Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » do dec 04, 2014 12:32 pm

Durf het niet te opperen maar sinds Blind uit het elftal is winnen ze tenminste wel weer. Mooie wedstrijd voor maandag maar ik denk dat ManU wel gewoon wint. Staan ze op de derde plaats, lijkt me niet verkeerd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » do dec 04, 2014 12:34 pm

Raymon schreef:Durf het niet te opperen maar sinds Blind uit het elftal is winnen ze tenminste wel weer.
IH heeft er kijk op. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door gaizka » do dec 04, 2014 1:01 pm

Raymon schreef:Durf het niet te opperen maar sinds Blind uit het elftal is winnen ze tenminste wel weer. Mooie wedstrijd voor maandag maar ik denk dat ManU wel gewoon wint. Staan ze op de derde plaats, lijkt me niet verkeerd.
Ik verwacht ook dat ze maanda winnen van Southampton, overigens lijkt een 3e plaats dit seizoen het hoogst haalbare ivm City en Chelsea. Aguero was ook weer waarzinnig gister, wat een speler!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » do dec 04, 2014 1:04 pm

City maakt weinig indruk eigenlijk, Agüero daarentegen is in bloedvorm en ongelooflijk goed :biggthumpup.gif:
Het duurste team ter wereld is nogal afhankelijk van 1 speler, dat zegt veel over zowel het team als die speler.

Op deze manier wordt Chelsea makkelijk kampioen.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » do dec 04, 2014 1:13 pm

Mwoah. Haal Zlatan, Ronaldo en Messi weg bij resp. PSG, RM of FCB.

Je houdt wel veel soep over, maar echt lekker of (s)(d)wingend is het dan niet meer.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Yopi » do dec 04, 2014 1:16 pm

Raymon schreef:Durf het niet te opperen maar sinds Blind uit het elftal is winnen ze tenminste wel weer. Mooie wedstrijd voor maandag maar ik denk dat ManU wel gewoon wint. Staan ze op de derde plaats, lijkt me niet verkeerd.
Zo zie je maar dat MU best kwaliteit heeft. En veel andere teams (Hull City, Stoke City, enz) juist niet.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33920
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » vr dec 05, 2014 11:54 am

Bekritiseerde Vertonghen 'supertevreden' bij Tottenham

Jan Vertonghen wordt in verband gebracht met een transfer, maar de bekritiseerde verdediger is niet bezig met een vertrek bij Tottenham Hotspur.

'Ik ben hier nog altijd supertevreden', aldus Vertonghen tegenover Het Nieuwsblad. De 27-jarige Belg, die in de zomer van 2012 werd overgenomen van Ajax, heeft in Noord-Londen nog een contract tot medio 2016. Zorgen over zijn toekomst maakt hij zich niet. 'Er is nog niet gesproken, maar dat komt wel als het wat rustiger is.'

Na een uitstekend eerste seizoen bij The Spurs, waar Vertonghen tot 49 officiële wedstrijden en zes doelpunten kwam, is Vertonghen net als vorig seizoen niet onomstreden. Verschillende Engelse media brachten hem in verband met een vertrek en Tim Sherwood, vorig seizoen interim-manager van Tottenham, uitte deze week nog forse kritiek op de 62-voudige international: 'Hij is zo slecht. Deze jongen kan gewoon niet verdedigen.'

Tottenham verloor woensdag kansloos bij Chelsea (3-0), maar heeft desondanks slechts vijf punten achterstand op nummer vier Manchester United. Vertonghen ziet de toekomst dan ook zonnig in bij de Noord Londense club. 'Ik verwacht dat Chelsea kampioen wordt, maar daarachter is het dringen. We doen weer mee voor een Champions League-ticket.'

Dit seizoen kwam Vertonghen zeventien van de 23 duels in actie. Mauricio Pochettino, die Sherwood afgelopen zomer opvolgde, rouleert namelijk volop. 'De trainer wil iedereen fit houden. We hebben een druk programma met de Europa League. Maar ik heb wel het gevoel dat ik in de basis sta als iedereen fit is.'
Vertonghen (links) en Vermaelen (rechts) met tussenin Toby Alderweireld, die ook speelde voor Germinal Beerschot en Ajax. Vertonghen (links) en Vermaelen (rechts) met tussenin Toby Alderweireld, die ook speelde voor Germinal Beerschot en Ajax.

Waar hij bij Tottenham centraal in de verdediging speelt, moet hij het bij het nationale elftal van België doen met de linksbackpositie. 'Ik heb er lang met bondscoach Marc Wilmots over gepraat en hij ziet mij als zijn vaste linksachter. Centrale verdediger worden is geen ambitie meer. Ik speel graag op links bij de Rode Duivels. Centraal is de concurrentie trouwens het grootst, al is dat nu wat minder door het afscheid van Daniel Van Buyten en de blessure van Thomas Vermaelen.'

Vermaelen, die net als Vertonghen via Germinal Beerschot en Ajax in Noord-Londen (Arsenal) terechtkwam en nu speelt voor Barcelona, heeft het niet makkelijk in Catalonië. 'Hij spreekt de taal niet en komt met een blessure bij een nieuwe ploeg. Over anderen zou ik me zorgen maken, maar Thomas is mentaal ijzersterk. Ik ben er zeker van dat hij het gaat maken bij Barcelona.'
www.vi.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » vr dec 05, 2014 2:24 pm

Volgens diverse Engelse media kan Man U er deze winter nog eens 250 M EUR tegenaan gooien om nieuwe spelers te halen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » vr dec 05, 2014 2:47 pm

Tja van de eerste 200 kon je niet veel zeggen. :smallgrin.gif:

Maandag uit naar Southampton, voor Loewietje is het te hopen dat Delay nog geblesseerd is. :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » vr dec 05, 2014 3:00 pm

InnerHarbour schreef: Maandag uit naar Southampton, voor Loewietje is het te hopen dat Delay nog geblesseerd is. :hypocrite.gif:
Tijd voor Cow om weer eens een potje te winnen. Ik gok op een gelijkspel. Cow zal zijn ploeg op scherp zetten en goed prepareren.

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » vr dec 05, 2014 3:01 pm

Blijkbaar zijn ze tevreden..
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » vr dec 05, 2014 3:05 pm

Lionel schreef:Blijkbaar zijn ze tevreden..
Blijkbaar heeft de familie Glazer een adviseur die LVG goed gezind is. En die familie heeft geld als water.

Wanneer de manager van 'mijn' club er 200 M EUR doorheen had gejast op de manier waarop Man U / LVG dat in de zomer deden, dan zou er ingegrepen worden.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » vr dec 05, 2014 3:08 pm

wimpey schreef:Volgens diverse Engelse media kan Man U er deze winter nog eens 250 M EUR tegenaan gooien om nieuwe spelers te halen.
Sneijder zal dan wel weer "op het lijstje staan" maar liever bij Galatadinges blijven, of is dat zelfs voor de Engelse tabloids te gortig?
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » vr dec 05, 2014 3:20 pm

Le T. schreef: Sneijder zal dan wel weer "op het lijstje staan" maar liever bij Galatadinges blijven, of is dat zelfs voor de Engelse tabloids te gortig?
Geen idee. Misschien haalt ie wel weer een blik aan subtoppers van Ajax, Sporting, Bilbao en Southampton voor veel te veel geld.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » vr dec 05, 2014 8:14 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef: Sneijder zal dan wel weer "op het lijstje staan" maar liever bij Galatadinges blijven, of is dat zelfs voor de Engelse tabloids te gortig?
Geen idee. Misschien haalt ie wel weer een blik aan subtoppers van Ajax, Sporting, Bilbao en Southampton voor veel te veel geld.
Of het is zomaar een verzinsel dat vast wel in iemands straatje past.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » vr dec 05, 2014 9:12 pm

BBC:

Manchester United manager Louis van Gaal has described reports that he will spend heavily on new players as "disgusting" and "disrespectful".

United have been linked with a number of high-profile players amid claims that money is no barrier.

"I think it is disgusting always writing about numbers," Van Gaal said. "It's disrespectful to my players."

The Dutchman spent £150m in the summer, including a British record £59.7m to bring Angel Di Maria from Real Madrid.

The Red Devils have recently been linked with Roma midfielder Kevin Strootman, 24, Borussia Dortmund defender Mats Hummels, 25, and Atletico Madrid centre-back Diego Godin, 28.

Fourth-placed United are targeting a spot in next season's Champions League and were expected to strengthen in January as Van Gaal copes with a lengthy injury list.

However, the Dutch manager said: "I have to work with the selection I have."

United have won their last four games after a poor start to the season and can go third if they beat Southampton, who are a point ahead of them, on Monday night.

The Saints have exceeded expectations under Dutch manager Ronald Koeman, who has a chequered history with his compatriot.

The pair worked together at Barcelona but fell out when they were at Ajax in 2004, when Koeman was coach and Van Gaal the technical director.

However, Van Gaal said his opponent is "a very good coach" and that they would shake hands at St Mary's despite describing his former protege as "weak" in his autobiography.

Ronald Koeman
Ronald Koeman worked with Louis van Gaal at Ajax and Barcelona
Van Gaal on Koeman
"My relationship with Ronald Koeman doesn't have to be described, that's private.

"We play against Southampton and we should talk about the team rather than the coach. After the game, we can reflect on the relationship I have."

Van Gaal on Southampton
"Southampton play better at this time and have more points at this moment than Liverpool.

"I think they have a good squad, a lot of players that I know and who were offered to us.

"I think they are able to come in the top four but that's also because I believe in the management in Ronald Koeman and his brother Erwin."
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47506
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » za dec 06, 2014 9:46 am

wimpey schreef:
Le T. schreef: Sneijder zal dan wel weer "op het lijstje staan" maar liever bij Galatadinges blijven, of is dat zelfs voor de Engelse tabloids te gortig?
Geen idee. Misschien haalt ie wel weer een blik aan subtoppers van Ajax, Sporting, Bilbao en Southampton voor veel te veel geld.
Ik zie hem nog wel Moisander oppikken.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » za dec 06, 2014 12:58 pm

Lionel schreef:
wimpey schreef:
Le T. schreef: Sneijder zal dan wel weer "op het lijstje staan" maar liever bij Galatadinges blijven, of is dat zelfs voor de Engelse tabloids te gortig?
Geen idee. Misschien haalt ie wel weer een blik aan subtoppers van Ajax, Sporting, Bilbao en Southampton voor veel te veel geld.
Ik zie hem nog wel Moisander oppikken.
De wens is de vader van de gedachte... Ik denk dat hij niet veel gaat kopen maar wacht tot de zomer voor een drietal spelers die hij echt graag wil.

Maar dat is niet waarom deze berichten onzin zijn, het is onzin omdat er niks instaat dat niet uit een dikke duim kan komen en de geloofwaardigheid hem zit in de wil om het te geloven.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » za dec 06, 2014 1:34 pm

Ik snap dat hij hij niet wil dat het over bedragen gaat, dan ziet men nog beter wat voor een kneuzen hij over het algemeen voor een fortuin haalt.
YNWA

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » za dec 06, 2014 2:49 pm

InnerHarbour schreef:Ik snap dat hij hij niet wil dat het over bedragen gaat, dan ziet men nog beter wat voor een kneuzen hij over het algemeen voor een fortuin haalt.
Je zou denken dat ie bij RKC werkt. De spelers zijn allemaal zo duur, er zijn zoveel blessures. Boe hoe.

If you can't tegen the hitte...

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Iniesta » za dec 06, 2014 2:59 pm

Ja, eerste keer voor hem bij een topclub

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rooie » za dec 06, 2014 4:54 pm

Arsenal ook weer lekker bezig, 3-0 achter bij rust tegen Stoke City (met een scorende Bojan :smallgrin.gif: )

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23025
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » za dec 06, 2014 4:56 pm

Bojan schijnt het erg goed te doen bij Stoke.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

T82
Berichten: 1780
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Engeland en Schotland

Bericht door T82 » za dec 06, 2014 5:15 pm

Raymon schreef:Bojan schijnt het erg goed te doen bij Stoke.
Zijn spel is beter dan zijn stats hoop ik dan.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Rooie » za dec 06, 2014 5:23 pm

Doet het vandaag heel aardig, verder nog niet zien spelen dit seizoen. Nu met z'n 2e treffer. 4-0. Wenger kijkt niet blij :hypocrite.gif:

PS. De 2e blijkbaar afgekeurd??? Nu Arsenal met 2 snelle treffers. 3-2.

Plaats reactie