Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » di jun 07, 2011 11:52 am

Het hier gesuggereerde scenario is dus niet uitgekomen.Eerst zou ie veel eerder vertrekken, toen ie vertrok zou het enkele weken duren voordat hij in Engeland zou zitten ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door joey » di jun 07, 2011 12:20 pm

Mwah, het seizoen is nog niet afgelopen of hij zit bij Fulham. Utterly predictable.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door jabu » di jun 07, 2011 1:14 pm

Het lijkt mij juist het bewijs dat het scenario wel is uitgekomen.

We weten allemaal natuurlijk dat Jol ontslag heeft genomen ( :hypocrite.gif: ), maar het zou mooi zijn als het vinden van een nieuwe werkgever ook positieve financiële gevolgen voor Ajax heeft ivm salaris/bonus/afkoopsom...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33989
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » di jun 07, 2011 3:41 pm

arno vermeulen
Net Martin Jol in Londen gesproken. Begint volgende week al bij Fulham, want speelt eind van deze maand voorronde Europa League
Hij heeft al over spitsen als Dembele,Gudjohnsen,Zamora en Johnson, maar als El Hamdaoui heel goedkoop te halen is, denkt hij er over na.
Arno Vermeulen op Twitter
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di jun 07, 2011 7:17 pm

joey schreef: VDB had Jol vorig jaar moeten laten gaan. Dat is denk ik zijn grootste inschattingsfout geweest.
Boog liet zich gijzelen door Jol. Prutser.

Ik vind Fulham trouwens een leuk cluppie. Mooie baan voor Maarten. Hij zal het er makkelijker hebben dan bij Ajax, lijkt me zo. :smallgrin.gif:

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Alexander » wo jun 08, 2011 9:56 am

Jol kreeg tot het einde van het seizoen salaris bij Ajax. Dat salaris zou worden gestopt indien hij eerder bij een nieuwe club in dienst zou komen. Seizoen ten einde en Martin heeft een nieuwe baan. Niet meer dan logisch.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » wo jun 08, 2011 10:26 am

joey schreef:VDB had Jol vorig jaar moeten laten gaan. Dat is denk ik zijn grootste inschattingsfout geweest.
Dat denk ik ook. Maar ik weet ook niet hoe het toen zat, had De Boer er al zin in, hoe zat het met het nogal drukke voorseizoen? Voor een beginnend trainer als De Boer is het natuurlijk makkelijker binnenkomen als noodoplossing in een tot dan toe teleurstellend seizoen. Je hoeft niks, de verwachtingen zijn laag. Als opvolger van een ploeg die een fraaie recordreeks neerzette met heel veel doelpunten moet je eigenlijk wel kampioen worden. En dan was er ook nog het rapport Coronel wat niet uitnodigde tot benoeming van onervaren trainers.

Achteraf is het makkelijk praten, als het sportief even slecht gaat kan er heel veel wat gewoon niet kan als een goed seizoen nog heel vers is en je voor de eerste CL-kwalificatie in jaren staat.
Jol zat met zijn hoofd niet meer bij Ajax. Nu kan hij werken in de PL en vooral: GELD UITGEVEN.
Hughes heeft bij mijn weten geen Van Basten-achtige bedragen mogen uitgeven, zeker niet vertaald naar PL-niveau. Ik neem aan dat er gewoon normaal budget is bij Fullham en Jol niet een houtjetouwtjetransferbeleid hoeft te voeren, ook wel eens leuk voor hem.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jöhnk » wo jun 08, 2011 6:34 pm

Jol verbreekt de radiostilte: http://nos.nl/audio/246549-jol-premiers ... ekken.html

Hij noemt El Hamdaoui overbodig. Fulham heeft genoeg spitsen.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7919
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door elliquido » wo jun 08, 2011 8:53 pm

Voordeel

Er staat al een m.j. Standbeeld
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door joey » do jun 09, 2011 8:36 am

Jöhnk schreef:Jol verbreekt de radiostilte: http://nos.nl/audio/246549-jol-premiers ... ekken.html

Hij noemt El Hamdaoui overbodig. Fulham heeft genoeg spitsen.

Hij wil hem wel hebben maar alleen als hij bijna niets kost. Zakenmannetje, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Alexander » do jun 09, 2011 11:00 am

Die Giggs heeft trouwens aardig wat rondgeneukt!

Lionel
Berichten: 47680
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » do jun 09, 2011 1:02 pm

Wat dacht je van zijn schoonzus dan! Pfffff wat een megahoer!!!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Arthur » vr jun 10, 2011 5:29 pm

Ik kan me heel goed voorstellen dat die supersterren graag rondneuken, want ze krijgen vast het ene na het andere mooie aanbod. Maar ga dan niet trouwen als je nog zo jong bent!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » vr jun 10, 2011 8:40 pm

Henderson voor 22 mln naar Liverpool. Volslagen gestoord zijn ze daar weer. Oeh Ah, we hebben weer een Engels 'talentje' en dan betalen we gelijk 4x de marktwaarde.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Justin » vr jun 10, 2011 8:44 pm

Peter schreef:Henderson voor 22 mln naar Liverpool. Volslagen gestoord zijn ze daar weer. Oeh Ah, we hebben weer een Engels 'talentje' en dan betalen we gelijk 4x de marktwaarde.
Bizar. :confused.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » vr jun 10, 2011 9:46 pm

In die transfersom zit Ngog die de andere kant op ging en ook zwaar is overgewaardeerd (9 miljoen, terwijl hij er geen hol van kan) is, maar dan nog blijft het een bizar hoog bedrag voor en voor mij onbekende speler.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Justin » vr jun 10, 2011 9:57 pm

Jinne schreef:In die transfersom zit Ngog die de andere kant op ging en ook zwaar is overgewaardeerd (9 miljoen, terwijl hij er geen hol van kan) is, maar dan nog blijft het een bizar hoog bedrag voor en voor mij onbekende speler.
Dus eigenlijk is die Henderson ongeveer 31 miljoen waard?

Onbegrijpelijk.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » vr jun 10, 2011 10:00 pm

Nee, ik heb begrepen dat ze rond de 13 miljoen + Ngog betaald hebben.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Justin » vr jun 10, 2011 10:03 pm

Jinne schreef:Nee, ik heb begrepen dat ze rond de 13 miljoen + Ngog betaald hebben.
Ah, precies. Dat klinkt logischer.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Jinne » vr jun 10, 2011 10:06 pm

Nee, anders was ie nog duurder geweest dan Suarez. :blackcat.gif: Daar hadden ze waarschijnlijk 100 miljoen voor betaald als hij Engels was.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door peter » vr jun 10, 2011 10:10 pm

Liverpool complete Jordan Henderson deal


Thursday, 9 June 2011 22:17 UK

Jordan Henderson Henderson made his Sunderland debut in 2008

Liverpool have completed the signing of Jordan Henderson from Sunderland.

The 20-year-old England international passed a medical and agreed personal terms with the club on Thursday in a deal reported to be worth £20m.

Henderson, the club's first summer signing, signed what Liverpool described as 'a long-term deal'.

"I'm over the moon, overjoyed to be here and I'm really looking forward to it," Henderson told the Liverpool website.

"Obviously it's hard to leave your local club. I'm a Sunderland lad, I've supported them all my life.

"But I'm really looking forward to the future now and obviously this is a massive opportunity for me. I'm really excited by it.


The midfielder, whose one and only cap for England came last November against France, has now joined the England Under-21 squad in Denmark ahead of the European Championship.

The Black Cats had rejected Liverpool's previous offer for the player, which was thought to be worth £16m.

Striker David Ngog, 22, could move in the opposite direction as part of the deal, but that is yet to be confirmed.

Henderson will provide competition in the Reds' midfield, which already boasts internationals Steven Gerrard, Lucas Leiva, Raul Meireles and Christian Poulsen.

"Coming to a massive club like Liverpool, there is always going to be competition," added Henderson. "Hopefully I can keep working hard, keep improving, and get my chance on the pitch.

"(Gerrard) is one of the best players in the world, you want to be playing with him and training with him to try and improve yourself as a player. Hopefully I can learn a lot from him."

Reds director of football Damien Comolli said of the deal: "I'm very pleased because he was one of the targets we had and when you get your first target it's always a good sign because you think the others will come through as well.

"He has got all the skills technically that we needed," he added. "He's good with the ball, he's creative, he's got good passing, he's physically very good.

"That's everything we wanted in a midfielder and he's versatile as well. For manager Kenny Dalglish he will be the player we wanted."

The Sunderland-born Henderson, who had a loan spell at Coventry City early in his career, signed a five-year contract at the Stadium of Light in April 2010.

He came to prominence as Steve Bruce's Black Cats made a fine start to the season and was rewarded with an England call-up by coach Fabio Capello.

And though his form dipped as Sunderland struggled in the second half of the campaign, Henderson is still regarded as one of England's brightest young prospects.

Manchester United had been regarded as the long-time favourites to sign Henderson after he made an outstanding start to last season, but their interest cooled and manager Sir Alex Ferguson has moved on to other midfield targets.

BBC
Tsja...De vraag is dus even of N'Gog er bij zit. Een bod van 16 miljoen pond werd immers niet voor niets van tafel geveegd. :excited.gif:

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo jun 12, 2011 8:52 am

Bizar. Die Andy Carroll kan er toch ook geen reet van, of zie ik dat nou verkeerd?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Engeland en Schotland

Bericht door raymon » zo jun 12, 2011 9:01 am

wimpey schreef:Bizar. Die Andy Carroll kan er toch ook geen reet van, of zie ik dat nou verkeerd?
Carroll wordt de revelatie van het seizoen aldus een goede vriend van me die 'toevallig' een fan van Liverpool is. :D

Persoonlijk denk ik wel dat Carroll en Suarez een heel goed duo gaan vormen. Heel complementair.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » zo jun 12, 2011 11:09 am

wimpey schreef:Bizar. Die Andy Carroll kan er toch ook geen reet van, of zie ik dat nou verkeerd?
Carroll is misschien niet de beste voetballer, maar hij is wel 1 en al kracht! Hij heeft een hard schot en is ontzettend sterk met het hoofd, lijkt me meer dan genoeg om te slagen als spits in de Premier League.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door 999 » zo jun 12, 2011 11:12 am

Ryan Giggs maakte schoonzus zwanger

Ryan Giggs heeft de vrouw van zijn broer Rhodri zwanger gemaakt. De stervoetballer heeft vervolgens voor de abortus van het ongeboren kindje betaald.


Dit onthult schoonzus Natasha Giggs aan News of the World. Ryan’s reputatie van ideale schoonzoon werd verwoest toen aan het licht kwam dat hij acht jaar lang een affaire had met de vrouw van zijn broer Rhodri. Dit terwijl hij al jaren getrouwd is met Stacey, waarmee hij ook twee kinderen heeft.

Natasha gooit in een interview met de Britse krant nog wat extra benzine op het vuur. De brunette ontdekte het babynieuws enkele weken voor haar bruiloft met Rhodri. Natasha belde Ryan om hem van de zwangerschap op de hoogte te brengen. Ze vertelde hem zeker te weten dat het kindje van hem was en niet van zijn broer. “Ryan vertelde me: er is maar een optie en dat weet je. Een abortus. We kunnen niet ieders leven kapot maken.”

Natasha zegt dat ze het verschrikkelijk vond om het ongeboren kindje te laten weghalen. “Ik had een relatie met Rhodri en ik hield van hem. Maar ik had ook sterke gevoelens voor Ryan ontwikkelt. Dit was ons kindje. Ik wilde dat hij me zou vasthouden en er voor me zou zijn.”

De brunette heeft ingestemd met een abortus, die twee weken voor haar huwelijk met de onwetende Rhodri plaatsvond. “Het was verschrikkelijk. Ik kon toch niet trouwen met Rhodri terwijl ik zwanger was van zijn broer?”

Plaats reactie