Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do mei 02, 2019 4:59 pm

Is Wimpey wezen golfen met IH ofzo?
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do mei 02, 2019 5:07 pm

raymon schreef: Ga jij nou de Daily Mail aanhalen om je gelijk te krijgen? :smallgrin.gif:

Als je de hele aktie ziet, dan zie je dat Fabinho voor Messi gaat staan en dat Messi hem niet meer kan ontwijken. Hij slaat 'm helemaal niet, ook niet vanuit 'een andere hoek'.
Ah, we gaan de boodschapper neersabelen. :excited.gif: Heeft de DM de beelden gemanipuleerd? :hypocrite.gif: Het fragment komt trouwens van Twitter, staat ook op Youtube.

Wanneer Messi in een evt. finale bij 0-0 iets dergelijk doet bij bijv. Blind, dan is deze situatie dus een terechte gele kaart voor Blind. Toch? En wanneer Messi de vrije trap erin krult en Ajax met 1-0 verliest, dan heb je daar geen problemen mee? Heb ik dat goed begrepen?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » do mei 02, 2019 5:14 pm

wimpey schreef:
raymon schreef: Ga jij nou de Daily Mail aanhalen om je gelijk te krijgen? :smallgrin.gif:

Als je de hele aktie ziet, dan zie je dat Fabinho voor Messi gaat staan en dat Messi hem niet meer kan ontwijken. Hij slaat 'm helemaal niet, ook niet vanuit 'een andere hoek'.
Ah, we gaan de boodschapper neersabelen. :excited.gif: Heeft de DM de beelden gemanipuleerd? :hypocrite.gif: Het fragment komt trouwens van Twitter, staat ook op Youtube.

Wanneer Messi in een evt. finale bij 0-0 iets dergelijk doet bij bijv. Blind, dan is deze situatie dus een terechte gele kaart voor Blind. Toch? En wanneer Messi de vrije trap erin krult en Ajax met 1-0 verliest, dan heb je daar geen problemen mee? Heb ik dat goed begrepen?
Dit was gewoon een overtreding van Fabinho. Snap niet wat daar moelijk aan is? Jij wilt gewoon perse bewijzen dat Barcelona altijd wint door een 12de man dus grijp je alles aan, zelfs situaties die gewoon 100% duidelijk zijn. Je ziet Fabinho en alle Liverpool spelers ook heftig protesteren door dit onrecht. Niet? Oh..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do mei 02, 2019 5:15 pm

Ben benieuwd wat er zou gebeuren als Wimpey van een duikplank het water in springt. Of hij dan met zijn hoofd als eerste het water zou raken of wellicht zijn handen uitsteekt....
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do mei 02, 2019 5:24 pm

raymon schreef: Dit was gewoon een overtreding van Fabinho. Snap niet wat daar moelijk aan is? Jij wilt gewoon perse bewijzen dat Barcelona altijd wint door een 12de man dus grijp je alles aan, zelfs situaties die gewoon 100% duidelijk zijn. Je ziet Fabinho en alle Liverpool spelers ook heftig protesteren door dit onrecht. Niet? Oh..
Fabinho had teveel last van z'n kop om te protesteren. Dit incident viel me gisteren niet op. Maar de beelden laten weinig aan duidelijkheid te wensen over.

Je hebt de vragen trouwens niet beantwoord. Maar daarmee ook weer wel beantwoord, natuurlijk...

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do mei 02, 2019 5:25 pm

Lionel schreef:Ben benieuwd wat er zou gebeuren als Wimpey van een duikplank het water in springt. Of hij dan met zijn hoofd als eerste het water zou raken of wellicht zijn handen uitsteekt....
Ik maak een bommetje.

Jouw hoofd heeft bij de laatste sprong vanaf de duikplank overduidelijk de bodem geraakt. En dat was geen Schwalbe. :hypocrite.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mei 02, 2019 5:37 pm

Het is vooral de bedoeling dat Barca de finale haalt en Messi op Anfield een rode kaart krijgt waardoor hij geschorst is voor de finale. Als Ajax die ook haalt, speelt ik vele malen liever tegen een Barca zonder Messi dan tegen Liverpool of een Barca met Messi.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » do mei 02, 2019 5:42 pm

wimpey schreef:
raymon schreef: Dit was gewoon een overtreding van Fabinho. Snap niet wat daar moelijk aan is? Jij wilt gewoon perse bewijzen dat Barcelona altijd wint door een 12de man dus grijp je alles aan, zelfs situaties die gewoon 100% duidelijk zijn. Je ziet Fabinho en alle Liverpool spelers ook heftig protesteren door dit onrecht. Niet? Oh..
Fabinho had teveel last van z'n kop om te protesteren. Dit incident viel me gisteren niet op. Maar de beelden laten weinig aan duidelijkheid te wensen over.

Je hebt de vragen trouwens niet beantwoord. Maar daarmee ook weer wel beantwoord, natuurlijk...
:drecul.gif: :aai.gif:

Mijn antwoord beantwoordt jouw vraag.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do mei 02, 2019 5:59 pm

Ga je alleen af op de foto?

Hoe zit het met de aanslag van Salah tegen Porto? Die al bekeken?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Champions League

Bericht door Sandro » do mei 02, 2019 6:00 pm

Yopii schreef:
Monkey Tonk schreef:Het kwam door een naieve spelopvatting. Liverpool had al drie keer verloren in CL uitwedstrijden, maar ze schenen zich dit niet te beseffen. Toen Barca niet verder aandrong, hadden ze gewoon de 1-0 nederlaag kunnen incasseren en het thuis proberen af te maken. In plaats daarvan lopen ze in het mes. Het grootste verschil tussen Barcelona en Liverpool? Voetbalintelligentie.
Mee eens.

Liverpool mag blij zijn dat het geen 4-0 geworden is. Dembélé had er minstens een moeten maken.
Dat is geleuter. Het is ongelofelijk dat Liverpool er niet minstens 1 heeft ingeprikt. En dat moeten ze zichzelf kwalijk nemen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » do mei 02, 2019 6:04 pm

Kom jongens jullie weten toch hoe de hazen lopen op AT.
YNWA

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » do mei 02, 2019 6:04 pm

Sandro schreef:
Yopii schreef:
Monkey Tonk schreef:Het kwam door een naieve spelopvatting. Liverpool had al drie keer verloren in CL uitwedstrijden, maar ze schenen zich dit niet te beseffen. Toen Barca niet verder aandrong, hadden ze gewoon de 1-0 nederlaag kunnen incasseren en het thuis proberen af te maken. In plaats daarvan lopen ze in het mes. Het grootste verschil tussen Barcelona en Liverpool? Voetbalintelligentie.
Mee eens.

Liverpool mag blij zijn dat het geen 4-0 geworden is. Dembélé had er minstens een moeten maken.
Dat is geleuter. Het is ongelofelijk dat Liverpool er niet minstens 1 heeft ingeprikt. En dat moeten ze zichzelf kwalijk nemen.
Zag vandaag de samenvatting, kon het gisteren niet zien maar mijn god, Liverpool had er 3 moeten maken. Milner 2 keer, Salah op de paal en Firminho van de lijn (zelfde aktie). Liverpool heeft het helaas zelf laten liggen. En het kan spoken op Anfield maar hou Barcelona maar eens van scoren af.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » do mei 02, 2019 6:05 pm

Kom jongens jullie weten toch hoe de hazen lopen op AT.
YNWA

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do mei 02, 2019 6:06 pm

raymon schreef: :drecul.gif: :aai.gif:

Mijn antwoord beantwoordt jouw vraag.
Oh ja. OK, duidelijk. Wanneer een Ajacied dit zou overkomen in een eventuele finale, dan stoort je dat niet. Ook wanneer Messi de (volgens jou terechte) vrije trap erin krult en daarmee de finale beslist.
Lionel schreef:Ga je alleen af op de foto?

Hoe zit het met de aanslag van Salah tegen Porto? Die al bekeken?
Iets met een hoofd en de bodem van het zwembad: e-r i-s e-e-n f-i-l-m-p-j-e. H-i-e-r: https://www.youtube.com/watch?v=IXMtfzaZHEU

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Champions League

Bericht door raymon » do mei 02, 2019 6:11 pm

wimpey schreef:
raymon schreef: :drecul.gif: :aai.gif:

Mijn antwoord beantwoordt jouw vraag.
Oh ja. OK, duidelijk. Wanneer een Ajacied dit zou overkomen in een eventuele finale, dan stoort je dat niet. Ook wanneer Messi de (volgens jou terechte) vrije trap erin krult en daarmee de finale beslist.
Lionel schreef:Ga je alleen af op de foto?

Hoe zit het met de aanslag van Salah tegen Porto? Die al bekeken?
Iets met een hoofd en de bodem van het zwembad: e-r i-s e-e-n f-i-l-m-p-j-e. H-i-e-r: https://www.youtube.com/watch?v=IXMtfzaZHEU
Als een Ajax speler zo'n overtreding maakt en Messi schiet die vrije trap erin moet ik dan net doen alsof het Messi was die de overtreding maakte? :confused.gif:

Iedereen vond het een overtreding, Barcelona, Liverpool, scheidsrechter en VAR. Maar nee, Wim vindt het een overtreding gebaseerd op een verkort filmpje vanuit 1 hoek. Als je de aktie in normale tijd bekijkt dan zie je dat Fabinho voor Messi gaat staan en de normale reaktie is dat je je arm omhoog steekt omdat je je of beschermt, of je op die manier om een speler heen kan draaien. Echt man, geef eens toe dat je ongelijk hebt :excited.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do mei 02, 2019 6:22 pm

raymon schreef: Echt man, geef eens toe dat je ongelijk hebt :excited.gif:
:biggrin.gif:

Dit is een non-discussie. Hoogte linker- t.o.v. rechterarm. Linker- en rechterhand tot vuist gebald. Linkervuist lijkt op Fabinho's rechteroor terecht te komen. Natuurlijke beweging... :drecul.gif: ... voor Conor McGregor.

Wat deed de VAR? :confused.gif: Kijken of het geen rood was voor Fabinho? :excited.gif:

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do mei 02, 2019 6:23 pm

Dat kan Wimpey niet.

Hij maakt ook een bommetje in het zwembad. Met je benen eerst. Net zoals Salah tegen Porto :smallgrin.gif:

Liverpool had moeten scoren. Maar Salah heeft nog nooit een bal met rechts geraakt. En als Milner naast rennen ook nog kon afwerken had hij bij City of Madrid gespeeld. Kansen afmaken is ook een kwaliteit. Dat is geen geluk. Als je kiest voor een sloper weet je dat het spel ook minder wordt, zie Vidal bij Barca.

Liverpool had er minimaal 1 moeten maken maar mag achteraf nog blij zijn met 3-0.

Op Anfield countert Barca zich naar 2 of 3 goals.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Champions League

Bericht door brigade zuid » do mei 02, 2019 6:34 pm

Voor wie ben je eigenlijk Lionel als de finale Ajax - Barca is?

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do mei 02, 2019 6:48 pm

Ajax. Geen twijfel.
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Champions League

Bericht door brigade zuid » do mei 02, 2019 6:50 pm

:biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » do mei 02, 2019 6:58 pm

Maar goed dat weet je natuurlijk niet als je zowat elk jaar op een andere bandwagon springt.

James Milner

2002–2004

Leeds United

2004–2008
Newcastle United

2005–2006
Aston Villa loan

2008–2010
Aston Villa

2010–2015
Manchester City


2015–
Liverpool
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op do mei 02, 2019 7:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Champions League

Bericht door 999 » do mei 02, 2019 6:59 pm

wimpey schreef:
raymon schreef: Echt man, geef eens toe dat je ongelijk hebt :excited.gif:
:biggrin.gif:

Dit is een non-discussie. Hoogte linker- t.o.v. rechterarm. Linker- en rechterhand tot vuist gebald. Linkervuist lijkt op Fabinho's rechteroor terecht te komen. Natuurlijke beweging... :drecul.gif: ... voor Conor McGregor.

Wat deed de VAR? :confused.gif: Kijken of het geen rood was voor Fabinho? :excited.gif:
Zoiets noemen ze obstructie ..

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » do mei 02, 2019 7:05 pm

Voetske, ja, wat Fabinho doet is obstructie. Wat Messi doet is slaan. Met vuist.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Champions League

Bericht door 999 » do mei 02, 2019 7:12 pm

wimpey schreef:Voetske, ja, wat Fabinho doet is obstructie. Wat Messi doet is slaan. Met vuist.
Slaan met vuist ? En dan raak je ?.Niks volgens mij ... En als Messi echt zou hebben geslagen was dat ook heel de wereld overgegaan .. Ben ik zeker van.Is niet gebeurt ..

Weet het is natuurlijk gewoon de teleurstelling. Liverpool deed/doet het goed maar krijgen internationaal 3 goals tegen .. Ja en dat valt dan tegen ..

Maar mocht Messi zijn dag niet hebben in de return kunnen er nog gekke dingen gebeuren ..

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do mei 02, 2019 7:18 pm

InnerHarbour schreef:Maar goed dat weet je natuurlijk niet als je zowat elk jaar op een andere bandwagon springt.

James Milner

2002–2004

Leeds United

2004–2008
Newcastle United

2005–2006
Aston Villa loan

2008–2010
Aston Villa

2010–2015
Manchester City


2015–
Liverpool
Precies mijn punt. Als hij kon voetballen had hij er nog gespeeld, wijsneus :drecul.gif:

Of denk je dat Pep spijt heeft dat hij David Silva op het middenveld heeft in plaats van Milner?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie