Europa & Conference League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40860
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Europa League

Bericht door Marillion » za mei 11, 2019 11:05 am

Precies. Eigenlijk zouden de clubs dat ook gewoon moeten afdwingen. Gewoon gezamenlijk de UEFA bellen en vertellen dat zowel Arsenal als Chelsea niet naar Baku afreizen maar in Londen gaan spelen.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Europa League

Bericht door Lionel » za mei 11, 2019 11:15 am

Marillion schreef:Precies. Eigenlijk zouden de clubs dat ook gewoon moeten afdwingen. Gewoon gezamenlijk de UEFA bellen en vertellen dat zowel Arsenal als Chelsea niet naar Baku afreizen maar in Londen gaan spelen.
Maar wel als Engeland afdwingen dat er 4 clubs naar de CL mogen?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Europa League

Bericht door Gezond verstand » zo mei 12, 2019 11:36 am

Marillion schreef:Precies. Eigenlijk zouden de clubs dat ook gewoon moeten afdwingen. Gewoon gezamenlijk de UEFA bellen en vertellen dat zowel Arsenal als Chelsea niet naar Baku afreizen maar in Londen gaan spelen.
En dan lachend te horen krijgen dat zowel Arsenal als Chelsea de komende 20 jaar geen Europees voetbal mogen spelen. En niet in UEFA verband mogen uitkomen, dus uit de FA gezet moeten worden.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Europa League

Bericht door Lionel » di mei 21, 2019 12:04 pm

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352193

Mhikitaryan doet niet mee in de finale :excited.gif:

Arsenal zou al mijn respect hebben als ze zeggen dat ze die finale niet gaan spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » di mei 21, 2019 12:17 pm

+ maar 6.000 kaarten voor de teams ieder omdat het vliegveld niet meer aankan. Er hebben een paar UEFA oficials serieuze munten onder tafel gekregen om daar een finale toe te wijzen.
YNWA

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Europa League

Bericht door Lionel » di mei 21, 2019 12:24 pm

Is dat niet gewoon een soort protocol? Liverpool en Spurs krijgen ook maar iets van 17.000 kaarten per club. De rest gaat naar locals, UEFA, sponsoren :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » di mei 21, 2019 12:26 pm

Informeer jezelf nu eens een beetje voordat je reageert.
YNWA

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13746
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Europa League

Bericht door Jinne » di mei 21, 2019 12:29 pm

6000 is voor allebei samen toch? En dan ook nog allebei dezelfde vliegroute.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » di mei 21, 2019 12:33 pm

Beide 6000 voor een stadion van 68.000 omdat volgens de UEFA het vliegveld niet meer aankan.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » di mei 21, 2019 12:35 pm

Jinne schreef:6000 is voor allebei samen toch? En dan ook nog allebei dezelfde vliegroute.
Haha idd helemaal naar Bakoe voor deze klote wedstrijd. :excited.gif:
Zag dat op de zwarte markt, althans op Viagogo, de EL finale kaartjes voor 37 euro per stuk weggaan. Volgens mij moeten locals ze ver onder de nominale prijs gaan dumpen om er überhaupt van af te komen.

De Europese Supercup op 14 augustus is trouwens in Istanbul :drecul.gif: :drecul.gif: net als de CL finale van 2020. Dat is ook lekker. Toen Leeds United een keer in Istanbul moest spelen vielen er geloof ik zelfs 48 uur voor de wedstrijd al een stuk of 4 doden, kun je nagaan wat voor een puinhoop er kan ontstaan als je daar bijvoorbeeld Spurs-Arsenal of een wedstrijd als Liverpool-Chelsea gaat hosten. :excited.gif:

wimpey
Berichten: 51780
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Europa League

Bericht door wimpey » di mei 21, 2019 12:38 pm

Lionel schreef:https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=352193

Mhikitaryan doet niet mee in de finale :excited.gif:

Arsenal zou al mijn respect hebben als ze zeggen dat ze die finale niet gaan spelen.
Leuk land hoor, dat Azerbeidzjan. Als je de mensenrechten effe buiten beschouwing laat...

De EU wil dat land er bij hebben. De UEFA organiseert er een finale. Het gaat natuurlijk enkel om doekoe.

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Europa League

Bericht door Lionel » di mei 21, 2019 12:50 pm

Cruijff schreef:
Jinne schreef:6000 is voor allebei samen toch? En dan ook nog allebei dezelfde vliegroute.
Haha idd helemaal naar Bakoe voor deze klote wedstrijd. :excited.gif:
Zag dat op de zwarte markt, althans op Viagogo, de EL finale kaartjes voor 37 euro per stuk weggaan. Volgens mij moeten locals ze ver onder de nominale prijs gaan dumpen om er überhaupt van af te komen.

De Europese Supercup op 14 augustus is trouwens in Istanbul :drecul.gif: :drecul.gif: net als de CL finale van 2020. Dat is ook lekker. Toen Leeds United een keer in Istanbul moest spelen vielen er geloof ik zelfs 48 uur voor de wedstrijd al een stuk of 4 doden, kun je nagaan wat voor een puinhoop er kan ontstaan als je daar bijvoorbeeld Spurs-Arsenal of een wedstrijd als Liverpool-Chelsea gaat hosten. :excited.gif:
Zolang die Engelse idioten maar wat klappen krijgen vind ik het mooi. Afschuwelijk volk (buiten de landsgrenzen).
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » di mei 21, 2019 12:54 pm

Lionel schreef: Zolang die Engelse idioten maar wat klappen krijgen vind ik het mooi. Afschuwelijk volk (buiten de landsgrenzen).
Dus jij vindt het mooi als mensen klappen uitgedeeld krijgen??

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Europa League

Bericht door Lionel » di mei 21, 2019 12:55 pm

Als het die idioten zijn die Spanjaarden in fonteinen gooien wel ja :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13711
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Europa League

Bericht door Thijs » di mei 21, 2019 12:55 pm

Inderdaad echt lachen zeg die doden. Allemaal eigen schuld want 'Engels volk', ofzo.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Europa League

Bericht door Lionel » di mei 21, 2019 1:00 pm

Ik heb het nergens over doden. Maar ik zou het mooi vinden als er wat van die Engelse idioten die mensen pesten een paar tikken krijgen van wat Turken. Net zoals je Nederlanders hebt die het nodig vonden om munten te gooien naar bedelaars :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » di mei 21, 2019 1:00 pm

Je logica is weer ontzettend ver te zoeken, lionel.
Dus omdat ik door de jaren heen bij voetbalwedstrijden hier en daar weleens aan wat knokpartijen heb meegedaan ben ik een idioot in jouw ogen (en ook om een heleboel andere redenen, waarschijnlijk) maar als er een clubje Engelsen vermoord worden dan is dat allemaal prima???

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » di mei 21, 2019 1:03 pm

Lionel schreef:
Cruijff schreef: Toen Leeds United een keer in Istanbul moest spelen vielen er geloof ik zelfs 48 uur voor de wedstrijd al een stuk of 4 doden, kun je nagaan wat voor een puinhoop er kan ontstaan als je daar bijvoorbeeld Spurs-Arsenal of een wedstrijd als Liverpool-Chelsea gaat hosten. :excited.gif:
Zolang die Engelse idioten maar wat klappen krijgen vind ik het mooi. Afschuwelijk volk (buiten de landsgrenzen).
Lionel schreef:Ik heb het nergens over doden. Maar ik zou het mooi vinden als er wat van die Engelse idioten die mensen pesten een paar tikken krijgen van wat Turken.

Je zegt het inderdaad niet letterlijk. Maar nogmaals: Engelsen die wel of niet in elkaar geslagen worden door Turken of andersom, wat is daar mooi aan???

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » di mei 21, 2019 1:05 pm

Lionel schreef:Ik heb het nergens over doden. Maar ik zou het mooi vinden als er wat van die Engelse idioten die mensen pesten een paar tikken krijgen van wat Turken. Net zoals je Nederlanders hebt die het nodig vonden om munten te gooien naar bedelaars :excited.gif:

Die bedelende zigeuners die vroegen toch juist :hypocrite.gif: om munten :hypocrite.gif: en om briefjes van vijf?
Maar inderdaad, dat was erg lomp van die psv boeren, zoals psv-ers wel vaker heel erg lomp zijn.

Als je het hebt over supportersacties en een man die erg weinig geld bezit, dan is dit hier met Three Little Birds natuurlijk een geweldig voorbeeld van hoe het wel hoort. :biggthumpup.gif: :biggthumpup.gif:

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Europa League

Bericht door Lionel » di mei 21, 2019 1:06 pm

Je wordt niet zomaar in elkaar geslagen... Actie-reactie. Dus als er weer wat van die debielen zijn die mensen in fonteinen willen gooien mogen ze van mij een paar tikken krijgen.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » di mei 21, 2019 1:08 pm

Lionel schreef:Je wordt niet zomaar in elkaar geslagen... Actie-reactie.
Ga dat maar aan Meindert Tjoelker vertellen, of aan de nabestaanden van René Steegmans of aan de kinderen van Richard Nieuwenhuizen. Zoals wel vaker weet je weer echt niet waar je over praat, man.

Lionel
Berichten: 47240
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Europa League

Bericht door Lionel » di mei 21, 2019 1:14 pm

Cruijff schreef:
Lionel schreef:Je wordt niet zomaar in elkaar geslagen... Actie-reactie.
Ga dat maar aan Meindert Tjoelker vertellen, of aan de nabestaanden van René Steegmans of aan de kinderen van Richard Nieuwenhuizen. Zoals wel vaker weet je weer echt niet waar je over praat, man.
Er zijn altijd uitzonderingen. Hoe spijtig ook.

Maar 99 van de 100 keer hebben slachtoffers iets op hun kerfstok.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Europa League

Bericht door Cruijff » di mei 21, 2019 1:21 pm

Lionel schreef: Maar 99 van de 100 keer hebben slachtoffers iets op hun kerfstok.
En jij bent zelf dan dus ook niet geheel vrij van zonden.
Dus pas jij maar goed op je tellen, jongeman.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Europa League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di mei 21, 2019 1:37 pm

Lionel schreef:Je wordt niet zomaar in elkaar geslagen... Actie-reactie. Dus als er weer wat van die debielen zijn die mensen in fonteinen willen gooien mogen ze van mij een paar tikken krijgen.
Gelul, als je niet oppast wordt je wél zomaar in elkaar geslagen, zeker in Oost-Europa. Djnepr uit in Kiev was een paar jaar geleden een slagveld, zonder enige provocatie of iets dergelijks.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Europa League

Bericht door InnerHarbour » di mei 21, 2019 1:54 pm

Lionel schreef:Je wordt niet zomaar in elkaar geslagen... Actie-reactie. Dus als er weer wat van die debielen zijn die mensen in fonteinen willen gooien mogen ze van mij een paar tikken krijgen.
Misschien is het dan voor jou een plan is om naar de eerstvolgende thuiswedstrijd van Liverpool te gaan bij de Kop-ingang een paar maal "SEAN COX BROUGHT IT UPON HIMSELF" te schreeuwen. Kijken wat er dan gebeurt.

Nogmaals informeer jezelf een beetje en denk eerst eens na voordat je reageert 'stoere' vent.

Sean Cox: Liverpool fan 'can't talk after Anfield attack'
YNWA

Plaats reactie