Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Engeland en Schotland

Bericht door beelzebub » di dec 16, 2014 11:17 pm

Southampton en Koe zijn het even kwijt. Terwijl zijn goede vriend de prijs voor coach van het jaar in ontvangst nam, ging hij onderuit in de League Cup bij het roemruchte Sheffield United. Inmiddels op het derde niveau in Engeland belandt.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47501
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di dec 16, 2014 11:22 pm

Goed voor die lul. Laat hem lekker glimlachen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Hermann
Berichten: 211
Lid geworden op: za mei 31, 2014 8:52 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Hermann » wo dec 17, 2014 8:15 am

beelzebub schreef:Southampton en Koe zijn het even kwijt. Terwijl zijn goede vriend de prijs voor coach van het jaar in ontvangst nam, ging hij onderuit in de League Cup bij het roemruchte Sheffield United. Inmiddels op het derde niveau in Engeland belandt.
Nadat Koeman waardering begon uit te spreken voor zijn Saushembtun-spelers en durfde te suggereren dat Europees voetbal wellicht haalbaar zou kunnen zijn, zakte het hele zooitje als een pudding in elkaar.

De te leren les: de teugels nooit laten vieren, de zweep erop!

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » za dec 20, 2014 5:56 pm

Opmerkelijk. Man Utd speelt prima en swingend in de 2e helft tot de wissel Persie-Di Maria in de 60ste minuut. En daarna is het toch allemaal weer wat moeizaam. Zelfs als Aston Villa met 10 man verder moet. Ik denk niet dat Louis tevreden zal zijn over the performance.
Success will tear us apart.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door InnerHarbour » za dec 20, 2014 6:19 pm

‘Knap’ stukje echt van Gaal voetbal, boring as hell. Eindeloos de bal rondschuiven, risicoloosvoetbal. Het CHC was weer onzichtbaar en werd na een uurtje volkomen terecht gewisseld. Jammer dat de scheidsrechter zich met de uitslag wilde bemoeien door een belachelijke rode kaart aan een AV speler te tonen anders was met misschien nog een leuk laatste half uur geworden.
YNWA

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » za dec 20, 2014 7:16 pm

Zuidema schreef:Opmerkelijk. Man Utd speelt prima en swingend in de 2e helft tot de wissel Persie-Di Maria in de 60ste minuut. En daarna is het toch allemaal weer wat moeizaam. Zelfs als Aston Villa met 10 man verder moet. Ik denk niet dat Louis tevreden zal zijn over the performance.
Opvallend ja, had Van Persie een tik gekregen of was het gewoon een slechte wissel? Falcao is nou niet het type spits die voor combinaties zorgt en Di Maria ging door met waar hij tot zijn blessure mee bezig was.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11942
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Zuidema » zo dec 21, 2014 9:56 am

Le T. schreef: Opvallend ja, had Van Persie een tik gekregen of was het gewoon een slechte wissel? Falcao is nou niet het type spits die voor combinaties zorgt en Di Maria ging door met waar hij tot zijn blessure mee bezig was.
Op RedCafé kom ik in ieder geval niks tegen over een tik, voor veel jongens daar is de wissel ook een raadsel. Het merendeel van de forumleden daar is zwaar teleurgesteld over gistermiddag. Niet alleen over het resultaat, maar ook over het veldspel en vooral over de keuzes van Van Gaal. De basisopstelling, de wissels, de 3-5-2 en de wijzigingen in de taktiek. Van Gaal was zelf trouwens ook behoorlijk teleurgesteld. Hij vond al het balbezit prima, maar dan moest je daar nog wel wat inventiefs/creatiefs mee doen.

Ik noemde hierboven al dat ik Man Utd in de 2e helft het eerste kwartier prima vond spelen. Aston Villa werd fors teruggedrukt in de 16 en werd daar ook continu in de klem gehouden en bestookt van alle kanten. Het mocht allemaal nog wel wat inventiever in de 16, maar de tegenstander lag duidelijk in de touwen en was klaar om vermorzeld te worden. De 1-1 was niet meer dan logisch and there was more to come. En dan ineens die wissel en nog wat wijzigingen, waarna alles wel zo'n beetje over was qua pressing. Dan nog een rode kaart, waardoor Aston Villa met het 10 tegen 11-effect zich extra samenbalde op het middenveld en zich weer definitief in de wedstrijd terugvocht. En dan blijkt ook opnieuw hoe slecht bij Man Utd nog steeds de balans is en hoe kwetsbaar de ploeg achterin is. Villa brak zelfs een aantal keren bloedlink uit, nota bene met 10 man. Natuurlijk heeft Van Gaal enorm veel trammelant met blessures, vooral achterin. Maar dit moet toch beter kunnen, ook met de spelers die hij nog wel ter beschikking heeft?
Success will tear us apart.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » zo dec 21, 2014 11:10 am

De vloek van Wimpey lijkt opgeheven, aangezien Koeman en Allardyce hebben gewonnen.
Nu Pardew nog.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » zo dec 21, 2014 11:54 am

Zuidema schreef:
Le T. schreef: Opvallend ja, had Van Persie een tik gekregen of was het gewoon een slechte wissel? Falcao is nou niet het type spits die voor combinaties zorgt en Di Maria ging door met waar hij tot zijn blessure mee bezig was.
Op RedCafé kom ik in ieder geval niks tegen over een tik, voor veel jongens daar is de wissel ook een raadsel. Het merendeel van de forumleden daar is zwaar teleurgesteld over gistermiddag. Niet alleen over het resultaat, maar ook over het veldspel en vooral over de keuzes van Van Gaal. De basisopstelling, de wissels, de 3-5-2 en de wijzigingen in de taktiek. Van Gaal was zelf trouwens ook behoorlijk teleurgesteld. Hij vond al het balbezit prima, maar dan moest je daar nog wel wat inventiefs/creatiefs mee doen.

Ik noemde hierboven al dat ik Man Utd in de 2e helft het eerste kwartier prima vond spelen. Aston Villa werd fors teruggedrukt in de 16 en werd daar ook continu in de klem gehouden en bestookt van alle kanten. Het mocht allemaal nog wel wat inventiever in de 16, maar de tegenstander lag duidelijk in de touwen en was klaar om vermorzeld te worden. De 1-1 was niet meer dan logisch and there was more to come. En dan ineens die wissel en nog wat wijzigingen, waarna alles wel zo'n beetje over was qua pressing. Dan nog een rode kaart, waardoor Aston Villa met het 10 tegen 11-effect zich extra samenbalde op het middenveld en zich weer definitief in de wedstrijd terugvocht. En dan blijkt ook opnieuw hoe slecht bij Man Utd nog steeds de balans is en hoe kwetsbaar de ploeg achterin is. Villa brak zelfs een aantal keren bloedlink uit, nota bene met 10 man. Natuurlijk heeft Van Gaal enorm veel trammelant met blessures, vooral achterin. Maar dit moet toch beter kunnen, ook met de spelers die hij nog wel ter beschikking heeft?
Ja, al moet ik zeggen dat dit typisch zo'n PL wedstrijd waarbij een kampioenskandidaat in topvorm er ook een 2-1 uit moet persen. Zo'n goal kun je altijd tegen krijgen. Als de tijd begint te dringen, juist tegen 10 man, zie je ze terugvallen op erg Brits voetbal. Verder mist hij een echt creatieve speler, een regisseur, een man die de anderen in positie brengt voor de (voor)assist. Rooney is de man die daarvan de bal moet krijgen, Mata kan ook niet verder denken een assist of een schot en Di Maria is een ongeleid projectiel dat leiding nodig heeft. Hij moet echt wat aan diens beslissingen in het veld doen.

Herrera heeft dat in potentie, maar moet die positie natuurlijk wel zelf innemen door fit te zijn en een flink aantal wedstrijden achter elkaar te spelen. Wel zag het er na de rust goed uit, ondanks het gebrek aan creativiteit was het een duidelijk signaal dat er ontwikkeling zit in het van balbezit tot kansen komen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel
Berichten: 47501
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » zo dec 21, 2014 6:33 pm

Snap overigens wel waarom Welbeck is verkocht. Beperkte speler. Iets sneller dan Sig maar dezelfde techniek.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9372
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Monkey Tonk » zo dec 21, 2014 6:50 pm

Zit Liverpool-Arsenal te kijken. Wat een flipperkastvoetbal. Ze rennen als gestoorden over het veld, en dat is het dan wel.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9372
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Monkey Tonk » zo dec 21, 2014 6:58 pm

haha Liverpool maakt ver in blessuretijd met tien man de gelijkmaker. De kopbal, uiteraard, komt van een in rugbyverband verpakt hoofd.

wimpey
Berichten: 51976
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » zo dec 21, 2014 7:08 pm

Le T. schreef: Hij moet echt wat aan diens beslissingen in het veld doen.
En iemand van Man U moet wat doen aan de beslissingen van Van Gaal op de transfermarkt.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33600
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di dec 23, 2014 11:22 am

Ferguson is wel tevreden (voor nu):
Sir Alex Ferguson waarschuwt de concurrentie in Engeland voor het Manchester United van trainer Louis van Gaal.
Het is volgens de ex-manager van de club een kwestie van tijd voordat de ploeg van Van Gaal echt op stoom komt.

''Ik zou niet weten hoe je topresultaten van Van Gaal kunt verlangen als hij met zoveel blessures te kampen heeft'', stelde Ferguson in gesprek met BT Sport.

''Houd United maar goed in de gaten wanneer hij zijn beste spelers terug heeft. Dan volgen goede prestaties, want Van Gaal is een uitstekende coach.''

Carrick

United verloor drie dagen geleden punten tegen Aston Villa (1-1), maar zette de afgelopen weken wel de weg naar boven in. Volgens Ferguson heeft dat alles te maken met de rentree van Michael Carrick.

Sinds diens terugkeer na een enkelblessure won de ploeg zes van de zeven wedstrijden. ''Ik denk dat Michael de beste centrale middenvelder in de Premier League is en zelfs de beste speler van Engeland.''

Dat sommige aankopen die al langer fit zijn nog niet renderen is volgens de clublegende niet meer dan normaal. ''Dat interesseert me eigenlijk niet eens, want zoiets heeft tijd nodig. Toen ik ooit Patrice Evra en Nemanja Vidic in januari aantrok, kostte het hen vijf maanden om te wennen aan spelen voor Manchester United. Dat is nu precies zo.''

Van Persie

Ferguson vindt het ook vanzelfsprekend dat Robin van Persie moeizame eerste maanden kende van dit seizoen. ''Het WK heeft hem veel energie gekost, maar in de tweede competitiehelft komt het wel goed met hem.''

''Dat geldt ook voor de rest van de ploeg. Wayne Rooney is al weer op topniveau en de prestaties van keeper David De Gea verheugen me nog het meest. Toen we hem aantrokken was hij nog een kind. Maar inmiddels zie je dat hij bijzonder getalenteerd is.''
Ik denk dat Van Gaal er voor hooguit twee seizoenen zit. Misschien zelfs maar één. Ryan Giggs is de manager van de toekomst, met de zegen van Ferguson. Van Gaal legt de fundering.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » di dec 23, 2014 7:37 pm

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... den__.html :excited.gif:

"Zo, vrienden van de media", begon Van Gaal." Enz, enz, enz. Wat een ontzettende trieste huilebalk is Louis van Gaal toch ook. Zum kotsen. Alsof meneer van Gaal de enige trainer in het betaald voetbal is die kritisch wordt gevolgd. Laat hem zijn belegen act toch alsjeblieft voor zich houden. Nog te genant om in kruimeltjes aan de eenden te voeren.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Iniesta » di dec 23, 2014 8:45 pm

Sorry, maar is jouw video langer dan 40 seconden? Zo niet, kun je alsjeblieft aangeven hoe je dit negatief wilt uitleggen?

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Dubbel » di dec 23, 2014 8:54 pm

Nee, ik neem aan dat je zelf intelligent genoeg bent om een zeker patroon te herkennen in Louis zijn act. En als je het niet wilt zien dan heeft uitleg ook geen zin.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23024
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Engeland en Schotland

Bericht door raymon » di dec 23, 2014 9:19 pm

Als je goed kijkt houdt hij 2 vingers gekruist achter z'n rug. Hij meent er helemaal niets van!!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33600
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di dec 23, 2014 10:11 pm

Van Gaal heeft al die mensen die hem zo op de huid zitten stevig bij de ballen. Soms knijpt ie er even in. En dat vinden ze dan heerlijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33917
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Duke » di dec 23, 2014 11:03 pm

Strootman zou in de winterstop naar United gaan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33600
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di dec 23, 2014 11:48 pm

Lullig voor Roma. Betalen hem tijdens zijn revalidatie en zodra hij de kans heeft pleurt hij er vandoor...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47501
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » di dec 23, 2014 11:55 pm

Ik vind het ook niet kunnen maar het is niet zo dat hij gratis weggaat. Ik neem aan dat hij een miljoen of 40/50 kost?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33600
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di dec 23, 2014 11:57 pm

Ik zou flink laten betalen ja.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Baseman » wo dec 24, 2014 12:21 am

zeux schreef:Lullig voor Roma. Betalen hem tijdens zijn revalidatie en zodra hij de kans heeft pleurt hij er vandoor...
Als Roma niet wil, dan verkopen ze Strootman ook niet.
Maar de prijs zal wel te goed zijn...

Wel een risico voor ManU, Strootman is een geweldenaar en heeft het gevraagde niveau. Maar hij is ook pas net fit en zal nog tijd nodig hebben, niet gebruikelijk voor iemand die heel veel geld moet kosten. Al hield ze dat ook niet tegen bij Falcao.

Lionel
Berichten: 47501
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Lionel » wo dec 24, 2014 12:28 am

Ik zou het echt een domme aankoop vinden overigens. Betaal je 50 miljoen en dan moet hij nog fit worden + ingepast worden + wennen aan het 12x snellere voetbal i.v.m. dat slakkentempo in Italië.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie