Champions League
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Champions League
Wel typisch dat Benfica de halve finale kansen verpruts tegen op papier toch een van de zwakste kwartfinalisten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Give zem ze cup today!
Benfica is in dit gezelschap toch ook gewoon een kleine vis?
Nil volentibus arduum
Chelsea kwam goed weg.
Madrid was nogal laconiek. Ancelotti zal niet tevreden zijn.
Madrid was nogal laconiek. Ancelotti zal niet tevreden zijn.
- Jinne
- Site Admin
- Contacteer:
En nu buiten de selectie (Mané).
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
AD.nlDefinitief: Nederland verzekert zich van twee vaste Champions League-tickets vanaf 2024
Nederland heeft zich na een jarenlange achtervolging definitief verzekerd van de zesde plaats op de coëfficiëntenranglijst. De resultaten van de Portugese deelnemers waren deze week gunstig, waardoor het Nederlandse voetbal vanaf het seizoen 2024/25 twee clubs mag afvaardigen voor de groepsfase van de Champions League.
Dus volgend seizoen kan je je al kwalificeren via plek 1 en 2.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''
Eerlijk is eerlijk: mede met dank aan F. en AZ (en een beetje psv). Al heeft Ajax natuurlijk nog steeds een groot aandeel in deze opbouw van punten gehad.Zuidema schreef: ↑do apr 13, 2023 10:10 pmAD.nlDefinitief: Nederland verzekert zich van twee vaste Champions League-tickets vanaf 2024
Nederland heeft zich na een jarenlange achtervolging definitief verzekerd van de zesde plaats op de coëfficiëntenranglijst. De resultaten van de Portugese deelnemers waren deze week gunstig, waardoor het Nederlandse voetbal vanaf het seizoen 2024/25 twee clubs mag afvaardigen voor de groepsfase van de Champions League.
Dus volgend seizoen kan je je al kwalificeren via plek 1 en 2.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dit geeft natuurlijk een vertekend beeld. Portugal haalt ons over twee jaar weer in.
IK GELOOF!!!!!!
Genieten gisteravond.
De opleiders bij Ajax hebben hopelijk goed opgelet. Techniek én (handelings-) snelheid heb je tegenwoordig allebei nodig, niet een van beide, en daarbij moet je stevig op je benen staan.
De tijd dat een speler kon teren op zijn passing, mooie techniek of snelheid alleen is voorbij.
De opleiders bij Ajax hebben hopelijk goed opgelet. Techniek én (handelings-) snelheid heb je tegenwoordig allebei nodig, niet een van beide, en daarbij moet je stevig op je benen staan.
De tijd dat een speler kon teren op zijn passing, mooie techniek of snelheid alleen is voorbij.
4 jaar geleden tikten we ze nog van de matYopii schreef:Genieten gisteravond.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, dat waren mooie tijden. Ik denk alleen dat alles toen voor een korte periode samenviel (coach + spelers van buiten en uit de opleiding), niet dat de successen toen het resultaat waren van consequent op topniveau opleiden. Van de spelers van toen zien we alleen De Ligt en Frenkie (van Willem II) terug in de absolute top, vooropgesteld dat je Barcelona daar vandaag de dag toe wilt rekenen.
Maar terug naar de CL: de wedstrijd van gisteravond was een aanfluiting. Heel veel gerol en geduikel en irritant gedrag. Misschien kan Van Basten de FIFA weer eens vragen om in te grijpen.
Maar terug naar de CL: de wedstrijd van gisteravond was een aanfluiting. Heel veel gerol en geduikel en irritant gedrag. Misschien kan Van Basten de FIFA weer eens vragen om in te grijpen.
Hoho, Frenkie van Willem II/RKC
Dankzij die transfer speelt RKC dadelijk nacomp voor Conf League
Dankzij die transfer speelt RKC dadelijk nacomp voor Conf League
I think I lost my fucking headache
Dat het moet samenvallen geldt voor 99,9% van de clubs. Eigenlijk zelfs 100%.Yopii schreef: ↑do mei 11, 2023 9:26 amJa, dat waren mooie tijden. Ik denk alleen dat alles toen voor een korte periode samenviel (coach + spelers van buiten en uit de opleiding), niet dat de successen toen het resultaat waren van consequent op topniveau opleiden. Van de spelers van toen zien we alleen De Ligt en Frenkie (van Willem II) terug in de absolute top, vooropgesteld dat je Barcelona daar vandaag de dag toe wilt rekenen.
IK GELOOF!!!!!!
Wat speelt dat City tering goed zeg. Niet normaal
Genieten hè. Pep de GOAT onder de trainers hoor. Qua spel meer impact dan JC. Iedere week genieten. Altijd willen aanvallen.
72% balbezit nu weer.
72% balbezit nu weer.
IK GELOOF!!!!!!
Ja echt smullen. 8 doelpogingen eerste 20 minuten geloof ik. Hoop dat ze winnenLionel schreef:Genieten hè. Pep de GOAT onder de trainers hoor. Qua spel meer impact dan JC. Iedere week genieten. Altijd willen aanvallen.
72% balbezit nu weer.
Zou prima-donna Kudus kijken? En zien hoeveel energie Grealish, Silva en De Bruyne erin stoppen?
Ajax lijkt op g-voetbal vergeleken met City.
Zou Heitinga ook kijken en zien dat je toch een plan, een idee en een visie moet hebben? Dat je dag in dag uit, om vooruitgang te boeken, van je spelers eist alles op 100 procent moet doen.wimpey schreef:Zou prima-donna Kudus kijken? En zien hoeveel energie Grealish, Silva en De Bruyne erin stoppen?
Echt eens, Ajax speelt amateurvoetbal vergeleken met dit. Lichtjaren lopen ze achter, in alles
Dit is wel Guardiola’s master piece. Geweldig afgestemde machine. Veel leuker dan zijn Baffa ook. Geen gerol, geen roedel om de scheids heen. Mooie mix van Engels en continentaal spel.
Nou, hup Inter dan maar.
Eenswimpey schreef:Dit is wel Guardiola’s master piece. Geweldig afgestemde machine. Veel leuker dan zijn Baffa ook. Geen gerol, geen roedel om de scheids heen. Mooie mix van Engels en continentaal spel.
Het zal allemaal wel, maar ik gun zo’n olieclub simpelweg niks.
Dit team kan inderdaad veel directer spelen. Maar het spel van Barca met Messi in de spits was ook smullen.
Maar dit team… zo bizar goed.
IK GELOOF!!!!!!
-
En Real niet dan? Dit was toch prachtig voetbal om te zien? Zeker na die draak van een wedstrijd tussen Inter en Milan. En al helemaal na al het chagrijn wat je van Ajax krijgt dit seizoen. Werd eindelijk weer vrolijk van een wedstrijd