Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door zeux » di feb 17, 2015 10:09 pm

GangstaRiB schreef:
PSG is geen bijzondere ploeg. Je kunt de TV wel uitzetten, want de wedstrijd is gespeeld. PSG gaat niet scoren en Chelsea vind het wel best.
Ze houden zich niet erg aan het script.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23018
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door raymon » di feb 17, 2015 10:19 pm

VdWiel is trouwens wel heul erg slecht.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door zeux » di feb 17, 2015 10:22 pm

Raymon schreef:VdWiel is trouwens wel heul erg slecht.
Toch speelt ie in de miljoenenploeg. Heeft ie goed voor elkaar.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door zeux » di feb 17, 2015 10:29 pm

Ibrahimovic laat zich ook echt totaal niet zien. Als je niet beter wist, zou je denken dat hij niet op het veld staat.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door Lionel » di feb 17, 2015 10:40 pm

Peter schreef:Haha Verratti is met afstand de beste man aan de zijde van PSG. Onderschept, gaat diep. Erg complete middenvelder die jongen.

Al geeft 'ie nu een beroerde bal haha.

Lavezzi en Cavani zijn local heroes. Komen tekort voor de top.

En Snoeks bemoeit zich er mee. Verratti komt van Perugia. Jaja. Bijna.
Ik vond hem alleen vertragen en nietszeggende balletjes geven. Heb wel 50 euro gewonnen met Unibet dankzij zijn gele kaart. Zekerheidje.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door Jöhnk » di feb 17, 2015 11:25 pm

Wat was 'onze' Greg slecht he. Begrijpelijkerwijs sloegen zijn medespelers hem voortdurend over.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door Yopi » di feb 17, 2015 11:40 pm

zeux schreef:
GangstaRiB schreef:
PSG is geen bijzondere ploeg. Je kunt de TV wel uitzetten, want de wedstrijd is gespeeld. PSG gaat niet scoren en Chelsea vind het wel best.
Ze houden zich niet erg aan het script.
Gangsta heeft er kijk op! :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door zeux » di feb 17, 2015 11:54 pm

Yopi schreef:
zeux schreef:
GangstaRiB schreef:
PSG is geen bijzondere ploeg. Je kunt de TV wel uitzetten, want de wedstrijd is gespeeld. PSG gaat niet scoren en Chelsea vind het wel best.
Ze houden zich niet erg aan het script.
Gangsta heeft er kijk op! :hypocrite.gif:
Gaandeweg de tweede helft kreeg hij wel meer gelijk. Het begon aardig, maar PSG werd steeds machtelozer, op wat losse flodder-kansen na. En Chelsea nam een snipperhelft.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2015 9:13 am

Peter schreef: Verratti is wel steengoed.
Want? Ik zie een werkertje dat de spelverdeler wil uithangen. Matuidi was vele malen beter. Vindt constant de ruimte, constant in beweging, diepgang, speelt als het kan naar voren en staat altijd 'open'. En z'n assist was perfect op maar gesneden. Heerlijke speler. Klassen beter dan Verratti m.i.

Chelsea wilde niet. PSG gaat met Verratti en David Luiz op het middenveld weinig tot niets creëren. Chelsea gaat fluitend door, Zlatan viel weer eens tegen in een belangrijke CL-pot. Lavezzi is echt op dit niveau verdwaald. Wat een knoeier is dat.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door zeux » wo feb 18, 2015 9:17 am

wimpey schreef:
Peter schreef: Verratti is wel steengoed.
Want? Ik zie een werkertje dat de spelverdeler wil uithangen. Matuidi was vele malen beter. Vindt constant de ruimte, constant in beweging, diepgang, speelt als het kan naar voren en staat altijd 'open'. En z'n assist was perfect op maar gesneden. Heerlijke speler. Klassen beter dan Verratti m.i.
Hij heeft ook een rare opvatting over kapsels.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door Baseman » wo feb 18, 2015 9:31 am

Verratti vond ik aardig spelen eigenlijk.
Hij liep constant vrij en deed meestal iets goed met de bal, hij leed ook erg weinig balverlies.
Zlatan viel inderdaad nogal tegen, Cavani daarentegen speelde prima en was veruit de gevaarlijkste aanvaller.

Typisch dat Chelsea maar liefst 2 doelpogingen heeft ondernomen, waarvan 1 op goal. Je mag toch wel wat meer verwachten van zo'n ploeg. Al is het wel knap dat die ene bal tussen de palen meteen een goal opleverde.
Humor trouwens dat de goal bestond uit een voorzet van de ene CV op de andere CV, waarna de rechtsback het afmaakte :smallgrin.gif:

PSG had moeten winnen, Chelsea mag Courtois dankbaar zijn.
Verder zal Chelsea het thuis wel afmaken, PSG moet scoren dus Chelsea kan nog meer achterover leunen en gokken op de klasse voorin.

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door Lionel » wo feb 18, 2015 9:58 am

Verratti moet op de plek van David Luiz. Dan komt hij beter tot zijn recht.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door Alexander » wo feb 18, 2015 10:28 am

Als dit het beste is wat de wereld op voetbalgebied te bieden heeft, kan ik beter niet meer gaan kijken hoor. Wat een bedroevende pot.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door GangstaRiB » wo feb 18, 2015 10:36 am

Yopi schreef:
zeux schreef:
GangstaRiB schreef:
PSG is geen bijzondere ploeg. Je kunt de TV wel uitzetten, want de wedstrijd is gespeeld. PSG gaat niet scoren en Chelsea vind het wel best.
Ze houden zich niet erg aan het script.
Gangsta heeft er kijk op! :hypocrite.gif:
Ach, 0-1 of 1-1. Chelsea kwam alleen maar voor die uit-goal. Thuis scoren ze nog 1 of 2 keer en dan zijn ze door. Je kijkt naar niks, maar het is wel effectief.

PSG vond ik maar veel draven. Het is lastig voetballen tegen zo'n goed georganiseerde ploeg, maar PSG viel me tegen.

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door Lionel » wo feb 18, 2015 10:39 am

David Luiz stond er voor spek en bonen aangezien Chelsea niet met Oscar speelde. Dat zo een Blanc dan niet ingrijpt...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door gaizka » wo feb 18, 2015 11:41 am

GangstaRiB schreef:Veratti goed? Het zal wel... Net als die Lavezzi niet veel soeps.

PSG is geen bijzondere ploeg. Je kunt de TV wel uitzetten, want de wedstrijd is gespeeld. PSG gaat niet scoren en Chelsea vind het wel best.
Inderdaad, er zit 0 creativiteit in het elftal, en dat met zo'n budget. Ze hebben nu Lavezzi & Cavani terwijl ze bijvoorbeeld ook Schurlle & de Bruyne hadden kunnen hebben.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door Le T. » wo feb 18, 2015 11:51 am

Sowieso zijn driekwart van de heenwedstrijden in de KO-fase niet om aan te zien, zeker de 8e finales niet. Maar de trainer van PSG heeft niet veel ambitie om zijn stempel te drukken. Als ze de bal krijgen dan moet het positiekiezen nog beginnen en lijken de spelers alles zelf uit te moeten zoeken.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2015 12:06 pm

gaizka schreef: Inderdaad, er zit 0 creativiteit in het elftal, en dat met zo'n budget. Ze hebben nu Lavezzi & Cavani terwijl ze bijvoorbeeld ook Schurlle & de Bruyne hadden kunnen hebben.
Wat hebben mensen toch tegen Cavani? Dat is een uitstekende speler, die niet eens op z'n favoriete plek speelt. Hij heeft in de CL veel meer impact dan Zlatan.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47915
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door peter » wo feb 18, 2015 12:14 pm

Omdat 'ie er twee maakte tegen ons? :smallgrin.gif:

Zlatan was gisteren armetierig, maar overall heeft hij natuurlijk veel meer impact gehad in de CL dan Cavani. Vorig jaar schoot Zlatan ze er van alle hoeken in.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2015 12:21 pm

Peter schreef: Zlatan was gisteren armetierig, maar overall heeft hij natuurlijk veel meer impact gehad in de CL dan Cavani. Vorig jaar schoot Zlatan ze er van alle hoeken in.
Dat doet Cavani dit seizoen. Prima speler.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23018
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door raymon » wo feb 18, 2015 12:24 pm

Overigens was Hazard weer errug goed gisteren. Altijd aanspeelbaar en niet van de bal te krijgen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door InnerHarbour » wo feb 18, 2015 1:01 pm

wimpey schreef:
Peter schreef: Zlatan was gisteren armetierig, maar overall heeft hij natuurlijk veel meer impact gehad in de CL dan Cavani. Vorig jaar schoot Zlatan ze er van alle hoeken in.
Dat doet Cavani dit seizoen. Prima speler.
En dat is Zlatan ook, beide prima spitsen. Groot, sterk, functionele techniek, precies zoals jij en ik het graag zien. :smile-ajax.gif:
YNWA

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2015 1:17 pm

InnerHarbour schreef: En dat is Zlatan ook, beide prima spitsen. Groot, sterk, functionele techniek, precies zoals jij en ik het graag zien. :smile-ajax.gif:
Zlatan is een all-time favorite. Maar in de CL heeft ie z'n enorme status nooit helemaal waar weten te maken. Hij zou wel een aardige spits voor ons zijn trouwens... :biggrin.gif:

Het voetbal is veranderd. De pure klasse komt niet meer bovendrijven wanneer je geen superatleet bent. Ik betwijfel of Diegito, Gerd Müller, Hanegem e.c. anno nu tip top zouden zijn.

Zlatan, Diego Costa, Mandzukic, Lewandowski, Cavani: die gasten gaan door een muur als het moet. De grootste atleet manicuurt z'n nagels en epileert z'n wenkbrauwen, maar hij is out of this world fit. Matuidi, Ramires, Matic blijven gaan.

En dan komen wij aankakken met een non-atleet als Hoorn en met de kids club Veltman, Andersen, Boilesen. Doe de belasting wat omhoog (Qatar) en ze haken stuk voor stuk geblesseerd af. Tussen profvoetbal en profvoetbal zitten werelden van verschil. Vraag Ajacieden of ze er alles voor doen en ze zeggen 'ja'. Vraag het Zlatan of CR7 en ze zeggen 'alles en nog veel meer'.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door InnerHarbour » wo feb 18, 2015 1:36 pm

wimpey schreef:Het voetbal is veranderd. De pure klasse komt niet meer bovendrijven wanneer je geen superatleet bent. Ik betwijfel of Diegito, Gerd Müller, Hanegem e.c. anno nu tip top zouden zijn.
Dat blijft natuurlijk altijd de vraag he. Ik heb bewust de opkomst van het Nederlandse voetbal meegemaakt en de echte grote in die jaren zien spelen. Natuurlijk ging het in die jaren 5 tempo’s langzamer maar je wist niet beter. Hadden Cruijff, van Hanegem, Wim Jansen Reijders Rensenbrink enz, enz ook groot geweest in het huidige tempo, sommige wel, sommige niet maar de basis was er. De vraag zal nooit beantwoord worden maar het was een mooie tijd om Ajax in die tijd elke week te zien spelen, zelfs bij mijn eerste liefde HS was het vaak feest al was dat toen ook al een ander niveau dan het Ajax van begin jaren 70. Ik ben blij dat ik het meegemaakt heb en je begrijpt dat ik niet veel op heb met die jongejuffers die nu in Ajax staan. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op wo feb 18, 2015 1:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33481
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League 2014-2015

Bericht door zeux » wo feb 18, 2015 1:52 pm

InnerHarbour schreef:
wimpey schreef:Het voetbal is veranderd. De pure klasse komt niet meer bovendrijven wanneer je geen superatleet bent. Ik betwijfel of Diegito, Gerd Müller, Hanegem e.c. anno nu tip top zouden zijn.
Dat blijft natuurlijk altijd de vraag he. Ik heb bewust de opkomst van het Nederlandse voetbal meegemaakt en de echte grote in die jaren zien spelen. Natuurlijk ging het in die jaren 5 tempo’s langzamer maar je wist niet beter. Hadden Cruijff, van Hanegem, Wim Jansen Reijders Rensenbrink enz, enz ook groot geweest in het huidige tempo, sommige wel, sommige niet maar de basis was er. De vraag zal nooit beantwoord worden maar het was een mooie tijd om Ajax in die tijd elke week te zien spelen, zelfs bij mijn eerste liefde HS was het vaak feest al was dat toen ook al een ander niveau dan het Ajax van begin jaren 70. Ik ben blij dat ik het meegemaakt heb en je begrijpt dat ik niet veel op heb met die jongen juffers die nu in Ajax staan. :smallgrin.gif:
Die lui zagen er wel echt als kerels uit ook. Fysieker.
Volgens mij ben je 'kind' van je tijd. Die hele context was anders. Ik ga er van uit dat als spelers van toen nu waren opgegroeid, ze mee waren gegaan in het huidige fitheidsregime (en dus ook tempo).
Ander verhaal is de mentaliteit. Begin jaren zeventig en nu is natuurlijk een wereld van verschil. Volgens mij groeiden nogal wat spelers in die tijd in armoede op. En in 'straatcultuur'. Karakterjongens. Minder geld, minder luxe, minder tv (en al helemaal geen internet, playstation of sociale media). Transfers waren veel minder gewoon en al helemaal niet naar het buitenland. Een totaal ander framework. Dat vormt je ook als voetballer.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Plaats reactie