Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do nov 29, 2018 8:04 am

Daar durf ik nog geen €5 op te wedden...

Vond de opstelling ook wel triest van Liverpool. Spel leek ook nergens naar. Zeker als je dan ook nog eens achter komt.

Thuis 2-0 winnen Napoli toch?
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League

Bericht door Mano » do nov 29, 2018 8:32 am

PSV heeft een soort Europa angst. Heb je toch zeker 5 redelijke kansen, schiet je er geen één in.
Als je Barca een keer pijn kon doen, was het deze keer.


Die maximiliano romero, daar is 10mio voor betaald en wordt de nieuwe ster van Eindhoven :confused.gif:
Ik zag bij geen enkel balcontact een vleugje klasse.

Als je PSV een beetje ontleed zie je eigenlijk 2 dravers/renners en een lange spits die het verschil proberen te maken.
In NL is dat dus voldoende maar international is hard rennen niet voldoende
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do nov 29, 2018 8:47 am

Jöhnk schreef: Van Bommel is weer trots, begrijp ik. :smallgrin.gif:
1 uit 5. Per wedstrijd gemiddeld 2 punten minder dan het gehate 020. Dat doet pijn in Eihoven.

Ik viel trouwens van m'n stoel. Kwam die Argentijnse patient zomaar het veld in! Moet niet gekker worden! Fit na een jaar? Hoe zou die gozer na de kerst uit Argentinie terug komen, met of zonder overgewicht? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » do nov 29, 2018 8:50 am

Lionel schreef:Daar durf ik nog geen €5 op te wedden...

Vond de opstelling ook wel triest van Liverpool. Spel leek ook nergens naar. Zeker als je dan ook nog eens achter komt.

Thuis 2-0 winnen Napoli toch?
Dat wordt wel het potje om te kijken. All to play for.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do nov 29, 2018 9:54 am

Mano schreef: Als je PSV een beetje ontleed zie je eigenlijk 2 dravers/renners en een lange spits die het verschil proberen te maken.
In NL is dat dus voldoende maar international is hard rennen niet voldoende
Ik vind Angelino een geweldige speler. Kijk ik graag naar. Fel, technisch zeer goed. Ajax heeft op die plek ook een goeie, maar ik vermoed dat Angelino's plafond hoger ligt.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Champions League

Bericht door Marillion » do nov 29, 2018 10:58 am

Twee dravers en een lange spits. En die staan dan vijf punten voor op Ajax. Wat zegt dat over ons?

Je doet PSV echt te kort. Zijn Lozano en Bergwijn de dravers in kwestie? Die jongens kunnen echt wel wat meer dan dat. Hebben snelheid maar ook een actie. De Jong functioneert dit seizoen ook gewoon optimaal. Scoort in de Eredivisie maar ook Europees. De beide backs zijn een verbetering ten opzichte van vorig seizoen en Rosario ontwikkelt zich snel. Er staan zeker ook een aantal spelers in die al wel aan hun plafond zitten en in deze poule kwamen ze gewoon duidelijk te kort. Maar als je wil doen alsof het allemaal helemaal niets is dan zit je er echt naast.

Liverpool - Napoli ga ik denk ik wel even voor zitten. Dat moet normaal gesproken wel spektakel opleveren. Verder zit er niet veel spanning meer in.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do nov 29, 2018 11:38 am

wimpey schreef:
Mano schreef: Als je PSV een beetje ontleed zie je eigenlijk 2 dravers/renners en een lange spits die het verschil proberen te maken.
In NL is dat dus voldoende maar international is hard rennen niet voldoende
Ik vind Angelino een geweldige speler. Kijk ik graag naar. Fel, technisch zeer goed. Ajax heeft op die plek ook een goeie, maar ik vermoed dat Angelino's plafond hoger ligt.
Eens. Maar denk wel dat het per team verschilt wat je nodig hebt. Nico levert bij ons strijd, voegt mentaliteit toe aan het team. Angelino is wat verfijnder. Denk ook dat die jongen over een paar jaar bij een Sevilla of Valencia speelt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door Jinne » do nov 29, 2018 11:40 am

Marillion schreef:Twee dravers en een lange spits. En die staan dan vijf punten voor op Ajax. Wat zegt dat over ons?
Het zegt meer over de rest van de tegenstand in de eredivisie. Die zijn niet in staat ze het echt moeilijk te maken. De Jong is dit seizoen wel weer on fire. Zelfs Europees. Ik zie het hem niet zo snel elders ook doen, omdat zijn buitenlands avontuur toch vrij vruchteloos was, maar als hij ze erin blijft schieten / koppen dan zal PSV het niet erg vinden als hij wat langer blijft. Dat is toch vaak het geheim van teams die wat vaker achter elkaar kampioen worden in de eredivisie. Die spelers die voor de eredivisie top zijn, maar daar buiten het niet zullen maken (en dat ook inzien). Aan het einde van het seizoen hoogstens Lozano en Pereiro weg. De laatste omdat ze nu een beetje kunnen cashen. Maakt zijn goals dit seizoen en is ook international.

Poule was lastiger dan die van ons, maar met Spurs en Inter had je nu ook niet de echte top en Barca dit seizoen is ook verre van top. Gezien de wedstrijd volgorde had er ook meer in kunnen zitten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do nov 29, 2018 12:11 pm

Ik zou wel écht ziek worden als we Liverpool loten in de achtste finales, om vervolgens vanwege Athene een wedstrijd geen uitsupporters te mogen meenemen...

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Champions League

Bericht door elliquido » do nov 29, 2018 4:19 pm

de horror
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Champions League

Bericht door Marillion » do nov 29, 2018 4:57 pm

De UEFA kennende ga ik er vanuit dat we inderdaad een straf krijgen in de vorm van een uitwedstrijd zonder publiek. Maar als er zo'n wedstrijd uit de loting komt rollen ga ik gewoon tussen het thuispubliek zitten.

De kans daarop is alleen niet groot want dan moeten wij dus eerste worden en zij tweede. Voorlopig liggen we eerder op schema voor Ajax 2 en Liverpool 3.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Champions League

Bericht door brigade zuid » do nov 29, 2018 5:35 pm

Ajax moet echt wel ff proberen om 1e van de poule te worden, zit net nog ff de poules te bekijken maar de nummer 1 van de poules zijn echt te zwaar voor Ajax, tegen sommige nummer 2 heb je iig nog een kansje.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do nov 29, 2018 8:40 pm

brigade zuid schreef:Ajax moet echt wel ff proberen om 1e van de poule te worden, zit net nog ff de poules te bekijken maar de nummer 1 van de poules zijn echt te zwaar voor Ajax, tegen sommige nummer 2 heb je iig nog een kansje.
Je moet eigenlijk iets uit poule D loten, wil je een kansje maken op een kwartfinale.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do nov 29, 2018 10:23 pm

Porto als nummer 1. Verder kan je inpakken als je geen eerste wordt.

Gelukkig kan Bayern het zich ook niet permitteren om in de competitie spelers te sparen.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do nov 29, 2018 10:25 pm

Ze spelen voor ons tegen de nummer 15, na ons tegen de nummer 16.. Die hoeven dus ook niemand te sparen. Jammer.

Maar thuis gewoon erop knallen. Zorg maar dat je het stadion achter je krijgt. En hopen dat alle toppers er zijn.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14588
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Champions League

Bericht door Mr. Ajax » vr nov 30, 2018 9:12 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
brigade zuid schreef:Ajax moet echt wel ff proberen om 1e van de poule te worden, zit net nog ff de poules te bekijken maar de nummer 1 van de poules zijn echt te zwaar voor Ajax, tegen sommige nummer 2 heb je iig nog een kansje.
Je moet eigenlijk iets uit poule D loten, wil je een kansje maken op een kwartfinale.
Niet met je eens, Cees. Er zijn wel meer ploegen waar je prima een kans tegen maakt. In het seizoen onder Bosz heerste er voor de wedstrijden tegen Schalke en Lyon ook zo'n instelling, en die bleek achteraf toch nergens voor nodig. We hebben dit seizoen echt een goede en taaie team waar je niet zo heel makkelijk van wint.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13846
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door Jinne » vr nov 30, 2018 9:13 am

Ik denk eerder dat ze tegen ons wat sparen, maar dat zijn dan vooral de oudjes. In de competitie moeten ze vol aan de bak om in het spoor van Dortmund te blijven.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » vr nov 30, 2018 9:55 am

Lionel schreef:Ze spelen voor ons tegen de nummer 15, na ons tegen de nummer 16.. Die hoeven dus ook niemand te sparen. Jammer.
Ze laten juist tegen de kleintjes de punten liggen in de BuLi.

Als je ooit tegen de grote ploegen wat kan flikken, is het nu. Bayern, Baffa, Madrid zijn kwetsbaar. Die hebben niet tijdig gerenoveerd en worden elk seizoen een stukje minder.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Champions League

Bericht door Marillion » vr nov 30, 2018 9:55 am

Als ik zie hoe sommige mensen denken over de slechte prestatie van PSV door van Barcelona te verliezen zou dat wel een mooie tegenstander zijn. Die spelen we helemaal ondersteboven. :smallgrin.gif:

Bayern zal toch ook wel gewoon poulewinnaar willen worden. Vanwege het op papier makkelijkere vervolg maar ook gewoon omdat 1e beter is dan 2e. Dat gaat echt een interessante wedstrijd worden straks. Leuke test voor Ajax!
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14588
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Champions League

Bericht door Mr. Ajax » vr nov 30, 2018 10:04 am

In principe hebben wij niks te verliezen. We zijn al door (doelstelling gehaald) en spelen thuis in een kolkend Arena tegen Bayern om plek 1. Maar nu het zo dichtbij is wil ik de eerste plek ook erg graag hebben. Hopelijk denken de boys er ook zo over straks. :ajaxscarf.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » vr nov 30, 2018 10:25 am

Lionel schreef:Vond de opstelling ook wel triest van Liverpool. Spel leek ook nergens naar. Zeker als je dan ook nog eens achter komt.
Middenveld stond er alleen maar om tegen te houden, veel te weinig creativiteit en ook niet nodig zoals vorig seizoen op het laatst wel vaak het geval was. Nu had je makkelijk met Shaqiri of Keïta op het middenveld erbij kunnen beginnen.

Bayern heeft tegen Benfica laten zien dat als ze zin hebben dat ze het nog altijd kunnen.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op vr nov 30, 2018 1:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League

Bericht door LucaS » vr nov 30, 2018 1:33 pm

Of Benfica liet het lopen omdat ze door de uitslag van Aek Ajax geen 2e en geen 4e meer konden worden
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » vr nov 30, 2018 1:48 pm

LucaS schreef:Of Benfica liet het lopen omdat ze door de uitslag van Aek Ajax geen 2e en geen 4e meer konden worden
Volgens mij stond Bayern al ruim voor voordat Ajax uberhaupt tot scoren kwam.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7359
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League

Bericht door Scherrer » vr nov 30, 2018 1:56 pm

raymon schreef:
LucaS schreef:Of Benfica liet het lopen omdat ze door de uitslag van Aek Ajax geen 2e en geen 4e meer konden worden
Volgens mij stond Bayern al ruim voor voordat Ajax uberhaupt tot scoren kwam.
Dat is knap aangezien ze 2 uur later aan de wedstrijd begonnen. :smallgrin.gif:
***

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » vr nov 30, 2018 2:08 pm

Scherrer schreef:
raymon schreef:
LucaS schreef:Of Benfica liet het lopen omdat ze door de uitslag van Aek Ajax geen 2e en geen 4e meer konden worden
Volgens mij stond Bayern al ruim voor voordat Ajax uberhaupt tot scoren kwam.
Dat is knap aangezien ze 2 uur later aan de wedstrijd begonnen. :smallgrin.gif:
Hahahhaha eh ja, dat was ik even vergeten :blush.gif:

Ik keek alleen naar het scoreverloop.

Dan heeft Luuk natuurlijk gewoon gelijk :hypocrite.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Plaats reactie