Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Duitsland

Bericht door GangstaRiB » zo okt 03, 2010 10:49 am

LucaS schreef:Je denkt/vindt dat Schalke dit seizoen beter draaide zonder dan met Huntelaar?
Geen idee, want dat is volgens mij nog amper gebeurd. Vorig jaar ging het ontegenzeggelijk beter met Schalke. Ik vind het altijd grappig te lezen dat Huntelaar altijd boven alle twijfel verheven staat. Als hij niet scoort ligt het aan z'n teamgenoten. Als hij wel scoort maar hij en z'n kornuiten verliezen de wedstrijd, heeft Huntelaar zich toch onttrokken aan het niveau. En als hij op de bank zit, spoort de trainer niet.

Maar ja... Met Ajax heeft ie niks gewonnen (een KNVB beker telt niet), bij Real geen basisspeler, bij AC geen basisspeler en nu met Schalke één-na-laatste.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo okt 03, 2010 10:54 am

GangstaRiB schreef:Maar ja.. Schalke verliest wel keer op keer. Dat is onderhand wel het kenmerk van Huntelaar: zelf scoren, maar het team als geheel is ontwricht met een balletjeswachter.
Dat klopt niet. Die Raul laat wekelijks zien dat ie compleet opgebrand is en S04 heeft een defensie van papier maché. KJH bereidde zijn treffer gisteren bijv. zelf voor en rondde af.

Bij Bayern heeft nog geen aanvaller gescoord dit seizoen. Dat probleem zouden ze niet hebben gehad wanneer ze KJH hadden gehaald.

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Duitsland

Bericht door GangstaRiB » zo okt 03, 2010 10:58 am

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef:Maar ja.. Schalke verliest wel keer op keer. Dat is onderhand wel het kenmerk van Huntelaar: zelf scoren, maar het team als geheel is ontwricht met een balletjeswachter.
Dat klopt niet. Die Raul laat wekelijks zien dat ie compleet opgebrand is en S04 heeft een defensie van papier maché. KJH bereidde zijn treffer gisteren bijv. zelf voor en rondde af.

Bij Bayern heeft nog geen aanvaller gescoord dit seizoen. Dat probleem zouden ze niet hebben gehad wanneer ze KJH hadden gehaald.
Huh??? De goal van KJH gisteren mag voor 70% op conto van Farfan worden geschreven.....

Raul is inderdaad opgebrand. Maar toch moet Magath iets zien in de huidige opstelling... absoluut een goede trainer.

Ik weet niet of KJH iets aan de situatie bij Bayern had verbeterd. Huntelaar moet vooral aanvoer krijgen, net zoals Klose en Gomez. Als Klose of Gomez niet scoren bij Bayern, zie ik KJH ook niet scoren eerlijk gezegd.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo okt 03, 2010 11:05 am

GangstaRiB schreef: Huh??? De goal van KJH gisteren mag voor 70% op conto van Farfan worden geschreven.....
Voordat Farfan aan de bal kwam, was er een lange bal op KJH. Die controleerde hij prima, draaide zich vrij en passte op Farfan. Gewoon goed gevoetbald.
Als Klose of Gomez niet scoren bij Bayern, zie ik KJH ook niet scoren eerlijk gezegd.
Bayern krijgt veel ballen in de 16, maar daar stokt het. Klose bij Bayern is een heel andere dan bij de nationale ploeg. Gomez mist gewoon niveau en kan niet als enige spits spelen. I.m.o. had LvG KJH moeten halen. Hij past daar m.i. gewoon.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Duitsland

Bericht door peter » zo okt 03, 2010 1:16 pm

LucaS schreef:Alweer de 5e of 6e wedstrijd op rij waarin Huntelaar heeft gescoord toch? Misschien hadden ze hem bij Milan ook eens een paar wedstrijden achter elkaar moeten laten staan.
Ach welnee. Bij Milan heeft men niets aan een dergelijke, beperkte voetballer. Sowieso is Zlatan natuurlijk een paar klassen beter.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland

Bericht door Rooie » zo okt 03, 2010 5:49 pm

Bayern onmachtig tegen Dortmund, staan nu met 2-0 achter.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » zo okt 03, 2010 6:38 pm

Hoe kan dat nou met Schweini in het elftal?
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14597
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Duitsland

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 03, 2010 11:30 pm

:smallgrin.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Duitsland

Bericht door 999 » ma okt 04, 2010 12:17 am

En met MR.-positiespel Van Gaal aan het roer ..

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » ma okt 04, 2010 10:27 am

Zonder Robben stelt dat Bayern geen ruk voor!
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » di okt 05, 2010 7:31 pm

Rishi schreef:Hoe kan dat nou met Schweini in het elftal?
:smallgrin.gif:

Barca - Alicante, Hans Kazan - Barca, Barca - Mallorca. :hypocrite.gif:

Bayern voetbalt niet slecht, maar ze scoren niet. Olic, Klose en Gomez staan op 0. Veelzeggend.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » di okt 05, 2010 7:33 pm

Die verdiende ik inderdaad!

Al zijn dat ook de enige wedstrijden waar Barca punten verspeelde. Tegen Kazan hadden ze 80% balbezit en tegen Mallorca deed Xavi dus niet mee :hypocrite.gif: . Dus die telt niet :blush.gif:

En bij Hercules speelt Drenthe he.... :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8593
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Duitsland

Bericht door Alexander » wo okt 13, 2010 5:40 pm

Bommel 2 weken geblesseerd... Zullen wel blij zijn bij Bayern!

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » wo okt 13, 2010 6:00 pm

Nee. Volgens de Duitse teamarts kan hij twee weken niet spelen. Dat is toch wat anders vind ik.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Duitsland

Bericht door Jöhnk » wo okt 13, 2010 8:43 pm

Bayern München woedend op KNVB en Van Bommel
13/10/2010 21:10

Mark van Bommel moet de komende weken passen bij Bayern München vanwege een knieblessure. De Duitse club is woedend op de KNVB én op de speler zelf dat hij, ondanks zijn kwetsuur, dinsdag speelde in de met 4-1 gewonnen EK-kwalificatiewedstrijd tegen Zweden.

'De blauwe plekken rond zijn knie moesten door onze clubarts doorboord worden en er kwam 25 milliliter bloed uit de knie', verklaart Bayern München. De club is dermate boos op de KNVB, die alleen maar geïnteresseerd zou zijn in hun eigen belang dat het juridische stappen richting de Nederlandse voetbalbond overweegt. Eerder keerde Arjen Robben al geblesseerd terug bij Bayern München na met Oranje zilver behaald te hebben op het WK in Zuid-Afrika.

'Ook Mark van Bommel moet zichzelf de vraag stellen wie nu eigenlijk zijn werkgever is', reageert een woedende Uli Hoeness, president van Bayern, in het radioprogramma Bayern 3. 'Als hij al weken last heeft van zijn knie, dan had hij ook af kunnen zeggen voor de interland van Nederland tegen Zweden. De Nederlandse bondscoach kan kiezen uit twee-of driehonderd spelers. Bayern uit slechts twintig. Wie betaalt hem eigenlijk? zou hij zich af moeten vragen.'
vi


Ik ben toch geneigd om Bayern hier gelijk te geven.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » wo okt 13, 2010 9:31 pm

Hij heeft gisteren gewoon gespeeld. En niet slecht toch?
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland

Bericht door LucaS » do okt 14, 2010 5:43 am

Dat is nu juist het punt.
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Duitsland

Bericht door Baseman » do okt 14, 2010 6:09 am

Bij Bayern lieten ze Van Bommel anders ook gewoon spelen met die blessure, daar heeft hij namelijk al enkele weken last van. Het belemmert hem niet bij het voetballen en de blessure kan geen schade aanrichten, al zal het niet erg prettig zijn natuurlijk.

PS: Klose en Olic zijn geblesseerd geraakt bij hun interlands, daar hoor ik Bayern echter niet over.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland

Bericht door LucaS » do okt 14, 2010 6:23 am

Er is nogal een verschil tussen geblesseerd raken en een risico nemen met een blessure. Ik vind er best wat voor te zeggen dat een club een risico neemt in overleg met de speler, maar dat het nationaal elftal dat niet mag doen van die club. Als van Bommel een blessure had met het risico dat het verergert als hij speelt, dan heeft bayern gelijk en is het een schande dat hij heeft gespeeld.
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Duitsland

Bericht door Baseman » do okt 14, 2010 6:32 am

Als Bayern dat risico neemt, dan mag Oranje dat ook.
Had Bayern er echt zoveel problemen mee zou hebben gehad, dan hadden ze hem niet moeten afstaan en hem bij de club moeten houden. Dit gejank achteraf is overdreven en kinderachtig, maar na de (nog steeds niet verklaarde) blessure van Robben kan de KNVB toch geen goed doen bij Bayern.

PS: De KNVB heeft 2 eigen artsen naar de kwetsuur van Van Bommel laten kijken en een externe arts geraadpleegd voor de zekerheid, ik zie het probleem niet.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Duitsland

Bericht door LucaS » do okt 14, 2010 8:13 am

Wat een onzin, de club is de werkgever van de speler, de bond leent de speler. Natuurlijk heeft de club het recht om te verbieden dat er risico's worden genomen.
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » do okt 14, 2010 10:30 am

Waarom hebben ze hem dan afgestaan?
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Duitsland

Bericht door FlaFlu » do okt 14, 2010 11:26 am

Baseman schreef:Als Bayern dat risico neemt, dan mag Oranje dat ook.
Had Bayern er echt zoveel problemen mee zou hebben gehad, dan hadden ze hem niet moeten afstaan en hem bij de club moeten houden. Dit gejank achteraf is overdreven en kinderachtig, maar na de (nog steeds niet verklaarde) blessure van Robben kan de KNVB toch geen goed doen bij Bayern.
Ook voorafgaand aan de wedstrijd heeft Bayern hier tegen geprotesteerd, Base.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Duitsland

Bericht door Baseman » do okt 14, 2010 11:41 am

LucaS schreef:Natuurlijk heeft de club het recht om te verbieden dat er risico's worden genomen.
Van Bommel speelt al weken bij Bayern met deze blessure, als ze echt zo bezorgd zouden zijn geweest dan hadden ze hem niet afgestaan aan Oranje. Hypocriet gedrag van Bayern, wat allemaal te maken heeft met de blessure van Robben.

Van Bommel kan trouwens gewoon spelen met deze blessure, ook komend weekend.
Dat ze vocht en bloed uit zijn knie hebben gehaald zegt weinig, zolang dit niet rondom de gewrichten zit (wat niet het geval is) kan het geen kwaad.

PS: Waar blijft het persbericht van Bayern over de opgelopen blessures van Klose en Olic?
Enganche schreef:Ook voorafgaand aan de wedstrijd heeft Bayern hier tegen geprotesteerd, Base.
Klopt, maar ik bedoelde dus dat Van Bommel met deze blessure gewoon speelde bij Bayern.
Vandaar dat ik het woord achteraf gebruik.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Bert » do okt 14, 2010 11:54 am

Baseman schreef:PS: Waar blijft het persbericht van Bayern over de opgelopen blessures van Klose en Olic?
Zie je het verschil nou echt niet?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie