UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat klopt Voetske en het was ook geen gele kaart, alleen houdt Materazzi wel eventjes vast en hij moet ervaren genoeg zijn om dat niet te doen. Dat Torres pas veel later valt doet niet ter zake. Het blijft onterecht, maar het blijft ook oerdom.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ben ik dus niet met je eens, zeker niet omdat dan de Bleekere in de tussentijds de helft van deze spelers het veld af had kunnen sturen.In feite is ie nu met een paar goedmakers aan het strooien ( Handsbal Viera )Raymon schreef:Dat klopt Voetske en het was ook geen gele kaart, alleen houdt Materazzi wel eventjes vast en hij moet ervaren genoeg zijn om dat niet te doen. Dat Torres pas veel later valt doet niet ter zake. Het blijft onterecht, maar het blijft ook oerdom.
Blij met de punten ...
- raymon
- Contacteer:
Als Torres meteen was gaan liggen zou je het dan wel een gele kaart vinden?Voetske schreef:Ben ik dus niet met je eens, zeker niet omdat dan de Bleekere in de tussentijds de helft van deze spelers het veld af had kunnen sturen.In feite is ie nu met een paar goedmakers aan het strooien ( Handsbal Viera )Raymon schreef:Dat klopt Voetske en het was ook geen gele kaart, alleen houdt Materazzi wel eventjes vast en hij moet ervaren genoeg zijn om dat niet te doen. Dat Torres pas veel later valt doet niet ter zake. Het blijft onterecht, maar het blijft ook oerdom.
- raymon
- Contacteer:
Pennant gaat erin komen voor Babel. Babel heeft 7792m gelopen deze wedstrijd. Helaas was het meeste daarvan behoorlijk nutteloos.Peter schreef:Inter maakt dit karweitje thuis nog wel af denk ik. Liverpool speelt namelijk weer oud vertrouwd zonder enige voetbalintelligentie.
- Daily Blind
Idd heeft een zwakke wedstrijd gespeeld. Maar er omt nou niet echt een topper voor in de plaats.Raymon schreef:Pennant gaat erin komen voor Babel. Babel heeft 7792m gelopen deze wedstrijd. Helaas was het meeste daarvan behoorlijk nutteloos.Peter schreef:Inter maakt dit karweitje thuis nog wel af denk ik. Liverpool speelt namelijk weer oud vertrouwd zonder enige voetbalintelligentie.
Liverpool geeft toch soms wel makkelijk ruimte weg!
-
Rafa Benitez. De man die alle tactieken ter wereld kent en beheerst. Jammer genoeg heeft hij een feilloos talent voor het kiezen van juist de verkeerde tactiek bij elke tegenstander. Véél te voorzichtig ook.Peter schreef:Inter maakt dit karweitje thuis nog wel af denk ik. Liverpool speelt namelijk weer oud vertrouwd zonder enige voetbalintelligentie.
Ik hoop dat Inter doorgaat, Liverpool is ondanks veel talent een zouteloze ploeg.
Nee, jaren geleden al eens gezegd (hele discussie nog met San Marco geloof ik). Gerrard is goed maar niet zó goed. Mist finesse, visie ook. Gerrard is een 1 tempo speler: alles in de zestiende versnelling. Een Krachtspeler maar geen tacticus. Grote passes, harde schoten, maar als ie na z'n dertigste z'n kracht kwijt is dan blijft er een uitgeklede versie over.Jöhnk schreef:Ben ik de enige die Gerrard de Engelse Van Bommel vindt? Veel gedraaf, veel diepgang en een aardig schot, maar echt bijzonder? Nee.Raymon schreef:Overigens heb ik Gerrard ook nog weinig gezien deze wedstrijd.
Wel de ideale nachtmerrie voor een Italiaanse ploeg, maja. Benitez vindt de juiste aanpak waarschijnlijk pas achterin de tweede helft van de return.

Laatst gewijzigd door Raul Gonzalez Blanco op di feb 19, 2008 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
Vol op geconcentreerd en gemotiveerd!Starring schreef:Denken jullie dat Inter nog gaat winnen? Ik heb daar namelijk flink wat geld op gezet. Pfff...
Wat een verschil en met name beleving in verdedigen (in vergelijking met Ajax) trouwens van die verdedigers van Inter...
Torres is een zeer goede spits. Prachtig.
- raymon
- Contacteer:
Liverpool werd uit de FA cup geknikkerd door Barnsley afgelopen weekend met een doelpunt in de laatste minuut. Alles is dus mogelijk :DStarring schreef:Denken jullie dat Inter nog gaat winnen? Ik heb daar namelijk flink wat geld op gezet. Pfff...
Wat een verschil en met name beleving in verdedigen (in vergelijking met Ajax) trouwens van die verdedigers van Inter...
Torres is een zeer goede spits. Prachtig.
Nee, je bent niet de enige. Maar je zou moeten weten voor wat invloed die jongen heeft op het team met zijn mentaliteit en wedstrijdinstelling.Jöhnk schreef:Ben ik de enige die Gerrard de Engelse Van Bommel vindt? Veel gedraaf, veel diepgang en een aardig schot, maar echt bijzonder? Nee.Raymon schreef:Overigens heb ik Gerrard ook nog weinig gezien deze wedstrijd.
AFCA!
- Daily Blind
Ik ook, want dan kan ik naar die wedstrijd toe. was nu te laat om kaarten te bestellen!Raul Gonzalez Blanco schreef:Rafa Benitez. De man die alle tactieken ter wereld kent en beheerst. Jammer genoeg heeft hij een feilloos talent voor het kiezen van juist de verkeerde tactiek bij elke tegenstander. Véél te voorzichtig ook.Peter schreef:Inter maakt dit karweitje thuis nog wel af denk ik. Liverpool speelt namelijk weer oud vertrouwd zonder enige voetbalintelligentie.
Ik hoop dat Inter doorgaat, Liverpool is ondanks veel talent een zouteloze ploeg.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Helemaal mee eens. De sfeer is wel leuk en aardig, maar dat voetbal vind ik al jaren niet te pruimen.Raul Gonzalez Blanco schreef:Rafa Benitez. De man die alle tactieken ter wereld kent en beheerst. Jammer genoeg heeft hij een feilloos talent voor het kiezen van juist de verkeerde tactiek bij elke tegenstander. Véél te voorzichtig ook.Peter schreef:Inter maakt dit karweitje thuis nog wel af denk ik. Liverpool speelt namelijk weer oud vertrouwd zonder enige voetbalintelligentie.
Weet Roma stand te houden, RGB? Of maakt men zelfs aanstalten om de 3-1 er in te kegelen?
- raymon
- Contacteer:
Gerrard is een geweldige speler met overzicht, passing en een geweldig schot. En niet te vergeten z'n mentaliteit. En een Gerrard in vorm behoort tot de besten van de wereld. Zonder twijfel. Alleen kan hij ook heel erg afwezig zijn.Starring schreef:Nee, je bent niet de enige. Maar je zou moeten weten voor wat invloed die jongen heeft op het team met zijn mentaliteit en wedstrijdinstelling.Jöhnk schreef:Ben ik de enige die Gerrard de Engelse Van Bommel vindt? Veel gedraaf, veel diepgang en een aardig schot, maar echt bijzonder? Nee.Raymon schreef:Overigens heb ik Gerrard ook nog weinig gezien deze wedstrijd.
- Daily Blind