Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Ik zie inderdaad niet in wie Barca zou moeten stoppen. Man U op topniveau komt paar klasse tekort, laat staan op dit niveau. Chelsea zou het kunnen. Arsenal is vorig jaar al zoekgespeeld. Bayern Munchen komt tekort. In Milaan maakt Benitez er een zooitje van maar als daar iedereen fit is zouden ze Barca wel kunnen ontregelen. Maar daar is Rafa te stom voor... Blijft weinig over inderdaad. Real komt ook tekort overigens. Hebben we laatst al gezien.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Enorm tempo en dan krijg je dus een foutenfestival. Anderson was verdomd goed.
Barcelona wordt geen kampioen. Mark my words.
Barcelona wordt geen kampioen. Mark my words.
Ik ben benieuwd of Barcelona dit niveau kan vasthouden. Dat valt niet mee, namelijk.
Wenger heeft geen kijk op verdedigers. Daarom wint hij bijna niets.
Wenger heeft geen kijk op verdedigers. Daarom wint hij bijna niets.
Het stinkt aan alle kanten!
Het middenveld en de aanval is ook niet van het niveau van Barca. Dit Barca heeft ook nog eens een goede (dure) bank.
IK GELOOF!!!!!!
Dit werd vorig seizoen ook gezegd...Rishi schreef:Barca wint de CL en de PD met gemak.
Het zou mij eigenlijk niet verbazen als ze dit seizoen beide zaken mislopen, al gun ik het ze natuurlijk wel gezien het voetbal dat ze regelmatig spelen.
Tja, ze speelden vorig jaar fantastisch voetbal en dit jaar doen ze het in de overtreffende trap. Het zal inderdaad nog moeten blijken maar ik zie op dit moment echt geen andere ploeg die ze kan stoppen.
Chelsea en Madrid. Meer kan ik er niet van maken.
Vorig jaar heeft Inter een fantastische thuiswedstrijd gespeeld maar die hebben dit jaar Mourinho niet. Het loopt daar voor geen meter. Het mooie van dit Barca is ook dat het een eenheid is en ze voldoende spelers hebben om te rouleren. Straks komt Affellay er ook nog bij. Handig voor in de competitie.
Barca-B speelde Rubin Kazan zoek. Zegt voldoende over de kracht van de selectie. Al moeten Messi en Xavi natuurlijk niet geblesseerd raken..
Chelsea en Madrid. Meer kan ik er niet van maken.
Vorig jaar heeft Inter een fantastische thuiswedstrijd gespeeld maar die hebben dit jaar Mourinho niet. Het loopt daar voor geen meter. Het mooie van dit Barca is ook dat het een eenheid is en ze voldoende spelers hebben om te rouleren. Straks komt Affellay er ook nog bij. Handig voor in de competitie.
Barca-B speelde Rubin Kazan zoek. Zegt voldoende over de kracht van de selectie. Al moeten Messi en Xavi natuurlijk niet geblesseerd raken..
IK GELOOF!!!!!!
Afwachten maar he. RM is nu al indrukwekkend. En wordt in het verdere verloop van het seizoen onder Mourinho nog beter. Barcelona zal het niet van augustus tot mei ononderbroken voor de wind gaan.Rishi schreef:Barca wint de CL en de PD met gemak. Beker weet ik niet.
Clubs als Inter, Bayern, Chelsea zullen zich herstellen.
Real Madrid is indrukwekkend tegen wie? De enige wedstrijd die ertoe deed werden ze geslacht. De rest van de wedstrijden waren tegen teams die amper iets voorstellen.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Jij bent ook echt totaal niet objectief he. Waarom heeft Barcelona eigenlijk nog een keer verloren en gelijk gespeeld tegen al die prutteams? Ze zijn namelijk als ik het goed begrijp van een andere planeet. Real mag dan altijd nog maar 2 punten achter staan, maar dat is allemaal scoreboardjournalistiek. Er is namelijk in de rest van het seizoen nog 1 wedstrijd die er toe doet. De andere potjes zal Barcelona allemaal met 10-0 winnen. Minimaal.
Rishi schreef:Real Madrid is indrukwekkend tegen wie? De enige wedstrijd die ertoe deed werden ze geslacht. De rest van de wedstrijden waren tegen teams die amper iets voorstellen.

Heb je ze Milan volledig aan gort zien spelen? Je weet wel: de koploper die die o-zo-sterke Serie A met een straatlengte voorsprong aanvoert.
Het was dat ze in Milaan het gas eraf namen na rust, anders hadden ze ook daar easy peasy gewonnen. Hoe ze in Madrid die ploeg door de wand knalden, was indrukwekkend.
Barcelona had het 2 keer lastig tegen Kopenhagen en kwam bij Hans Kazan met mazzel tot een gelijkspel. Maar dat is je zeker ontgaan.

Ik vind Milaan ook geen wonderploeg. Zet die ploeg tegen een Manchester, Arsenal, Real Madrid of Barca en ze verliezen gewoon hoor. En tuurlijk was Madrid goed de voorbije weken. Maar tegen Barca zakten ze echt zwaar door de mand. En niet een klein beetje ook. 5-0. Terwijl het ook 10-0 had kunnen worden gezien de verhoudingen op het veld.wimpey schreef:Rishi schreef:Real Madrid is indrukwekkend tegen wie? De enige wedstrijd die ertoe deed werden ze geslacht. De rest van de wedstrijden waren tegen teams die amper iets voorstellen.![]()
Heb je ze Milan volledig aan gort zien spelen? Je weet wel: de koploper die die o-zo-sterke Serie A met een straatlengte voorsprong aanvoert.
Het was dat ze in Milaan het gas eraf namen na rust, anders hadden ze ook daar easy peasy gewonnen. Hoe ze in Madrid die ploeg door de wand knalden, was indrukwekkend.
Barcelona had het 2 keer lastig tegen Kopenhagen en kwam bij Hans Kazan met mazzel tot een gelijkspel. Maar dat is je zeker ontgaan.
IK GELOOF!!!!!!
Welke wonderploegen heeft Barcelona dit seizoen al verslagen dan?Rishi schreef: Ik vind Milaan ook geen wonderploeg.
Real Madrid is prima bezig. Mourinho heeft daat in no-time een veel beter elftal neergezet dan de voorbije seizoenen. Het lijkt mij dat dat elftal nog verder zal groeien dit seizoen.En tuurlijk was Madrid goed de voorbije weken. Maar tegen Barca zakten ze echt zwaar door de mand. En niet een klein beetje ook. 5-0. Terwijl het ook 10-0 had kunnen worden gezien de verhoudingen op het veld.
Ik zou me niet rijk rekenen, Rishi. Grandioos ballen in December is leuk. Maar de prijzen worden straks verdeeld.
Real Madrid maakte gehakt van Milan. De Engelse ploegen kunnen tot dusver ook nog niet overtuigen. Bayern staat ergens in de middenmoot en Inter is onder Rafa een B-club geworden.
De wedstrijd Barca-Real was natuurlijk dé wedstrijd. Daar kreeg Madrid voetballes. En Barca wint niet alleen de wedstrijden. Ze spelen een soort buitenaards voetbal. De goals van afgelopen weekend gezien? Is toch genieten!!
En ik weet ook wel dat ik me nog niet rijk moet rekenen. Dat moeten en kunnen ze in Barcelona ook niet. Maar ik zie op dit moment, en eigenlijk ook straks niet, wie er van Barca zou kunnen winnen.
De wedstrijd Barca-Real was natuurlijk dé wedstrijd. Daar kreeg Madrid voetballes. En Barca wint niet alleen de wedstrijden. Ze spelen een soort buitenaards voetbal. De goals van afgelopen weekend gezien? Is toch genieten!!
En ik weet ook wel dat ik me nog niet rijk moet rekenen. Dat moeten en kunnen ze in Barcelona ook niet. Maar ik zie op dit moment, en eigenlijk ook straks niet, wie er van Barca zou kunnen winnen.
IK GELOOF!!!!!!
Tevez heeft heimwee en wil terug naar Argentinie. Of heeft-ie het koud, dan had-ie dat bij ManU ook al. C. Ronaldo heeft heimwee naar Engeland, want daar werd hij minder uitgefloten. Ruiltje in de maak?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik denk niet dat hij minder wordt uitgefloten als hij naar City gaat.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Altijd zo'n bescheiden jongen he. Vriendelijk en wars van sterallures.Balotelli wint Golden Boy: 'Logisch, wie zou anders moeten winnen?'
Mario Balotelli is dinsdag door het Italiaanse magazine Tuttosport uitgeroepen tot Golden Boy 2010. De Italiaanse aanvaller van Manchester City wordt gezien als beste jonge speler die zich in dit kalenderjaar heeft laten zien. Voor de trofee komen alleen spelers in aanmerking die vanaf 1 januari 1989 zijn geboren; spelers als David De Gea, Bojan Krkic, Romelu Lukaku, Luuk de Jong, Christian Eriksen en Jack Wilshere lopen de prijs nu mis.
Echt verrast toonde Balotelli zich niet, nadat duidelijk werd dat hij de verkiezing heeft gewonnen. “Ik ben hier heel blij mee. Maar wie had deze prijs anders kunnen winnen, dan ik? Twee jaar geleden werd ik zesde en vorig jaar vierde. Het was nu eindelijk mijn beurt. Ik weet niet wie Jack Wilshere is, maar de volgende keer dat ik tegen Arsenal speel zal ik goed opletten. Misschien kan ik hem dan de Golden Boy laten zien, als herinnering dat ík hem gewonnen heb”, aldus Balotelli.
Balotelli verruilde in de zomer Internazionale voor Manchester City, dat ettelijke miljoenen euro's voor hem neertelde. Hij maakte tot op heden niet meer dan vijf doelpunten voor de Engelsen, mede doordat hij kort na zijn komst in de Eastlands al geblesseerd raakte. “Mijn doel is om deze prijs ooit om te zetten in de Gouden Bal”, sprak Balotelli ambitieus. “Het is een mooi teken dat ik dit nu al gewonnen heb. Ik heb zelf nog twee ambities, nu.”
“Ten eerste: de Premier League winnen, om in de traditie te blijven die ik bij Inter gewend was. En ten tweede: de Europa League winnen, die prijs heb ik nog niet. En in die competitie worden wij beschouwd als de favoriet.” In de voorgaande jaren wonnen Alexandre Pato (2009), Luís Anderson (2008), Sergio Agüero (2007), Cesc Fàbregas (2006), Lionel Messi (2005), Wayne Rooney (2004) en Rafael van der Vaart (2003) de prestigieuze prijs.
VZ

-
Ik heb die gast nog nooit een goede wedstrijd zien spelen.....
Whitey on the moon.
Schitterende teksten. Hij stijgt in mijn achting.
Zelfde met Cassano. De Italianen zijn maar al te goed in het ophemelen van hun eigen spelers.. Ongelooflijk dat hij de prijs wint.
Die gast mag de veters niet eens strikken van zijn voorgangers. De bloedhond!
Die gast mag de veters niet eens strikken van zijn voorgangers. De bloedhond!
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Wel terecht dat 'ie wint, hoor. Wie had 'em anders moeten winnen hehe.
Nu Arsenal - Chelsea. Belooft een leuke wedstrijd te worden.
Nu Arsenal - Chelsea. Belooft een leuke wedstrijd te worden.
-
Iedere keer als er zo'n affiche is, ga ik er goed voor zitten. Maar wat een zaadwedstrijd is dit zeg...
Whitey on the moon.
- peter
Haha inderdaad. Hoog tempo, maar er gaat zoveel mis. Chelsea speelt inspiratieloos voetbal. Iedere bal wordt naar voren geroeid in de hoop dat Drogba er wat mee kan.
Exit Ancelotti