Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United

Bericht door Yopii » vr jun 03, 2022 10:37 am

Peter schreef:
vr jun 03, 2022 9:50 am
Andriy Demchenko schreef:
do jun 02, 2022 9:32 am
wimpey schreef:
do jun 02, 2022 8:46 am


Ze halen het nog niet bij Baffa (Pjanic, Coutinho, Dembélé), maar wat een teringzooi maken ook die lui er al jaren van... Toppers als Sancho en Varane zijn binnen een jaar geen schaduw van zichzelf meer. Bizar.
Sfeer is natuurlijk ook een ding die essentieel is voor prestaties, Man Utd is natuurlijk een trainers/spelerskerkhof. Kan me herrinneren dat ook Inter Milan, Newcastle United en Liverpool in het verleden een kerkhof waren voor spelers en trainers. Toch heeft een Klopp bewezen dat je een club wel kunt omvormen. Die mogelijkheden liggen er voor Ten Hag ook, alleen zijn de tactiek en spelersaankopen essentieel.
Iets in mij zegt dat Ten Hag een "Lowietje" gaat doen. Oftewel, shoppen bij spelers die hij kent en/of waar hij mee gewerkt heeft (of die hij zelf graag bij Ajax gekocht had). Richarlison, Malacia, Timber, Antony en opnieuw werken met Donny.
Dat is geen gewaagde voorspelling, aangezien Ten Hag dat ook deed bij Ajax.

Slim is anders.

MU heeft geen topkwaliteit. Ik zou daarin investeren, niet in spelers uit het netwerk van Ten Hag. Probleem is natuurlijk wel dat MU geen CL speelt.

columbus
Berichten: 5335
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Manchester United

Bericht door columbus » vr jun 03, 2022 12:03 pm

Lionel schreef:
wimpey schreef:
vr jun 03, 2022 10:14 am
Jinne schreef:
vr jun 03, 2022 9:45 am
Maar de Pogba deal is inderdaad wel erg beroerd. Zeker omdat er eerder wel interesse was vanuit een Real. Maar die gaan nu voor jonge jongens.
Ja, Camavinga, Tchouameni. Pogba is wat mij betreft zwaar overrated. Lijdt teveel balverlies op gevaarlijke plekken.
Bij Frankrijk wel een gigant.
Inderdaad. Ook zijn periode bij Juventus was erg echt heel goed.

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United

Bericht door Yopii » vr jun 03, 2022 1:48 pm

Best een goede speler, maar ook eentje met een hoog Mino-gehalte: veel show, veel marketing.

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Manchester United

Bericht door Andriy Demchenko » vr jun 03, 2022 6:27 pm

Peter schreef:
vr jun 03, 2022 9:50 am
Andriy Demchenko schreef:
do jun 02, 2022 9:32 am
wimpey schreef:
do jun 02, 2022 8:46 am


Ze halen het nog niet bij Baffa (Pjanic, Coutinho, Dembélé), maar wat een teringzooi maken ook die lui er al jaren van... Toppers als Sancho en Varane zijn binnen een jaar geen schaduw van zichzelf meer. Bizar.
Sfeer is natuurlijk ook een ding die essentieel is voor prestaties, Man Utd is natuurlijk een trainers/spelerskerkhof. Kan me herrinneren dat ook Inter Milan, Newcastle United en Liverpool in het verleden een kerkhof waren voor spelers en trainers. Toch heeft een Klopp bewezen dat je een club wel kunt omvormen. Die mogelijkheden liggen er voor Ten Hag ook, alleen zijn de tactiek en spelersaankopen essentieel.
Iets in mij zegt dat Ten Hag een "Lowietje" gaat doen. Oftewel, shoppen bij spelers die hij kent en/of waar hij mee gewerkt heeft (of die hij zelf graag bij Ajax gekocht had). Richarlison, Malacia, Timber, Antony en opnieuw werken met Donny.
Mja dat vermoeden heb ik dus ook. Ten Hag is ook dol op 'projecten' qua spelers, toch de wereld bewijzen dat een speler wel kan functioneren wat zowel een mogelijkheid als valkuil is.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33800
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Manchester United

Bericht door Duke » ma jun 27, 2022 2:01 pm

Andriy Demchenko schreef:
ma jun 27, 2022 10:22 am
Yopii schreef:
ma jun 27, 2022 9:26 am
Tja, bij Ajax shopte hij ook bij zijn vorige club, dat was te verwachten.

Tegelijkertijd zit MU in een moeilijk parket. Zonder CL heeft het minder te bieden dan de concurrentie. Dan moet je dat financieel compenseren, maar ik lees juist dat MU zuiniger wil doen op de transfermarkt. Het genoemde budget van 140 miljoen is veel te laag om het team structureel te kunnen versterken.

Overbieden kan wel degelijk een strategie zijn voor clubs met bijna onbeperkte mogelijkheden, dat bewijst PSG. Dat heeft het nadeel van de Franse competitie maar betaalt veel hogere transfersommen en salarissen dan elders.

Zou Ten Hag trouwens hebben gehoopt Overmars mee te nemen naar zijn nieuwe club? :smallgrin.gif:
Nou Ten Hag zou Tagliafico willen, dat lijkt me wel een prima oplossing. Budgetaankoop voor Man Utd en Ajax kan ook weer verder. aangezien ze daar zelfs Alexander Buttner hebben gehd kan het nooit te hard tegenvallen.


Zullen we deze topic maar verplaatsen, of sluiten en verder gaan met Ten Hag i Mancheter ofzo? :hypocrite.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma jun 27, 2022 2:12 pm

er loopt genoeg kwaliteit bij Man Utd om in de top 4 te eindigen. Als ze allemaal bereid zijn om te werken.
met 2 a 3 aankopen, moet je zelfs hoger uit kunnen komen.

maar het valt of staat bij de wil om te willen werken voor elkaar.
EtH kreeg jonkies en talent gemotiveerd maar lukt het hem ook met (volgevreten) vedettes?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40868
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Marillion » ma jun 27, 2022 2:50 pm

En kiest hij een manier van spelen die bij zijn selectie past of gaat hij uit van een systeem en probeert hij de spelers daarin te duwen.

Ik hoef denk ik niemand uit te leggen dat Timber en Maguire geen identieke spelers zijn.
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door LucaS » ma jun 27, 2022 5:11 pm

Weliswaar niet uut de mond van Antony maar een suggestie van Falentijn; als Antony over zou gaan tot werkweigering zou ten Hag moeten zorgen dat MU kenbaar maakt Antony niet meer te willen kopen. Dat is hij Ajax en de fatsoensnormen verplicht
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma jun 27, 2022 5:13 pm

Dat doet Antony niet, hij wil naar het WK.

Gelukkig leest Antony de T. niet.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door peter » ma jun 27, 2022 7:27 pm

Mano schreef:
ma jun 27, 2022 2:12 pm
er loopt genoeg kwaliteit bij Man Utd om in de top 4 te eindigen. Als ze allemaal bereid zijn om te werken.
met 2 a 3 aankopen, moet je zelfs hoger uit kunnen komen.

maar het valt of staat bij de wil om te willen werken voor elkaar.
EtH kreeg jonkies en talent gemotiveerd maar lukt het hem ook met (volgevreten) vedettes?
Ik vind het vooral een kwestie van kwaliteit, hoor. Liverpool, Sjelsie, City zijn zoveel beter. Zo'n Maguire is toch een accident waiting to happen? Backs matig en die Bruno is al zes maanden spoorloos.

Ten Hag gaat er een enorme kluif aan hebben en qua aankoopbeleid is het daar al zo warrig. Ik verwacht er eerlijk gezegd heel weinig allemaal van.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » di jun 28, 2022 8:07 am

Peter schreef:
ma jun 27, 2022 7:27 pm
Mano schreef:
ma jun 27, 2022 2:12 pm
er loopt genoeg kwaliteit bij Man Utd om in de top 4 te eindigen. Als ze allemaal bereid zijn om te werken.
met 2 a 3 aankopen, moet je zelfs hoger uit kunnen komen.

maar het valt of staat bij de wil om te willen werken voor elkaar.
EtH kreeg jonkies en talent gemotiveerd maar lukt het hem ook met (volgevreten) vedettes?
Ik vind het vooral een kwestie van kwaliteit, hoor. Liverpool, Sjelsie, City zijn zoveel beter. Zo'n Maguire is toch een accident waiting to happen? Backs matig en die Bruno is al zes maanden spoorloos.

Ten Hag gaat er een enorme kluif aan hebben en qua aankoopbeleid is het daar al zo warrig. Ik verwacht er eerlijk gezegd heel weinig allemaal van.
ik vind Bruno wel een geweldige voetballer. Als hij op de rit komt dat scheelt een slok op een borrel.
Maquire is vreselijk maar wellicht loopt er een middenvelder die op zijn plek past. Iets wat EtH gewoon zou doen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10268
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door WP_Legend » di jun 28, 2022 8:15 am

Tot nog toe hebben ze nog geen enkele versterking en zijn hun top 5 versterkingen al onder gebracht bij andere PL clubs.

Lionel
Berichten: 47244
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » di jun 28, 2022 8:22 am

Peter schreef:
ma jun 27, 2022 7:27 pm
Mano schreef:
ma jun 27, 2022 2:12 pm
er loopt genoeg kwaliteit bij Man Utd om in de top 4 te eindigen. Als ze allemaal bereid zijn om te werken.
met 2 a 3 aankopen, moet je zelfs hoger uit kunnen komen.

maar het valt of staat bij de wil om te willen werken voor elkaar.
EtH kreeg jonkies en talent gemotiveerd maar lukt het hem ook met (volgevreten) vedettes?
Ik vind het vooral een kwestie van kwaliteit, hoor. Liverpool, Sjelsie, City zijn zoveel beter. Zo'n Maguire is toch een accident waiting to happen? Backs matig en die Bruno is al zes maanden spoorloos.

Ten Hag gaat er een enorme kluif aan hebben en qua aankoopbeleid is het daar al zo warrig. Ik verwacht er eerlijk gezegd heel weinig allemaal van.
Bruno heeft last van Ronaldo. Die moeten ze verkopen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33800
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Duke » di jun 28, 2022 9:53 am

Erik ten Hag ziet woede van fans toenemen door uitblijven transfers: ‘Zijn superieuren hebben gefaald’

Erik ten Hag (52) heeft zijn eerste sessie als manager van Manchester United achter de rug. Nog zonder internationals, maar erger voor hem en de achterban is dat de eerste aankoop (Frenkie de Jong) nog altijd op zich laat wachten. Daardoor borrelt de vulkaan alweer hevig. ,,Maar dat ligt niet aan Ten Hag.’’

Klokslag acht uur maandagochtend meldde Erik ten Hag zich op Carrington voor zijn eerste trainingssessie bij United. Net zoals ze bij Ajax van hem gewend waren, arriveerde Ten Hag als een van de eersten, al wordt hij in Manchester naar het trainingscomplex gereden. Daar begon hij nog zonder internationals. Sterren als Cristiano Ronaldo, Bruno Fernandes en Jadon Sancho sluiten op 4 juli weer aan. Hun terugkeer wordt door Ten Hag bij lange na niet als voldoende beschouwd om zijn monsterklus de komende drie jaar te volbrengen.

Ten Hag is aangesteld om van Manchester United weer een serieuze gegadigde voor titels te maken. De club staat al jaren droog en zag het gat met Chelsea en vooral Liverpool en Manchester City onder de laatste vijf managers almaar groter worden. Ten Hag beseft dat hij die kloof zo snel mogelijk moet zien te dichten. Zo verliet hij Ajax iets eerder om bij zijn nieuwe club de eerste piketpalen voor een nieuw en stevig fundament te kunnen slaan.

Neymar en Bastoni
Is de renovatie al zichtbaar? Niet als je het de achterban vraagt. Op basis van de activiteiten op de markt, of beter gezegd het gebrek daaraan, voorspellen zij alweer nieuwe sportieve tegenspoed. De zorgen zitten niet zozeer aan de departure-kant, waar - veelal - overbodige spelers gingen en zullen gaan. Bij de arrivals spotten zij echter nog geen aankoop. Niet dat United zich niet wil versterken. Integendeel. Tal van namen vlogen op Old Trafford al over tafel. Zo heeft de grootmacht aanvankelijk zelfs het aantrekken van de peperdure PSG-vedette Neymar overwogen. Door de naam van centrale verdediger Alessandro Bastoni van Internazionale ging ook een streep.

Zijn superieu­ren hebben vooralsnog gefaald in het aantrekken van spelers, waardoor de wederop­bouw nog altijd niet in gang is gezet

Paul Hirst, Manchester United-volger voor The Times
Volgens Paul Hirst, die de club voor kwaliteitskrant The Times volgt, valt het gebrek aan doortastendheid Ten Hag niet te verwijten. ,,Dat er slechts langzaam vooruitgang wordt geboekt, ligt niet aan hem. Zijn superieuren hebben vooralsnog gefaald in het aantrekken van spelers, waardoor de wederopbouw nog altijd niet in gang is gezet. Dat komt ook doordat United een directe pot van 140 miljoen euro heeft en daarmee deal voor deal werkt. Pas als de eerste aankoop is veiliggesteld, schakelt United echt naar andere targets.”

Frenkie onderweg
En die eerste aankoop luistert vrijwel zeker naar de naam Frenkie de Jong. De Oranje-international geldt sinds het akkoord met Ten Hag als doelwit nummer één. Alles wijst erop dat de elegante spelmaker, die door Ten Hag werd gelanceerd bij Ajax en voor een recordbedrag naar Barcelona vertrok, spoedig zal worden gepresenteerd. Waar De Jong in Catalonië wordt beschouwd als degene die de noodlijdende club van ruimte kan voorzien om met bijvoorbeeld spits Robert Lewandowski de selectie van Xavi te versterken, ziet Ten Hag in De Jong juist de spil waarmee hij zijn aanvallende speelstijl erin kan slijpen.

En United kan De Jong maar beter snel presenteren. Supporters zijn de weinig doortastende handelswijze van de Glazers (eigenaren) al langer zat en Ten Hag heeft zo met zijn jawoord ontploffingsgevaar maar voor even weg kunnen nemen. Nu aankopen uitblijven, zwelt de onrust alweer aan. Richard Arnold, de nieuwe algemeen directeur, weet er alles van. Toen hij hoorde van een gepland protest bij zijn woning, besloot hij de fans in een lokaal café maar tot bedaren te brengen.

Zij zien ook dat rivalen Liverpool (dat met de ook door United begeerde Darwin Nuñez de selectie alweer rondmaakte) en City (dat kanon Erling Haaland aantrok en op het punt staat Kalvin Phillips te presenteren) daar hard toe op weg is. ,,Zij worden ongeduldig ja”, ziet Hirst. ,,En hun woede zal alleen maar toenemen als United geen spelers aantrekt voor de selectie op 8 juli op trainingskamp naar Thailand gaat.”

Ronaldo, Martinez en Antony
Wederopbouw en damage control lopen bovendien parallel, aangezien United superster Ronaldo alweer uit handen van andere clubs (waaronder Chelsea) moet zien te houden. ,,Ik denk dat dat symbool staat voor waar United zich bevindt”, stelt Hirst. ,,Ronaldo ziet zichzelf als een elitespeler, en dat zeggen zijn cijfers ook. Echter is United is gezien de prijzendroogte geen eliteclub meer. Ronaldo overweegt zijn opties omdat hij niet overtuigd is dat United andere clubs kan uitdagen in de strijd om de grootste titels, denk ik dan ook. Maar ook dat kun je moeilijk in de schoenen van Ten Hag schuiven.”

Als Ronaldo blijft, krijgt hij mogelijk met meer (oud-)Ajacieden van doen. Hoewel Ten Hag ingefluisterd krijgt er beter geen al te grote ‘Amsterdamse’ enclave op na te houden, is de verwachting dat het niet bij De Jong blijft. De pijlen worden daarna waarschijnlijk meteen gericht op Lisandro Martínez, waar Arsenal momenteel al aan trekt. Ook de naam van Antony prijkt, net als die van Christian Eriksen, ergens bovenaan het verlanglijstje van Ten Hag. Pogingen voor de smaakmaker van Ajax hangen ook samen met de beschikbaarheid van de van verkrachting en geweld verdachte Mason Greenwood. Tegen het talent loopt een politie-onderzoek.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Lionel
Berichten: 47244
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » di jun 28, 2022 9:56 am

Zou mooi zijn als Ten Hag zich mengt om Martinez. Kunnen Arsenal en United lekker tegen elkaar op bieden. Antony mag nog wel een jaartje blijven daar United de enige club is die concreet is voor hem en hij wellicht zijn waarde kan opkrikken tijdens de CL en het WK.

Ajax moet overigens zijn poot stijf houden wat betreft een transfersom want Antony is helemaal niet in de positie om aan werkweigering te doen met het oog op het WK in november.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » di jun 28, 2022 11:27 am

Klopt, hij kijkt wel uit. Hij is geen onomstreden basisspeler bij Brazilië en pist naast de pot als hij niet presteert.

Voor Martinez zal 50-60 miljoen normaal gesproken het maximum zijn, veel meer zit er niet in voor een verdediger uit de Eredivisie. In Antony zit veel meer rek.

wimpey
Berichten: 51781
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door wimpey » di jun 28, 2022 12:10 pm

Yopii schreef:
di jun 28, 2022 11:27 am
Klopt, hij kijkt wel uit. Hij is geen onomstreden basisspeler bij Brazilië en pist naast de pot als hij niet presteert.
Dat verhaal over weigeren is toch hear say? Die jongen is zeer professioneel gebleken. En ik zag een foto voorbij komen, die erop duidt dat ie gewoon in Amsterdam is en aan z'n herstel werkt.

FdJ - Man U schijnt vrijwel klaar te zijn. 65M en bonussen. Een 'broad agreement' is er, volgens Sky.

Lionel
Berichten: 47244
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » di jun 28, 2022 12:14 pm

Het is inderdaad van horen zeggen. Maar het is wel goed om te weten als Ajax. Zelfde geldt voor Martinez. Die kijkt ook wel uit en heeft contract voor drie jaar nog. Alles boven de 50 mio moet je voor Martinez wel accepteren. Ik zie niet in dat hij ooit meer waard gaat worden en 50 miljoen is een aardige som geld waarmee je het team mijn inziens aardig kunt versterken. In de competitie kom je met Blind-Timber overigens wel weg.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18271
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » di jun 28, 2022 12:41 pm

wimpey schreef:
di jun 28, 2022 12:10 pm
Yopii schreef:
di jun 28, 2022 11:27 am
Klopt, hij kijkt wel uit. Hij is geen onomstreden basisspeler bij Brazilië en pist naast de pot als hij niet presteert.
Dat verhaal over weigeren is toch hear say? Die jongen is zeer professioneel gebleken. En ik zag een foto voorbij komen, die erop duidt dat ie gewoon in Amsterdam is en aan z'n herstel werkt.

FdJ - Man U schijnt vrijwel klaar te zijn. 65M en bonussen. Een 'broad agreement' is er, volgens Sky.
Dat valt toch tegen, zeg. Frenkie is dus na drie jaar Barcelona niet meer waard geworden. Achteraf hoeven we niet te mopperen over het transferbedrag van destijds.

Ik vind dat ook logisch: goede voetballer, maar niet dwingend genoeg. Aantal doelpunten en assists blijft ook achter bij de verwachtingen.

Benieuwd of hij onder Ten Hag alsnog een stap kan maken.

columbus
Berichten: 5335
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door columbus » di jun 28, 2022 1:22 pm

Hij is ook zeker niet minder geworden. De Jong wordt vooral op de verkeerde neergezet omdat Busquets eigenlijk op zijn ideale plek staat.

Barcelona wilt toch 85? En volgens mij wil de Jong zelf helemaal niet weg

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door peter » di jun 28, 2022 2:30 pm

En nu wil Ten Hag ook nog de Ligt halen? Met Frenkie en de Ligt gaat hij gelijk zijn kop op het hakblok leggen?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40868
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Marillion » di jun 28, 2022 2:50 pm

Ik ben wel benieuwd hoe de prioriteiten liggen. Het zou denk ik slim zijn om te beginnen bij de basis van het elftal. Even los van wat het allemaal mag gaan kosten zou ik investeren in De Jong en De Ligt daarom niet zo'n gekke keuze vinden. Logischer in ieder geval dan een zak geld op tafel leggen voor een aanvaller die misschien wel een paar doelpunten maakt maar het elftal niet beter laat spelen.

De Jong is nog altijd een hele goede speler maar hij moet eigenlijk maar op één plek spelen en dat is voor de verdediging. Niet te dicht op het doel van de tegenstander want daarvoor scoort 'ie te weinig. Hij is de man van de versnelling in de opbouw en de voorassist. Als bonus weet hij ondanks zijn fysiek ook nog de nodige ballen te veroveren.

Bij De Ligt vraag ik me af hoe goed het verblijf bij Juventus hem nu heeft gedaan. Maar hij is natuurlijk nog altijd een hele goede CV en kan echt nog vele jaren mee.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33800
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Duke » di jun 28, 2022 3:32 pm

Nu weer Malacia. Of dat verstandig is van Erik, zo op de 'bekende' tour gaan....
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40868
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Marillion » di jun 28, 2022 3:37 pm

Ik zou inderdaad niet alléén maar Nederlanders of spelers van je vorige werkgever uitkiezen. Maar nieuw is dit gedrag natuurlijk niet. Zie diverse Ajax aankopen.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » di jun 28, 2022 3:41 pm

schijnbaar is het scoutingsnetwerk van Man Utd bagger. Alle namen rollen uit EtH z'n koker.
Nu moet EtH nog zorgen dat niet alles op straat komt. Want ik denk dat het gatenkaas is bij man utd qua lekken naar de pers
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie