Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » wo mei 01, 2019 9:47 pm

Hoe mist Salah die?

Opletten voor de counter en Messi is het devies voor de finale. Nico mag Messi een keek geven, Matta geeft Overbite een knal.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo mei 01, 2019 9:49 pm

Eigen kansen niet benutten dan kan je niet winnen maar het blijft een verzameling griezels. had ze anderhalf jaar niet zien spelen en hopelijk duurt het weer zo lang. Cheers.
YNWA

wimpey
Berichten: 51786
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Champions League

Bericht door wimpey » wo mei 01, 2019 9:55 pm

InnerHarbour schreef:Eigen kansen niet benutten dan kan je niet winnen maar het blijft een verzameling griezels. had ze anderhalf jaar niet zien spelen en hopelijk duurt het weer zo lang. Cheers.
Liverpool kan de andere finalist een dienst bewijzen door enkele provocateurs de ziektewet in te helpen. Vidal, Overbite bijv.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Champions League

Bericht door peter » wo mei 01, 2019 9:58 pm

100 miljoen die gozer hè.....

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » wo mei 01, 2019 9:59 pm

InnerHarbour schreef:Eigen kansen niet benutten dan kan je niet winnen maar het blijft een verzameling griezels. had ze anderhalf jaar niet zien spelen en hopelijk duurt het weer zo lang. Cheers.
HAHAHA HAAHA LOSER

Lekker gaan golfen jij
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » wo mei 01, 2019 9:59 pm

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:Eigen kansen niet benutten dan kan je niet winnen maar het blijft een verzameling griezels. had ze anderhalf jaar niet zien spelen en hopelijk duurt het weer zo lang. Cheers.
Liverpool kan de andere finalist een dienst bewijzen door enkele provocateurs de ziektewet in te helpen. Vidal, Overbite bijv.
Je wordt met de dag triester. Ga anders een weekje golfen met IH.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9366
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Champions League

Bericht door Monkey Tonk » wo mei 01, 2019 10:01 pm

Liverpool mag blij zijn dat ze niet met 5-0 verloren.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League

Bericht door Mano » wo mei 01, 2019 10:01 pm

Nah, de finalist in deze tweestrijd is wel duidelijk.


Liverpool is dus net zo sterk als PSV? :smallgrin.gif:
Of is dat scorebordjournalistiek :hypocrite.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7897
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Champions League

Bericht door elliquido » wo mei 01, 2019 10:13 pm

Klopp heeft m.i. de spitspositie niet goed opgelost. Met origi, of anders mane had dat logischer geweest.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33439
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » wo mei 01, 2019 10:15 pm

Wat ik wel leuk vind, is hoe Advocaat als een klein jongetje zit te genieten van het voetbal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo mei 01, 2019 10:18 pm

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:Eigen kansen niet benutten dan kan je niet winnen maar het blijft een verzameling griezels. had ze anderhalf jaar niet zien spelen en hopelijk duurt het weer zo lang. Cheers.
HAHAHA HAAHA LOSER

Lekker gaan golfen jij
Winnen in stijl is niet voor die vallende, kaarten vragende, de scheidsrechter bestormende spelers van Barcelona weggelegd maar ook zeker niet voor jou.

Barcelona, lees Messi, heeft zeker niet onverdiend gewonnen aangezien wij onze grote kansen niet benutten en zij wel. Feit blijft dat ik het een vervelend stel voetballers vind net zoals de meeste Spaanse ploegen. Barcelona gaat door naar de finale en of dat nu tegen Ajax of Spurs wordt, ik zal het niet zien.
YNWA

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9366
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Champions League

Bericht door Monkey Tonk » wo mei 01, 2019 10:19 pm

Messi-Suarez is bloedlink. Barca hoeft maar even druk te zetten. Het waren droge lucifers tegen natte lucifers.

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » wo mei 01, 2019 10:43 pm

InnerHarbour schreef:
Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:Eigen kansen niet benutten dan kan je niet winnen maar het blijft een verzameling griezels. had ze anderhalf jaar niet zien spelen en hopelijk duurt het weer zo lang. Cheers.
HAHAHA HAAHA LOSER

Lekker gaan golfen jij
Winnen in stijl is niet voor die vallende, kaarten vragende, de scheidsrechter bestormende spelers van Barcelona weggelegd maar ook zeker niet voor jou.

Barcelona, lees Messi, heeft zeker niet onverdiend gewonnen aangezien wij onze grote kansen niet benutten en zij wel. Feit blijft dat ik het een vervelend stel voetballers vind net zoals de meeste Spaanse ploegen. Barcelona gaat door naar de finale en of dat nu tegen Ajax of Spurs wordt, ik zal het niet zien.
Ga toch ergens anders janken man. Het hele jaar loop je hier stoer te doen met je top of the league en een grote mond over je CL poule. Speel je een keer tegen een echte topclub en tegen Messi en word je verkracht.

Mane bij de zijlijn ging als een stervende zwaan neer. Daarna bij Vidal zag je ook hoe stijlvol de spelers van Liverpool zijn :smallgrin.gif:

En over stijlvol gesproken:

https://youtu.be/0DE78t79DQ8

Wat is hier stijlvol aan?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo mei 01, 2019 10:50 pm

Thanks for making my point. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » wo mei 01, 2019 10:59 pm

InnerHarbour schreef:Thanks for making my point. :biggthumpup.gif:
:excited.gif:

Weer een jaar niks. Maar dat kwam natuurlijk door de wind. Of de scheids.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9366
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Champions League

Bericht door Monkey Tonk » wo mei 01, 2019 11:08 pm

Het kwam door een naieve spelopvatting. Liverpool had al drie keer verloren in CL uitwedstrijden, maar ze schenen zich dit niet te beseffen. Toen Barca niet verder aandrong, hadden ze gewoon de 1-0 nederlaag kunnen incasseren en het thuis proberen af te maken. In plaats daarvan lopen ze in het mes. Het grootste verschil tussen Barcelona en Liverpool? Voetbalintelligentie.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Champions League

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo mei 01, 2019 11:10 pm

Het grootste verschil is dat de beste voetballer aller tijden bij Barcelona speelt. Zonder hem was het zéker geen 3-0 geworden.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9366
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Champions League

Bericht door Monkey Tonk » wo mei 01, 2019 11:17 pm

Daarom. Barca drong niet aan bij de 1-0. Ze waren tevreden.

VI:
Jürgen Klopp beleefde een krankzinnige avond in Camp Nou. 'Zijn' Liverpool verloor met 3-0 van Barcelona, maar toch kon de manager onmogelijk ontevreden zijn over het niveau dat zijn team haalde.

Liverpool had bijna de hele wedstrijd het initiatief tegen Barcelona en creëerde volop kansen, maar kreeg de bal er maar niet in. Aan de andere kant was Lionel Messi wél effectief en zorgde hij ervoor dat de Engelsen op de rand van de uitschakeling staan.

'Wat moet ik zeggen? Wij hebben Barcelona op een geweldige manier in de problemen gebracht. Vooral na rust speelden wij aan de bal gewoon heel goed. Een 1-0 achterstand is al vervelend, maar normaal gesproken geen heel groot probleem. In de rust analyseerde ik de eerste helft met de jongens en vertelde ik wat er beter moest.'

In de tweede helft kwam Liverpool ook beter voor de dag, maar door twee goals van Messi stapte het wel met een 3-0 nederlaag van het veld. 'Ik weet niet of wij nog beter kunnen dan vanavond, als ik eerlijk ben', zei de moedeloze Klopp. 'Eén keer maakt Messi hem uit de rebound, daarna volgde zijn wonderschone vrije trap. Die was onhoudbaar.'

'Ik vond dat we goed hebben gespeeld en dat we de counters van Barcelona goed onder controle hadden.
Ehhhh,... Nee.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op wo mei 01, 2019 11:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Champions League

Bericht door InnerHarbour » wo mei 01, 2019 11:18 pm

Juist Cees, die maakt ze, die zorg ervoor dat elke lichte aanraking een vrije trap wordt, het kwalletje vraagt zittend op de grond nog om kaarten. :excited.gif:

Maar goed, zelf 2 van je 5 kansen erin schoppen, dat doen wij niet dan vlieg je eruit. Ik heb al eerder gezegd dat het gaat om titel in de PL, de CL is voor ons een troostprijs.

Het gaat er naar uitzien dat wij beide mislopen, soit. Op naar volgend seizoen. :biggthumpup.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47263
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Champions League

Bericht door Lionel » do mei 02, 2019 12:05 am

Top of the... Oh nee
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Champions League

Bericht door Giacomo Puccini » do mei 02, 2019 6:48 am

Giacomo Puccini schreef:Barcelona is een maatje te groot voor Liverpool, denk dat het vanavond beslist wordt dus 2-0 of 3-0. Met zulke lelijke shirts verdien je het trouwens ook niet om tot de finale te komen.
Ajax en Barca de terechte finalisten, de 2 best voetballende ploegen. Ben bang dat Barca nog net een maatje te groot is voor Ajax maar wie weet, Ajax is nog steeds in ontwikkeling, tegen TH in het eerste half uur speelde Ajax zijn beste spel tot nu toe.
Ajax!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33439
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Champions League

Bericht door zeux » do mei 02, 2019 7:18 am

Giacomo Puccini schreef:
Giacomo Puccini schreef:Barcelona is een maatje te groot voor Liverpool, denk dat het vanavond beslist wordt dus 2-0 of 3-0. Met zulke lelijke shirts verdien je het trouwens ook niet om tot de finale te komen.
Ajax en Barca de terechte finalisten, de 2 best voetballende ploegen. Ben bang dat Barca nog net een maatje te groot is voor Ajax maar wie weet, Ajax is nog steeds in ontwikkeling, tegen TH in het eerste half uur speelde Ajax zijn beste spel tot nu toe.
Laat jij die ‘finaleplaats’ van Ajax ook al tatoeëren op je rug?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2155
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Champions League

Bericht door Cluijffert » do mei 02, 2019 7:30 am

als er hier al mensen zijn die uitgaan van de finaleplaats van Ajax na 'slechts' een 1-0 uit overwinning lijkt me dat erg voorbarig en wellicht ook een reden waarom anderen ons Ajacieden van arrogantie beschuldigen.

Eerst maar eens de heenwedstrijd goed doorkomen... we zijn er nog niet namelijk.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Champions League

Bericht door Giacomo Puccini » do mei 02, 2019 7:44 am

Ik kijk niet alleen naar het resultaat maar ook naar het voetbal. Ajax is tegen TH geen moment in de problemen geweest, verdedigend is Ajax solide en aanvallend kan het beter dan in de tweede helft, zo hebben ze al talloze keren laten zien (ook tegen TH). Met de thuiswedstrijd nog voor de boeg, heb ik er alle vertrouwen in dat Ajax doorgaat.
Ajax!

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Champions League

Bericht door Mano » do mei 02, 2019 8:07 am

Ik niet, TH zijn geen koekenbakkers en als je in hun spel terecht komt, heb je een probleem.
Ik roep het pas, na de 90min in de Arena


Liverpool had moeten scoren maar Barca had ook de 4de op zijn schoen. Dembele (weggooier) raakt hem verkeerd.
Barca is een team dat 3 kansen nodig heeft om 2x te scoren. Als jij ze dan niet maakt, heb je er niets te zoeken.

Op anfield gaat het stormen maar ze gaan er geen 4 maken en barca op z'n minst ook 1. dus moet het 5-1 worden.
dat zie ik niet gebeuren.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie