Duitsland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Duitsland
Ja die ga ik ook even kijken. Heb dat Leipzig nog nooit aan het werk gezien, ben benieuwd.
YNWA
Als je niet live kan kijken, om 22.31u de samenvatting op ARD.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Thanks voor de tipbeelzebub schreef:Vanavond om 20.00u Bayern thuis tegen RB Leipzig. Lang geleden dat ze zo hebben moeten knokken voor Herbstmeister. Ben benieuwd wat Hassenhuttl uit de hoge hoed tovert. Had het gevoel dat Leipzig veel op de tenen liep de laatste weken.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Mmmm 1-0 München, die Costa bevalt mij wel, niet groot maar zo te zien sterk snel en een functionele techniek.
YNWA
Even duur als Depay was
2-0. Assist en een goal voor Thiago. Schitterende eerste goal trouwens. Jammer dat Lewandowski niet al eerder scoorde.

2-0. Assist en een goal voor Thiago. Schitterende eerste goal trouwens. Jammer dat Lewandowski niet al eerder scoorde.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Snap dat ook niet. Nu ben je en geschorst en verlies je. Anders verlies je ook maar heb je bij 2-0 nog 1% kans.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Zo 3-0 geen wedstrijd meer ik ga wat anders doen. Ik ga er maar van uit dat RB beter is dan wat ze vandaag lieten zien
YNWA
Draxler naar PSG. Ik vind hem niet zo heel goed. In ieder geval niet iemand die PSG naar een hoger niveau brengt, toch?
IK GELOOF!!!!!!
Ik begreep dat Bazoer dit weekend bij zijn nieuwe club de hele wedstrijd op de bank heeft gezeten.
I think I lost my fucking headache
Meteen beslissend bij zijn debuut. Top bij S04, flop bij Wolfsburg.Lionel schreef:Draxler naar PSG. Ik vind hem niet zo heel goed. In ieder geval niet iemand die PSG naar een hoger niveau brengt, toch?
Alexander Isak naar Dortmund trouwens. Wordt als de nieuwe Zweeds Ibra betiteld. 17 jaar, 1.90 m. Dortmund heeft een talent pool waar je u tegen zegt.
Klopt. Mooie club dat Dortmund. Lijkt me ook beter dan Madrid voor zo een speler.
IK GELOOF!!!!!!
Ik heb er net als bij Liverpool een beetje een Feyenoordassociatie mee, dus ik vind het erg moeilijk sympathie voor die clubs te hebben.
Goal Robben in Bremen zit er lekker in!
http://aliez.me/video/53035/v7p5zjn2/
http://aliez.me/video/53035/v7p5zjn2/
Omdat ik zowel 't Jong Ajax topic (waar hij mee hobbelt als assistent) als 't Wat is er geworden van .... (deel II) topic liever niet wil vervuilen dan maar hier...
't is overigens een gesponsord bericht.
http://www.msn.com/nl-nl/sport/nieuws/h ... ailsignout
't is overigens een gesponsord bericht.

http://www.msn.com/nl-nl/sport/nieuws/h ... ailsignout
Het gruwelijke lot van Johnie Heitinga (en van z'n partner... de zus van Boudewijn Zenden...)
© wel.nl Het gruwelijke lot van Johnie Heitinga
Hij: “Toen ik nog voetbalde, kwam er veel meer geld binnen. Ons uitgavenpatroon was daar ook naar. We proberen ons aan te passen”.
Zij:”We leven nu wel anders. Soms is dat moeilijk.”
John Heitinga en zijn vrouw Charlotte-Sophie hebben het moeilijk, vertellen ze Linda.
“Vroeger pakten we weleens een privéjet, maar dat doen we niet meer”, vertelt John, die nu een eigen bar heeft, werkt als assistent-trainer bij Jong Ajax en een cursus Coach Betaald Voetbal volgt. “Op vakantie huren we nog steeds een dik huis, maar je hebt verschillende categorieën dik. Dat is ook een stukje bewustwording.” Charlotte-Sophie: “Het is wennen.”
Hij: “Vroeger kleedde Danie Bles ons. Zij is een supergoede styliste en het kostte wat, maar het was ook makkelijk.”
“We konden niet zomaar even naar Parijs, Milaan of New York om te shoppen”, vult zijn vrouw aan.
Hij: “We proberen ons aan te passen”
‘Mijn geld is ook haar geld. Ik was nooit zover gekomen zonder Charlotte. Ze heeft de vrijheid te doen wat ze wil, maar het leuke aan haar is dat ze vanaf een bepaald bedrag altijd eerst overlegt met mij.’
Zij ‘Ik ben nooit het type geweest dat in een Chanel-winkel met haar creditcard staat te zwaaien. Al is dat natuurlijk wel een meisjesdroom. Lekker een keer helemaal losgaan; ik hoop dat ooit eens van mijn eigen geld te kunnen doen.’
Hij ‘Als kleine jongen zei ik al dat ik ooit een Ferrari wilde. Toen we in Duitsland woonden, heb ik hem gekocht. Een donkergrijze FF; de hele familie moest er wel in mee kunnen. Maar toen we weer naar Amsterdam verhuisden, werd het soms gênant. Als ik dat ding startte, wist de hele buurt dat Johnny wegreed.’
Zij ‘De drempels in Amsterdam zijn ook niet echt handig met een Ferrari.’
Hij: ‘Ik mis die auto nog wel.
[Gesponsord]
- InnerHarbour
Is dit niet gewoon een nepbericht en wat heeft het in godesnaam met(voetballend)Duitsland te maken?
YNWA
Duitsland is het laatste land waar hij 'serieus' gevoetbald heeft. Ok... bij Ajax kreeg hij vorig jaar ook invalminuten maar bij ons zat hij zelfs nog vaker op bank en tribune dan bij Herta BSC.InnerHarbour schreef:Is dit niet gewoon een nepbericht en wat heeft het in godesnaam met(voetballend)Duitsland te maken?
En wanneer je leest dan zie je dat hij die Ferrari in Duitsland had gekocht, toch?

Maar nee, dit is wel een 'écht' bericht waar ze zelf aan hebben mee gewerkt. Bedoeld als een soort persiflage op rijke 'totaal wereldvreemde' voetballers en beroemdheden.
Nu is Charlotte-Sophie Zenden ook wel echt een verwend prinsesje maar wat wil je met zo'n naam......
Wat wel echt met Duitsland te maken heeft is onderstaand bericht. Ik dacht dat alles gemutlich was daar in Duitsland....
http://nos.nl/artikel/2156710-duitsland ... rters.html
http://nos.nl/artikel/2156710-duitsland ... rters.html
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ehhhh.... beelzebub.
Wellicht dat de media het een beetje onder het tapijt vegen, deden ze in Duitsland immers ook met aanrandingen op 1 januari 2016..... maarre....
....Sinds de promotie is zo ongeveer elke uitwedstrijd van RB Leipzig uit de klauwen gelopen.
Wellicht dat de media het een beetje onder het tapijt vegen, deden ze in Duitsland immers ook met aanrandingen op 1 januari 2016..... maarre....
....Sinds de promotie is zo ongeveer elke uitwedstrijd van RB Leipzig uit de klauwen gelopen.
- InnerHarbour
Heeft zij die jongens van OlH of van John gekregen?Cruijff schreef:Nu is Charlotte-Sophie Zenden ook wel echt een verwend prinsesje maar wat wil je met zo'n naam......

YNWA
Denk dat 't een cadeautje van John is geweest, ja.
Haar pa Pierre zit zijn hele leven al in de judo wereld, hun kinderen eerst ook. Zulke jongens zijn dan bij judo "niet helemaal eerlijk in de pakking".
Haar pa Pierre zit zijn hele leven al in de judo wereld, hun kinderen eerst ook. Zulke jongens zijn dan bij judo "niet helemaal eerlijk in de pakking".
- InnerHarbour
Fijne voetballer inderdaad, moet een goede trainer/manager worden, kan bijna niet anders.
Misschien wel de meest intelligente voetballer' zwaait afHoewel Philipp Lahm nooit echt opvalt, wordt de Bayern-speler door velen in één adem genoemd met grootheden als Franz Beckenbauer, Uli Hoeness, Gerd Müller en Karl-Heinz Rummenigge. Gisteravond maakte Lahm bekend na dit seizoen te stoppen als profvoetballer.
Zeven landstitels, zes Duitse bekers, één WK, één Champions League en de wereldbeker voor clubteams. Dat is de imposante prijzenkast van Philipp Lahm. De rechtsback speelde afgelopen weekend zijn vijfhonderdste duel voor Bayern München. Daarin viel hij nooit echt op met werelddoelpunten of vlijmscherpe tackles. Hij blinkt echter vooral uit in zijn voetbalintelligentie.
Dat is ook iets waar voormalig Bayern-coach Pep Guardiola hem voor prees. ,,Lahm is misschien wel de meest intelligente voetballer waar ik ooit mee heb mogen werken'', zei de Spaanse oefenmeester over de back die hij omtoverde tot verdedigende middenvelder.
YNWA