Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2009-2010
SEEDORF!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De Koning zelf. 

Seedorf in Oranje!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nu wordt het stormen geblazen!!
- peter
Pippooooo. Oef.
- Daily Blind
Seedorf HELD!!
- peter
Dat maakt dus gewoon het verschil. Zet Rooney in de spits en je wint als Milan zijnde.
OEFFFFFFFF!!
- Daily Blind
Sinds Stuntelaar eruit is gaat het toch wel iets beter.
- peter
Hoeveel kansen heb je nodig?!
Mooie cupavond in ieder geval!
- peter
Carrick de dombo.
Heeft niks met Huntelaar te maken, meer met Seedorf, die gewoon voetballend veel meer brengt dan Beckham!Zlatan Son of God schreef:Sinds Stuntelaar eruit is gaat het toch wel iets beter.
- peter
Gezien de wedstrijd kan ik niet anders zeggen dat dit nog niet gelopen is. Milan is over het geheel genomen namelijk beter geweest.
Volgens Jans werd dit een gesloten 0-0. Hoeveel ongelijk kun je krijgen?
Ik vond Man U overigens wel beter dan Milan. Ze kozen met speels gemak hun momenten uit.
Ik vond Man U overigens wel beter dan Milan. Ze kozen met speels gemak hun momenten uit.
Toen Milan terugviel (eigenlijk na het doelpunt van Scholes, maar zeker in het eerste 10 minuten van de 2e helft), toen was het niveau wel beschamend.
van der sar of dida... dat maakt wel een verschil hoor!
Mentale zwakte bij Milan in de 2e helft. Na de tegendoelpunten waren ze nergens meer. Na de aansluitingstreffer konden ze opeens weer druk zetten en kwamen passes opeens wel aan.
- Giacomo Puccini
Milan kan nog aardig ballen, dat is wel duidelijk. Maar het is vergane glorie als je het mij vraagt, ze hebben de conditie niet om het vol te houden en doen veel te veel uit stand. Tegen Engelse en Spaanse teams ben je dan gezien. Tegen de nummer drie uit Nederland heeft de Italiaanse top denk ik een iets reëelere kans, we zullen zien donderdag.
Gezien hoe Rooney in de extra tijd helemaal mee terugverdedigt en in zijn eigen 16 een medeverdediger assisteert en die bal van Pato afpakt? Uitzonderlijke spits, maakt inderdaad het verschil. Heel het seizoen al, Rooney is de Suarez van United.
Gezien hoe Rooney in de extra tijd helemaal mee terugverdedigt en in zijn eigen 16 een medeverdediger assisteert en die bal van Pato afpakt? Uitzonderlijke spits, maakt inderdaad het verschil. Heel het seizoen al, Rooney is de Suarez van United.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Dat ja, maar ook conditionele zwakte hoor. Terwijl zo'n Beckham op de bank zit uit te puffen, rennen Fletcher en Rooney de longen uit hun lijf.Benji schreef:Mentale zwakte bij Milan in de 2e helft. Na de tegendoelpunten waren ze nergens meer. Na de aansluitingstreffer konden ze opeens weer druk zetten en kwamen passes opeens wel aan.
Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
Dat was idd leuk geweest.. maar dit was geen Xerez of Foggia, KJH scoort nooit in grote wedstrijden, of wacht laat ik er zelden van maken voordat ik weer AJAX - Inter van 5 jaar geleden om mn oren krijg.SylvievdVaart schreef:Come on, KJ! Zou zo leuk zijn voor hem als hij scoort vanavond.
.. Die lat leg jij wel steeds hoger .. eerst zou ie nooit in Nederlandse topwedstrijden scoren .. dat bleek dus niet waar te zijn ..
Als je KJH wat wedstrijden laat staan, gaat ie ook in dit soort wedstrijden scoren .. Jammer dat KJH te veel bezig is geweest met het " grote " club gevoel .. dat zal de trots wel zijn .. Juist voor zijn speelwijze haf ie eigenlijk moeten kiezen voor net onder dit nivo .. was ie basisspeler geweest inplaats van reserve nu ...
Als je KJH wat wedstrijden laat staan, gaat ie ook in dit soort wedstrijden scoren .. Jammer dat KJH te veel bezig is geweest met het " grote " club gevoel .. dat zal de trots wel zijn .. Juist voor zijn speelwijze haf ie eigenlijk moeten kiezen voor net onder dit nivo .. was ie basisspeler geweest inplaats van reserve nu ...
Blij met de punten ...
Ik vond Klaas helemaal niet zo slecht hoor.. Hoeveel ballen heeft hij nou gekregen? Pato en KJH zijn natuurlijk ontoerekingsvatbare (vleugel)spelers die geen bal voor- of afgeven.
Vond Milan in het begin trouwens fantastisch. Man United was helemaal nergens. Wat een saaie, lelijke ploeg is dat zeg.
De 1-1 was een fikse domper want tot aan die prachtgoal was Man U helemaal nergens. Ook bij Milan gaat/ging er nog genoeg fout maar die hadden tenminste de intentie om te winnen. Rooney vervolgens met twee fantastische doelpunten maar die kwamen letterlijk uit de lucht vallen. Tot dan had hij geen bal geraakt. Dat hij in de laatste minuut nog sprint zegt me dan vrij weinig. Als je voor staat loopt iedereen de longen uit zijn lijf.
Seedorf viel goed in. Ik ben benieuwd maar ik denk dat Milan overlopen gaat worden.. Als ze niet terug gaan zakken maar Milan vanaf de 1e minuut willen/durven aanpakken dan zie ik ze dit makkelijk winnen. Milan heeft de conditie niet om Man U aan te pakken straks.
Vond Milan in het begin trouwens fantastisch. Man United was helemaal nergens. Wat een saaie, lelijke ploeg is dat zeg.
De 1-1 was een fikse domper want tot aan die prachtgoal was Man U helemaal nergens. Ook bij Milan gaat/ging er nog genoeg fout maar die hadden tenminste de intentie om te winnen. Rooney vervolgens met twee fantastische doelpunten maar die kwamen letterlijk uit de lucht vallen. Tot dan had hij geen bal geraakt. Dat hij in de laatste minuut nog sprint zegt me dan vrij weinig. Als je voor staat loopt iedereen de longen uit zijn lijf.
Seedorf viel goed in. Ik ben benieuwd maar ik denk dat Milan overlopen gaat worden.. Als ze niet terug gaan zakken maar Milan vanaf de 1e minuut willen/durven aanpakken dan zie ik ze dit makkelijk winnen. Milan heeft de conditie niet om Man U aan te pakken straks.
IK GELOOF!!!!!!
En waar kijken jullie vanavond Champions L. ?.
Blij met de punten ...