Uefa Cup 2008-2009
Moderator: mods
-
Inderdaad. Dat was een Nederlandse club nooit gelukt.joey schreef: Ik heb er bewondering voor. Heel knap van Bayern.
Overigens zag ik geen overtreding van Kahn bij het laatste doelpunt.
De 3-2 is trouwens een vreselijke blunder van de keeper.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bayern speelde trouwens be-roerd. Zoals zo vaak dit seizoen. Het begin was prachtig, maar na een wedstrijd of 10 ging het spelpeil steeds meer naar beneden.Rishi schreef:Ik vind het gewoon triest tegen 10 man
Maar ja, 9 punten voor in de BL, ze staan in de bekerfinale en nu in de halve finale van de UEFA Cup. Mooi spel interesseert Bayern niet, dat heeft ze nog nooit iets geinteresseerd. Winnen, knokken, mentale veerkracht: dat is Bayern.
Vond je dit trouwens een penalty? Volgens mij kwamen beide spelers met een veel te hoog been in, waarbij ik het idee had dat de Bayernspeler eerder was met deze overtredingjoey schreef:Wat een beroerd ingeschoten penalty weer, ditmaal van Ribery. Nog een geluk voor hem dat hij de rebound had.
I think I lost my fucking headache
-
Ik vond het ook geen penalty, zelfs niet na het zien van de herhaling.LucaS schreef:Vond je dit trouwens een penalty? Volgens mij kwamen beide spelers met een veel te hoog been in, waarbij ik het idee had dat de Bayernspeler eerder was met deze overtredingjoey schreef:Wat een beroerd ingeschoten penalty weer, ditmaal van Ribery. Nog een geluk voor hem dat hij de rebound had.
Wat een niveauverschil trouwens, als je de CL en UEFA Cup vergelijkt met het geploeter van AJax.
Teams als Zenith durven een inspeelpass te geven, ookal zit een tegenstander in de nek. Bij Ajax spelen ze vaak terug op Steek. We zijn echt mijlenver verwijderd van dat niveau....