Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Khraa

Re: Duitsland

Bericht door Khraa » za aug 15, 2015 10:28 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Müller heeft zo'n afgrijselijke rotkop dat ik niet in staat ben zijn spel positief te beoordelen. Soort blinde vlek voor mij.
Inderdaad, die jankmuil bij elke zachte aanraking. Dat verongelijkte gezicht als hij weer eens ter aarde is gestort.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di aug 25, 2015 11:20 am

wimpey schreef:
Peter schreef: Koeman, Stevens en Dickie houden de eer hoog (mis ik iemand?). Lowietje staat daar natuurlijk los van, want dat is een bewezen vakman.
Cocu en vd Looi verdienen natuurlijk een pluim. :biggthumpup.gif: Schiet me verder niemand te binnen. Verbeek bakt er in Duitsland wederom weinig van, bijv.
Inmiddels staat Verbeek met Bochum met 4 overwinningen bovenaan in de 2e Bundesliga. Zegt nog niet alles maar is toch een goed begin.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 31, 2015 11:31 am

Draxler dus voor 35 M fix + 5 - 7 M variable naar Wolfsburg. Een zeer talentvolle speler, Weltmeister al. Maar het moet er wel een keer uit gaan komen...

Kuba van BVB naar Florence. Januzaj wordt wellicht gehuurd van Man U.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 12:32 pm

Dennis Praet de opvolger van Draxler bij Schalke? :confused.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma aug 31, 2015 12:33 pm

Is Wolfsburg een grotere club dan Schalke? Ik vind dit een categorietje Fer die van Feyenoord naar Twente ging. Ook al heeft WB meer geld momenteel.... :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » ma aug 31, 2015 12:34 pm

Bij Wolfsburg mag hij tegen PSV spelen. :hypocrite.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 31, 2015 1:05 pm

Yopi schreef:Dennis Praet de opvolger van Draxler bij Schalke? :confused.gif:
Nö. Die hebben Meier al. Goretzka. Hebben Höjbjerg gehuurd van Bayern.

Ik vind het een goede stap van Draxler. Bij Wolfsburg zit er structuur in, bij S04 niet. Ook verstandig dat ie niet naar Juve gaat. Jongen is 21, net zo'n 'Milchbubi' als De Bruyne nog steeds is. Goede career move.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 31, 2015 1:11 pm

wimpey schreef:
Yopi schreef:Dennis Praet de opvolger van Draxler bij Schalke? :confused.gif:
Nö. Die hebben Meier al. Goretzka. Hebben Höjbjerg gehuurd van Bayern.

Ik vind het een goede stap van Draxler. Bij Wolfsburg zit er structuur in, bij S04 niet. Ook verstandig dat ie niet naar Juve gaat. Jongen is 21, net zo'n 'Milchbubi' als De Bruyne nog steeds is. Goede career move.
Mee eens. Bij Schalke doen ze echt maar wat. Vind het overigens wel een geode verkoop hoor. Als je er Dante en Draxler voor terughaalt ga je er op vooruit. Zeker als ze nog een talent als Praet erbij kunnen halen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 31, 2015 1:14 pm

Chicharito naar Bayer Leverkusen. Die pakken ook nog effe flink uit met de Son-miljoenen.

ferry

Bericht door ferry » ma sep 21, 2015 9:21 pm

Verbeek op dreef en maakt "vrienden" met Bild:
"Klootzakken, dat zijn jullie!" :biggrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 21, 2015 9:28 pm

Dat lijkt me een garantie voor problemen in de loop van het seizoen. Bij de eerste de beste gelegenheid krijg je zoiets terug.
Nil volentibus arduum

Duke

Bericht door Duke » di sep 22, 2015 8:16 am

Hij kan goed Duits!

Salvador Dali

beelzebub

Bericht door beelzebub » di sep 22, 2015 8:46 am

Ach, zolang de club de hele persconferentie op hun eigen Youtube kanaal plaatst zit hij goed. En hij heeft een punt.

Le T.

Bericht door Le T. » di sep 22, 2015 9:06 am

Marillion schreef:Dat lijkt me een garantie voor problemen in de loop van het seizoen. Bij de eerste de beste gelegenheid krijg je zoiets terug.
UIteraard, ze gaan nu hun messen slijpen en wachten op een geschikt moment om het in de rug te steken. En dan bedoel ik niet alleen Bild, een aanval op een journalist is een aanval op de beroepsgroep. Die vechten allemaal voor het recht om boven elke kritiek verheven te zijn.

Ik vind het wel mooi, je moet wel durven. Het is onverstandig, maar hij zegt het omdat het waar is.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di sep 22, 2015 9:11 am

Zinloos verbaal geweld. Die man heeft te veel testosteron.

Duke

Bericht door Duke » di sep 22, 2015 9:38 am

Ach, de Duitsers vinden het wel mooi:
Bitte bei der Wahrheit bleiben!
Es geht nicht gegen einige Journalisten, es geht gegen den BILD-Journalisten Joachim Droll!
Dieser wurde von Peter Neururer immer als erster per SMS versorgt! Das gibt es unter Verbeek nicht und deshalb versucht Herr Droll seit Monaten in Bochum durch Unwahrheiten für Unruhe zu sorgen! Herr Verbeek hat Herrn Droll schon häufiger darauf aufmerksam gemacht diese Unwahrheiten zu unterlassen. Wenn ich zu sagen hätte, hätte Herr Droll schon lange Hausverbot! Aber warum sollen die BILD-Redakteure auch besser als ihr eigener Chef-Redakteur sein! Herr Dieckmann ist meiner Meinung nach ein journalistischer Brandstifter und warum sollen die Untergebenen besser sein. Bestes Beispiel war doch der Kommentar letzte Woche zum FC. St.Pauli, da hat Herr Dieckmann ja seine Denke selbst entlarvt! Es war ein Armutszeugnis aller 1.Ligisten sich vor diesen Boulevardkarren spannen zu lassen!
BILD NOT WELCOME
Das ist Verbeeks Art, dem Reporter der BILD zu sagen, was viele Fankurven der beiden Fankurven am Wochenende in großen Lettern ebenfalls forderten.
Richtig so.
Zum wiederholten Male wird vom genannten Reporter versucht, durch Unwahrheiten und wilden Spekulationen Unruhe in den Verein zu bringen (vgl. angebliches Wechseltheater um Terodde).
Da entlarvt sich erneut der "Qualitätsjournalismus" der BILD.

BILD NOT WELCOME!

Weder beim Thema Flüchtlinge, noch beim VfL!
Damit spricht er wohl den meisten (abgesheen von 8 Mio. Lesern) aus der Seele.

Salvador Dali

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 22, 2015 9:48 am

Bild is tuig van de richel. Ik vind het wel mooi wat Verbeek doet. Beetje Don Quichotte, maar wel moedig.

zeux

Bericht door zeux » di sep 22, 2015 9:48 am

seine Denke selbst entlarvt!
Mooi weer. Zeer mooi.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

beelzebub

Bericht door beelzebub » di sep 22, 2015 10:36 am

Oh ja, nog even wat duiding uit het NRC waarom hij de vluchtelingen erbij haalt...
Verbeeks woede werd verder aangewakkerd door de reactie van Bild op de weigering van de Hamburgse club St. Pauli om mee te doen aan de vluchtelingenactie „Wir Helfen” van de krant. Volgens St. Pauli is dat omdat de club al wat doet voor vluchtelingen, maar Bild-hoofdredacteur Kai Diekmann twitterde: „Geen hart voor vluchtelingen, teleurstellend @fcstpauli! #refugeesnotwelcome” en „daar zal @AfD_Bund [rechtspopulistische partij AfD] blij mee zijn”. St. Pauli staat juist bekend om zijn linkse aanhang.
Meerdere clubs in de Tweede Bundesliga besloten na deze tweets ook niet mee te doen aan de campagne van Bild en zelfstandig vluchtelingenacties te ondernemen, waaronder VfL Bochum van Verbeek. „Als je je wil profileren in de vluchtelingenkwestie en je zet je zo af als een club niet mee wil doen dan denk ik: wat zijn je echte beweegredenen? Als een club wat anders wil doen, gaat Bild daar ineens heel fel tegen te keer. Ongepast en schijnheilig.”

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di sep 22, 2015 12:41 pm

Le T. schreef:
Marillion schreef:Dat lijkt me een garantie voor problemen in de loop van het seizoen. Bij de eerste de beste gelegenheid krijg je zoiets terug.
UIteraard, ze gaan nu hun messen slijpen en wachten op een geschikt moment om het in de rug te steken.
wimpey schreef:Bild is tuig van de richel. Ik vind het wel mooi wat Verbeek doet. Beetje Don Quichotte, maar wel moedig.
Het is inderdaad wel gewaagd wat Verbeek doet, frontaal met gestrekt been erin tegen het met afstand machtigste medium van Duitsland.

Aan de beelden die de NOS van de persconferentie heeft laten zien, is dit zeker geen gespeelde act van Verbeek. Het komt uit de grond van zijn hart dat hij zich zwaar heeft op zitten winden over de tendentieuze berichtgeving rondom de vluchtelingen en ook over de leugens die Bild vrijwel dagelijks afdrukt.

Hij staat nu met Bochum bovenaan, als hij dat volhoudt en promoveert van de 2e naar de 1e Bundesliga dan komt hij hier gewoon mee weg. :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di sep 22, 2015 12:55 pm

Ik heb sowieso met Verbeek altijd wel de indruk dat hij meent wat hij zegt. Daar zit doorgaans geen politiek bij.

Hij heeft misschien ook wel gewoon een goed punt maar je neemt per saldo wel een risico. Speel je kampioen of promoveer je via een ereplaats dan kom je er wel mee weg. Maar gaat het straks even minder dan is Bild de eerste die hier nog eens aan terugdenkt. Zo gaat dat met dergelijke journalisten. Die nemen het niet dat ze en public een draai om de oren krijgen.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di sep 22, 2015 1:11 pm

Herr Droll? Klinkt ons Nederlanders komisch in de oren. :666.gif:

Moedig zou ik het niet willen noemen. Verbeek is een lomperik. Zijn gedrag zit hem in de weg. Zelfs als hij gelijk heeft.

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 22, 2015 8:14 pm

Lewandowski met een hattrick tegen Wolfsburg in iets van 5 minuten. 0-1 bij rust stond Bayern achter.

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 22, 2015 8:14 pm

En dat is 4. Binnen 6 (!) minuten.

En dat is 5. Iets van 10 minuten?

Je weet niet wat je ziet. Historisch.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di sep 22, 2015 8:19 pm

Fijn dat de, wat mij betreft, meest complete spits ter wereld inmiddels echt draait bij Bayern.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie