Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Dat nou ook weer niet, beste evangaalist. 

Van Gaal zou Kroos niet willen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=215093
Ongelofelijk hoor, Kroos is een absolute topper. Mocht dit kloppen, dan gaat Van Gaal hier echt de mist in. Zul je zien dat hij straks met Clasie of een andere eredivisie chihuahua komt aanzetten.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=215093
Ongelofelijk hoor, Kroos is een absolute topper. Mocht dit kloppen, dan gaat Van Gaal hier echt de mist in. Zul je zien dat hij straks met Clasie of een andere eredivisie chihuahua komt aanzetten.
Tony Kroos kan er beter mee stoppen. De vader van God hoeft hem niet.
Clasie, ik zie het nog gebeuren ook.

Clasie, ik zie het nog gebeuren ook.
Van Gaal is de vader van Cruijff?Yopi schreef:De vader van God hoeft hem niet.

Cruijff is ouder. Maar met God weet je het nooit. 

Staat nu ook in het AD:Jöhnk schreef:Van Gaal zou Kroos niet willen.
Opmerkelijk ja!Van Gaal zegt nee tegen komst Toni Kroos
Louis van Gaal heeft de langdurige interesse van Manchester United in middenvelder Toni Kroos beëindigd. Het is de eerste grote beslissing van Van Gaal over het nieuwe elftal van Manchester.
Oud-trainer David Moyes wilde de middenvelder van Bayern München dolgraag aan de selectie toevoegen, maar Van Gaal stemde daar niet mee in, zo schrijft The Guardian. De 24-jarige middenvelder heeft nog maar een contract van 1 jaar bij de Duitsers, maar ook die omstandigheid mag niet baten.
Manchester United-icoon Paul Scholes was eerder nog lyrisch over Kroos. 'De eerste speler die ik zou halen is Toni Kroos. Hij is een geweldige centrale middenvelder, maar Manchester heeft vijf of zes van deze spelers nodig om weer tot de top te behoren.'
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Kroos zegt overigens zelf dat van een overgang nooit sprake is geweest en dat hij altijd van plan was geweest om bij Bayern te blijven.
http://www.vi.nl/nieuws/kroos-veegt-ger ... bayern.htm
http://www.vi.nl/nieuws/kroos-veegt-ger ... bayern.htm
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Natuurlijk zegt hij dat. Anders is het een afgang van jewelste.
Vanavond natuurlijk het madrileense geweld in de poenerige cl, maar vergeet niet dat vandaag ook de playoff final derby county -QPR gespeeld wordt. Het laatste ticket naar de premierleague wordt dan vergeven.
Queens Park Rangers en Derby County gaan 24 mei op Wembley uitmaken welke club als derde promoveert naar de Premier League. Leicester City en Burnley waren op grond van de eindrangschikking in de Championship al zeker van voetbal op het hoogste Engelse niveau volgend seizoen.
QPR bereikte de finale ten koste van Wigan Athletic. De Londenaren wonnen de return voor eigen publiek met 2-1. Daar was een verlenging voor nodig. Na de 0-0 in Wigan was de eindstand na 90 minuten 1-1 door treffers van James Perch, die de score namens de bezoekers al vroeg opende, en een rake strafschop van Charlie Austin ver in de tweede helft. Omdat uitdoelpunten niet dubbel tellen in de play-offs moest er twee keer een kwartier worden verlengd. Austin was daarin de gevierde man.
Bij Derby is de coach steve mclaren , de oude bekende tegen harry redknapp.
Die charlie austin is een persoonlijke favoriet van me. Ooit jaren geleden bij swindon zien spelen, en dat was een echte cultheld. 2 x scoren, geweldige speler en na afloop met de hoeren naar huis. Is wel eens gearresteerd voor een kroeggevechtje etc. Hij lijkt en beetje op george best. Als ajax ooit een spits had moeten halen was hij het :-)
Gestaag heeft hij carriere gemaakt en scoort gewoon overal en vaak.
Objectief gezien hoop ik op derby. Mooie historische grootmacht die na tijden weer eens de pl in zou moeten. Daarentegen verdwijnt dan wel weer een hoop mooie derby's in de championship tegen forrest, leeds etc
Derby , een grootmacht uit
Queens Park Rangers en Derby County gaan 24 mei op Wembley uitmaken welke club als derde promoveert naar de Premier League. Leicester City en Burnley waren op grond van de eindrangschikking in de Championship al zeker van voetbal op het hoogste Engelse niveau volgend seizoen.
QPR bereikte de finale ten koste van Wigan Athletic. De Londenaren wonnen de return voor eigen publiek met 2-1. Daar was een verlenging voor nodig. Na de 0-0 in Wigan was de eindstand na 90 minuten 1-1 door treffers van James Perch, die de score namens de bezoekers al vroeg opende, en een rake strafschop van Charlie Austin ver in de tweede helft. Omdat uitdoelpunten niet dubbel tellen in de play-offs moest er twee keer een kwartier worden verlengd. Austin was daarin de gevierde man.
Bij Derby is de coach steve mclaren , de oude bekende tegen harry redknapp.
Die charlie austin is een persoonlijke favoriet van me. Ooit jaren geleden bij swindon zien spelen, en dat was een echte cultheld. 2 x scoren, geweldige speler en na afloop met de hoeren naar huis. Is wel eens gearresteerd voor een kroeggevechtje etc. Hij lijkt en beetje op george best. Als ajax ooit een spits had moeten halen was hij het :-)
Gestaag heeft hij carriere gemaakt en scoort gewoon overal en vaak.
Objectief gezien hoop ik op derby. Mooie historische grootmacht die na tijden weer eens de pl in zou moeten. Daarentegen verdwijnt dan wel weer een hoop mooie derby's in de championship tegen forrest, leeds etc
Derby , een grootmacht uit
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Speelden niet zo heel lang geleden nog PL
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
N sterk staaltje journalistiek, dan wel vertaling, dan wel persoonsverwisseling.

Welbeck wil centrale rol bij ManU
Van onze Telesportredactie
MANCHESTER -
Danny Welbeck is zijn reserverol zat bij Manchester United. De 23-jarige verdediger zat het afgelopen seizoen meer op de bank dan dat hij op het veld stond. De Engelse international hoopt op een nieuwe kans onder de nieuwe trainer Louis van Gaal, maar dan wel centraal in de verdediging.
Welbeck worstelde afgelopen seizoen met zijn vorm onder de inmiddels vertrokken trainer David Moyes. En als hij dan werd opgesteld, dan was dat als linksback of linkermiddenvelder, in plaats van op zijn favoriete positie centraal achterin. "Dat was wel frusterend", zegt de verdediger tegenover de Daily Mail. "Je voelt je thuis op een bepaalde positie, maar je krijgt geen mogelijkheden om daar te spelen."
Welbeck hoopt bij het nationale team van Engeland zijn niveau op te krikken. "Misschien kan ik hier wat meer vrijuit spelen. Bij United word ik meer gezien als speler op links in een opstelling met vier middenvelders, maar daar komen mijn kwaliteiten niet echt tot zijn recht. Ik hou van opkomen langs de zijlijn en meeverdedigen. Ik zeg niet dat ik me meer thuisvoel in de Engelse speelstijl, maar de statistieken zijn daar wel duidelijk in mijn voordeel."
Welbeck werd tot zijn ontzetting openlijk bekritiseerd door United-trainer David Moyes, die afgelopen seizoen vroegtijdig zijn biezen moest pakken. "Dat was wel een shock. Ik deed extra trainingen, maar dat wilde hij misschien niet zien."
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
www.nusport.nl'Spurs verkiezen Pochettino boven De Boer als nieuwe trainer'
De Argentijn Mauricio Pochettino lijkt de nieuwe manager van Tottenham Hotspur te worden. Dat melden Engelse media maandagavond. De onderhandelingen tussen de Spurs en de trainer van Southampton bevinden zich in een vergevorderd stadium. De deal zou binnen 48 uur beklonken kunnen zijn. Voorzitter Daniel Levy verkiest Pochettino boven Ajax-trainer Frank de Boer en Louis van Gaal, die onlangs een contract bij Manchester United tekende.
Vooral De Boer werd de laatste maanden veelvuldig in verband gebracht met de nummer zes van de Premier League van het afgelopen seizoen.
Pochettino moet in Londen de opvolger worden van Tim Sherwood. Die werd na de laatste competitiewedstrijd van de Spurs op straat gezet. Sherwood volgde in de loop van het seizoen de Portugees André Villas-Boas op.
Tiende manager
Met Southampton eindigde de 42-jarige Pochettino dit seizoen als achtste in de Premier League. Mocht hij tekenen op White Hart Lane, dan is hij de tiende manager die wordt aangesteld door voorzitter Levy sinds hij in 2001 in Londen arriveerde.
Pochettino is sinds januari 2013 werkzaam bij Southampton. Van 2009 tot 2012 stond hij bij Espanyol aan het roer. De oud-verdediger speelde Newell's Old Boys, Espanyol, Paris Saint-Germain en Girondins Bordeaux.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mooi zo
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nou, Levy verkiest Pochettino niet boven van Gaal natuurlijk. Van Gaal is gewoon geen optie (meer).
Voor de rest is dit prima nieuws. Ik zou ook niet zo snel naar Spurs gaan als ik de Boer was. Erg lastig om daar nu eens een keer mee uit te pakken en titels te winnen.
Voor de rest is dit prima nieuws. Ik zou ook niet zo snel naar Spurs gaan als ik de Boer was. Erg lastig om daar nu eens een keer mee uit te pakken en titels te winnen.
Los van het feit dat de voorzitter nogal triggerhappy is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoeveel trainers hebben ze daar gehad in de afgelopen tien jaar?
De Boer zou het daar niet redden, denk ik.
De Boer zou het daar niet redden, denk ik.
Met Pocchetino kiezen ze wel weer voor middelmaat, vind ik. Zo komen ze geen scheet verder. Echt een domme club gewoon.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ze kunnen de top niet krijgen. Geen CL, derde club van Londen... De supercoaches staan niet te springen.
- Jinne
- Site Admin
Het is inderdaad de categorie waar ze uit moeten vissen. Trainers van middenmoters die het leuk doen of eventueel een trainer van een topclub uit een kleinere competitie. Al kregen ze die de vorige keer pas nadat ie bij Chelsea geflopt was.
Die Pocchetino heeft het toch wel aardig gedaan met Southampton. Toen ie het overnam waren ze pas net weer gepromoveerd. Nu hebben ze prima meegedaan en zijn er een aantal jongens ook international geworden.
Die Pocchetino heeft het toch wel aardig gedaan met Southampton. Toen ie het overnam waren ze pas net weer gepromoveerd. Nu hebben ze prima meegedaan en zijn er een aantal jongens ook international geworden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Bovendien heeft deze man het ook in Spanje gewoon uitstekend gedaan. Dit is geen Villas-Boas die een seizoen goed heeft gepresteerd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Jinne
- Site Admin
Fabregas terug naar Londen. Deze keer naar Chelsea.
- InnerHarbour
Wordt wel erg druk daar op het middenveld. Goede move van van Ginkel om naar Chelsea te gaan. 

YNWA
- Jinne
- Site Admin
Lampard is weg, dus het blijft even druk. Daarnaast was Chelsea natuurlijk niet geheel Marco's eigen keuze.
- InnerHarbour
O ja dat dronkenpaard is weg. Fans van Arsenal zijn erg blij met die Fabregas move, " ik speel in Engeland nooit voor een ander team dan Arsenal". 

YNWA