Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door wimpey » wo jul 06, 2022 5:00 pm

Geen Frenkie voor Haggie, aldus Laporta. Lijkt me blufpoker. Die Catalanen zijn zo arm als een kerkrat.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » do jul 07, 2022 7:43 am

wimpey schreef:
wo jul 06, 2022 5:00 pm
Geen Frenkie voor Haggie, aldus Laporta. Lijkt me blufpoker. Die Catalanen zijn zo arm als een kerkrat.
en frenkie zit ook goed.
Manchester vs Barcelona (qua leven) en schijnt de aankomende 4 jaar 90mio op te strijken :smallgrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » vr jul 08, 2022 10:30 am

FdJ houdt de deal tegen omdat hij nog wat salaris krijgt van de afgelopen jaren. Barca wil hem dumpen en denken dat ze dan ook van het salarisprobleem af zijn. :smallgrin.gif:
als ze daar uit gaan komen, dan gaat hij waarschijnlijk eerder voor Man Utd kiezen dan voor Chelsea.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » vr jul 08, 2022 10:54 am

Het probleem van Barca is ook opgelost alleen houden ze zelf niet zoveel over als ze gedacht hadden.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door 999 » zo jul 10, 2022 10:03 am

'Erik ten Hag wil dat Manchester United doordrukt'
10 juli 2022 10:11 - The Sunday Times
Foto: Pro Shots
"Erik ten Hag wil dat Manchester United doordrukt"; image source: Pro Shots

Volgens The Sunday Times heeft Erik ten Hag intern bij Manchester United aangedrongen om door te drukken in de pogingen om Lisandro Martínez en Antony over te nemen van Ajax. Voor Martínez was al 50 miljoen euro geboden, terwijl er voor Antony een bod van 60 miljoen euro klaar ligt. Het lijkt echter niet voldoende te zijn.

Ajax zou inzetten op een bedrag van 125 miljoen euro voor het tweetal. Bovendien wil het liever eerst vervangers vastleggen voordat de club akkoord wil gaan met een vertrek.

Naast de twee spelers wil Ten Hag bovendien ook in de technische staf van Ajax een versterking halen. De trainer zou videoanalist Kevin Keij graag naar Manchester United zien komen.

Meer op The Sunday Times
Boink !!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door LucaS » zo jul 10, 2022 11:10 am

Ten Hag is een lul
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door 999 » zo jul 10, 2022 12:02 pm

+1

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Gaizka1985 » zo jul 10, 2022 12:24 pm

LucaS schreef:
zo jul 10, 2022 11:10 am
Ten Hag is een lul
Ajax heeft aangegeven dat Martinez voor 50 miljoen te koop is, en Antony voor 80 miljoen. Als een club dan vervolgens dit bedrag wil betalen moet/kan je ook niet moeilijk doen...

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Duke » zo jul 10, 2022 12:46 pm

LucaS schreef:
zo jul 10, 2022 11:10 am
Ten Hag is een lul
Ten Hag heeft een nieuwe werkgever. En Ajax hoeft natuurlijk niets te doen wat het niet zelf wil.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » zo jul 10, 2022 1:38 pm

Ten Hag liet Utrecht midden in het seizoen zitten. Daar hoorde ik toen niemand over.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door LucaS » zo jul 10, 2022 1:51 pm

Dat is nog een persoonlijke verbetering. Maar voor dat geld kan je de halve wereld halen. Hij weet dat Ajax niet wil dat die spelers vertrekken en zou dat moeten respecteren. Hij zorgt sowieso voor onrust en ontevredenheid bij spelers. En voor een (nog) minder soepel Leipzig mbt Brobbey
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door 999 » zo jul 10, 2022 2:09 pm

Duke schreef:
zo jul 10, 2022 12:46 pm
LucaS schreef:
zo jul 10, 2022 11:10 am
Ten Hag is een lul
Ten Hag heeft een nieuwe werkgever. En Ajax hoeft natuurlijk niets te doen wat het niet zelf wil.
Dit is natuurlijk niet zo, dat weet jij ook .Wat is het MU gegarandeert elk seizoen zo'n 200+ miljoen ?.Exclusief de geld schieters.Als AJAX dat elk jaar zou hebben dan hoeven ze niet te doen wat ze niet willen.Dan zouden, net als bij MU spelers hun mond dicht houden Nu gelden er op dat vlak andere regels.Steeds als je denkt AJAX gaat nu de volgense stap maken, begint het weer in principe opnieuw ...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 10, 2022 2:11 pm

EtH is een winnaar. Hij zal er alles voor doen om te slagen. Toen hij bij ons was waardeerden we hem erom.
Als onze spelers te koop zijn, dan mogen ze van mij ook naar MU… krijgen we nog extra geld ook.
Ajax moet gewoon de grenzen stellen (€. Maar ook bijvoorbeeld Max aantal basis spelers weg en/of eerst akkoord opvolging voordat verkoop doorgaat).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » zo jul 10, 2022 2:36 pm

999 schreef:
zo jul 10, 2022 2:09 pm
Duke schreef:
zo jul 10, 2022 12:46 pm
LucaS schreef:
zo jul 10, 2022 11:10 am
Ten Hag is een lul
Ten Hag heeft een nieuwe werkgever. En Ajax hoeft natuurlijk niets te doen wat het niet zelf wil.
Dit is natuurlijk niet zo, dat weet jij ook .Wat is het MU gegarandeert elk seizoen zo'n 200+ miljoen ?.Exclusief de geld schieters.Als AJAX dat elk jaar zou hebben dan hoeven ze niet te doen wat ze niet willen.Dan zouden, net als bij MU spelers hun mond dicht houden Nu gelden er op dat vlak andere regels.Steeds als je denkt AJAX gaat nu de volgense stap maken, begint het weer in principe opnieuw ...

Klopt, dit is onze realiteit. Ajax moet geld verdienen op de transfermarkt.

Het zou natuurlijk wel helpen om zorgvuldiger te scouten en meer jeugd door te laten stromen. Zijn jeugdspelers minder dan Magallan, Pierie of Klaiber? :confused.gif:

Maar dan nog, de kloof dicht je nooit.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door LucaS » zo jul 10, 2022 5:09 pm

Maar het is nogal een een verschil.of je 3 of 6 basisspelers moet vervangen.

En nee, Ajaciedje. Als Utrecht had gezegd dat ze Klaiber echt niet kwijt wilden had ik gezegd dat Ajax zich had moeten terugtrekken. Ook zonder ten Hag vind ik dat trouwens. Contracten moet je respecteren, ook bij andere clubs
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » zo jul 10, 2022 6:19 pm

125 + gaan we natuurlijk niet weigeren. En we hoeven ook niet te doen alsof Martinez van het niveau De Ligt is en dat Antony de nieuwe Mbappe is. 125 mio is echt meer dan prima.

Daar moet Ajax de selectie en het eerste elftal mee kunnen versterken, daar ben ik 100% van overtuigd.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Marillion » zo jul 10, 2022 6:59 pm

Eens. Als Ten Hag United zover krijgt dat dit op tafel komt dan zal Ajax het ook echt wel doen.

Ten Hag maakt zichzelf wel kwetsbaar. Je zou zeggen dat een nieuwe trainer de tijd krijgt nu het al zolang niet wil lukken bij United. Maar als je dan allemaal spelers en begeleiding meeneemt maak je er wel een wat lastiger verhaal van. Als de resultaten in het begin niet goed zijn gaan mensen daar toch over klagen.
Nil volentibus arduum

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Gaizka1985 » zo jul 10, 2022 8:04 pm

Lionel schreef:
zo jul 10, 2022 6:19 pm
125 + gaan we natuurlijk niet weigeren. En we hoeven ook niet te doen alsof Martinez van het niveau De Ligt is en dat Antony de nieuwe Mbappe is. 125 mio is echt meer dan prima.

Daar moet Ajax de selectie en het eerste elftal mee kunnen versterken, daar ben ik 100% van overtuigd.
Mee eens, dan maak je +/- 90 miljoen winst, dat is ongekend voor een Nederlandse club.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » zo jul 10, 2022 8:10 pm

Precies.

Bij VI hebben ze een rubriek die VI Scout heet. Lees genoeg interessante profielen van spelers waarvan ik denk dat ze echt wel haalbaar zijn. Alleen de absolute toptalenten gaan rechtstreeks naar Real Madrid.

Maar spelers als Darwin Nunez, Luis Diaz, Antony, Raphinha, Martinez etc. moeten voor ons toch wel haalbaar zijn als ze nog in Zuid-Amerika spelen? Zeker met een goed gevulde portemonnee en het pad dat dan Martinez en Antony hebben bewandeld.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door zeux » zo jul 10, 2022 8:38 pm

Marillion schreef:
zo jul 10, 2022 6:59 pm
Eens. Als Ten Hag United zover krijgt dat dit op tafel komt dan zal Ajax het ook echt wel doen.

Ten Hag maakt zichzelf wel kwetsbaar. Je zou zeggen dat een nieuwe trainer de tijd krijgt nu het al zolang niet wil lukken bij United. Maar als je dan allemaal spelers en begeleiding meeneemt maak je er wel een wat lastiger verhaal van. Als de resultaten in het begin niet goed zijn gaan mensen daar toch over klagen.
Hij is selectief aan het shoppen: onder spelers die het dit seizoen of vorig seizoen het in de CL goed deden en dus op dat niveau kunnen acteren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma jul 11, 2022 7:22 am

Zijn reputatie als scouten is niet zo goed als die van trainer.

Klaiber, Labyad en Haller, zijn geen onbesproken aanwinsten gebleken. Alleen Haller presteerde maar daarbij vraagt wel bijna iedereen zich af of hij dat kan herhalen. (mede daarom de verkoop)

Kans is best aanwezig dat Antony (altijd binnendoor) en Martinez (klein) het erg moeilijk krijgen in de PL en dat zij uiteindelijk op de bank belanden.

desalniettemin, verkopen voor 125mio !
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma jul 11, 2022 11:57 am

McGuire blijft dus aanvoerder, want hij heeft veel succes gehad in het verleden, dixit Ten Hag.

:biggrin.gif:

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door wimpey » ma jul 11, 2022 12:04 pm

Yopii schreef:
ma jul 11, 2022 11:57 am
McGuire blijft dus aanvoerder, want hij heeft veel succes gehad in het verleden, dixit Ten Hag.

:biggrin.gif:
Maguire.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma jul 11, 2022 12:11 pm

:blush.gif:

Het stond al zo raar.

Maguire zal wel kort zijn voor McGuire, haha

Hoe dan ook, daar zit Ten Hag aan vast. Een aanvoerder zet je niet zomaar op de bank.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Jinne » ma jul 11, 2022 12:18 pm

Zoveel aanvoerder materiaal hebben ze ook niet bij United. Jongens als Shaw, Fred of Fernandes maak je geen captain. Ronaldo is de enige andere captain waardige speler, maar gezien zijn commitment aan Man United is dat niet logisch. Daarnaast is ie volgens mij nooit bij een club aanvoerder geweest.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie