Vorig seizoen heeft Borussia Dortmund het in hun kampioensjaar ook heel slecht gedaan in de Europa League. Uitgeschakeld in de groepsfase. Het kan soms raar lopen, wie weet krijgen ze zonder de beslommeringen in Europa juist de goede focus om die landstitel te verdedigen. Bayern zie ik in de Champions League als gevaarlijke outsider, maar of ze de Bundesliga winnen? Die kans acht ik 60 procent.wimpey schreef:Neh. Bayern wordt gewoon kampioen.Jöhnk schreef:Zou Heynckes er weer net zo'n puinhoop van gaan maken als destijds bij Schalke?
Heb je ze in de CL gezien? Daar rammelt het defensief aan alle kanten. Die worden niet weer kampioen dit seizoen.Borussia dus alweer aan kop. Gaat hard.
Wat ik leuk vind, is Gladbach. Leuk ploeggie met maar één 'Ausnahmespieler' (Reus). Maar Favre is een toptrainer. Deed het bij Hertha en daarvoor bij FC Zürich. Vakman.
Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Marco Reus van Borussia Mönchengladbach verkast in de zomer voor 17,5 miljoen euro naar Borussia Dortmund.
Wimpey kom er maar in. Topspeler?
Wimpey kom er maar in. Topspeler?
Ik ben geen wimpey, maar wat ik ervan heb gezien is dat een topaankoop!
Snel, technisch en een mooie dribbel!
Het enige probleem is dat ik wel vaak wat blessures bij hem zie...
Snel, technisch en een mooie dribbel!
Het enige probleem is dat ik wel vaak wat blessures bij hem zie...
Las het net ja. Verrassend. Zullen ze bij Bayern leuk vinden, want die wilden hem ook.D_skilled schreef:Marco Reus van Borussia Mönchengladbach verkast in de zomer voor 17,5 miljoen euro naar Borussia Dortmund.

Oh yeah. Fantastische speler. Snel, aktie, inzicht, goede voorbereider, scorend vermogen, goed schot, team player. Wanneer hij fit blijft, wordt hij absoluut een europese topper.Wimpey kom er maar in. Topspeler?
Benieuwd wat Bayern nu gaat doen. Farfan misschien? Verlangt 14 miljoen tekengeld van S04 om daar te verlengen.
Het is een halve gare, maar natuurlijk wel een prima alternatief voor Robben. En duur zal hij niet zijn, qua transfersom, want hij heeft bij S04 nog maar een half jaar contract.

Het is een halve gare, maar natuurlijk wel een prima alternatief voor Robben. En duur zal hij niet zijn, qua transfersom, want hij heeft bij S04 nog maar een half jaar contract.
Klasbak hoor die Neuer .. Is nie de 1e keer dat ie staat te schutteren .. Wat kostte die ook alweer ?.
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Veel geld, maar dat mag ook bij een top-3 keeper van de wereld.999 schreef:Klasbak hoor die Neuer .. Is nie de 1e keer dat ie staat te schutteren .. Wat kostte die ook alweer ?.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ach deze blunder was een Valdesje. Dat zegt allemaal niets.
Neuer is pure wereldtop. Zou niet zo goed weten welke andere drie keepers je moet nomineren. Casillas en Buffon staan in mijn lijstje erbij.
Neuer is pure wereldtop. Zou niet zo goed weten welke andere drie keepers je moet nomineren. Casillas en Buffon staan in mijn lijstje erbij.
Valdes maakt al jaren heel weinig fouten. De laatste 3 jaar sowieso minder dan Neuer. Die heb ik echt teveel fouten zien maken.
Casillas, Valdes.. eenzame hoogte.
Casillas, Valdes.. eenzame hoogte.
IK GELOOF!!!!!!
Neuer bij de top 3 van de wereldtop ?.Dan zal hij toch eerst moeten stoppen met die fouten te maken ..
Blij met de punten ...
Heerlijke wedstrijd. De mindere ploeg speelde enorm compact. 25-30 meter voor het eigen doel, met 10 man op een gebied van 10-15 meter. Amper overtredingen, amper slidings / tackles. Bayern kwam er niet door. Ze speelden niet best trouwens...
Neuer hielp BMG in het zadel. Knap afgerond door Reus trouwens. De counters voorafgaand aan 2 en 3-0 waren ook perfect. Die Reus is zó'n klasbak. Ook Herrmann en Neustädter gaan de top halen. Duitsland heeft enorm veel enorm jong talent.
Zou eigenlijk verplichte kost moeten zijn voor bijv. Ajax: disciplinair verdedigen, loopwerk verrichten, als elftal opereren. Bij BMG staan Stranzl, Brouwers en Daems achterin. Ze houden het meestal droog. Favre is een toptrainer, bewijst dat bij iedere club.
Neuer hielp BMG in het zadel. Knap afgerond door Reus trouwens. De counters voorafgaand aan 2 en 3-0 waren ook perfect. Die Reus is zó'n klasbak. Ook Herrmann en Neustädter gaan de top halen. Duitsland heeft enorm veel enorm jong talent.
Zou eigenlijk verplichte kost moeten zijn voor bijv. Ajax: disciplinair verdedigen, loopwerk verrichten, als elftal opereren. Bij BMG staan Stranzl, Brouwers en Daems achterin. Ze houden het meestal droog. Favre is een toptrainer, bewijst dat bij iedere club.

‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Frank moet eens gaan bestuderen hoe HSV vandaag aan het verdedigen is..

IK GELOOF!!!!!!
www.ad.nlTrainer Babel en Braafheid ontslagen
Hoffenheim heeft trainer Stanislawski vandaag ontslagen. Gisteren werd de club van Ryan Babel en Edson Braafheid werd gisteren in de beker uitgeschakeld door een club uit de tweede Bundesliga.
Hoffenheim won slechts één van zijn laatste tien wedstrijden in de Bundesliga en blameerde zich woensdag in het bekertoernooi tegen Greuther Fürth uit de tweede klasse. 'Heel Duitsland lacht ons uit', zei doelman Tom Starke na die nederlaag. 'Er is heel veel onrust binnen de club en dat hebben we zelf veroorzaakt.'
Stanislawski, die jarenlang als speler en trainer werkte bij St. Pauli, ondertekende afgelopen zomer een 3-jarig contract bij Hoffenheim. De ploeg staat weliswaar achtste in de Bundesliga, maar de resultaten van de afgelopen maanden waren voor de clubleiding reden afscheid te nemen van de 42-jarige Duitser. Het is nog niet bekend wie Stanislawski zal opvolgen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wát is die Kagawa van Dortmund een geweldige speler. Gewoon opgevist uit Japan. Scoort de 1-0 tegen Leverkusen.
-
Blijkbaar voorziet de jeugdopleiding niet in alles. Bron vi.nl
'Bayern akkoord met Gladbach over verdediger Dante'
20/02/2012 16:23
Bayern München verwacht spoedig de komst van centrumverdediger Dante (28) officieel te maken. De club is nagenoeg akkoord met Borussia Mönchengladbach over de transfersom voor de Braziliaanse rots. Dante wordt in Beieren de tweede zomerversterking na Xherdan Shaqiri, de Zwitserse vleugelspeler van FC Basel.
Bij Bayern München wordt het aflopende contract met Breno naar alle waarschijnlijk niet verlengd, terwijl ook Daniel Van Buyten een aflopende verbintenis heeft.
Borussia Mönchengladbach wil het vertrek van Dante nog niet bevestigen, maar Bild meldt dat Bayern het nog tot 2013 lopende contract voor het relatief lage bedrag van 4,7 miljoen euro afkoopt. In de formatie van trainer Jupp Heynckes zal de linkspoot de strijd om de centrale posities moeten aangaan met Holger Badstuber en Jérome Boateng.
Voor seizoensrevelatie Borussia Mönchengladbach betekent de transfer het derde verlies van een dragende speler. Marco Reus en Roman Neustädter hebben door hun indrukwekkende prestaties een (zomer)transfer verdiend naar respectievelijk Borussia Dortmund en Schalke 04.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Jinne
- Site Admin
Zonde dat Gladbach zo leeg loopt na een goed jaar. Dante speelde toch eerst bij Standard?
Bayern krijgt het dit jaar nog lastig trouwens om kampioen te worden ondanks de defensieve versterkingen. Beide Borussias laten maar weinig steekjes vallen.
Bayern krijgt het dit jaar nog lastig trouwens om kampioen te worden ondanks de defensieve versterkingen. Beide Borussias laten maar weinig steekjes vallen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Dortmund niet meer nee en Gladbach sowieso al niet dit seizoen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!