Frankrijk

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Frankrijk

Bericht door Baseman » di nov 11, 2014 11:37 am

Zlatan is het volledig eens met PSV en breekt ook met Nike, zo hoort dat Zlatan :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33642
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Frankrijk

Bericht door zeux » di nov 11, 2014 1:06 pm

InnerHarbour schreef:Juist Zlatan, zwarte schoenen, zoals het hoort.

AD

Bestaan er merkloze zwarte voetbalschoenen of heeft hij de swoosh gewoon zwart geverfd?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Frankrijk

Bericht door beelzebub » di nov 11, 2014 1:28 pm

Hmmz. Het is nu dus ook afgelopen met Dare to Zlatan? :ajaxsmiley.gif:

Volgens mij was het dit jaar/modeseizoen voor in eerst in jaren dat zowel Nike als Adidas hun nieuwe modellen (weer) in zwart uitbrachten. En dan heb ik het niet over de Copia Mundial of de Kaiser uitvoeringen, maar bijv. deze:. :ajaxsmiley.gif:

Afbeelding

En als je echt zwarte kicksen wilt, een goede zaak heeft altijd Calcio of Cruyff kicksen liggen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33642
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Frankrijk

Bericht door zeux » di nov 11, 2014 2:24 pm

Ah, ik meende al een swoosh te herkennen, maar kon het op de foto's bij het gelinkte bericht niet goed zien. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Marillion » za jan 31, 2015 7:32 pm

Ik zag dit filmpje voorbij komen. De scheidsrechter wil dat Zlatan naar hem komt maar die heeft daar geen zin in.

Als je als scheidsrechter ooit serieus wil genomen moet je dat dus niet zo oplossen. We hebben in het voetbal behoefte aan rugby scheidsrechters. Dan krijg je als je geluk hebt één keer een waarschuwing en daarna sta je gewoon buiten.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Frankrijk

Bericht door ferry » za jan 31, 2015 8:05 pm

:smallgrin.gif: Ik zag dat filmpje ook voorbij komen. Dan sta je dus behoorlijk voor paal, als scheidsrechter. Slap optreden. Ik denk niet dat rugby scheidsrechters de oplossing zijn. De belangen en de regels bij het voetbal zijn gewoon anders. Als een rugby speler een blessure simuleert bijvoorbeeld spreekt iedereen daar schande van. Moet je bij het voetbal eens om komen. Ik vind wel dat de regels wat strakker zouden mogen zijn tegen al dat gemekker op de scheids. Maar jah, ik zit nu Chelsea-City te kijken, moet je zien hoe de managers (of in ieder geval Mourinho) zich gedragen. Wat kan je dan van de spelers verwachten....

Maar goed, volgende week begint de 6-Nations weer, dan is het verschil inderdaad weer schrijnend tussen de voetbal- en rugby wereld.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Marillion » za jan 31, 2015 8:15 pm

De belangen kunnen wel anders zijn. Maar de scheidsrechter zou altijd de baas moeten zijn in het veld. En spelers en coaches moeten daar respect voor hebben. Dat begint echter wel met scheidsrechters die dat ook afdwingen. Als een speler niet wil komen dan mag hij wat mij betreft gaan.

Los van deze scheidsrechter. Wanneer zou de laatste keer zijn dat Zlatan een keer is tegengesproken? Hij gaat wel heel erg in zichzelf geloven met dit soort fratsen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Frankrijk

Bericht door ferry » za jan 31, 2015 8:24 pm

Ik ben het met je eens hoor, maar het gebeurt gewoon niet. Er zouden weinig spelers over blijven op het veld. Bij het rugby zijn het gewoon keiharde regels he, die zeggen dat alleen de captain tegen de scheids mag praten.

Ben het ook metnje eens wat Zlatan betreft. Die vindt zichzelf wel heel erg belangrijk, en in dit geval had ie wel in mogen rukken wat mij betreft.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Marillion » zo feb 01, 2015 10:37 am

Ferry schreef:Bij het rugby zijn het gewoon keiharde regels he, die zeggen dat alleen de captain tegen de scheids mag praten.
Zou toch ook een prima regel voor het voetbal zijn?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Frankrijk

Bericht door ferry » zo feb 01, 2015 7:16 pm

Ja, dat zou het zeker zijn. Maar zie jij het gebeuren? Ik niet. (Wie weet als Blatter ooit aftreedt...)

Lionel
Berichten: 47546
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk

Bericht door Lionel » ma feb 02, 2015 3:47 pm

Zlatan is een topspits maar moet eens kappen net zijn arrogante gedrag. Voetbalt bij PSG en is mislukt bij Barcelona. Zonder hem wonnen Inter en Barcelona allebei de CL.

Hij voert ook geen fuck uit. Dat maakt hem helemaal irritant.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Frankrijk

Bericht door beelzebub » ma feb 02, 2015 4:10 pm

Zou wat zijn als hij weggaat om nog twee jaartjes te cashen in Engeland en PSG wint de CL. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Frankrijk

Bericht door InnerHarbour » wo feb 04, 2015 7:40 am

Lionel schreef: Voetbalt bij PSG en is mislukt bij Barcelona.
:smallgrin.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 52001
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Frankrijk

Bericht door wimpey » zo feb 15, 2015 8:34 pm

Bijzonder mens: http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands ... nood.dhtml

Voetballers lijken me niet de meest interessante figuren, maar ik zou hem graag eens ontmoeten. Gast met een verhaal en een wat andere persoonlijkheid dan veel van zijn beroepsgenoten.

Lionel
Berichten: 47546
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk

Bericht door Lionel » zo feb 15, 2015 11:08 pm

Zou hem een flinke boete geven als ik PSG was. Hij wordt betaald om te voetballen. De wereld redden doet hij maar in zijn eigen tijd.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Marillion » ma feb 16, 2015 12:15 pm

Een aparte vogel is het zeker.

Maar als club ben je hier lekker mee. Hij is er nu dus gewoon niet bij in een belangrijke wedstrijd. Zlatan leeft echt compleet in zijn eigen wereld. Hij ziet zijn omgeving slechts als figuranten. Ik ben inderdaad wel benieuwd of PSG hier iets mee doet. Durfen ze hem op zijn verantwoordelijkheden te wijzen?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47980
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Frankrijk

Bericht door peter » ma feb 16, 2015 1:47 pm

Durfen? :smallgrin.gif:

Die gozer ziet er overigens wel indrukwekkend, zeg.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Marillion » ma feb 16, 2015 2:01 pm

Oeps...klote ochtend. :blush.gif:

Ja, fysiek is Zlatan natuurlijk echt indrukwekkend. Een en al spieren en er zit echt geen grammetje vet teveel aan.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Frankrijk

Bericht door beelzebub » ma feb 16, 2015 2:05 pm

Mwoah. Hij is hierdoor de volgende wedstrijd geschorst (tegen Monaco), maar die zou hij toch al geschorst zijn. Er loopt namelijk nog een beroepszaak, die zeer waarschijnlijk afgewezen gaat worden.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47546
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Frankrijk

Bericht door Lionel » ma feb 16, 2015 6:56 pm

Natuurlijk een gele kaart die hem straks parten gaat spelen. Schuldig bovendien aan de twee tegengoals van Caen.

Bij de 1e staat hij lucht te dekken en uit zijn domme overtreding schiet Caen de vrije trap erin.

Ben je lekker mee... is met alles bezig behalve de wedstrijd.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Khraa » ma feb 16, 2015 7:31 pm

Gelukkig eens een voetballer die met meer bezig is dan de wedstrijd! :headbang.gif:
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41080
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Frankrijk

Bericht door Marillion » ma feb 16, 2015 8:01 pm

Oh, dat hij zich ergens voor inzet kan ik absoluut waarderen. Het is weer eens wat anders dan al die egotripperij van veel andere spelers. Ik zou er als club alleen niet zo blij mee zijn als hij daar een kaart bij pakt. Ze betalen die jongen namelijk een godsvermogen om doelpunten te maken en prijzen te winnen. Nu is hij er straks een wedstrijd niet bij.

Of zou dit vooraf zijn afgestemd? Hier de promo (met muziek van Jonsi / Sigur Ros).
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Frankrijk

Bericht door beelzebub » ma feb 23, 2015 3:19 pm

Is er iemand thuis in het Franse voetbal? Ik las van het weekeind een stuk over Olympique Lyon. Na hun jarenlange hegemonie moesten ze in de post-Juninho periode (noodgedwongen) teruggrijpen op de jeugd. Des te knapper dat ze nu weer bovenaan staan in een competitie waar ook PSG en Monaco aan deelnemen. Kijken of ze het volhouden.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Frankrijk

Bericht door Baseman » ma feb 23, 2015 3:55 pm

Schijnbaar hebben ze altijd al een hele sterke jeugdopleiding gehad, alleen krijgen ze nu eerder en massaler een kans. En dat gaat verrassend snel goed.

PS: Monaco is geen topclub meer sinds de Russische eigenaar de geldkraan grotendeels/gedeeltelijk heeft dichtgedraaid. PSG nog wel, die hebben meer geld dan alle andere clubs bij elkaar. Zo bezien presteren ze dit seizoen maar matig.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47980
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Frankrijk

Bericht door peter » ma feb 23, 2015 11:17 pm

Die Blanc lijkt me dan ook geen geschikte trainer om te werken met de sterren en vedettes. Die was veel beter op zijn plek bij Bordeaux.

Plaats reactie