Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Italië

Bericht door Yopi » do jan 10, 2013 1:12 pm

Dan voetbalt hij tenminste elke week. Ik zie het probleem niet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Italië

Bericht door Jöhnk » do jan 10, 2013 1:24 pm

Dat wel, maar vraag niet op welk niveau. De Turkse competitie is nog zwakker dan de eredivisie.

Dan kun je veel beter in Rusland zitten hoor.

Lionel
Berichten: 47597
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » do jan 10, 2013 1:38 pm

Yopi schreef:Dan voetbalt hij tenminste elke week. Ik zie het probleem niet.
Je kan toch niet als aanvoerder bij het Nederlands Elftal bij fucking Galatasaray voetballen?!?!?!?!
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Italië

Bericht door Jöhnk » do jan 10, 2013 1:41 pm

Volgens Louis wel. De vice aanvoerder speelt er ook.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33959
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Italië

Bericht door Duke » do jan 10, 2013 1:42 pm

Alexander schreef:Inderdaad heel triest. De beste voetballer van Nederland die in Turkije gaat voetballen.
Ik denk niet dat Sneijder dat momenteel is. De vraag is hoeveel serieuze opties hij momenteel heeft, ik denk niet zo heel veel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47597
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » do jan 10, 2013 1:49 pm

Duke schreef:
Alexander schreef:Inderdaad heel triest. De beste voetballer van Nederland die in Turkije gaat voetballen.
Ik denk niet dat Sneijder dat momenteel is. De vraag is hoeveel serieuze opties hij momenteel heeft, ik denk niet zo heel veel.
Met afstand Van Persie. Je kan geen team om Sneijder heen bouwen. Niet serieus te nemen.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14569
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Italië

Bericht door Mr. Ajax » do jan 10, 2013 2:53 pm

Jöhnk schreef:Dat wel, maar vraag niet op welk niveau. De Turkse competitie is nog zwakker dan de eredivisie.

Dan kun je veel beter in Rusland zitten hoor.
Maar daar is het een stuk minder warm en zonnig he...

Ik vind dit ook triest, mocht het ook gaan gebeuren. Ik geloof best dat Real en Barca niet voor hem in de rij staan, maar beter dan Turkije moet gewoon kunnen...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Alexander
Berichten: 8586
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Italië

Bericht door Alexander » do jan 10, 2013 2:56 pm

Subtop in Duitsland en Engeland lijkt me stuk interessanter. Everton, Schalke, Tottenham, dat idee.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Italië

Bericht door Yopi » do jan 10, 2013 2:57 pm

Jöhnk schreef:Dat wel, maar vraag niet op welk niveau. De Turkse competitie is nog zwakker dan de eredivisie.

Dan kun je veel beter in Rusland zitten hoor.

Misschien heeft Yo een hekel aan kou? :smallgrin.gif:
Je moet ook maar afwachten of een van de Russische topclubs hem wil hebben.

Galatasaray betaalt vast beter dan de Engelse subtop/middenmoot.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Italië

Bericht door Rooie » do jan 10, 2013 3:05 pm

Volgens mij betaal je als profvoetballer 0% belasting in Turkije...

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Italië

Bericht door jabu » do jan 10, 2013 9:29 pm

Yopi schreef:Dan voetbalt hij tenminste elke week. Ik zie het probleem niet.
Als hij bij Inter zou verlengen ook. Maar geld is blijkbaar, ook als je al zoveel hebt, erg belangrijk...

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48006
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » do jan 10, 2013 9:31 pm

Sneijder neem ik niet meer serieus als hij daar gaat voetballen.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Italië

Bericht door Yopi » vr jan 11, 2013 8:06 pm

Nu al niet meer? :smallgrin.gif:

Ik neem hem al lang niet meer serieus. En bij Inter doen ze dat ook niet, denk ik.

Sneijder moet oppassen dat hij geen eendagsvlieg wordt. Nog een verloren jaar en hij komt definitief op het tweede plan terecht.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Italië

Bericht door Khraa » vr jan 11, 2013 8:42 pm

Zal Sneijder er heel erg van balen als hij een eendagsvlieg wordt? Ik zie bij hem niet bepaald de drive van een Ronaldo....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

wimpey
Berichten: 52073
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Italië

Bericht door wimpey » vr jan 11, 2013 9:06 pm

Khraa schreef:Zal Sneijder er heel erg van balen als hij een eendagsvlieg wordt? Ik zie bij hem niet bepaald de drive van een Ronaldo....
Na ja eendagsvlieg. Kampioen geworden met al z'n clubs, CL gewonnen, een van de besten tijdens het WK 2010. Hij heeft wel effe een wat beter track record dan bijv. een VDV en RVP.

In huize Sneyder en VDV (voor de klap) draait het niet voornamelijk om voetbal. Al die poespas eromheen is lastig te verenigen met het leven dat een topsporter moet leiden.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Italië

Bericht door Yopi » za jan 12, 2013 12:46 pm

wimpey schreef:
Khraa schreef:Zal Sneijder er heel erg van balen als hij een eendagsvlieg wordt? Ik zie bij hem niet bepaald de drive van een Ronaldo....
Na ja eendagsvlieg. Kampioen geworden met al z'n clubs, CL gewonnen, een van de besten tijdens het WK 2010. Hij heeft wel effe een wat beter track record dan bijv. een VDV en RVP.

Dan VDV wel, maar hij heeft ook meer talent.

Niet dan RVP, vind ik. RVP presteert al jaren. Hij had alleen eerder van club moeten wisselen. Je moet niet alleen naar prijzen kijken, want daar zit een hoop geluk bij. Dan moeten we in het geval van Berry van Aerle spreken van een echte topper. :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52073
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Italië

Bericht door wimpey » za jan 12, 2013 3:34 pm

Yopi schreef: Niet dan RVP, vind ik. RVP presteert al jaren.
Dat is een mythe. Pas sinds 2010 scoorde hij namens Arsenal meer dan een competitiegoal of 10 per seizoen. RVP is een laatbloeier. Het talent had ie altijd al, het kwam er alleen niet echt uit.

Sneyder heeft tussen 2003 en 2010 veel meer laten zien. Vanaf 2010 is het bergafwaarts gegaan.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Italië

Bericht door Yopi » za jan 12, 2013 4:11 pm

Ik heb Sneijder en Van Persie allebei in de jeugd zien spelen en ik kan je verzekeren dat Van Persie toen verder was. Je zag toen al dat hij onvoorstelbaar goed kon voetballen, de klasse droop eraf.

Stel je eens voor, Van Marwijk stelde hem niet op, hij gaf de voorkeur aan Lurling. Daardoor liep Van Persie een tijd in Jong Feyenoord te ballen. Sneijder kreeg bij Ajax wél alle ruimte. Ajax had bovendien in die tijd net een goede lichting, won prijzen, enz. Als Van Persie niet bij Feyenoord had gezeten maar bij Ajax, was het veel sneller met hem gegaan.

Maar over Sneijder: bestaat de Sneijder van voor 2010 nog wel? Er zijn voorbeelden genoeg van spelers die op een gegeven moment de drive niet meer hebben. Nu in Sneijder investeren is een risico.
Laatst gewijzigd door Yopi op za jan 12, 2013 5:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Italië

Bericht door Bert » za jan 12, 2013 4:53 pm

Wim, toen presteerde Sneijder ook meteen voor het laatst. Sindsdien schiet Van Persie ze vanuit alle standen binnen en is Sneijder vooral geblesseerd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey
Berichten: 52073
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Italië

Bericht door wimpey » za jan 12, 2013 7:18 pm

Yopi schreef: Maar over Sneijder: bestaat de Sneijder van voor 2010 nog wel? Er zijn voorbeelden genoeg van spelers die op een gegeven moment de drive niet meer hebben. Nu in Sneijder investeren is een risico.
In 2010 was ie juist op z'n best. Grandioos seizoen met Inter, top WK.

Om je vraag te beantwoorden: ik zou het risico wel aandurven. Hij is 28. Tijdens Oranje - Turkije was ie geweldig, ik geloof niet dat hij compleet verzadigd is.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Italië

Bericht door Yopi » zo jan 13, 2013 11:58 am

In de absolute top redeneren ze anders, dat weet jij ook wel. Daar betalen ze liever meer voor een speler die het recent nog heeft laten zien.

Misschien motiveert het Wesley dat veel clubs hem al afgeschreven hebben? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13834
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Italië

Bericht door Jinne » zo jan 13, 2013 12:42 pm

Sinds Wesley getrouwd is met die voormalige Volendamse 'jas' is het dus eigenlijk allemaal downhill gegaan. Vroeger waren die huwelijken van voetballers nog een bron van rust, maar nu...
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » zo jan 13, 2013 1:14 pm

In 2010 was het nog juist zo dat zijn relatie met die chick uit Portugal zijn carrière redde. Voor hij haar tegenkwam hing hij in Madrid in nachtclubs rond en consumeerde hij een hoop sterke drank en naar verluid ook verdovende middelen. In Oranje lag hij op ramkoers om uit de selectie geknikkerd te worden omdat iedereen hem een strontvervelend ventje vond.

Vanaf zijn relatie met Yolanthe zat hij tijdens trainingskampen lang aan de telefoon om samen met zijn wederhelft te bidden en nam hij een voortrekkersrol bij het Nederlands Elftal. En in het katholieke Italië leek alles samen te vallen waar de plotseling katholiek geworden Sneijder bij Inter uitblonk en meedeelde in hun grootste succes sinds de jaren 60.

GangstaRiB
Berichten: 16883
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Italië

Bericht door GangstaRiB » zo jan 13, 2013 4:52 pm

Cruijff schreef:In 2010 was het nog juist zo dat zijn relatie met die chick uit Portugal zijn carrière redde. Voor hij haar tegenkwam hing hij in Madrid in nachtclubs rond en consumeerde hij een hoop sterke drank en naar verluid ook verdovende middelen. In Oranje lag hij op ramkoers om uit de selectie geknikkerd te worden omdat iedereen hem een strontvervelend ventje vond.

Vanaf zijn relatie met Yolanthe zat hij tijdens trainingskampen lang aan de telefoon om samen met zijn wederhelft te bidden en nam hij een voortrekkersrol bij het Nederlands Elftal. En in het katholieke Italië leek alles samen te vallen waar de plotseling katholiek geworden Sneijder bij Inter uitblonk en meedeelde in hun grootste succes sinds de jaren 60.
Ik denk meer dat Real een stapje te hoog was en dat Mourinho bij inter hem veel vertrouwen heeft gegeven. Daarvoor én daarna was/is Sneijder een strontvervelend ventje. Als het niet zijn kant op valt, deugt er niks van. Huntelaar heeft datzelfde kutgedrag. Vandaar dat topclubs niet in de rij staan om hem op te pikken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23231
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » zo jan 13, 2013 7:24 pm

Mourinho heeft hem inderdaad enorm lopen paaien met een sms bombardement om Sneijder naar Milaan gegeven en hem daardoor ook enorm veel vertrouwen gegeven. Dat heeft zeker meegeholpen aan het beste seizoen dat Sneijder in zijn carrière heeft beleefd. Aan de andere kant, Mourinho wist ook dat Sneijder de missing link was voor successen bij Inter en dat hij een mannetje als Wesley nodig had om echt om de prijzen mee te kunnen doen. Als een Mourinho pak hem beet Pascal Bosschaart gaat lopen paaien krijgt Pascal Bosschaart daar ook een enorm harde plasser van, maar dan blijft het nog steeds een prutser die er geen fluit van kan.

Anyway, vandaag een stukje Juventus zitten kijken. Die liepen, net als vorige week weer flink te knoeien.

Plaats reactie