Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door Jesse » do mei 12, 2011 8:50 am

Ja, maar dan heb je het over de allergrootste talenten: Cruijff, Messi etc. Özil, Muller en Sahin schaar ik daar niet onder.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Spanje

Bericht door wimpey » do mei 12, 2011 7:05 pm

Rishi schreef:Een Ozil (weggestuurd bij Schalke), Muller (nog nooit in een jeugdselectie gezeten volgens mij) en een Sahin (debuteerde op z'n 16e) leid je niet op..
Özil is niet weggestuurd bij S04, snuggere. :excited.gif: Hij wou niet verlengen en dus kon Bremen hem voor een prikkie halen.

Natuurlijk leid je volgens een patroon op. Duitsland gooide het jarenlang op Laufpensum, Kampfgeist, Zweikämpfe. Op van die Iron Man figuren als Buchwald, Kohler en Briegel. Duitsland heeft het 5-3-2 systeem lang volgehouden. Overblijfsel van het grote succes van 1990.

Pas 10 jaar later is de knop omgezet. Met succes, want de nationale ploeg speelt lekker voetbal. En bijv. Dortmund ook.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » do mei 12, 2011 10:07 pm

En de onder 17 kreeg voetballes van Denemarken.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » za mei 14, 2011 11:18 pm

Speciaal voor de liefhebbers van Real Madrid:


http://www.youtube.com/watch?v=M7KH4V5cpnk&sns=em

:excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Spanje

Bericht door peter » za mei 14, 2011 11:59 pm

Uh wil je hiermee aantonen dat Real vuil speelt? Ik weet niet, maar ik heb hem na een stuk of 15 'overtredingen' uitgezet, want bij het gros van de 'overtredingen' (als je het filmpje ziet dan zie je dat het vaak duels zijn, waar de scheids ook niet voor fluit) was er zelfs helemaal niets aan de hand. De mooie zweefduiken en het theater waren overigens wel vermakelijk.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » zo mei 15, 2011 12:06 am

Hahahahaha
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Spanje

Bericht door Khraa » zo mei 15, 2011 12:08 am

?

In het grootste deel van dat filmpje is er echt niet zoveel aan de hand. Alleen die stap op het been is natuurlijk oerdom.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » zo mei 15, 2011 12:13 am

Van wie? Van Pepe of Arbeloa? En veel van die overtredingen zijn gewoon smerig. En ja, bij Barca zijn er ook een paar aanstellers maar dat is niet meer dan logisch als ze op je benen gaan staan als de scheids niet kijkt...

En voor de duidelijkheid: Busquets mag van mij 3 haar krijgen!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Spanje

Bericht door jabu » zo mei 15, 2011 7:03 am

Met een tondeuse een soort Lambik dus...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door LucaS » zo mei 15, 2011 7:30 am

Spelvervuilers die van Barca, 11 Toivonentjes
I think I lost my fucking headache

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Spanje

Bericht door Dubbel » ma mei 16, 2011 4:10 am

Jabu schreef:Met een tondeuse een soort Lambik dus...
:biggrin.gif:
Flauw hoor, maar best goed als je aan het eind van het seizoen nog zo scherp bent!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door Rooie » vr mei 20, 2011 10:10 am

AD
'Heel Valencia' feliciteerde Maduro met Ajax-titel

Hedwiges Maduro (26) sluit zondag de competitie in Spanje met Valencia af met een wedstrijd tegen Deportivo La Coruna. De middenvelder reist na het duel snel naar Nederland om zich voor te bereiden op de trip met Oranje naar Zuid-Amerika. 'Spelen tegen Brazilië in hun land is geweldig.'

Valencia besluit het seizoen met een keurige derde plaats en rechtstreekse plaatsing voor de Champions League. Iedereen zal tevreden zijn.
Hedwiges Maduro in gesprek met het AD: 'De derde plaats was voor ons het hoogst haalbare. Barcelona en Real Madrid zijn te sterk. Maar wij blijven Villareal, Atlético Madrid, Sevilla en Athletic de Bilbao voor en dat is een prima prestatie.'

Valencia verkocht de beste spelers en is toch nog altijd de nummer drie van Spanje.
'Toen David Villa, David Silva en Carlos Marchena vertrokken, dacht iedereen dat wij in elkaar zouden storten. Maar wij hebben het als collectief opgevangen. In het verleden was het wachten op Villa of Silva, die aan één momentje voldoende hadden om te scoren. Nu maken meer spelers de doelpunten. Bovendien spelen we heel aantrekkelijk voetbal.'

Waren er geen tegenvallers?
'De uitschakeling in de kwartfinale van de Champions League tegen Schalke 04, natuurlijk. In beide wedstrijden hebben wij het laten liggen. Vooral thuis toen wij na de 1-0 op jacht gingen naar meer. Het was typisch Duits om nog terug te keren uit geslagen positie.'

Als middenvelder was jij dit seizoen een steunpilaar.
'Dit was mijn derde volledige jaar bij de club en ik mag tevreden zijn. Ik ben terug bij Oranje en bij Valencia ben ik vaste kracht. Ook na blessures keerde ik steeds weer snel terug in het elftal. Het is wel jammer dat ik wat duels heb moeten missen door onder meer een botkneuzing. Maar ik ben fit en klaar voor de trip van Oranje naar Zuid-Amerika.'

Vroeger baalden spelers van vriendschappelijke interlands na het reguliere seizoen.
'Maar toen werd er waarschijnlijk niet tegen Brazilië en Uruguay geoefend. Vooral de interland tegen Brazilië spreekt mij aan. Het zal daar een gekkenhuis worden. Ik heb het idee dat wij ons nog wel een keer klaar kunnen stomen voor zo'n mooie wedstrijd.'

En dan na de zomer gewoon terug voor een nieuw seizoen Valencia?
'Dat is afwachten. Mijn contract loopt medio 2012 af en de club kampt nog altijd met een grote schuldenlast. De clubleiding wil voorkomen dat ik gratis vertrek en dus praten wij over contractverlenging. Maar het is ook geen geheim dat ik bij een mooi bod mag vertrekken. Alleen is de vraag wat ik een mooie nieuwe club zal vinden. In Spanje zijn sportief alleen Real Madrid en Barcelona beter, maar bij die clubs is de concurrentie moordend. Italië trekt mij eerlijk gezegd ook wel.'

Is er concrete interesse?
'Ik begrijp dat er wel belangstelling is, maar ik kijk pas na het seizoen wat interessant is. In principe zit ik goed bij Valencia, waar ik ook voor twee seizoenen kan bijtekenen. Maar de club wil graag de schulden wegpoetsen. Er zal verkocht moeten worden om geld te verdienen.'

Heb jij de titel van Ajax eigenlijk nog gevierd?
'Jazeker. Ik heb met bijna de volledige selectie van Valencia gekeken en iedereen kwam mij na afloop feliciteren. Ik vond het geweldig. Ze speelden ook een sterke wedstrijd.'

Zien ze jou ooit terug in de Arena?
'Ik las dat Wesley Sneijder, John Heitinga en Rafael van der Vaart hardop fantaseerden over een terugkeer bij Ajax over een paar seizoenen. Ik sta daar ook wel voor open. Maar Ajax moet ook de club blijven die spelers zal opleiden, die jonge spelers een kans geeft. Het is dus een illusie om met zeven jongens terug te keren en zo de doorstroming van de talenten een halt toe te roepen.'

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door joey » vr mei 20, 2011 10:14 am

Wat moet Ajax met Maduro?
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Spanje

Bericht door Bert » vr mei 20, 2011 10:17 am

Prima speler natuurlijk. Nu niet direct wat Ajax zoekt, maar dat kan over een paar jaar zo weer anders zijn.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door Jesse » vr mei 20, 2011 10:26 am

Heeft hij zich zo verbeterd daar? Ik vond hem destijds bij Ajax niet zoveel.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door joey » vr mei 20, 2011 10:34 am

Ik ook niet. Slappe hap.

Hij mag blijkbaar naar een andere club.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » vr mei 20, 2011 10:49 am

Lees je ook waarom Joey?
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door joey » vr mei 20, 2011 10:53 am

Omdat hij niet te houden is voor Valencia. De topclubs staan in de rij. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door LucaS » vr mei 20, 2011 11:03 am

Ach, wie hier ziet Valencia nu zo vaak spelen dat we daar een gefundeerd oordeel over kunnen hebben. Een basisplaats bij de nr 3 van Spanje doet vermoeden dat hij een betere speler is dan 4 jaar geleden.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door joey » vr mei 20, 2011 11:13 am

Een betere speler dan drie jaar geleden? Dan kan al snel.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Spanje

Bericht door Lionel » vr mei 20, 2011 11:13 am

Denk het ook inderdaad.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door LucaS » vr mei 20, 2011 11:16 am

Jij ziet Valencia wel eens spelen, Joey?
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door joey » vr mei 20, 2011 11:24 am

Ik heb Maduro bij Ajax vaak genoeg zien spelen om te weten dat hij niet bijzonder is.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door LucaS » vr mei 20, 2011 11:36 am

Eens een dief..?
Dus als je ziet hoe ver een speler op zijn 20e is, hoef je verder nooit meer te kijken om te weten wat voor een speler het is(?).
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Spanje

Bericht door Daily Blind » vr mei 20, 2011 11:41 am

LucaS schreef:Ach, wie hier ziet Valencia nu zo vaak spelen dat we daar een gefundeerd oordeel over kunnen hebben. Een basisplaats bij de nr 3 van Spanje doet vermoeden dat hij een betere speler is dan 4 jaar geleden.
Speelt een ijzersterk seizoen! Joey, spelers kunnen zich ook ontwikkelen. En Maduro heeft dat heel goed gedaan. Ik kan echt genieten van zijn spel.

Plaats reactie