UEFA Champions League 2008-2009

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo feb 25, 2009 10:52 pm

Jöhnk schreef:
Peter schreef:Raul was onzichtbaar en Guti viel dramatisch in
Maar de snor van Guti was wel goed zichtbaar.
Had daar liever Sneijder gezien. Die Ramos heeft overigens ook geen bal goed geraakt, zeg. Nee, ik vond dit Real maar vrij armoedig.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo feb 25, 2009 10:56 pm

Onbegrijpelijke keuze inderdaad. Guti is een balverschuiver, voegt weinig toe, waar Sneijder met zijn doelgerichtheid voor gevaar had kunnen zorgen.

Ramos slingert de bal graag hard voor. Ziet er gevaarlijk uit, maar hoe vaak komt zo'n voorzet aan? Niet vaak, volgens mij. En niet alleen vandaag.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo feb 25, 2009 11:24 pm

Ramos kan er niks van is ook vaak betrokken bij tegendoelpunten. had Sneijder verwacht in het team, aangezien de aanval slecht bedient werd vanuit het middenveld en Sneijder hier juist sterk in is. Daarnaast kan hij ook nog eens met zijn traptechniek een wedstrijd uit het niets beslissen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do feb 26, 2009 12:18 am

Ramos kan er niks van. :smallgrin.gif: Die jongen is nog geen 23, heeft prijs op prijs gepakt, staat regelmatig in de maandelijkse dreamteams en speelt bij de grootste club ter wereld.
brigade zuid schreef:Zegt ie net... er is een vechtpartij op de tribune, maar dat is van Real supporters onderling want de Liverpool supporters zitten in een apart vak... ja tuurlijk Frank Snoeks, er zullen echt geen Liverpoolsupporters elders in het stadion zitten.
Inderdaad. Bij de 0-1 zag je twee of drie mensen heel enthousiast opspringen achter de goal.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » do feb 26, 2009 12:26 am

Higuain is me toch een prachtige speler, zeg.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do feb 26, 2009 9:03 am

Enganche schreef:Ramos kan er niks van. :smallgrin.gif: Die jongen is nog geen 23, heeft prijs op prijs gepakt, staat regelmatig in de maandelijkse dreamteams en speelt bij de grootste club ter wereld.
Zal waarschijnlijk slaan op ZsoG, maar gisteren was die Ramos gewoon heel erg beroerd.

Lionel
Berichten: 47579
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do feb 26, 2009 9:43 am

Real is los zand. Was het zaterdag ook al. Niet voor niks scoorden ze alleen als Betis stond te slapen.

Geef mij ook maar een finale met Barca en Man U.


Wat Inter betreft. Snap niet waarom ze Cambiasso niet terug hadden gehaald en Rivas eruit. Vervolgens Maxwell aan de linkerkant en die Muntari wat centraler. Veel meer voetbal!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do feb 26, 2009 10:48 am

Peter schreef:
Enganche schreef:Ramos kan er niks van. :smallgrin.gif: Die jongen is nog geen 23, heeft prijs op prijs gepakt, staat regelmatig in de maandelijkse dreamteams en speelt bij de grootste club ter wereld.
Zal waarschijnlijk slaan op ZsoG, maar gisteren was die Ramos gewoon heel erg beroerd.
Je kan wel lachen Thomas, maar van jou verwacht ik hier wel een kritische kijk op spelers.
Ramos is de jongen van de club en wordt daarom onterecht op een voetstuk geplaatst. Het lijkt ook allemaal heel erg mooi wat hij doet. Met grote passen en met zijn blonde lokken snel opstormen en de bal met volle gave voorgeven. Maar het rendement hiervan is helaas belabberd. Daarnaast is hij verdedigend er zwak en maakt hij veel grote fouten bij standaard situaties tegen.
Opbouwend is hij ook geen zekere factor door vaak de bal zo in te leveren bij de tegenstander.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do feb 26, 2009 12:58 pm

999 schreef:Man man, tis te hopen dat door die krediet crisis ook koppen gaan rollen onder voetbalcommentatoren ...
:drecul.gif:
Zlatan Son of God schreef:Ramos is de jongen van de club en wordt daarom onterecht op een voetstuk geplaatst.
Ramos is helemaal niet de jongen van de club. Hij komt, net als zijn huidige coach, bij Sevilla vandaan.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do feb 26, 2009 4:13 pm

Heitinga opnieuw op bank

MADRID - "Ik ben niet naar Atletico gekomen om reserve te zijn", zei John Heitinga dinsdagochtend in De Telegraaf. Ook dinsdagavond was er opnieuw geen plek voor de oud-Ajacied ingeruimd in de basis. En dus zat er niets anders op dan op de bank negentig minuten naar het duel tegen Porto te kijken (foto). Ook een invalbeurt zat er niet in voor Heitinga.


"De nieuwe trainer (Abel Resino, red.) staat nu drie wedstrijden aan het roer en drie keer zat ik op het bankie." Desondanks ziet Heitinga de toekomst zonnig in. "Uiteindelijk zal de kwaliteit komen bovendrijven en kan hij niet om me heen. Ik vind dat ik moet spelen, want dat deed ik bij de vorige trainer ook."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do feb 26, 2009 4:14 pm

Verrassend, zeg. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do feb 26, 2009 4:21 pm

Peter schreef:Verrassend, zeg. :hypocrite.gif:
Klasbakken beginnen altijd eerst op de bank Peter :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do feb 26, 2009 4:38 pm

Moet nu echt alles en iedereen die ook nog maar iets met Ajax te maken heeft afgemaakt en belachelijk gemaakt worden? Zelfs op psv netwerk wordt met meer respect over Ajax en (oud)Ajacieden geschreven
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do feb 26, 2009 4:41 pm

LucaS schreef:Moet nu echt alles en iedereen die ook nog maar iets met Ajax te maken heeft afgemaakt en belachelijk gemaakt worden? Zelfs op psv netwerk wordt met meer respect over Ajax en (oud)Ajacieden geschreven
Selectieve verontwaardiging heet dit. Gisteren was ik nog des duivels dat Sneijder op de bank begon bijvoorbeeld. Ik vind alleen die hele Heitinga niet zo'n topspeler. Hele leuke, echte, jongen, maar geen topper. Belachelijk maken? Neuh, gewoon een constatering. Disrespect? Noem hem toch nergens een halve gare ofzo?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do feb 26, 2009 4:49 pm

LucaS schreef:Moet nu echt alles en iedereen die ook nog maar iets met Ajax te maken heeft afgemaakt en belachelijk gemaakt worden? Zelfs op psv netwerk wordt met meer respect over Ajax en (oud)Ajacieden geschreven
Ga toch weg zuurpruim .. we schelden hem toch niet uit of zo ...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do feb 26, 2009 4:50 pm

:smallgrin.gif: Nu is degene die positief is al de zuurpruim
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr feb 27, 2009 3:39 am

999 schreef:Ga toch weg zuurpruim
:icon_biggrin.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » vr feb 27, 2009 3:43 pm

Jöhnk schreef: Ramos slingert de bal graag hard voor. Ziet er gevaarlijk uit, maar hoe vaak komt zo'n voorzet aan? Niet vaak, volgens mij. En niet alleen vandaag.
Hij is meestal koploper bij Real qua assists, dus met dat resultaat valt het wel mee. Ik vind hem persoonlijk een uitstekende voorzet hebben.
Ramos is de Spaanse Maldini, maargoed deze discussie is volgens mij al vaker gevoerd; het probleem van Real ligt echt niet bij Ramos. Ik heb me eerder geergerd aan Heinze, die na een superseizoen bij ManU elk jaar minder lijkt te worden. Maargoed, daarom plakte Benitez ook Riera op Ramos en werd Heinze vrij gelaten; die laatste komt echt vrijwel nooit met iets wat op een acceptabele voorzet lijkt.

Ik begrijp niet hoe iemand de overwinning van Liverpool verdiend kan noemen, want het was een wedstrijd die helemaal niks verdiende. Liverpool heeft geen uitgespeelde kans gehad en Real was niet bij machte iets van consistente druk te ontwikkelen. Gewoon een bar slechte wedstrijd; vergelijkbaar met het leeuwendeel van alle andere knock-out duels die Liverpool de afgelopen jaren heeft gespeeld; 2 lagen beton en dan maar die bal naar voren jagen en wachten op een kluts of doodspelmoment. Het is me een godswonder hoe zo'n armetierige tactiek van Liverpool de meest succesvolle Europese ploeg heeft gemaakt maar het zij zó; ook dit seizoen zullen ze zich weer voorbij sterkere teams wezelen, Real inclusief.

Maar laat ze er aub zo snel mogelijk eruit vliegen. Ik weet dat het razend knap is en dat het respect verdiend om met een niet van topkwaliteit overlopende selectie elke keer zo ver te komen maar ik zit me er al jaren aan te ergeren; nare negatieve rotploeg.

Real was natuurlijk ook slecht. Ik bedoel, Sneijder is dramatisch uit vorm, maar voor de goals stel je Guti toch niet op. En Gago zakte weer eens door het ijs in een topduel, again. Gaat dat nog goed komen Thomas? Ik ben wat pessimistisch. Zo vaak balverlies.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr feb 27, 2009 3:49 pm

Eens, RGB. Van mij mag Liverpool er zo snel mogelijk uitvliegen. Wat die kwaliteit betreft heb je overigens wel gelijk. Als je kijkt naar de opstelling van woensdag dan kan je niet anders dan constateren dat er behoorlijk veel subtoppers tussen lopen. En toch geeft Liverpool bergen met geld uit.

Als ik Gago was zou ik alles wat korter houden. Real heeft op Robben na niet echt jongens die makkelijk diepgestuurd kunnen worden. Er ontbreekt dynamiek in de ploeg. Nu lijkt het af en toe nog wat omdat Robben bij ieder balcontact wel diep gaat en iemand passeert, maar als hij er niet bij zou zitten zou het echt een grote statische boel zijn.

Al eens iets van Ronald Huth gezien, trouwens?

wimpey
Berichten: 52049
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr feb 27, 2009 11:04 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef: Ik heb me eerder geergerd aan Heinze,

En Gago zakte weer eens door het ijs in een topduel, again.
Ik zie Real niet vaak, maar kan me hier in herkennen. Heinze is een trage schildpad sinds die zware blessure in... 2005(?).

In Gago heb ik nog nooit meer gezien dan een omhooggevallen alibi-voetballer. Enorm gehypt.

wimpey
Berichten: 52049
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr feb 27, 2009 11:04 pm

Enganche schreef: Al eens iets van Ronald Huth gezien, trouwens?
Is dat de broer van Robert? :smallgrin.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za feb 28, 2009 4:01 am

Gelukkig niet. Is een jonge Paraguayaan die onder contract staat bij Liverpool. Een verdediger die tijdens een aantal wedstrijden van het kwalificatietoernooi voor het jeugd WK in Egypte een goede indruk op me maakte.

Lionel
Berichten: 47579
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mar 02, 2009 9:17 am

Gago speelde met Argentinie tegen Frankrijk anders een goede pot. Daar hebben ze wel mensen die je de diepte in kunt sturen!

Ben het eens met RGB en Thomas dat Liverpool er zsm uit moet vliegen! Wat een kutploeg zeg!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di mar 10, 2009 8:43 pm

Hup Real! :onfire.gif:
Hup Juventus! :onfire.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di mar 10, 2009 8:44 pm

Hup Liverpool
Hup Chelsea

Plaats reactie