UEFA Champions League 2007-2008

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 19, 2008 10:54 pm

Ajax-Inter? Toen kwamen we met 2-0 voor.

In de uitwedstrijd werden we overspeeld.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di feb 19, 2008 10:56 pm

joey schreef:
En Roma wint. :headbang.gif:

Yessssssssssssss. En natuurlijk de gebruikelijk messteken. :bye.gif:

Starring

Bericht door Starring » di feb 19, 2008 10:58 pm

Jöhnk schreef:Ajax-Inter? Toen kwamen we met 2-0 voor.

In de uitwedstrijd werden we overspeeld.
Dat was toch niet de enige wedstrijd tegen Inter, de afgelopen jaren? Maar goed, ik bedoel uiteraard over het algemeen. Ajax is beter, schijnoverwicht, maar verliest desondanks. Juve was Ajax wél 2x 1-0 de baas toch?
AFCA!

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di feb 19, 2008 10:59 pm

Raymon schreef:Liverpool was de betere ploeg voor de rode kaart en kwam daarna amper meer in de problemen. Het zal nog lastig genoeg worden voor Inter om te scoren.
Dat denk ik ook. En dan met Torres als counterwapen achterover hangen, dat wordt gevaarlijk voor Inter met Chivu als slot op de deur.
RGB, gaat Drenthe het nog maken in Madrid denk je? Ik ken hem nog zelf persoonlijk, maar niet al te goed. Hij vertelde dat Real een kans van zijn leven was etc etc...
Ik geloof best dat het de kans van zijn leven is. Maar ik denk dat hij een jaartje of 3 te vroeg getekend heeft. Hij heeft wel talent en hij heeft het in zijn optredens niet eens zo slecht gedaan. Maar ik vraag me af hoe en waar hij zich ooit vast in de ploeg zal spelen. Robinho en Robben lijken me te hoog gegrepen als concurrenten en als linksback is hij veel te kwetsbaar. Dus een echte vaste waarde, dat zie ik hem niet zo snel worden. Het zal dus de vraag zijn of hij geduld heeft, want Schuster is volgens mij best van hem gecharmeerd als invaller.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di feb 19, 2008 11:04 pm

Starring schreef:Dat was toch niet de enige wedstrijd tegen Inter, de afgelopen jaren?
Klopt, maar het Inter van Mancini is een compleet ander Inter, vind ik. Al vielen ze vandaag zwaar tegen.

999

Bericht door 999 » di feb 19, 2008 11:05 pm

Raymon schreef:
Voetske schreef:
Raymon schreef:Dat klopt Voetske en het was ook geen gele kaart, alleen houdt Materazzi wel eventjes vast en hij moet ervaren genoeg zijn om dat niet te doen. Dat Torres pas veel later valt doet niet ter zake. Het blijft onterecht, maar het blijft ook oerdom.
Ben ik dus niet met je eens, zeker niet omdat dan de Bleekere in de tussentijds de helft van deze spelers het veld af had kunnen sturen.In feite is ie nu met een paar goedmakers aan het strooien ( Handsbal Viera )
Als Torres meteen was gaan liggen zou je het dan wel een gele kaart vinden?
Niet het zaakje omdraaien.
Blij met de punten ...

Starring

Bericht door Starring » di feb 19, 2008 11:05 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:[

Ik geloof best dat het de kans van zijn leven is. Maar ik denk dat hij een jaartje of 3 te vroeg getekend heeft. Hij heeft wel talent en hij heeft het in zijn optredens niet eens zo slecht gedaan. Maar ik vraag me af hoe en waar hij zich ooit vast in de ploeg zal spelen. Robinho en Robben lijken me te hoog gegrepen als concurrenten en als linksback is hij veel te kwetsbaar. Dus een echte vaste waarde, dat zie ik hem niet zo snel worden. Het zal dus de vraag zijn of hij geduld heeft, want Schuster is volgens mij best van hem gecharmeerd als invaller.
Yep, hij brengt actie en dosis energie in de wedstrijd, kan dus het één en ander forceren. Logische gedachte van Schuster. Ik zelf vond hem natuurlijk ook lang niet klaar voor de stap, maar goed, het is wel begrijpelijk.

Trouwens, Real ging ineens nog meer inkopen (voor de linkerkant) doen na zijn komst. Ze zien hem dus als belofte, mits het aankoopbeleid logisch is. Niet als die van Ajax dus. De overige inkopen waren reeds kant-en-klaar.
Jöhnk schreef:
Starring schreef:Dat was toch niet de enige wedstrijd tegen Inter, de afgelopen jaren?
Klopt, maar het Inter van Mancini is een compleet ander Inter, vind ik. Al vielen ze vandaag zwaar tegen.
Klopt ook, maar vandaag waren ze duidelijk veel defensiever ingesteld, het veld opgegaan als normaal. Die spelers zijn toch getraind om als een handbal-verdediging rond de goalie te staan. Dat zag je weer bij die gasten. Dat Italiaanse blijft toch hangen...
AFCA!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 19, 2008 11:11 pm

Voetske schreef:
Raymon schreef:
Voetske schreef: Ben ik dus niet met je eens, zeker niet omdat dan de Bleekere in de tussentijds de helft van deze spelers het veld af had kunnen sturen.In feite is ie nu met een paar goedmakers aan het strooien ( Handsbal Viera )
Als Torres meteen was gaan liggen zou je het dan wel een gele kaart vinden?
Niet het zaakje omdraaien.
Is niet de zaak omdraaien. Het kan best dat de scheidsrechter de voordeel regel wilde toepassen maar affloot toen Torres ging liggen. Dan is de scheids volkomen in z'n recht om alsnog een gele kaart te trekken.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 19, 2008 11:22 pm

Zlatan Son of God schreef:Wat speelt die Anelka een verschrikkelijk slechte pot zeg!

Met zijn belabberde passes heeft hij al veel uitvallen van inter verprutst.
Huh? Bedoel je niet Chelsea?
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di feb 19, 2008 11:22 pm

Kuyt hoopt dat Van Basten heeft gekeken
door onze Telesportredactie
LIVERPOOL - Bij het Nederlands elftal is Dirk Kuyt op een zijspoor beland, bij Liverpool was hij in de achtste finales van de Champions League van grote waarde. De oud-Feyenoorder hoopte dan ook dat bondscoach Marco van Basten heeft gekeken. "Op het veld moet je laten zien dat je in Oranje thuishoort en dat wil ik heel graag."

Kuyt brak woensdagavond tegen Internazionale de ban. De aanvaller bracht Liverpool in de 85e minuut op een 1-0 voorsprong, waarna Steven Gerrard zelfs de score nog verdubbelde. "Het was wachten op dat ene kansje en uiteindelijk waren het er zelfs twee die erin gingen."

Na afloop was Kuyt dan ook een tevreden man."Voor mij was dit een belangrijke avond. Deze wedstrijden tegen Inter zijn immers de mooiste van het seizoen", aldus de doelpuntenmaker tegenover de camera's van de NOS. "Een goede uitgangspositie is het halve werk", sloot Kuyt af.
Telesport

Gelijk praatjes.

Starring

Bericht door Starring » di feb 19, 2008 11:24 pm

Praten hoef je hem niet te leren. Die man zou ontzettend succesvol zijn in het bedrijfsleven op het gebied van PR!

Het mooie is nog, Marco en de media gaan nog happen ook...
Laatst gewijzigd door Starring op di feb 19, 2008 11:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!

jabu

Bericht door jabu » di feb 19, 2008 11:24 pm

Valt toch wel mee. Hij zegt alleen: "Op het veld moet je laten zien dat je in Oranje thuishoort en dat wil ik heel graag." Daar heeft hij gelijk in.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di feb 19, 2008 11:26 pm

Jabu schreef:Valt toch wel mee. Hij zegt alleen: "Op het veld moet je laten zien dat je in Oranje thuishoort en dat wil ik heel graag." Daar heeft hij gelijk in.
Heeft hij ook, maar ik vind het gewoon een vervelende visstick.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 19, 2008 11:26 pm

Hij heeft geen knikker geraakt. Ja, één bal die toevallig voor zijn voeten kwam en met een gelukje in het doel belandde. Was ook geen wedstrijd voor Kuijt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Starring

Bericht door Starring » di feb 19, 2008 11:27 pm

Jabu schreef:Valt toch wel mee. Hij zegt alleen: "Op het veld moet je laten zien dat je in Oranje thuishoort en dat wil ik heel graag." Daar heeft hij gelijk in.
De bedoeling is wel dat je goed 'blijft' spelen, dus niet o.b.v. één wedstrijd. Sowieso vind ik hem een beperkte voetballer. Maar goed, los daarvan mag hij gerust aan PR blijven doen hoor, hij gebruikt zijn hoofd door bijvoorbeeld te zeggen dat hij ooit onder een Katwiijk, FC Utrecht, Feyenoord, en Liverpool-dekbed sliep.
AFCA!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di feb 19, 2008 11:38 pm

Rishi schreef:
Zlatan Son of God schreef:Wat speelt die Anelka een verschrikkelijk slechte pot zeg!

Met zijn belabberde passes heeft hij al veel uitvallen van inter verprutst.
Huh? Bedoel je niet Chelsea?
Hij bedoelt Viera. Deed aan niks meer denken aan de topper die hij was onder Wenger.

Waardeloze avond voetbal. Ik kreeg zelfs nog het idee dat Ajax best zou kunnen komen op dit niveau. Hopelijk is morgen Arsenal-Milan wel zo leuk als het affiche doet vermoeden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 19, 2008 11:44 pm

Jinne schreef:Waardeloze avond voetbal. Ik kreeg zelfs nog het idee dat Ajax best zou kunnen komen op dit niveau.
Zo erg kan het haast niet geweest zijn. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

jabu

Bericht door jabu » di feb 19, 2008 11:48 pm

Jöhnk schreef:
:smallgrin.gif: , dat is natuurlijk al reden genoeg!

Jesse

Bericht door Jesse » wo feb 20, 2008 1:38 am

Jöhnk schreef:
Eens.

EDIT: Roma! :hupajax.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo feb 20, 2008 11:41 am

Starring schreef:
De bedoeling is wel dat je goed 'blijft' spelen, dus niet o.b.v. één wedstrijd. Sowieso vind ik hem een beperkte voetballer. Maar goed, los daarvan mag hij gerust aan PR blijven doen hoor, hij gebruikt zijn hoofd door bijvoorbeeld te zeggen dat hij ooit onder een Katwiijk, FC Utrecht, Feyenoord, en Liverpool-dekbed sliep.
Quick Boys, niet Katwijk.

Voor de rest heb je gelijk. Leuke voetballer voor de Europese sub-top, maar Liverpool wil top zijn, en dan red je het niet met Dirk Kuijt.
Ik ben

goodfella

Bericht door goodfella » wo feb 20, 2008 5:12 pm

Starring schreef:
't Is een vieze, schijnheilige, hypocriete, gereformeerde en prekende demagoog.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo feb 20, 2008 8:44 pm

Let's go Pato!

Starring

Bericht door Starring » wo feb 20, 2008 8:47 pm

Wat denken jullie?

Celtic - Barca 2
Lyon - Man.United 3
Fener - Sevilla 1
Arsenal - AC Milan 3
AFCA!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo feb 20, 2008 8:48 pm

Celtic - Barca 2
Lyon - Man.United 2
Fener - Sevilla 1
Arsenal - AC Milan 2

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo feb 20, 2008 10:55 pm

Starring schreef:Wat denken jullie?

Celtic - Barca 2
Lyon - Man.United 3
Fener - Sevilla 1
Arsenal - AC Milan 3
Kon je maar punten verdienen hiermee hè? Heb je ook geld ingezet?

Plaats reactie