door te gaan en dat doet, dan heb ik niks te klagen. Waar ik van baal is dat ze dat niet hoeven omdat ze meer bereiken met schwalbes op het middenveld om dan gegroepeerd en georganiseerd te gaan mekkeren.

En dan krijg je weer van "ja ze waren zoveel beter, kijk maar naar het balbezit" maar dat is onzin. Het balbezit is een middel, wat tegen 11 man niet voldoende krachtig is gebleken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Champions League 2010-2011

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za mei 07, 2011 2:41 pm

gaizka schreef:
Rishi schreef:Beweren dat Barca met geluk zoveel prijzen wint :drecul.gif:

Dat sommige spelers fucking irritant zijn ben ik met je eens. Maar kijk ook eens wat die gasten te verduren krijgen... Van mij mag er overigens een regel komen, of ze moeten de regel ff uitvoeren, dat spelers die gaan vragen om kaarten meteen een gele of een rode kaart krijgen.
Die regel is er al, maar en wordt niets mee gedaan.
Ik kan me herinneren dat er wel wat mee werd gedaan en dat spelers die om een kaart bedelden er zelf eentje kregen. Maar op de een of andere manier is dat verwaterd, bij de scheidsrechters.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door Thijs » di mei 24, 2011 4:28 pm

Finale van Champions League gaat voor het meisje
24/05/2011 14:30

De impact van de Champions League-finale, die zaterdag 28 mei a.s. in Londen op het programma staat, is bijzonder groot. Veel mannen blijken zelfs bereid om een romantische date met een supermodel te laten schieten om hun favoriete club de Champions League-finale te zien winnen, zo blijkt uit een internationaal onderzoek van OnePoll in opdracht van CL-sponsor Heineken.

Uit het onderzoek onder 5.638 mannen van achttien jaar en ouder, dat werd gehouden in vijftien landen, blijkt dat wereldwijd meer dan de helft van de mannen het zou overwegen om een date met het Braziliaanse topmodel Adriana Lima af te zeggen om hun favoriete club de Champions League te zien winnen. Sterker nog, 37 procent van de mannen aarzelt geen moment en zegt een dergelijke date zonder twijfel aan zich voorbij te laten gaan.

Er zijn meer opvallende uitkomsten die laten zien hoe ver mannen over de hele wereld bereid zijn te gaan om er getuige van te zijn hoe hun favoriete club kampioen van Europa wordt, waarbij het in dit geval gaat om Barcelona en Manchester United, die zaterdag in een onderling treffen op Wembley gaan uitmaken wie er met de meest prestigieuze bokaal in het Europese clubvoetbal vandoor gaat.

Uit het onderzoek komt bijvoorbeeld ook naar voren dat er wel eens een aantal relaties zouden kunnen stranden op 28 mei a.s. Bijna zestig procent van de ondervraagden geeft toe dat ze een date met hun vrouw of vriendin zouden afzeggen. Een op de twee mannen (55 procent) is zelfs bereid om de woede van vriendin en/of schoonouders over zich af te roepen door liever naar de wedstrijd te kijken dan de schoonouders voor het eerst te ontmoeten.

Nederlanders zijn wel heel loyale supporters. Samen met Italianen (45 procent) zijn Nederlanders (44 procent) het meest bereid om zelfs tijdens een rechtszaak verstek te laten gaan voor de voetbalwedstrijd. Wereldwijd zegt 38 procent dit risico te nemen. Als het om hun gezondheid gaat, zijn Nederlandse mannen een stuk voorzichtiger. 75 procent verkiest een belangrijke afspraak in het ziekenhuis boven de finale. Wereldwijd geldt dit maar voor de helft van de ondervraagden.


Top 10

De passie voor voetbal heeft een duidelijk effect op belangrijke gebeurtenissen in het leven van mannen, zowel privé als op werk. Van belangrijke gebeurtenissen die mannen bereid zijn te missen om hun club te zien strijden tijdens de Champions League-finale is een top tien samengesteld die er als volgt uitziet:

1. Vrijgezellenfeest van een vriend (62%)

2. Afspraak met vriendin/vrouw (58%)

3. Eerste ontmoeting met schoonouders (55%)

4. Belangrijke afspraak met de baas (48%)

5. Verjaardag moeder (46%)

6. Getuige zijn bij een huwelijk (44%)

7. Viering huwelijksdag (44%)

8. Verjaardag van vriendin (44%)

9. Diploma uitreiking (43%)

10. Belangrijke afspraak in het ziekenhuis (43%)


De Champions League-finale in het Wembley Stadion in Londen a.s. zaterdag is de afsluiting van het Europese clubseizoen. Verwacht wordt dat het duel tussen Barcelona en Manchester United een recordaantal tv-kijkers zal trekken.

Vorig jaar, toen de finale in Madrid werd afgewerkt tussen Internazionale en Bayern München trok de tv-registratie wereldwijd meer dan 145 miljoen belangstellenden.
Sorry hoor, maar welke idioot gaat liever daten met een supermodel dan een CL-finale van Ajax kijken? Wat een vraag!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door elliquido » di mei 24, 2011 4:44 pm

De date kan dan toch ook op wembley zijn ?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door wimpey » za mei 28, 2011 7:02 am

elliquido schreef:De date kan dan toch ook op wembley zijn ?
Of Adriana Lima neemt je mee naar de kroeg om samen voetjebal te kijken.

En omdat ze vindt dat haar date zo altruistisch is en haar dat pleziertje gunt, krijg je na afloop van de wedstrijd een fijne beloning van Adriana. :hypocrite.gif:

Anyway, go Man U!!!

Ik hoop dat de faire ploeg wint. Na het onbestrafte racisme van Busquets en het onbestrafte theater van Valdes, Pedro, Alves en wederom Busquets hoop ik dat Man U nu wél met een objectieve scheidsrechter te maken krijgt. Ik geef Man U een goede kans en hoop op een fantastisch afscheid voor Sar. Hij mag van mij de belissende strafschop van vervuiler Busquets stoppen.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door LucaS » za mei 28, 2011 7:56 am

Amen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door 999 » za mei 28, 2011 8:21 am

Ah, we gaan nu de moraal ridder uithangen ?.Man. U. schopt nooit naar spelers ?, laten zich nooit opzichtig vallen ?, en Man u. is nooit beticht van racisme ?.

Mogen de beste winnen .. ( Al zou het mooi zijn ter afsluiting van de carriere van van der Sar )

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door LucaS » za mei 28, 2011 8:25 am

Je hebt overal gradaties in. Bij Barcelona lopen zo'n 8 Toivonens/Suarezjes
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door GangstaRiB » za mei 28, 2011 9:04 am

Ik verbaas me weer over de media. Barca hoeft eigenlijk niet meer te voetballen, want ze winnen toch wel. Ik denk dat ze het heel zwaar gaan krijgen. Ten eerste is Barca de laatste tijd niet in supervorm en ten tweede heeft Man utd gewoon een ontzettend sterke ploeg. Ik moet het nog maar zien. Heb trouwens niet echt een voorkeur voor een team in deze. Ze hebben alletwee m'n sympathie.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door Thijs » za mei 28, 2011 9:50 am

Ik ben voor Man. Utd.

Maar wat ik erger vind is dat één van deze twee clubjes ons gaat evenaren in het aantal EC 1's. Daar moeten we volgend jaar wat aan gaan doen!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door Marillion » za mei 28, 2011 9:52 am

Ik gun het Van der Sar om afscheid te nemen met CL winst. Daarom ben ik voor Manchester. Verder maakt het me eerlijk gezegd niet zoveel uit. Ik hoop vooral op goed voetbal en spektakel. Al is dat in een finale vaak niet het geval.
Nil volentibus arduum

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door Justin » za mei 28, 2011 10:12 am

Voor het eerst in jaren dat ik uit kijk naar een finale van de CL. Denk dat dit een hele mooie wedstrijd kan worden.

Ik ben ook voor Man. United. Iets te veel vervelende ventjes bij Barca. Alleen Messi vind ik enigszins sympathiek, maar spelers als Mascherano, Busquets en Pedro: nee, daar ga ik niet voor juichen.

:headbang.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door joey » za mei 28, 2011 10:18 am

Justin schreef:Voor het eerst in jaren dat ik uit kijk naar een finale van de CL. Denk dat dit een hele mooie wedstrijd kan worden.
Ik hoop het. Eigenlijk vind ik dat het belangrijkste. Dat beide ploegen willen voetballen en dat al die toeschouwers over de hele wereld een spektakel te zien krijgen.

Ik ben voor Barcelona, maar dat zal niemand verbazen. Al is het maar omdat mijn favoriete voetballer van dit moment daar speelt: XAVI :biggthumpup.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door wimpey » za mei 28, 2011 10:51 am

joey schreef: Ik ben voor Barcelona, maar dat zal niemand verbazen. Al is het maar omdat mijn favoriete voetballer van dit moment daar speelt: XAVI :biggthumpup.gif:
Eigenlijk verbaast me dat wel. Niemand zit te wachten op notoire matennaaiers als Alves, Valdes, Pedro en Busquets. Of op iemand die een gekleurde tegenstander voor aap uit maakt.

Toch typisch: de échte toppers (Xavi, Iniesta, Messi, Villa, Piqué) gedragen zich wél. Eerder genoemd gespuis niet.
999 schreef:Ah, we gaan nu de moraal ridder uithangen ?.Man. U. schopt nooit naar spelers ?, laten zich nooit opzichtig vallen ?, en Man u. is nooit beticht van racisme ?.
Man U heeft eigenlijk een fair elftal. Dat theater zie je daar niet. Bij Rooney branden af en toe de stoppen door, maar dat wordt steeds minder. Dus ja, qua fair play is Man U een stuk beter dan Barcelona.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door 999 » za mei 28, 2011 11:00 am

LucaS schreef:Je hebt overal gradaties in. Bij Barcelona lopen zo'n 8 Toivonens/Suarezjes
Wat een onzin.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door 999 » za mei 28, 2011 11:09 am

wimpey schreef:
joey schreef: Ik ben voor Barcelona, maar dat zal niemand verbazen. Al is het maar omdat mijn favoriete voetballer van dit moment daar speelt: XAVI :biggthumpup.gif:
Eigenlijk verbaast me dat wel. Niemand zit te wachten op notoire matennaaiers als Alves, Valdes, Pedro en Busquets. Of op iemand die een gekleurde tegenstander voor aap uit maakt.

Toch typisch: de échte toppers (Xavi, Iniesta, Messi, Villa, Piqué) gedragen zich wél. Eerder genoemd gespuis niet.
999 schreef:Ah, we gaan nu de moraal ridder uithangen ?.Man. U. schopt nooit naar spelers ?, laten zich nooit opzichtig vallen ?, en Man u. is nooit beticht van racisme ?.
Man U heeft eigenlijk een fair elftal. Dat theater zie je daar niet. Bij Rooney branden af en toe de stoppen door, maar dat wordt steeds minder. Dus ja, qua fair play is Man U een stuk beter dan Barcelona.
Lol, Diver ik geloof zelfs dat het diver berbatov is in Engeland.

Nani dive

Deze is ook wel leuk, zelf de kopstoot geven en dan de stervende zwaan spelen.

Stervende zwaan

Of b.v. Scholes .. Wel eens zien hakken Wimpey of laat je geheugen je in de steek.

Barcelona - Manchester Scholes

o, deze is ook wel leuk ..

Raak

En uit de oude doos opperschopper Roy Kean.

Einde carriere
Gelukje

Tja, je kan je hele avond mee vullen hoor.Dus dat gejank over Barcelona slaat nergens op ..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door peter » za mei 28, 2011 11:43 am

Precies. Bij Barcelona zijn er helemaal geen duikers en spelvervuilers te vinden. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door 999 » za mei 28, 2011 11:48 am

Peter schreef:Precies. Bij Barcelona zijn er helemaal geen duikers en spelvervuilers te vinden. :hypocrite.gif:
Zoals gewoonlijk draai je het weer om.Typisch.Ik beweer nergens dat dat bij Barcelona niet gebeurt.Maar gebeurt net zo goed bij Man .U. hoor.Ook die piesen niet tegen de wind in als het ze zo uitkomt, OOK daar lopen er een paar schoffelaars rond ..

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door Le T. » za mei 28, 2011 11:54 am

wimpey schreef:Toch typisch: de échte toppers (Xavi, Iniesta, Messi, Villa, Piqué) gedragen zich wél. Eerder genoemd gespuis niet.
Xavi en Iniesta zijn wat dat betreft ook door de mand gevallen, en zelfs Messi is niet brandschoon. Dat is het probleem ook juist, het is tactiek. Scheidsrechters lopen daar vaak achteraan, zo had Man U een paar jaar geleden ontdekt hoe je wedstrijden dood kon maken door het organiseren van opstootjes, dat is beslissend geweest in wedstrijden en kampioenschappen. Nu begint Barcelona van begin af aan op een rode kaart aan te sturen, met systematisch schwalbes maken en georganiseerd mekkeren, en de scheidsrechters zijn gewillig. Althans, ze waren gewillig.

Ik neem dat nu er veel aandacht voor is geweest en het om een finale gaat het bij 11 tegen 11 blijft, ben benieuwd wat Barca tegen een compleet topteam kan.
Wollt ihr den totalen Mensch?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door joey » za mei 28, 2011 12:53 pm

Huh? Xavi, Iniesta en Messi zijn sportieve spelers. Zij zijn niet de spelvervuilers, maar worden juist neergeschopt door spelvervuilers.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door Marillion » za mei 28, 2011 1:37 pm

Ik heb een ontzettende hekel aan spelers die proberen om de tegenstander een kaart aan te smeren. Maar we moeten de situatie ook niet volledig op zijn kop zetten. Spelers die willen voetballen krijgen doorgaans ook veel fysiek en verbaal geweld te verwerken. Het is natuurlijk niet zo dat hun hele spel enkel is gebaseerd op het principe om de tegenstander met rood van het veld te krijgen.

Messi, Xavi en Iniesta laten daar echt veel te veel voor zien. Als er meer van zulke spelers waren was voetbal een heel wat leukere sport om naar te kijken.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door LucaS » za mei 28, 2011 1:59 pm

joey schreef:Huh? Xavi, Iniesta en Messi zijn sportieve spelers. Zij zijn niet de spelvervuilers, maar worden juist neergeschopt door spelvervuilers.
Mwa, Messi is wel een groot liefhebber van fopduiken hoor. Alleen daarom is hij al niet de beste aller tijden, zoals soms wel eens wordt beweerd.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door joey » za mei 28, 2011 2:23 pm

Nee hoor. Messi is juist geen duikelaar. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door Jesse » za mei 28, 2011 2:26 pm

Misschien liet ook Messi zich een beetje gaan tegen Real, maar bij andere wedstrijden is me bij Messie ook zelden wat opgevallen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League 2010-2011

Bericht door LucaS » za mei 28, 2011 2:32 pm

Mij wel, ook in andere wedstrijden
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie