Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Manchester United onder Louis van Gaal

Bericht door InnerHarbour » di mei 10, 2016 10:25 pm

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:En weer de man van Delay die scoort. :drecul.gif:
Dramatisch. Die. Gast. 2-2 en 3-2 op zijn conto. WHU trouwens dik en dik en dik verdiend op voorsprong he. Man U is een dramatisch elftal op de voorhoede en keeper na.
Bij de 1-0 staat hij in het centrum lucht te dekken, knul is niveau IJsselmeervogels, teert volledig op zijn achternaam en natuurlijk is hij net zo goed in het slijmen bij journalisten als zijn vader zodat die hem de hand boven het hoofd blijven houden.

Ik vind het overigens prima dat Lowietje hem elke week opstelt. :smallgrin.gif:
YNWA

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di mei 10, 2016 10:27 pm

wimpey schreef:
Monkey Tonk schreef: West Ham spelers gaan constant neer op de helft van MU om een vrije schop te krijgen. Verschrikkelijke scheidsrechter.
Zeur niet. Je lijkt wel een Ajacied.
Het is toch zo? Buitelaars. Net als Leicester in Manchester. Ze weten dat die spelhervattingen een zwak punt zijn bij MU, dus gaan ze constant liggen. En die scheidsrechters maar happen.

Maar goed. Je mag zo'n late voorsprong nooit uit handen geven. Gebrek aan ervaring en koele hoofden. Slechte wedstrijd van MU kant.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mei 10, 2016 10:28 pm

wimpey schreef:Man U weer eens vernederd, niet voor het eerst dit seizoen. Met dat middenveld en een catastrofale Blind heb je net zo weinig in de CL te zoeken als Ajax. Keihard gefaald.
Het zal de schuld van de bus wel zijn geweest......... :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 10, 2016 10:31 pm

InnerHarbour schreef: Ik vind het overigens prima dat Lowietje hem elke week opstelt. :smallgrin.gif:
Lowietje heeft in 2 jaar en met 100en miljoenen geen goed voetballend team op de been gebracht. Bij standaards vallen ze er keer op keer in. Z'n aankopen zijn op Martial na niet top. Soms niet eens subtop. En dan moeten lichtgewichten als Lingard en Januzaj de achterstand ombuigen tegen West Ham. :smallgrin.gif: Het is allemaal wat pijnlijk en doet aan z'n avonturen in Catalonie en Beieren denken...

Mooie kerel trouwens, die Bilic. Niet alleen qua emotie doet ie aan Klopp en Simeone denken. Hij krikte het niveau van Kroatie, Besiktas en West Ham als manager op. Zonder 100en miljoenen. Goede manager dus.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di mei 10, 2016 10:42 pm

Pfff, je wilt niet weten hoe de supporters van MU tekeer gaan:

http://www.redcafe.net/threads/lvg-out- ... 2/page-648

Blind wordt ook geslacht, trouwens.
Vind ik niet terecht, die jongen is geen CV. Hij komt alles tekort voor een positie centraal achterin. Ze kunnen beter de coach hekelen die hem daar neerzet.

Heb alleen de laatste tien minuten gezien. FEEST dus, en een machteloos hobbelend MU. Maar de berichten van Wimpey waren duidelijk genoeg: dik verdiende overwinning voor WHU. :biggthumpup.gif:

Zou Woodward durven ingaan tegen de supporters? Dat kan hem zijn hachje kosten. Vraag Nunez.

Arthur

Bericht door Arthur » di mei 10, 2016 10:47 pm

Wel grappig dat Leicester en Westham de twee prijzen in Engeland pakken. Al die rijke topclubs hebben stuk voor stuk gefaald.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » di mei 10, 2016 10:52 pm

Hoe zou het zijn om in een bus te zitten die wordt bekogelt en waarvan een mensenmassa de ruiten inslaat en met vuurwerk gooit? Ondenkbaar in de VS, maar voor kennis aangenomen in de PL. Hoe kan zoiets de concentratie van een speler nou niet beinvloeden? Ik heb vandaag geen MU gezien. Ze zaten nooit echt in de wedstrijd. Voor het eerst in maanden. Op die manier kun je een thuisvoordeel van een hele nieuwe dimensie voorzien. Ik zou zo'n wedstrijd onder protest spelen. Afgezien daarvan vond ik het, vanwege de spanning die erop stond, wel een leuke wedstrijd. Wat een gekkenhuis.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di mei 10, 2016 11:07 pm

Bekken trekken, foto's maken, lachen zelfs...

http://www.manchestereveningnews.co.uk/ ... m-11314834

Het lijkt de spelers niet te deren.

Wel kwalijk dat zoiets gebeurt, uiteraard.

zeux

Bericht door zeux » di mei 10, 2016 11:19 pm

Wimpey is vanavond klaar gekomen. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » di mei 10, 2016 11:19 pm

Yopi doet zijn kwakkie er overheen zie ik. :-) :-) Wat een zielsgeluk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di mei 10, 2016 11:43 pm

Jaloers? :hypocrite.gif:

:aai.gif:

zeux

Bericht door zeux » di mei 10, 2016 11:55 pm

Yopi schreef:Jaloers? :hypocrite.gif:
Op zo intens gelukkig zijn dat iemand verliest? Zo'n diepe rancune hebben, dat je orgastisch wordt wanneer diegene faalt? Nee. Absoluut niet.

Nah, misschien als Wilders verkiezingen fors verliest. :ajaxsmiley.gif: Iets dat écht belangrijk is dus. :headbang.gif:

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » wo mei 11, 2016 12:52 am

MU scoorde twee scherpe countergoals. Als de tegenstander dat doet is het fantastisch. Als MU het doet is het puur geluk. Aldus Wimpey.

MU was niet goed vandaag, maar dan nog mag je een late 2-1 voorsprong niet uit handen geven. West Ham had ook helemaal geen ideeen meer. Dus gingen ze telkens liggen om weer een vrije schop het strafschopgebied in te sturen. Maar dat moet MU weten, en dan moeten ze bal maar meer in de ploeg houden en verder van de eigen goal spelen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo mei 11, 2016 6:48 am

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Man U weer eens vernederd, niet voor het eerst dit seizoen. Met dat middenveld en een catastrofale Blind heb je net zo weinig in de CL te zoeken als Ajax. Keihard gefaald.
Het zal de schuld van de bus wel zijn geweest......... :hypocrite.gif:
Monkey Tonk schreef:Hoe zou het zijn om in een bus te zitten die wordt bekogelt en waarvan een mensenmassa de ruiten inslaat en met vuurwerk gooit? Ondenkbaar in de VS, maar voor kennis aangenomen in de PL. Hoe kan zoiets de concentratie van een speler nou niet beinvloeden? Ik heb vandaag geen MU gezien. Ze zaten nooit echt in de wedstrijd. Voor het eerst in maanden. Op die manier kun je een thuisvoordeel van een hele nieuwe dimensie voorzien. Ik zou zo'n wedstrijd onder protest spelen. Afgezien daarvan vond ik het, vanwege de spanning die erop stond, wel een leuke wedstrijd. Wat een gekkenhuis.
:smile-ajax.gif:

Goh fan-boy HT, die van Gaal is flink door het ijs gezakt op zijn, volgens jou, eerste echte test nietwaar? :hypocrite.gif:
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » wo mei 11, 2016 7:09 am

Monkey Tonk schreef:
wimpey schreef:
Monkey Tonk schreef: West Ham spelers gaan constant neer op de helft van MU om een vrije schop te krijgen. Verschrikkelijke scheidsrechter.
Zeur niet. Je lijkt wel een Ajacied.
Het is toch zo? Buitelaars. Net als Leicester in Manchester. Ze weten dat die spelhervattingen een zwak punt zijn bij MU, dus gaan ze constant liggen. En die scheidsrechters maar happen.

Maar goed. Je mag zo'n late voorsprong nooit uit handen geven. Gebrek aan ervaring en koele hoofden. Slechte wedstrijd van MU kant.
Het is een wat groter mentaliteitsprobleem. Na een minuut of 20-25 was de storm wel gaan liggen en kreeg Man U steeds meer de overhand. Toen werd Payet geloof ik rechtmatig de bal afgepakt en blesseerde zichzelf daar lichtjes bij en ging liggen, vlak bij de middenlijn. Dan gaan ze die bal over de zijlijn spelen, terwijl dat precies is waarom hij ging liggen. Dat is gewoon het ritme breken, de lastige fase in de wedstrijd dood maken, op adem komen, het tempo eruit halen. Daar moet je gewoon niet intrappen, heeft niks met sportiviteit van doen, dat is iets wat je doet bij open beenbreuken of zo, het geeft helemaal niks als die jongen even een langs de zijlijn met de spuitbus krijgt. Dan kun je lekker de druk erop houden, spelers van Atletico of zo zouden niet eens op het idee komen, zij even een mannetje minder? Mooi, ook al is het maar even, het kan alleen maar helpen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo mei 11, 2016 7:10 am

Met dit demasqué erbij moet dit wel een topweek zijn voor Joey/Yopi en Wimpey hoor :neutral.gif:
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 11, 2016 7:46 am

Monkey Tonk schreef:MU scoorde twee scherpe countergoals. Als de tegenstander dat doet is het fantastisch. Als MU het doet is het puur geluk. Aldus Wimpey.

MU was niet goed vandaag, maar dan nog mag je een late 2-1 voorsprong niet uit handen geven.
Het was dom geluk dat Man U gelijk maakte en zelfs op voorsprong kwam. Want Man U was idd 'niet goed'. Eufemistisch gesteld. Dat Blind in Norwich rust kreeg, pakte goed uit trouwens. Was messcherp gister. :smallgrin.gif:

Man U speelde met 3 aanvallende middenvelders. Dat pakte in de omschakeling goed uit (zie m.n. de 1-1), maar West Ham had op het middenveld steeds de regie in handen. Qua scoringskansen was er maar een ploeg die het verdiende de wedstrijd te winnen. Mij lijkt dat de manager had moeten ingrijpen. Hij krijgt dat middenveld maar niet op orde.

In een proces van 3 jaar in het 2e jaar de CL missen lijkt me geen reclame voor de proces-manager. Maar City kan in het Doetinchem van de UK trouwens zomaar verliezen a.s. weekend. All is not lost...
Cluijffert schreef: Met dit demasqué erbij moet dit wel een topweek zijn voor Joey/Yopi en Wimpey hoor :neutral.gif:
Bij zowel Ajax als Man U is het gemiddelde niveau onvoldoende. Ze hebben steeds maar 50% kans om te winnen, doordat er onvoldoende rendement uit de resources gehaald wordt. Dan kun je niet verrast zijn dat die ploegen steeds weer met de kop tegen de lamp lopen... Als ze nou meeslepend en dramatisch ten onder gingen na een seizoen met goed voetbal, dan zou empathie op z'n plaats zijn.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 11, 2016 9:20 am

Cluijffert schreef:

Met dit demasqué erbij moet dit wel een topweek zijn voor Joey/Yopi en Wimpey hoor :neutral.gif:
Een topweek? Na zondag? :confused.gif: :blush.gif:
Voor iemand die (ondanks alles) Ajax een warm hart toedraagt was het een rampweek. Daar kunnen resultaten van buitenlandse clubs geen verandering in brengen.

Ik heb te doen met de supporters van MU, want die mogen elke week zitten aankijken tegen de resultaten van het proces en de 'transition'. Die mensen zijn wanhopig omdat het niet lukt met hun club. Een gevoel dat ik maar al te goed ken.

Ik lees nu dat LVG de wedstrijd tegen Bournemouth een hele kluif vindt. :excited.gif:

City geeft dit niet meer weg. Een punt is genoeg.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo mei 11, 2016 12:57 pm

Harde straffen meteen in Engeland... Levenslang stadionverbod bij West Ham United voor degenen van wie ze denken te kunnen bewijzen dat ze de Man U bus bekogeld hebben? :confused.gif:

Speciaal voor Yopi, wimpey en IH:

DE BOER DENKT..
Afbeelding
Afbeelding

VAN GAAL TELEURGESTELD
Afbeelding
Afbeelding

:smallgrin.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 11, 2016 1:28 pm

Yopi schreef: Ik heb te doen met de supporters van MU, want die mogen elke week zitten aankijken tegen de resultaten van het proces en de 'transition'. Die mensen zijn wanhopig omdat het niet lukt met hun club. Een gevoel dat ik maar al te goed ken.
Denk dat (ook) die mensen zoiets hebben van: als ik nou een basis zou constateren waarop toekomstig presteren mogelijk zou zijn... In plaats daarvan zijn ze 2 jaar verder en kijken nog steeds tegen een elftal aan dat voor 80% bestaat uit spelers die niet goed genoeg zijn om serieus mee te doen in de PL en Europa.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo mei 11, 2016 9:11 pm

Hoe deed de veelgeprezen Dimitri Poyet het tegen Utd? Leuke speler wel.

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 12, 2016 7:42 am

Dubbel schreef:Hoe deed de veelgeprezen Dimitri Poyet het tegen Utd? Leuke speler wel.
Tegen Man U niet dé man. Payet trouwens. Poyet is die Uru van destijds.

Bij West Ham vond ik Reid weer eens sterk. CV uit, ik meen, Nieuw Zeeland. Noble speelt het hele seizoen al sterk. En dan hebben ze er een paar die bij IH in het pulletje vallen. Categorie groot en sterk: Kouyaté en Sakho bijv. Leuke ploeg, topseizoen, prima manager. Bilic' ploeg stond tactisch goed en won de slag op het middenveld.

Vraag me trouwens af waar de form tables van MT blijven, na West Ham? :hypocrite.gif:

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do mei 12, 2016 9:42 am

Het gerucht gaat dat Mourinho kiest voor Valencia.

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 12, 2016 10:38 am

Yopi schreef:Het gerucht gaat dat Mourinho kiest voor Valencia.
Mendes' thuishaven. Maar misschien wil the special one d.m.v. rumors wat druk zetten op de club die nu nog geleid wordt door the only one.

Giggs wordt niet de nieuwe manager, lijkt me. Ik las dat diens mansion ondergekalkt was met leuzen, omdat mevr. Giggs weer eens de benen had genomen na een 'extra marital affair' van manlief.

Ik hou 't op the special one. The only one zal 4e moeten worden en de troostprijs moeten winnen om enig draagvlak te creeren, lijkt me.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mei 12, 2016 11:03 am

United moet nog wel even winnen van het grote Bournemouth he. Anders kan het ook nog maar zo gebeuren dat ze zevende worden.

Gat met Leicester is 17 punten. Wat een blamage.

Plaats reactie