Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Kun je je afvragen waarom hij ondanks zijn blijkbaar geweldige prestaties geen basisplaats had.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat kun je je inderdaad afvragen. Huntelaar deed precies datgene waar hij wereldtopper in is. Als Madrid daaraan geen behoefte had, is het eerder een geval van verkeerd scouten (wat volgens mij bij Madrid wel vaker voorkomt) dan het mislukken van Huntelaar.
I think I lost my fucking headache
Huntelaar is inderdaad wereldtop in het afmaken, maar dat is het dan ook wel. Net iets te weinig voor een club als Madrid. Het team moet in zijn dienst spelen om hem optimaal tot zijn recht te laten komen en die kans is, met al die sterren, gering.
Daar moet ik Lucas wel gelijk in geven, dat had Madrid natuurlijk van te voren kunnen weten.
Uberhaupt is het volgens mij een club die koopt om het kopen en die dus mislukkingen voor lief neemt.
Uberhaupt is het volgens mij een club die koopt om het kopen en die dus mislukkingen voor lief neemt.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Natuurlijk, maar dat komt door de Lemic-Mijatovic-connectie. Anders waren al die Nederlanders nooit binnengekomen bij Madrid. Mijatovic is niet voor niets afgevoerd.
Morientes?joey schreef:Huntelaar is inderdaad wereldtop in het afmaken, maar dat is het dan ook wel. Net iets te weinig voor een club als Madrid. Het team moet in zijn dienst spelen om hem optimaal tot zijn recht te laten komen en die kans is, met al die sterren, gering.
IK GELOOF!!!!!!
Want alle Nederlandse spelers hebben nu zelfs per definitie met Lemic te maken?joey schreef:Natuurlijk, maar dat komt door de Lemic-Mijatovic-connectie. Anders waren al die Nederlanders nooit binnengekomen bij Madrid. Mijatovic is niet voor niets afgevoerd.
Je één keer met Lemic inlaten, al is het indirect, betekent dat je club is overgeleverd aan Lemic!
I think I lost my fucking headache
Geen Villa dus ?
Verrassend...
Verrassend...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Inderdaad, hopelijk grijpen ze weer overal naast de prijzen komend seizoen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik zie ze hier geen prijzen mee winnen. Het gaat puur om het kopen van bekende namen en zoals te doen gebruikelijk moeten het ook weer aanvallers zijn. Iedere speler wil straks z'n eigen kunstje laten zien ten koste van het teambelang.
Nil volentibus arduum
Wel een gruwelijk team voor PES of FM
Benzema Higuain
C. Ronaldo Gago Kaka Snaijder
Marcelo Garay Albiol Ramos
Casillas

Benzema Higuain
C. Ronaldo Gago Kaka Snaijder
Marcelo Garay Albiol Ramos
Casillas
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Voor een spelletje is dat wel een mooie opstelling, maar in werkelijkheid pure fantasie.
Ik zie ze overigens met deze selectie absoluut prijzen winnen. Het kopen van bekende namen? Tsja, maar Kakà en Ronaldo zijn natuurlijk stukken beter dan wat ze hadden. Albiol idem dito en Benzema vind ik ook een kei. Nee, ze kopen pure top en dan verwacht ik ook wel wat qua resultaten.
Ik zie ze overigens met deze selectie absoluut prijzen winnen. Het kopen van bekende namen? Tsja, maar Kakà en Ronaldo zijn natuurlijk stukken beter dan wat ze hadden. Albiol idem dito en Benzema vind ik ook een kei. Nee, ze kopen pure top en dan verwacht ik ook wel wat qua resultaten.
Stuk voor stuk spelers die wat kunnen. Maar prijzen winnen doe je over het algemeen nog altijd met een team. En ik geloof niet dat ze dat er van kunnen maken.
Nil volentibus arduum
Denk dat Barca ze de beker wel gunt... Het Amsterdam Tournament zie ik ze alleen nog dit jaar winnen maar helaas voor Valdano doen ze niet mee dit jaar. Vanaf volgend jaar hebben ze daar ook geen kans meerPeter schreef:Voor een spelletje is dat wel een mooie opstelling, maar in werkelijkheid pure fantasie.

IK GELOOF!!!!!!
Ik heb altijd sympathie gehad voor Valencia, maar als ik moet kiezen tussen Real Madrid en Barcelona, ga ik 100% voor Real Madrid.
Met aankopen als Kaka, Ronaldo, Albiol, Benzema en mogelijk ook Arbeloa en Xabi Alonso is Real straks een prachtig Spaans elftal, aangevuld met een paar absolute wereldtoppers uit het buitenland. Wel raar trouwens dat ze Fabregas niet benaderd hebben: die man is veel beter dan Diarra en Gago.
Met aankopen als Kaka, Ronaldo, Albiol, Benzema en mogelijk ook Arbeloa en Xabi Alonso is Real straks een prachtig Spaans elftal, aangevuld met een paar absolute wereldtoppers uit het buitenland. Wel raar trouwens dat ze Fabregas niet benaderd hebben: die man is veel beter dan Diarra en Gago.
Spaans elftal?
Casillas, Ramos, Albiol, Arbeloa en Raul.. Dat zijn er 5.
Barca: Valdes, Puyol, Pique, Busquets, Xavi, Iniesta en mogelijk Villa. Ook nog eens allemaal zelf opgeleid!
Casillas, Ramos, Albiol, Arbeloa en Raul.. Dat zijn er 5.
Barca: Valdes, Puyol, Pique, Busquets, Xavi, Iniesta en mogelijk Villa. Ook nog eens allemaal zelf opgeleid!
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Barca is niet spaans maar catalaans, hoeveel catalanen spelen er?
Maar ze spelen niet voor het Catalaanse elftal, zoals Oleguer dat wel deed.
Klopt. Maar het zijn dan nog wel Catalanen. Ik ben ook Nederlander. Maar speel ook niet voor het Nederlands Elftal 

IK GELOOF!!!!!!