Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2014-2015
Tja, Van Gaal... Waarom zou je Kevin de Bruyne halen als je Depay kunt krijgen? De Bruyne, da's another cook. 

Die eerste goal sloeg echt nergens op. Hoe kunnen ze zo verdedigen? Eerste helft stond het prima.Peter schreef:PSV wordt nu even weggevaagd in 10 minuutjes. Kansloze hap. Draxler mag hier zonder centje pijn doorlopen en uithalen. Niemand die hem een strobreed in de weg legt.
Wel echt een stel zaadpotten vandaag. Gisteren was het stukken interessanter en spannender.
Dit United is echt een zaadteam. Missen snelheid en creativiteit.
IK GELOOF!!!!!!
Alweer een incident van Man U, zie ik. CSKA kan er echt heel weinig van.Yopi schreef:Tja, Van Gaal... Waarom zou je Kevin de Bruyne halen als je Depay kunt krijgen? De Bruyne, da's another cook.
Ik zou zeggen: van Gaal past bij de Ajax filosofie...
Waarom geen match saampjes?
Vind MU ook niet collectief geloof uitstralen in de filossefie van de Grote Roerganger. Pardon, van de club.
Graag. Laat 'm Ajax-1 trainen. Exclusief dat. Geen TD, AD, geen Masterplan op De Toekomst. We hebben zoveel talent bij Ajax-1, waar zó weinig uitgehaald wordt. In combi met het grut van De Toekomst zou LvG Ajax (met dit materiaal) in no time laten pieken in de CL. Op zeker. Geef hem Dolberg, De Ligt, Eiting, Donny, Appie. Sky, limit.Skampie schreef:Ik zou zeggen: van Gaal past bij de Ajax filosofie...
Bij Man U is het niet veel. Matige aankopen, spelers die niet kunnen temporiseren / versnellen, hij komt niet echt vooruit daar. Het geld is geweldig, maar ik kan me niet voorstellen dat hij er als voetbaldier echt gelukkig is. Dat zou ie met dit spul bij Ajax wel zijn, zeker weten. Maar ja...
Onder die voorwaarden zou ik er geen bezwaar tegen hebben. Helaas, we weten allemaal dat hij zich onmiddellijk zou gaan bemoeien met de jeugdopleiding. Want hij vindt dat hij daar enorm veel kijk op heeft.
Coachen is echt een ander vak dan opleiden.

Coachen is echt een ander vak dan opleiden.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik moet wel lachen om die Gullit bij SBS, hoor. Die voelt natuurlijk ook dat het Nederlands Elftal in crisis zit en die roept nu bij iedere gelegenheid dat hij:
- vuur en passie mist bij nederlandse ploeg X (vanavond dus PSV)
- fysieke kwaliteiten mist bij Nederlandse ploeg X (vanavond dus bij PSV)
- het maar raar vindt dat er niemand boos wordt bij Nederlandse clubs (vanavond dus bij PSV)
- maar weer eens ziet dat je zonder de bal hebt, je gewoon kan winnen (Arsenal gisteren)
Pure kolder en demagogie, maar hij probeert zich maar weer eens in de kijker te spelen voor een baantje in Zeist, zo denk ik.
- vuur en passie mist bij nederlandse ploeg X (vanavond dus PSV)
- fysieke kwaliteiten mist bij Nederlandse ploeg X (vanavond dus bij PSV)
- het maar raar vindt dat er niemand boos wordt bij Nederlandse clubs (vanavond dus bij PSV)
- maar weer eens ziet dat je zonder de bal hebt, je gewoon kan winnen (Arsenal gisteren)
Pure kolder en demagogie, maar hij probeert zich maar weer eens in de kijker te spelen voor een baantje in Zeist, zo denk ik.

Toch snap ik 'm wel. Die gast is groot geworden in Italie. Lethargie is dodelijk, je wilt topsportmentaliteit. Winning ugly, niets mis mee. Gast is natuurlijk absoluut geen trainer en een beetje een neppend, maar hij houdt het dicht bij huis, bij wat ie in Italie leerde.Peter schreef: Pure kolder en demagogie, maar hij probeert zich maar weer eens in de kijker te spelen voor een baantje in Zeist, zo denk ik.
Maar het slaat nergens op. Voetbal is toch de basis.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Als ze bij Blind uitkomen dan is het niet zo raar dat ze ook bij Gullit zouden aankloppen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Inderdaad. Dan ben je in de fase recyclen van losers.
- InnerHarbour
Ben jij nu zo dom of zit je gewoon te fucken. Natuurlijk is voetbal de basis, that goes without saying, dat weet Gullit ook wel maar daarnaast mist hij die dingen, ik overigens ook.Yopi schreef:Maar het slaat nergens op. Voetbal is toch de basis.
YNWA
-
Valt me ook tegen. Man U lijkt een stuk weerbarstiger om volledig mee te gaan met LvG. Het feit dat Martial constant punten binnentrekt betekent 2 dingen: die jongen is/wordt een fenomeen en de rest van MU is matig.Yopi schreef:Vind MU ook niet collectief geloof uitstralen in de filossefie van de Grote Roerganger. Pardon, van de club.
Whitey on the moon.
Ze zijn niet strikt genoeg in de leer, die Engelsen.GangstaRiB schreef: Valt me ook tegen. Man U lijkt een stuk weerbarstiger om volledig mee te gaan met LvG.

Die jongen is wel erg goed, ja. En ook meteen de enige topaankoop. Van Gaal is er blijkbaar niet in geslaagd om jongens als Jones, Valencia, Young door betere spelers te vervangen. Dus blijven ze op hetzelfde niveau hangen. Het gemiddelde ligt te laag, af en toe een uitschieter naar boven, af en toe een 'incident'. Alleen zullen die 'incidenten' structureel blijven wanneer ie het met het niveau van de aankopen niet op de rails krijgt.Het feit dat Martial constant punten binnentrekt betekent 2 dingen: die jongen is/wordt een fenomeen en de rest van MU is matig.
Beetje de nutshell: oud Man U boys verwachten beter (ander) voetbal en betere resultaten...
Paul Scholes: When you watch Manchester United you expect better... there is a lack of creativity, pace and penetration
Manchester United drew 1-1 with CSKA Moscow in the Champions League
CSKA led through Seydou Doumbia in the first half as United struggled
Anthony Martial came to the rescue after the interval to earn a point
Paul Scholes says you expect better from a Manchester United team
Rio Ferdinand described United's performance in Russia as pedestrian
Manchester United legend Paul Scholes was far from impressed by Louis van Gaal's side on Wednesday night, insisting there is a lack of creativity in the team.
United were held to a 1-1 draw by CSKA Moscow in the Champions League and had 19-year-old Anthony Martial to thank for bailing them out in the second half.
CSKA led after Seydou Doumbia turned home after David de Gea had brilliantly saved Roman Eremenko's penalty as United struggled in Russia.
Louis van Gaal's side endured a largely frustrating night in Moscow but salvaged a draw against CSKA
Martial's equaliser represents a decent away point for Manchester United but Scholes, who retired in 2013, admits the Red Devils are still falling short of the standards expected.
'Before the game you take the point but when you watch Manchester United you expect them to be better,' Scholes said after the game on BT Sport.
'You expect them to be more creative. You expect players to run with pace and penetration. There is a lack of creativity. You would think that with (Bastian) Schweinsteiger and (Ander) Herrera the quality should be there.'
Former United defender Rio Ferdinand agreed with his ex-team-mate. 'I can't imagine the frustration that Louis van Gaal must be feeling, from going to the weekend against Everton (a 3-0 win) to this, where the intensity doesn't seem anywhere near the same.' Ferdinand said.
'When the ball gets wide, in the midfield and the forward areas, there are no options. It is just not Manchester United.'
Manchester United have spent more than £200million on new players in the past two seasons and Owen Hargreaves believes they should be able to produce more in attack.
'It wasn't bad but it wasn't good. With all those players on the pitch on the pitch you need to be able to create more,' Hargreaves said.
'In the first half they had 70 per cent possession but they never hurt Moscow at all. In the second half they went a bit more direct and brought Fellaini on but I still think there are a lot of questions and not a ton of answers at United.
- Jinne
- Site Admin
Dat wordt weer een 6/7-0 voor Bayern.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Het is bij 5-1 gebleven. Al pijnlijk genoeg.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vanwege het fantastische spel van Arsenal in de eerste pot zag je dit niet aankomen natuurlijk.
Roma ook gewonnen, maar dat wordt nog lastig. Moeten nu naar Barcelona die er nog vol voor zullen gaan. Daarna BATE thuis (en dat is normaliter 3 punten). Maar dan heb je Leverkusen die in de laatste pot thuis tegen het al geplaatste Barcelona moet. Oftewel, die kunnen dat zo maar eens winnen.

Roma ook gewonnen, maar dat wordt nog lastig. Moeten nu naar Barcelona die er nog vol voor zullen gaan. Daarna BATE thuis (en dat is normaliter 3 punten). Maar dan heb je Leverkusen die in de laatste pot thuis tegen het al geplaatste Barcelona moet. Oftewel, die kunnen dat zo maar eens winnen.

Lijkt me dat Barca de laatste pot iedereen rust geeft. Die hebben de ene na de andere blessure.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ook de clubs, buiten RM en Barcelona, uit de door sommige zo bewierookte Spaanse competitie hebben het deze ronde niet geweldig gedaan.Hoewel de prestaties van Engelse clubs dit seizoen veel werden besproken, is het juist de Duitse afvaardiging die in de Champions League teleurstelt. Op dit moment lijkt slechts één van de vier Duitse deelnemers aan de groepsfase de volgende ronde te halen.
Alleen Bayern houdt Duitse eer hoog in miljoenenbal
YNWA
Remember Ajax. :-)Peter schreef:Maar dan heb je Leverkusen die in de laatste pot thuis tegen het al geplaatste Barcelona moet. Oftewel, die kunnen dat zo maar eens winnen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Atletico en Valencia gaan wel door. Dat Sevilla derde wordt is geen schande.InnerHarbour schreef:Ook de clubs, buiten RM en Barcelona, uit de door sommige zo bewierookte Spaanse competitie hebben het deze ronde niet geweldig gedaan.Hoewel de prestaties van Engelse clubs dit seizoen veel werden besproken, is het juist de Duitse afvaardiging die in de Champions League teleurstelt. Op dit moment lijkt slechts één van de vier Duitse deelnemers aan de groepsfase de volgende ronde te halen.
Alleen Bayern houdt Duitse eer hoog in miljoenenbal
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Ik heb de eerste helft van Gent-Valrncia gezien. Die lui (Valencia) werden helemaal scheel getikt.