Copa America

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Copa America

Bericht door beelzebub » za jun 20, 2015 9:01 pm

wimpey schreef:Lijkt me stug dat deze MPP er iets van leert.

Wat is een MPP? In goed Surinaams is dat een MaPangPang aka de doos van je moeder. Of bedoel je wat anders? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Copa America

Bericht door wimpey » zo jul 05, 2015 9:47 am

Messi en Argentinie is als Cruijff en Oranje. :smallgrin.gif:

Mooi dat Chili heeft gewonnen. Die speelden vorig jaar Brazilie, Spanje en Oranje aan gort, maar kregen 2 keer niet hun verdiende loon.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Copa America

Bericht door Lionel » zo jul 05, 2015 10:19 am

Wat een waardeloze scheidsrechter trouwens. Chili had na een half uur al met 8 man verder gemoeten. Messi kreeg ff een highkick in zijn buik.. Spoort niet die scheids.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Copa America

Bericht door wimpey » zo jul 05, 2015 10:33 am

Lionel schreef:Wat een waardeloze scheidsrechter trouwens. Chili had na een half uur al met 8 man verder gemoeten. Messi kreeg ff een highkick in zijn buik.. Spoort niet die scheids.
Misschien werkte de scheidsrechter van dienst een keer niet in de fanshop van Barcelona? :confused.gif:

Voor dat trapje van Medel rood voor 3 man? :excited.gif:

Pingel van Alexis. :biggthumpup.gif: Pingels van Banega en Higuain. :biggrin.gif:

Di Maria geblesseerd eraf. Die wordt voor Bayern dus weer een stukkie goedkoper.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Copa America

Bericht door zeux » zo jul 05, 2015 10:34 am

Chili speelde thuis. Oranje had in 78 toch ook geen schijn van kans?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Copa America

Bericht door Lionel » zo jul 05, 2015 10:49 am

Argentinie speelde ook niet heel best maar beide backs hadden er voor rust afgekund met twee keer geel. Medel had natuurlijk gewoon rood moeten krijgen. Vidal geeft Otamendi een beuk met zijn elleboog..

Chili heeft overigens een uitstekend team hoor. Maar hadden over het nodige geluk niet te klagen. Hoe verzin je het dat Colombia, Brazilie en Argentinie aan een kant van het schema zitten en alleen Chili aan de andere kant?

Ik vond de pingel van Matias Fernandez overigens indrukwekkender, Wimpey.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Copa America

Bericht door wimpey » zo jul 05, 2015 10:50 am

zeux schreef:Chili speelde thuis. Oranje had in 78 toch ook geen schijn van kans?
Tijd van Pinochet en Videla is voorbij. :smallgrin.gif:

Argentinie had 120 minuten en penalty's de tijd om die pot te winnen. Dus heeft Chili verdiend gewonnen. Rishi schreeuwt al om rood wanneer een opponent een selfie met Messi neemt.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Copa America

Bericht door InnerHarbour » zo jul 05, 2015 10:50 am

wimpey schreef:
Misschien werkte de scheidsrechter van dienst een keer niet in de fanshop van Barcelona? :confused.gif:
:smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Copa America

Bericht door beelzebub » zo jul 05, 2015 11:15 am

Lionel schreef: Hoe verzin je het dat Colombia, Brazilie en Argentinie aan een kant van het schema zitten en alleen Chili aan de andere kant?
Dat heeft met name Brazilie er zelf van gemaakt door hun poule niet te winnen.

Marodona blijft op deze manier groter dan Messi, althans in Argentinie. Die wist met matige teams te winnen. Messi heeft echt betere voetballers om zich heen, maar is geen echte leider. Deze foto zegt veel:
Afbeelding


Los daarvan, eindelijk een beloning voor Chili met hun zelfmoordspel. Super aanvallend. :biggthumpup.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Copa America

Bericht door wimpey » zo jul 05, 2015 11:21 am

beelzebub schreef: Dat heeft met name Brazilie er zelf van gemaakt door hun poule niet te winnen.
Die Dunga was bij het WK 2010 al een slechte trainer gebleken. Raar dat ze die man in de herkansing gooien. En Bij Argentinie is Messi al een jaar of 10 onderdeel van het probleem i.p.v. de oplossing.

Chili is gewoon cool. Klappen erop met macho vechtvoetbal. Medel en Vidal kom je niet graag tegen in een donker steegje. Mooie ploeg.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Copa America

Bericht door Lionel » zo jul 05, 2015 11:23 am

wimpey schreef:
zeux schreef:Chili speelde thuis. Oranje had in 78 toch ook geen schijn van kans?
Tijd van Pinochet en Videla is voorbij. :smallgrin.gif:

Argentinie had 120 minuten en penalty's de tijd om die pot te winnen. Dus heeft Chili verdiend gewonnen. Rishi schreeuwt al om rood wanneer een opponent een selfie met Messi neemt.
Neem aan dat je de wedstrijd niet hebt gezien?
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Copa America

Bericht door Lionel » zo jul 05, 2015 11:26 am

wimpey schreef:
beelzebub schreef: Dat heeft met name Brazilie er zelf van gemaakt door hun poule niet te winnen.
Die Dunga was bij het WK 2010 al een slechte trainer gebleken. Raar dat ze die man in de herkansing gooien. En Bij Argentinie is Messi al een jaar of 10 onderdeel van het probleem i.p.v. de oplossing.

Chili is gewoon cool. Klappen erop met macho vechtvoetbal. Medel en Vidal kom je niet graag tegen in een donker steegje. Mooie ploeg.
Tussen erop klappen en aanslagen zit een wereld van verschil. Die Vidal had na 10 minuten in de CL rood moeten krijgen. Gisteren weer. Vind ik eerder oliedom. Gisteren was denk ik de eerste wedstrijd waarin Messi meer overtredingen tegen dan mee kreeg.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Copa America

Bericht door Cruijff » do jul 09, 2015 11:12 pm

beelzebub schreef:Maradona blijft op deze manier groter dan Messi, althans in Argentinie. Die wist met matige teams te winnen. Messi heeft echt betere voetballers om zich heen, maar is geen echte leider.
Jep, voor Messi moet het de komende jaren echt een keer gaan gebeuren, hij krijgt nog een paar kansen om zijn land een keer écht te dragen op een eindtoernooi. Naar mijn mening wel echt een must om in aanmerking te komen voor de titel van grootste speler ooit.
zeux schreef:Chili speelde thuis. Oranje had in 78 toch ook geen schijn van kans?
Hoe corrupt die wedstrijd en, dat toernooi überhaupt verder ook was, die WK beker wist Oranje alsnog op een haar na te winnen...

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Copa America

Bericht door wimpey » ma jun 13, 2016 8:26 am

Brasilien kan ook weer op zoek naar een nieuwe bondscoach :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Copa America

Bericht door beelzebub » ma jun 13, 2016 8:46 am

Tja. Dan blijkt een 7-0 in het toernooi opeens waardeloos. Al zijn ze wel genaaid met die handsbal.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Copa America

Bericht door InnerHarbour » ma jun 13, 2016 8:46 am

Mooi zo dan kan Coutinho tenminste ook op vakantie.
YNWA

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Copa America

Bericht door wimpey » ma jun 13, 2016 9:28 am

Die Dunga kan er geen reet van. Kiest net als Scolari voor werkers i.p.v. voetballers.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Copa America

Bericht door Lionel » ma jun 13, 2016 9:42 am

Als je 2x niet wint van Equador en Peru.... tja.. genaaid of niet genaaid.. Fucking slecht gewoon.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7896
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Copa America

Bericht door elliquido » ma jun 13, 2016 9:43 am

Wie doen er nog mee met de OS?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Copa America

Bericht door Lionel » ma jun 13, 2016 9:44 am

Neymar.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Copa America

Bericht door beelzebub » do jun 23, 2016 9:09 am

Argentinie - Chili it is. Reprise van de finale van vorig jaar.

Messi moet het nu laten zien wil hij ook gewaardeerd worden in Argentinie.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Copa America

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do jun 23, 2016 9:18 am

Wat Messi totnutoe heeft laten zien is al redelijk buitenaards. Ik zag bril-jan-te assists voorbij komen de afgelopen wedstrijden. En zijn doeltreffende vrije trap tegen de VS was fabelachtig..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Copa America

Bericht door peter » do jun 23, 2016 9:28 am

Is die Copa America nu extra ingelast vanwege het 100-jarig bestaan? Redelijk bizar namelijk dat ze een CA in 2015 en nu in 2016 hebben. Devaluatie van zo'n toernooi wat mij betreft. Zou toch ook vreemd zijn als we weer een EK in 2017 organiseren?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Copa America

Bericht door beelzebub » do jun 23, 2016 10:07 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat Messi totnutoe heeft laten zien is al redelijk buitenaards. Ik zag bril-jan-te assists voorbij komen de afgelopen wedstrijden. En zijn doeltreffende vrije trap tegen de VS was fabelachtig..
Ja, maar drie jaar achter elkaar een finale verliezen (WK en 2x Copa)...

In Argentinie is Diego nog steeds de God en een flink eind daarachter Messi. Zal ook wel uitmaken dat hij al jong naar Spanje is vertrokken en soms misschien niet als volwaardige Argentijn wordt beschouwd...
Peter schreef:Is die Copa America nu extra ingelast vanwege het 100-jarig bestaan? Redelijk bizar namelijk dat ze een CA in 2015 en nu in 2016 hebben. Devaluatie van zo'n toernooi wat mij betreft. Zou toch ook vreemd zijn als we weer een EK in 2017 organiseren?
Ja vlgs mij ook, maar gaan ze vanaf nu niet in de pas lopen met de EK's en maar een keer in de vier jaar het toernooi organiseren twee jaar na het WK?
Laatst gewijzigd door beelzebub op do jun 23, 2016 10:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Copa America

Bericht door Lionel » do jun 23, 2016 10:08 am

Klopt. Neymar heeft besloten om voor de OS te gaan in Rio. Maar het blijft natuurlijk een mooie prijs. Lijkt me dat de editie van volgend jaar niet doorgaat toch?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie