Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » zo feb 25, 2007 5:23 pm

Jabu schreef:VI is terug bij Thomas :bis: .
Alaindebanaan schreef: Allen www.vi.nl :aai:
Nou nee hoor! Alain komt uijtstekend terug!
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 25, 2007 5:25 pm

Hoeladans schreef:Jezus,Diaby schopt echt vol met z'n schoen in Terry's gezicht.Wel zonder opzet geloof ik.Maar dit lijkt echt ernstig te zijn.Terry ligt bewegingsloos op de grond.

Het staat trouwens 1-1(League Cup Finale).Doelpunten van Walcott en Drogba.
Terry ligt aan het zuurstof en heeft een neckbrace om. Waarschijnlijk heeft Diaby hem ook op z'n strot geraakt. :sad:

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo feb 25, 2007 6:02 pm

In de slotfase gebeurt ook weer van alles.

Drogba heeft Chelsea op 2-1 gezet na een schitterende voorzet van Robben.

Door de blessure van Terry kwamen er in eerste instantie al 7 minuten! bij.Met zojuist een ordinaire vechtpartij waarbij er maar liefst 3 rode kaarten zijn uitgedeelt.Toure,Adebayor en Mikel zijn erafgestuurd.

We zitten inmiddels in de 100e minuut en dat is puur blessuretijd.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo feb 25, 2007 6:05 pm

En na 102 minuten wordt er afgefloten :D

Chelsea-Arsenal 2-1 Chelsea wint de League Cup

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 25, 2007 6:21 pm

Een warm welkom in de wereld van het topvoetbal voor de jonkies van Arsenal. Arsenal speelde namelijk met een veredeld jeugdelftal tegen de A-kern van Chelsea en deed dat met verve. Arsenal heeft het overgrote deel van de wedstrijd het mooiste voetbal gespeeld maar Chelsea is toch wat gehaaider en heeft gewoon veel meer ervaring. Wenger mag trots zijn op z'n jonge jongens en heeft de komende jaren goud in handen met Fabregas, Denilson, Traore, Diaby, Walcott en Clichy (al deed die laatste niet mee).

Je komt met je combinatie -en aanvalsspel zo verschrikkelijk ver met techniek. De jonchies van Arsenal durfden tegen het grote Chelsea gewoon risicovolle ballen te geven, omdat ze er de techniek en dus het zelfvertrouwen voor hebben. Fantastisch mooi om te zien.

De aanleiding van de knokpartij heb ik gemist maar ik weet wel dat er behoorlijk wat spelers tekeer gingen en ik kan me zo voorstellen dat daar nog een onderzoek naar wordt ingesteld. Adebayor weigerde bijvoorbeeld na z'n rode kaart het veld te verlaten en Mourinho kwam het veld op hollen om Fabregas in toom te houden. Henry was uiteindelijk degene die Adebayor naar de kleedkamer heeft gebracht. Een gouden vent voor het team, die Henry. Als je ook zag hoe enthousiast hij op de tribune was voor die jonge jongens. Mooi hoor. :xyxthumbs:

Arwin

Bericht door Arwin » zo feb 25, 2007 9:11 pm

Thomas schreef:Een warm welkom in de wereld van het topvoetbal voor de jonkies van Arsenal. Arsenal speelde namelijk met een veredeld jeugdelftal tegen de A-kern van Chelsea en deed dat met verve. Arsenal heeft het overgrote deel van de wedstrijd het mooiste voetbal gespeeld maar Chelsea is toch wat gehaaider en heeft gewoon veel meer ervaring. Wenger mag trots zijn op z'n jonge jongens en heeft de komende jaren goud in handen met Fabregas, Denilson, Traore, Diaby, Walcott en Clichy (al deed die laatste niet mee).

Je komt met je combinatie -en aanvalsspel zo verschrikkelijk ver met techniek. De jonchies van Arsenal durfden tegen het grote Chelsea gewoon risicovolle ballen te geven, omdat ze er de techniek en dus het zelfvertrouwen voor hebben. Fantastisch mooi om te zien.

De aanleiding van de knokpartij heb ik gemist maar ik weet wel dat er behoorlijk wat spelers tekeer gingen en ik kan me zo voorstellen dat daar nog een onderzoek naar wordt ingesteld. Adebayor weigerde bijvoorbeeld na z'n rode kaart het veld te verlaten en Mourinho kwam het veld op hollen om Fabregas in toom te houden. Henry was uiteindelijk degene die Adebayor naar de kleedkamer heeft gebracht. Een gouden vent voor het team, die Henry. Als je ook zag hoe enthousiast hij op de tribune was voor die jonge jongens. Mooi hoor. :xyxthumbs:
:xyxthumbs: Wat een wedstrijd. Arsenal was briljant tot de 1-1, die jonkies lieten even aan Chelsea zien wat attractief voetbal is.

Uiteindelijk bleek Chelsea met de ervaring toch sterker, dat is wel jammer. De aanleiding voor de vechtpartij was volgens mij een lichte overtreding van Chelsea, waar de scheidsrechter niet direct voor floot. Toure ging hierop volledig door het lint. Maar ik heb geen herhaling gezien van de aanleiding voor de vechtpartij.

Terry lag in het ziekenhuis hoorde ik op Sky, maar hoe het verder met hem was weet ik ook niet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 25, 2007 9:13 pm

Zo de eerste prijs van het seizoen is binnen.

Arwin

Bericht door Arwin » zo feb 25, 2007 9:14 pm

Update: zo gaat het dus met Terry:
Blessure John Terry lijkt mee te vallen

25/2/2007 20:52

Tijdens Chelsea-Arsenal werd John Terry vol in het gezicht geraakt door Abou Diaby, maar hij kon toch nog de feestelijkheden meemaken.
Niet lang na zijn verblijf in het University Hospital of Wales, waar hij in eerste instantie ter observatie werd opgenomen, werd hij ontslagen. Terry bleek fit genoeg om nog een deel van de feestelijkheden die gepaard gingen met het winnen van de League Cup door Chelsea mee te maken.

Het moment van de blessure zag er afschuwelijk uit. In de 55ste minuut maakte Terry een koppende beweging richting bal, na een voorzet van invaller Arjen Robben. Terry kwam daarbij in aanraking met Abou Diaby, waarbij van enige opzet absoluut geen sprake was. Matchwinner Didier Drogba: 'Ik ben blij dat het weer wat beter gaat met John. Ik stond er vlakbij, het zag er vreselijk uit.'

Minuten lang was er geen beweging bij de aanvoerder van het Engelse nationale team te zien. Het leidde tot paniekerige reacties op en naast het veld. Na acht minuten verliet Terry met een brace om zijn nek het veld, terwijl hij van zuurstof werd voorzien. Onderweg naar het ziekenhuis raakte Terry weer bij bewustzijn.

Terry werd overigens niet verwacht in de finale van het League Cup-toernooi, omdat hij tijdens het Champions League-duel met FC Porto een enkelblessure had opgelopen. Ook na die blessure herstelde de verdediger razendsnel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 25, 2007 9:14 pm

Ik las net op internet dat hij bij is gekomen, maar niets meer wist van de wedstrijd. Waarschijnlijk heeft hij een flinke hersenschudding opgelopen. Toen ik die schop in eerste instantie zag dacht ik dat hij in ieder geval wel wat tanden kwijt zou zijn. Wat een ongeluk, zeg. Ik schrok daarna vooral van al dat apparatuur.

EDIT: Je was me voor. :xyxthumbs:

brigade zuid schreef:Zo de eerste prijs van het seizoen is binnen.
En de laatste.

Harm

Bericht door Harm » zo feb 25, 2007 10:22 pm

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma feb 26, 2007 4:34 am

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma feb 26, 2007 4:51 am

Thomas schreef:Het opstootje.
En dan krijgt Obi Mikel een rode kaart... :stern:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma feb 26, 2007 5:21 am

Ik snap het ook niet helemaal, nu ik het terug zie. Ik zou zeggen: rood voor Touré, Lampard, Fabregas en Adebayor.

Frank

Bericht door Frank » di feb 27, 2007 4:11 pm

FA pakt ook Arsenal, Chelsea en Eboué aan

De Engelse voetbalbond (FA) heeft Arsenal en Chelsea aangeklaagd omdat de clubs er niet in zijn geslaagd hun spelers in bedwang te houden tijdens de finale van de League Cup van afgelopen zondag. Arsenal en Chelsea hebben tot woensdag 14 maart de tijd om te reageren tegen de aanklacht.

Vlak voor tijd ontspoorde het duel toen Emmanuel Eboué en Wayne Bridge het met elkaar aan de stok kregen. Scheidsrechter Howard Webb stuurde uiteindelijk Emmanuel Adebayor, Habib Kolo Touré en John Obi Mikel met rood van het veld en noteerde Frank Lampard en Cesc Fabregas met een gele kaart in zijn boekje.

De FA maakte tegelijkertijd bekend dat Eboué is beschuldigd voor het slaan van Bridge. De Ivoriaanse back was zondag niet bestraft door Webb.

Waarschijnlijk verwarde de leidsman Eboué met diens ploeggenoot Emmanuel Adebayor, die wel rood kreeg. Dat is althans de lezing van Arsenal, Adebayor en Bridge. De lange aanvaller had juist het opstootje willen sussen, beweerde de Togolees. De FA meldde echter dat Adebayor is aangeklaagd omdat hij te agressief reageerde nadat hij rood had gekregen en had geweigerd direct het veld te verlaten.

Normaliter schorst de FA spelers die een rode kaart ontvangen vanwege agressief gedrag voor drie duels. Zo'n straf lijkt dan ook het lot voor Touré, Eboué en Adebayor. Voor Mikel dreigt zelfs een langere absentie, aangezien de Nigeriaan nog een voorwaardelijke schorsing op zijn strafblad heeft.
Bron: VI.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 27, 2007 4:23 pm

Het zou wel flauw zijn als Adebayor een zelfde schorsing krijgt als de rest omdat hij agressief reageerde op een totaal onterechte rode kaart. Wat Mikel nou precies verkeerd deed weet ik nog steeds niet.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 27, 2007 11:49 pm

Reading en Manchester United maakte er een leuk feestje van. ManUtd speelde zonder Giggs, Ronaldo, Scholes en Rooney maar stond binnen 6 minuten met 0-3 voor! Heinze, Saha en Solskjaer waren de doelpunten makers. Uit het niets kwam Reading op 1-3 na 26 minuten maar kon voorderest weinig dreigend worden. De 2de helft echter was het Reading dat voetbalde en ManUtd dat teruggedrongen werd. Zonder echt gevaarlijk te worden overigens. In de 82ste minuut werd het nog wel 2-3 maar behoudens een schot op de lat kwam ManUtd niet meer in problemen.

Waarom een leuk feestje? Ik krijg m'n nieuwe telefoon binnen want voorderest was het een gigantische zaad-wedstrijd :D
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mar 01, 2007 5:42 pm

FIFA komt Newcastle tegemoet in zaak Owen

1/3/2007 16:14

De FIFA en Newcastle United zijn verwikkeld in een financiële strijd over de schade die de Engelse club heeft geleden door de blessure die Michael Owen opliep tijdens het afgelopen WK. De wereldvoetbalbond heeft een laatste bod van 1,3 miljoen euro gedaan om de zaak in der minne te schikken, maar daar wil Newcastle voorlopig nog niet mee akkoord gaan.

Het is een discussie die al langer gaande is: een voetballer raakt geblesseerd in dienst van het nationale elftal en de club waar hij onder contract staat draait op voor de kosten. De werkgevers komen al langer in het geweer. Zo loopt er een er een rechtzaak waarin het Belgische Charleroi van de FIFA een vergoeding eist voor Abdelmajid Oulmers, die ernstig geblesseerd raakte tijdens een interland van Marokko.

Ook Newcastle wil compensatie voor de schade die het leed door de blessure van Owen. The Magpies zitten opgescheept met het miljoenensalaris van de inactieve Owen en trokken ook veel geld uit door Obafemi Martins aan te trekken als vervanger van de geblesseerde steraanvaller.

Normaal gesproken zou Newcastle United geen poot hebben om op te staan. Geluk bij een ongeluk is dat Owen de blessure opliep tijdens het WK. Daardoor krijgt de club van de Engelse voetbalbond een tegemoetkoming in de kosten. De FA betaalt The Magpies zeventigduizend euro per week als gevolg van een verzekering die de voetbalbond afsloot voor de internationals die tot de WK-selectie behoorden.

Newcastle claimt echter een hoger bedrag dan door de FA-verzekering wordt gedekt. De club wendde zich vervolgens tot de FIFA. De wereldvoetbalbond heeft namelijk een speciaal fonds opgericht voor spelers van alle 32 WK-deelnemers die geblesseerd raken. Newcastle eist een bedrag van 8,5 miljoen euro; de FIFA wil niet verdergaan dan 1,3 miljoen.

'De transferreglementen schrijven voor dat spelers die uitkomen voor het nationale elftal moeten worden verzekerd door hun club', zet FIFA-voorzitter Sepp Blatter de regels uiteen. 'Tijdens de eindronden van het WK zijn de voetbalbonden verantwoordelijk voor de verzekeringen. Het fonds van de FIFA is in het leven geroepen voor de arme WK-deelnemers, zoals Angola en Ivoorkust, die problemen kunnen ondervinden bij het afsluiten van verzekeringen.'

'Dat Newcastle nu miljoenen uit het fonds wil hebben, klopt natuurlijk niet. Het is een van de rijkste clubs in de wereld. Ons bod is alleszins redelijk. Als alle partijen een beetje water bij de wijn doen, en eenderde van de kosten voor hun rekening nemen, kan de zaak wat ons betreft worden gesloten.'
vi.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mar 02, 2007 11:54 am

Premier League wil Hawk-Eye gaan gebruiken

2/3/2007 11:25

De Premier League, de organisatie die het Engelse profvoetbal leidt, probeert komend weekeinde de FIFA te overtuigen het Hawk-Eye-systeem te gaan gebruiken in het voetbal bij het toekennen van een doelpunt.

Sinds januari 2006 maakt de internationale tennisfederatie (ITF) gebruik van Hawk-Eye om te helpen bij het oplossen van dubieuze beslissingen. Tot volle tevredenheid van zowel spelers, scheidsrechters als toeschouwers, die razendsnel duidelijkheid krijgen.

Tijdens een bijeenkomst van de IFAB, de spelregelcommissie van de FIFA, zullen de Engelse scheidsrechtersbaas, Keith Hackett, en de vice-voorzitter van de Premier League, Mike Foster, zaterdag pleiten voor Hawk-Eye. 'We hopen toestemming te krijgen van de IFAB om te experimenteren', legt Hackett uit.

'Het systeem werkt met camera's en computers, die in directe verbinding staan met de scheidsrechter, zodat deze onmiddellijk informatie krijgt. We denken dat dit systeem aan de voorwaarden voldoet', aldus Hackett, die heeft berekend dat er in het Premiership per seizoen tien duels zijn waarbij problemen zijn rondom de vraag of de bal de doellijn al dan niet gepasseerd is.

'Voetbal draait uiteindelijk om het maken van doelpunten en de vraag die ik wil stellen is: zullen de mensen gelukkig zijn met een WK-finale, de meest prestigieuze wedstrijd die er is, die wordt beslist door een onnauwkeurige beslissing? We willen doelpunten die zijn gebaseerd op feiten en niet op een mening.'

Hackett zal zaterdag tijdens de bijeenkomst in Manchester een demonstratie geven waarbij hij verwijst naar het duel van Manchester United met Tottenham Hotspur van 4 januari 2005. Tijdens die wedstrijd haalde de blunderende United-doelman Roy Caroll pas ver achter de doellijn de bal uit zijn doel na een schot van Pedro Mendes. Het leverde The Spurs destijds echter geen doelpunt op, omdat zowel de scheidsrechter als zijn assistent de treffer niet had kunnen waarnemen.

FIFA-voorzitter Sepp Blatter is voorstander van het gebruik van technische hulpmiddelen om te bepalen of een doelpunt geldig is. De laatste jaren hebben de wereldvoetbalbond en Adidas geëxperimenteerd met een zogenaamde smartball, maar nog zonder succes.

vi.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 03, 2007 2:53 pm

Als ik Ferguson was zou ik toch echt iets anders verzinnen op Vidic tegenover Bellamy. Bellamy lokt Nemanja constant uit de zone en bovendien heeft Vidic heeft geen linkerbeen.

Sissoko is de vrije man op het middenveld van Liverpool en daar valt niet veel eer te behalen voor de thuisploeg. Verder een slimme zet van Benitez om Gonzalez in te zetten. Ronaldo heeft constant twee man bij zich (behalve uit counters).

Carragher speelt weer een dijk van een wedstrijd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mar 03, 2007 3:14 pm

Thomas schreef:Als ik Ferguson was zou ik toch echt iets anders verzinnen op Vidic tegenover Bellamy. Bellamy lokt Nemanja constant uit de zone en bovendien heeft Vidic heeft geen linkerbeen.
Silvestre voor Evra dus. :xyxthumbs:

EDIT: Scholes mept totaal onnodig richting Xabi Alonso en krijgt rood. Liverpool is in de tweede helft de betere ploeg, maar Van der Sar houdt Manchester met een ge-wel-di-ge redding op een inzet van Crouch in de race voor de drie punten. Vervolgens maakt Manchester als een ware kampioen in blessuretijd de 0-1 via O'Shea. En dat terwijl men genoegen had genomen met een punt.

999

Bericht door 999 » zo mar 04, 2007 8:27 am

ARSENAL OPGELUCHT

Blessures dwingen Arsène Wenger operatie Walcott uit te stellen

LONDEN, zondag
Het was kantje boord, toch werd de meevaller stevig omarmd. Door de 1-0 nederlaag van Liverpool tegen Manchester United en de zwaar bevochten 2-1 triomf op Reading zag Arsenal eindelijk weer een lichtpunt branden. Of zoals manager Arsène Wenger het stelde: „Helemaal na de week die we achter de rug hebben, zijn deze drie punten ongelooflijk belangrijk.”

De ranglijst van de Premier League maakt duidelijk waarom. Door de zege zijn de kansen aanzienlijk vergroot op kwalificatie voor de Champions League, nu Arsenal liefst vijf verliespunten minder heeft dan concurrent Liverpool. Een meevaller na een week waarin de League Cup werd gemist en de Londenaren voor de FA Cup werden uitgeschakeld.

Dus werd meteen na de 2-1 op Reading het vizier op PSV gericht. De wedstrijd die voor de Engelsen mogelijk net iets te vroeg komt. Het was al bekend, dat Tomas Rosicky en Robin van Persie de voor woensdag geplande confrontatie niet zouden halen, inmiddels zijn er ook serieuze twijfels over het meespelen van vedette Thierry Henry en verdediger Emmanuel Eboué.

Eboué herstelt moeizaam van een enkelblessure, terwijl getwijfeld wordt om opnieuw een risico met Henry te nemen, die voor PSV-Arsenal een injectie in de voet blijkt te hebben gehad. Vanwege deze personele problemen, is besloten om de schouderoperatie van Theo Walcott voorlopig uit te stellen. Vorige week verklaarde Arsène Wenger nog na de verloren League-Cupfinale tegen Chelsea, dat de jonge aanvaller dit seizoen niet meer in actie zou komen om hem goed van de noodzakelijke ingreep te laten herstellen. Enkele dagen later moest dit besluit al herroepen worden.

Theo Walcott stond tegen Reading dan ook in de basis, net zoals de van Real Madrid gehuurde Julio Baptista, omdat de tegen PSV wel inzetbare Emmanuel Adebayor voor de Premier League geschorst is. Voor 60.132 toeschouwers werd al snel duidelijk waar het momenteel bij Arsenal aan schort. De ploeg bulkt van het voetballend vermogen, maar is tegelijk enorm labiel. Arsène Wenger bracht het zelf treffend onder woorden: „Op een gegeven moment staan we tegen Reading met 2-0 voor en lijkt het alsof we naar 4 of 5-0 gaan uitlopen. Dan is het 2-1 en ineens hangt de 2-2 in de lucht. Zo van het ene op het andere moment.”

Wat het mogelijke basisteam tegen PSV betreft, nam middenvelder Gilberto Silva tegen Reading in het verdedigingscentrum de plek in van de geschorste Kolo Touré. In de middenlinie vulde Denilson weer de positie van Gilberto op, terwijl de teenagers Johan Djourou en Theo Walcott de geschorsten Eboué en Adebayor vervingen. Aldus zette Arsène Wenger acht spelers in, die straks tegen PSV moeten proberen om de in Eindhoven opgelopen 1-0 achterstand goed te maken.

In dat opzicht was de confrontatie met Reading geen hoopvolle graadmeter. Tijdens de eerste helft was al gebleken, dat Arsenal zonder Rosicky, Van Persie en Henry problemen met scoren heeft. Door een ongelukkige struikelpartij tussen Reading-verdediger André Bikey en de opgekomen linksback Gaël Clichy werd Arsenal niettemin vier minuten na rust in het zadel geholpen. Nadat de toegewezen strafschop door Gilberto was benut en de trage Julio Baptista dertien minuten later de 2-0 maakte, leek het Londense moreel eindelijk de zo noodzakelijke impuls te krijgen.

Met het oog op PSV besloot Arsène Wenger intussen Fredrik Ljungberg, Theo Walcott en Alexander Hleb te wisselen. Daarna ging het bijna nog mis. Arsenal gaf steeds meer kansen weg en vlak voor tijd tikte Cesc Fabregas plotseling de 2-1 in eigen doel.
Tegen het alles-of-niets spelende Reading kostte het nog de grootste moeite om de voorsprong vast te houden. Arsène Wenger: „We zaten om deze zege te springen, toch is het zonde dat we door de slotfase niet echt een streep onder onze mindere periode hebben kunnen zetten.”

Arsenal - Reading 2-1 (0-0). 50. Gilberto Silva 1-0 (strafschop), 62. Baptista 2-0, 87. Fabregas 2-1 (eigen doel).

Opstelling Arsenal: doel: Lehmann; achter: Djourou, Gilberto, Gallas en Clichy; midden: Hleb (86. Senderos), Fabregas, Denilson en Ljungberg (70. Diaby); voor: Walcott (71. Aliadiere) en Baptista.

Liverpool - Manchester United 0-1 (0-0). 90. O’Shea 0-1. Rode kaart: 86. Scholes (Man United). Bijzonderheid: Kuyt (Liverpool) en Van der Sar (Man Utd) speelden hele wedstrijd.

Portsmouth – Chelsea 0-2 (0-1). 33. Drogba 0-1, 82. Kalou 0-2. Bijzonderheid: Robben in 76e minuut vervangen.

Watford - Charlton Athletic 2-2 (2-0). 15. Bouazza 1-0, 21. Francis 2-0, 67. Young 2-1, 89. Ambrose 2-2.

Sheffield Utd - Everton 1-1 (0-0). 52. Hulse 1-0, 75. Arteta 1-1 (strafschop).

Newcastle Utd - Middlesbrough 0-0.

Manchester City - Wigan Athletic 0-1 (0-1). 18. Folan 0-1.

Fulham - Aston Villa 1-1 (1-1). 21. Carew 0-1, 23. Bocanegra 1-1.
De T.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mar 04, 2007 2:17 pm

Die strafschop was gewoon meer dan terecht hoor. Hoe ongelukkig Bikey Clichy ook raakte.

Het blijft Arsenal niet bepaald mee zitten met blessures. Het zegt genoeg dat jonkies Clichy en Fabregas al tussen de 30 en 40 wedstrijden hebben gespeeld. Ik verwacht de volgende opstelling indien Henry niet mee doet:

---------Adebayor---Walcott

Ljungberg---Cesc---Baptista---Hleb

Clichy---Gilberto Silva---Touré---Gallas

------------------Lehmann

Als Hoyte of Eboué mee kan doen schuift Gallas naar het centrum, Gilberto naar het middenveld en Baptista een linie naar voren, wat weer als gevolg heeft dat of Walcott of Ljungberg naar de bank verwezen wordt.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo mar 04, 2007 2:35 pm

Of gewoon Baptista naar de bank...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Harm

Bericht door Harm » zo mar 04, 2007 3:26 pm

Gewoon in de eerste minuut Walcott een beuk geven zodat hij neergaat :headbang:

Lionel

Bericht door Lionel » zo mar 04, 2007 5:12 pm

Smerig..... :pukey:

Maar ik zou het ook doen ;)
IK GELOOF!!!!!!