Griekenland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33920
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Griekenland

Bericht door Duke » vr apr 02, 2010 8:24 am

Nog meer schokeffecten:
De Mos stapt op bij Kavala

AMSTERDAM - Aad de Mos heeft FC Kavala per direct verlaten. Enkele uren nadat hij met de voorzitter een lijst samenstelde met namen van spelers die de club moesten verlaten, kwam de president gedeeltelijk terug op dit besluit. De coach deelde de Grieken daarop mee dat van de voorgenomen continuering van de samenwerking geen sprake meer kon zijn.

"We zouden afscheid nemen van veertien jongens", reconstrueert De Mos de gebeurtenissen. "Ik heb het vermoeden dat ze zijn geschrokken van de kosten van dit besluit. Ik kreeg ineens te horen dat de zes spelers met de grootste contracten zouden blijven en zes anderen moesten vertrekken."

Voor De Mos was dit reden om de clubleiding te verzoeken hem te laten gaan. "We staan zesde en kunnen niet meer stijgen of zakken. Ik heb ze gezegd dat ze beter meteen met een nieuwe man verder kunnen gaan. Daar hadden ze begrip voor. Alle verplichtingen zijn ze keurig nagekomen, maar het blijft natuurlijk een bizar verhaal."

De Mos en zijn assistent Martin Koopman keerden gisteravond terug naar Nederland. "Er was de laatste maanden al wat interesse, ik kijk wel wat er op me afkomt", aldus de coach.
Telegraaf
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Griekenland

Bericht door Rooie » za aug 28, 2010 7:09 pm

Rennis en Marko staan niet eens in de basis bij Olympiakos.

Edit - Rommedahl 90 minuten op bank, Panty een half uur gespeeld, 2-1 nederlaag tegen Iraklis Saloniki. Karim Soltani beste ex-eredivisiespeler op het veld.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Griekenland

Bericht door Scherrer » zo mar 18, 2012 9:52 pm

Net terug van Panathinaikos - Olympiakos. Nu ben ik wel wat gewend qua voetbalgeweld. Maar dit... niet normaal meer. Bah.
***

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33920
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Griekenland

Bericht door Duke » zo mar 18, 2012 9:57 pm

Ah, daar is onze correspondent in Athene. Kom er maar in Scherrer, hoe is de stemming daar momenteel?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Griekenland

Bericht door peter » zo mar 18, 2012 10:04 pm

Zie net dit stukje en filmpje:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=161441

Pffff.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Griekenland

Bericht door Scherrer » zo mar 18, 2012 10:09 pm

In het stadion niet heel relaxed. Voor de wedstrijd buiten al veel rellen met heel veel vuurwerk. Nog even moeten rennen voor een aanstormend peleton ME en aanvliegend vuurwerk. Via een omweg toch nog in het stadion gekomen, waar het eigenlijk wel rustig was. Tijdens de eerste helft bleven de knallen van het vuurwerk buiten het stadion continue doorgaan, maar was het in het stadion prima.

In de rust ging het opeens helemaal mis. Zware rellen met de ME, fakkels van de tweede ring op het publiek en ME gegooid. Hekken doorbroken door hooligans die het veld op stormden. Opgetrommelde ME die letterlijk het stadion werd uitgeslagen. Zeker op 5 plekken brand gesticht, tegelijkterijd welteverstaan. Eigenlijk was ik er toen wel klaar mee, maar buiten het stadion was het nog steeds erg onrustig met nog steeds heel veel vuurwerk, dus zijn we maar blijven zitten.

In de 80e minuut braken de holligans weer door het hek heen en liep het stadion snel leeg. Gelukkig buiten het stadion een weg door de rellen heen kunnen vinden en meteen een taxi gevonden.

En daarnaast was het voetbal echt van een beschamend niveau. Jupiler-league. Dramatisch.
***

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Griekenland

Bericht door Scherrer » zo mar 18, 2012 10:29 pm

Afbeelding

Dit was het moment dat ik er vandoor ben gegaan. Vlak voordat er werd gestaakt. 80e minuut ofzo.

Het rare was eigenlijk dat de rellen begonnen op de eretribune, vlak bij de spelerstunnel. Op één of andere manier had een man of 30 van de harde kern zich daar echt tussen de notabelen kunnen nestelen. Bij het ingaan van de rust gooiden zij wat vuurwerkbommen naar de spelers van Olympiakos die de tunnel inliepen. Toen de ME daar wilde ingrijpen sloeg de vlam in de pan. De rust duurde bijna 50 minuten.

Ook bizar, toen de tweede helft begon (na de rust van 50 minuten) was er vrijwel geen ME in het stadion. Die waren eruit geslagen door de hooligans, die dus de baas waren. Er liepen alleen nog stewards rond het veld, die een soort van cordon hadden gevormd, maar als ze de ME al het stadion uit meppen, dan is zo'n cordon stewards natuurlijk helemaal niets. Toch wilde de scheids blijkbaar verder gaan.

http://www.youtube.com/watch?v=ipUfwB5n ... r_embedded
***

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Griekenland

Bericht door Thijs » zo mar 18, 2012 11:28 pm

Je maakt in ieder geval wel wat mee, Scherrer! :biggthumpup.gif: ;)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Griekenland

Bericht door 999 » di jun 18, 2013 4:04 pm

Lokhoff opnieuw assistent Stevens

Ton Lokhoff wordt de assistent-coach
van Huub Stevens bij PAOK Saloniki.De
Brabantse trainer vertrok eerder deze
maand bij VVV-Venlo,waarmee hij in mei
uit de eredivisie degradeerde.

Stevens werd vorige week benoemd als
nieuwe trainer bij de nummer vijf van
de afgelopen Griekse competitie.De twee
werkten van 2009 tot 2011 al samen bij
Red Bull Salzburg in Oostenrijk.
TT.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33920
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Griekenland

Bericht door Duke » wo feb 05, 2014 8:32 pm

VI ‏@VI_nl 50 sec.
FT PAOK-OFI Kreta 5-0 | Danny Hoesen en Hedwiges Maduro dragen met elk een doelpunt bij aan ruime zege. Prima debuut voor Hoesen
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Griekenland

Bericht door Yopi » do feb 06, 2014 12:05 am

Wat zegt het, dat kwartiertje?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Griekenland

Bericht door Marillion » ma sep 15, 2014 9:43 am

Vloet al na drie competitieduels ontslagen bij Niki Volos

Na drie speelrondes in de Griekse competitie is trainer Wiljan Vloet al ontslagen bij Niki Volos. Onder leiding van de voormalig directeur van Sparta wist de promovendus geen punt te pakken, al was de start van de competitie zwaar.

"We moesten meteen tegen topploegen als Olympiakos en PAOK Saloniki. Toch wilde de voorzitter meteen prestaties en al snel nam de paniek toe bij die man", verhaalt Vloet in het AD. "Toen de resultaten uitbleven was het geen verrassing dat ik op zondagochtend op gesprek moest komen bij de voorzitter. Dat duurde een minuut." De 52-jarige Vloet heeft zich over veel zaken verbaasd bij Niki Volos."Wat ik hier de afgelopen drie maanden heb meegemaakt is echt bizar, daar ga ik nog een keer een heel goed boek over schrijven."

Bron: nusport.nl
Er zijn mensen die daar langer op vakantie zijn dan dat hij er gewerkt heeft. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Plaats reactie