Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Duitsland

Bericht door InnerHarbour » wo dec 21, 2016 5:36 pm

Ja die ga ik ook even kijken. Heb dat Leipzig nog nooit aan het werk gezien, ben benieuwd.
YNWA

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo dec 21, 2016 5:37 pm

Als je niet live kan kijken, om 22.31u de samenvatting op ARD.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Sandro

Bericht door Sandro » wo dec 21, 2016 5:52 pm

beelzebub schreef:Vanavond om 20.00u Bayern thuis tegen RB Leipzig. Lang geleden dat ze zo hebben moeten knokken voor Herbstmeister. Ben benieuwd wat Hassenhuttl uit de hoge hoed tovert. Had het gevoel dat Leipzig veel op de tenen liep de laatste weken.
Thanks voor de tip :biggthumpup.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 21, 2016 8:15 pm

Leuke pot. Stukje beter dan dat bagger uit Engeland.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 21, 2016 8:20 pm

Mmmm 1-0 München, die Costa bevalt mij wel, niet groot maar zo te zien sterk snel en een functionele techniek.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 21, 2016 8:27 pm

Even duur als Depay was :biggrin.gif:

2-0. Assist en een goal voor Thiago. Schitterende eerste goal trouwens. Jammer dat Lewandowski niet al eerder scoorde.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 21, 2016 8:28 pm

Je ziet zo dat hij dat bij Liverpool geleerd heeft, :hypocrite.gif: 2-0 Alonso.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 21, 2016 8:31 pm

Over en sluiten. Hoezo wil je daar eerst geel voor geven?
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 21, 2016 8:33 pm

Wat een domme jongen.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 21, 2016 8:37 pm

Snap dat ook niet. Nu ben je en geschorst en verlies je. Anders verlies je ook maar heb je bij 2-0 nog 1% kans.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 21, 2016 8:46 pm

Zo 3-0 geen wedstrijd meer ik ga wat anders doen. Ik ga er maar van uit dat RB beter is dan wat ze vandaag lieten zien
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 22, 2016 8:45 pm

Draxler naar PSG. Ik vind hem niet zo heel goed. In ieder geval niet iemand die PSG naar een hoger niveau brengt, toch?
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 22, 2017 9:42 am

Ik begreep dat Bazoer dit weekend bij zijn nieuwe club de hele wedstrijd op de bank heeft gezeten.
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 22, 2017 3:32 pm

Lionel schreef:Draxler naar PSG. Ik vind hem niet zo heel goed. In ieder geval niet iemand die PSG naar een hoger niveau brengt, toch?
Meteen beslissend bij zijn debuut. Top bij S04, flop bij Wolfsburg.

Alexander Isak naar Dortmund trouwens. Wordt als de nieuwe Zweeds Ibra betiteld. 17 jaar, 1.90 m. Dortmund heeft een talent pool waar je u tegen zegt.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 22, 2017 4:36 pm

Klopt. Mooie club dat Dortmund. Lijkt me ook beter dan Madrid voor zo een speler.
IK GELOOF!!!!!!

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 22, 2017 6:41 pm

Ik heb er net als bij Liverpool een beetje een Feyenoordassociatie mee, dus ik vind het erg moeilijk sympathie voor die clubs te hebben.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo jan 29, 2017 8:35 pm

Goal Robben in Bremen zit er lekker in!
http://aliez.me/video/53035/v7p5zjn2/

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di feb 07, 2017 12:25 pm

Omdat ik zowel 't Jong Ajax topic (waar hij mee hobbelt als assistent) als 't Wat is er geworden van .... (deel II) topic liever niet wil vervuilen dan maar hier...

't is overigens een gesponsord bericht. :smallgrin.gif:

http://www.msn.com/nl-nl/sport/nieuws/h ... ailsignout
Het gruwelijke lot van Johnie Heitinga (en van z'n partner... de zus van Boudewijn Zenden...)

Afbeelding
© wel.nl Het gruwelijke lot van Johnie Heitinga

Hij: “Toen ik nog voetbalde, kwam er veel meer geld binnen. Ons uitgavenpatroon was daar ook naar. We proberen ons aan te passen”.

Zij:”We leven nu wel anders. Soms is dat moeilijk.”

John Heitinga en zijn vrouw Charlotte-Sophie hebben het moeilijk, vertellen ze Linda.

“Vroeger pakten we weleens een privéjet, maar dat doen we niet meer”, vertelt John, die nu een eigen bar heeft, werkt als assistent-trainer bij Jong Ajax en een cursus Coach Betaald Voetbal volgt. “Op vakantie huren we nog steeds een dik huis, maar je hebt verschillende categorieën dik. Dat is ook een stukje bewustwording.” Charlotte-Sophie: “Het is wennen.”

Hij: “Vroeger kleedde Danie Bles ons. Zij is een supergoede styliste en het kostte wat, maar het was ook makkelijk.”

“We konden niet zomaar even naar Parijs, Milaan of New York om te shoppen”, vult zijn vrouw aan.

Hij: “We proberen ons aan te passen”

‘Mijn geld is ook haar geld. Ik was nooit zover gekomen zonder Charlotte. Ze heeft de vrijheid te doen wat ze wil, maar het leuke aan haar is dat ze vanaf een bepaald bedrag altijd eerst overlegt met mij.’

Zij ‘Ik ben nooit het type geweest dat in een Chanel-winkel met haar creditcard staat te zwaaien. Al is dat natuurlijk wel een meisjesdroom. Lekker een keer helemaal losgaan; ik hoop dat ooit eens van mijn eigen geld te kunnen doen.’

Hij ‘Als kleine jongen zei ik al dat ik ooit een Ferrari wilde. Toen we in Duitsland woonden, heb ik hem gekocht. Een donkergrijze FF; de hele familie moest er wel in mee kunnen. Maar toen we weer naar Amsterdam verhuisden, werd het soms gênant. Als ik dat ding startte, wist de hele buurt dat Johnny wegreed.’

Zij ‘De drempels in Amsterdam zijn ook niet echt handig met een Ferrari.’

Hij: ‘Ik mis die auto nog wel.

[Gesponsord]

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 07, 2017 12:43 pm

Is dit niet gewoon een nepbericht en wat heeft het in godesnaam met(voetballend)Duitsland te maken?
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di feb 07, 2017 1:03 pm

InnerHarbour schreef:Is dit niet gewoon een nepbericht en wat heeft het in godesnaam met(voetballend)Duitsland te maken?
Duitsland is het laatste land waar hij 'serieus' gevoetbald heeft. Ok... bij Ajax kreeg hij vorig jaar ook invalminuten maar bij ons zat hij zelfs nog vaker op bank en tribune dan bij Herta BSC.
En wanneer je leest dan zie je dat hij die Ferrari in Duitsland had gekocht, toch? :smile-ajax.gif:

Maar nee, dit is wel een 'écht' bericht waar ze zelf aan hebben mee gewerkt. Bedoeld als een soort persiflage op rijke 'totaal wereldvreemde' voetballers en beroemdheden.

Nu is Charlotte-Sophie Zenden ook wel echt een verwend prinsesje maar wat wil je met zo'n naam......

beelzebub

Bericht door beelzebub » di feb 07, 2017 1:07 pm

Wat wel echt met Duitsland te maken heeft is onderstaand bericht. Ik dacht dat alles gemutlich was daar in Duitsland....

http://nos.nl/artikel/2156710-duitsland ... rters.html
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di feb 07, 2017 1:19 pm

Ehhhh.... beelzebub.
Wellicht dat de media het een beetje onder het tapijt vegen, deden ze in Duitsland immers ook met aanrandingen op 1 januari 2016..... maarre....

....Sinds de promotie is zo ongeveer elke uitwedstrijd van RB Leipzig uit de klauwen gelopen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 07, 2017 1:39 pm

Cruijff schreef:Nu is Charlotte-Sophie Zenden ook wel echt een verwend prinsesje maar wat wil je met zo'n naam......
Heeft zij die jongens van OlH of van John gekregen? :hypocrite.gif:

Afbeelding
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di feb 07, 2017 1:48 pm

Denk dat 't een cadeautje van John is geweest, ja.

Haar pa Pierre zit zijn hele leven al in de judo wereld, hun kinderen eerst ook. Zulke jongens zijn dan bij judo "niet helemaal eerlijk in de pakking".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo feb 08, 2017 4:26 pm

Fijne voetballer inderdaad, moet een goede trainer/manager worden, kan bijna niet anders.
Hoewel Philipp Lahm nooit echt opvalt, wordt de Bayern-speler door velen in één adem genoemd met grootheden als Franz Beckenbauer, Uli Hoeness, Gerd Müller en Karl-Heinz Rummenigge. Gisteravond maakte Lahm bekend na dit seizoen te stoppen als profvoetballer.

Zeven landstitels, zes Duitse bekers, één WK, één Champions League en de wereldbeker voor clubteams. Dat is de imposante prijzenkast van Philipp Lahm. De rechtsback speelde afgelopen weekend zijn vijfhonderdste duel voor Bayern München. Daarin viel hij nooit echt op met werelddoelpunten of vlijmscherpe tackles. Hij blinkt echter vooral uit in zijn voetbalintelligentie.

Dat is ook iets waar voormalig Bayern-coach Pep Guardiola hem voor prees. ,,Lahm is misschien wel de meest intelligente voetballer waar ik ooit mee heb mogen werken'', zei de Spaanse oefenmeester over de back die hij omtoverde tot verdedigende middenvelder.
Misschien wel de meest intelligente voetballer' zwaait af
YNWA

Plaats reactie