UEFA Champions League 2007-2008

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 19, 2008 10:07 pm

Dat klopt Voetske en het was ook geen gele kaart, alleen houdt Materazzi wel eventjes vast en hij moet ervaren genoeg zijn om dat niet te doen. Dat Torres pas veel later valt doet niet ter zake. Het blijft onterecht, maar het blijft ook oerdom.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 19, 2008 10:08 pm

Thomas schreef:Fout van de scheidsrechter of niet, Materazzi stond gewoon matig te verdedigen.
Dat zeker. Zit de sleet er soms op?

@RGB: tja, wat heet dom? Materazzi speelt op het randje en vaak erover. Zo is hij groot geworden.

999

Bericht door 999 » di feb 19, 2008 10:10 pm

Raymon schreef:Dat klopt Voetske en het was ook geen gele kaart, alleen houdt Materazzi wel eventjes vast en hij moet ervaren genoeg zijn om dat niet te doen. Dat Torres pas veel later valt doet niet ter zake. Het blijft onterecht, maar het blijft ook oerdom.
Ben ik dus niet met je eens, zeker niet omdat dan de Bleekere in de tussentijds de helft van deze spelers het veld af had kunnen sturen.In feite is ie nu met een paar goedmakers aan het strooien ( Handsbal Viera )
Blij met de punten ...

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 19, 2008 10:10 pm

Voetske schreef:
Raymon schreef:Dat klopt Voetske en het was ook geen gele kaart, alleen houdt Materazzi wel eventjes vast en hij moet ervaren genoeg zijn om dat niet te doen. Dat Torres pas veel later valt doet niet ter zake. Het blijft onterecht, maar het blijft ook oerdom.
Ben ik dus niet met je eens, zeker niet omdat dan de Bleekere in de tussentijds de helft van deze spelers het veld af had kunnen sturen.In feite is ie nu met een paar goedmakers aan het strooien ( Handsbal Viera )
Als Torres meteen was gaan liggen zou je het dan wel een gele kaart vinden?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di feb 19, 2008 10:11 pm

Inter maakt dit karweitje thuis nog wel af denk ik. Liverpool speelt namelijk weer oud vertrouwd zonder enige voetbalintelligentie.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 19, 2008 10:11 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:Fout van de scheidsrechter of niet, Materazzi stond gewoon matig te verdedigen.
Dat zeker. Zit de sleet er soms op?
Zou kunnen, maar Materazzi is natuurlijk altijd al een speler geweest die het liefst tegen z'n eigen zestien aan verdedigt.

peter

Bericht door peter » di feb 19, 2008 10:12 pm

Ach, hij had het gewoon moeilijk tegen een snelle topspits als Torres. Is geen schande.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 19, 2008 10:13 pm

Peter schreef:Inter maakt dit karweitje thuis nog wel af denk ik. Liverpool speelt namelijk weer oud vertrouwd zonder enige voetbalintelligentie.
Pennant gaat erin komen voor Babel. Babel heeft 7792m gelopen deze wedstrijd. Helaas was het meeste daarvan behoorlijk nutteloos.

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 19, 2008 10:15 pm

Overigens heb ik Gerrard ook nog weinig gezien deze wedstrijd.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di feb 19, 2008 10:15 pm

Raymon schreef:
Peter schreef:Inter maakt dit karweitje thuis nog wel af denk ik. Liverpool speelt namelijk weer oud vertrouwd zonder enige voetbalintelligentie.
Pennant gaat erin komen voor Babel. Babel heeft 7792m gelopen deze wedstrijd. Helaas was het meeste daarvan behoorlijk nutteloos.
Idd heeft een zwakke wedstrijd gespeeld. Maar er omt nou niet echt een topper voor in de plaats.

Liverpool geeft toch soms wel makkelijk ruimte weg!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 19, 2008 10:16 pm

Sinds Lucas eruit is komt Inter er iets makkelijker uit. Ik had dan ook Hyppia gewisseld voor Crouch.

Pennant kan heel goed voetballen. Maar kan ook net zo makkelijk een drama wedstrijd spelen. Wel te vergelijken met Babel dus.

peter

Bericht door peter » di feb 19, 2008 10:16 pm

Burdisso erin. Kijken of die jongen eens wat goeds kan laten zien.

Starring

Bericht door Starring » di feb 19, 2008 10:17 pm

Denken jullie dat Inter nog gaat winnen? Ik heb daar namelijk flink wat geld op gezet. Pfff...

Wat een verschil en met name beleving in verdedigen (in vergelijking met Ajax) trouwens van die verdedigers van Inter...

Torres is een zeer goede spits. Prachtig.
AFCA!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 19, 2008 10:17 pm

Raymon schreef:Overigens heb ik Gerrard ook nog weinig gezien deze wedstrijd.
Ben ik de enige die Gerrard de Engelse Van Bommel vindt? Veel gedraaf, veel diepgang en een aardig schot, maar echt bijzonder? Nee.

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di feb 19, 2008 10:18 pm

Rafa Benitez. De man die alle tactieken ter wereld kent en beheerst. Jammer genoeg heeft hij een feilloos talent voor het kiezen van juist de verkeerde tactiek bij elke tegenstander. Véél te voorzichtig ook.

Ik hoop dat Inter doorgaat, Liverpool is ondanks veel talent een zouteloze ploeg.
Jöhnk schreef:
Ben ik de enige die Gerrard de Engelse Van Bommel vindt? Veel gedraaf, veel diepgang en een aardig schot, maar echt bijzonder? Nee.
Nee, jaren geleden al eens gezegd (hele discussie nog met San Marco geloof ik). Gerrard is goed maar niet zó goed. Mist finesse, visie ook. Gerrard is een 1 tempo speler: alles in de zestiende versnelling. Een Krachtspeler maar geen tacticus. Grote passes, harde schoten, maar als ie na z'n dertigste z'n kracht kwijt is dan blijft er een uitgeklede versie over.

Wel de ideale nachtmerrie voor een Italiaanse ploeg, maja. Benitez vindt de juiste aanpak waarschijnlijk pas achterin de tweede helft van de return. :excited.gif:
Laatst gewijzigd door Raul Gonzalez Blanco op di feb 19, 2008 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di feb 19, 2008 10:18 pm

Starring schreef:Denken jullie dat Inter nog gaat winnen? Ik heb daar namelijk flink wat geld op gezet. Pfff...

Wat een verschil en met name beleving in verdedigen (in vergelijking met Ajax) trouwens van die verdedigers van Inter...

Vol op geconcentreerd en gemotiveerd!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 19, 2008 10:19 pm

Starring schreef:Denken jullie dat Inter nog gaat winnen? Ik heb daar namelijk flink wat geld op gezet. Pfff...

Liverpool werd uit de FA cup geknikkerd door Barnsley afgelopen weekend met een doelpunt in de laatste minuut. Alles is dus mogelijk :D

Starring

Bericht door Starring » di feb 19, 2008 10:19 pm

Jöhnk schreef:
Nee, je bent niet de enige. Maar je zou moeten weten voor wat invloed die jongen heeft op het team met zijn mentaliteit en wedstrijdinstelling.
AFCA!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di feb 19, 2008 10:19 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:
Rafa Benitez. De man die alle tactieken ter wereld kent en beheerst. Jammer genoeg heeft hij een feilloos talent voor het kiezen van juist de verkeerde tactiek bij elke tegenstander. Véél te voorzichtig ook.

Ik hoop dat Inter doorgaat, Liverpool is ondanks veel talent een zouteloze ploeg.
Ik ook, want dan kan ik naar die wedstrijd toe. was nu te laat om kaarten te bestellen!

peter

Bericht door peter » di feb 19, 2008 10:20 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:

Helemaal mee eens. De sfeer is wel leuk en aardig, maar dat voetbal vind ik al jaren niet te pruimen.

Weet Roma stand te houden, RGB? Of maakt men zelfs aanstalten om de 3-1 er in te kegelen?

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 19, 2008 10:21 pm

Starring schreef:
Jöhnk schreef:
Nee, je bent niet de enige. Maar je zou moeten weten voor wat invloed die jongen heeft op het team met zijn mentaliteit en wedstrijdinstelling.
Gerrard is een geweldige speler met overzicht, passing en een geweldig schot. En niet te vergeten z'n mentaliteit. En een Gerrard in vorm behoort tot de besten van de wereld. Zonder twijfel. Alleen kan hij ook heel erg afwezig zijn.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di feb 19, 2008 10:21 pm

Aanval afgestopt en je ziet de verdedigers genieten! high 5! :onfire.gif:

Starring

Bericht door Starring » di feb 19, 2008 10:24 pm

Rafa Benitez kan liever gaan schaken. Hij was toch ooit jeugdcoach? Wat een ramp zou het zijn geweest voor die jongens...

Kijk, dat is nou positieve voeding voor mijn gedachtes, Raymon. Thnx...
AFCA!

Starring

Bericht door Starring » di feb 19, 2008 10:25 pm

Shit, 1-0 Kuyt
Laatst gewijzigd door Starring op di feb 19, 2008 10:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 19, 2008 10:25 pm

Katwijk de gekste!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie