Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12875
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Liberty » zo aug 27, 2023 11:32 am

Yopii schreef:
zo aug 27, 2023 10:58 am
ETH is een koppige man. Koopt Antony te duur en gaat het jaar daarna achter Gravenberch aan, die veel gemeen heeft met Antony: veel talent, maar niet stabiel.

Ik heb nog altijd het idee dat ETH samen met Overmars naar MU had willen vertrekken, maar dat die dickpics roet in het eten hebben gegooid.
Overmars als oud Gunner bij Man Utd? Dat had ik niet zien gebeuren. Gaan de fans niet accepteren.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » zo aug 27, 2023 11:58 am

Vast wel. Het koppel dat Ajax succesvol heeft gemaakt, blabla.

Overmars was een passant bij Arsenal. Geen Henry of Bergkamp of zo.

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » zo aug 27, 2023 1:49 pm

Liberty schreef:
zo aug 27, 2023 11:32 am
Yopii schreef:
zo aug 27, 2023 10:58 am
ETH is een koppige man. Koopt Antony te duur en gaat het jaar daarna achter Gravenberch aan, die veel gemeen heeft met Antony: veel talent, maar niet stabiel.

Ik heb nog altijd het idee dat ETH samen met Overmars naar MU had willen vertrekken, maar dat die dickpics roet in het eten hebben gegooid.
Overmars als oud Gunner bij Man Utd? Dat had ik niet zien gebeuren. Gaan de fans niet accepteren.
Natuurlijk wel. De helft van die supporters zou Overmars niet eens herkennen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12875
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Liberty » zo aug 27, 2023 4:25 pm

Lionel schreef:
zo aug 27, 2023 1:49 pm
Liberty schreef:
zo aug 27, 2023 11:32 am
Yopii schreef:
zo aug 27, 2023 10:58 am
ETH is een koppige man. Koopt Antony te duur en gaat het jaar daarna achter Gravenberch aan, die veel gemeen heeft met Antony: veel talent, maar niet stabiel.

Ik heb nog altijd het idee dat ETH samen met Overmars naar MU had willen vertrekken, maar dat die dickpics roet in het eten hebben gegooid.
Overmars als oud Gunner bij Man Utd? Dat had ik niet zien gebeuren. Gaan de fans niet accepteren.
Natuurlijk wel. De helft van die supporters zou Overmars niet eens herkennen.
De fans in Afrika misschien. Maar diegene die op de tribune zitten kennen Overmars nog zeker en zullen niet zomaar een Gunner accepteren als TD.

Zeker niet als deze wordt aangesteld door de Glazers want die worden gehaat. Zodra er maar iets mis zou gaan dan is Marc Overmars kop van jut.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » di aug 29, 2023 9:45 am

'Manchester United zoekt en vindt vijf kandidaat-linksbacks, Tagliafico in beeld'


Manchester United lijkt alles op alles te zetten om voor de transferdeadline nog een linksback aan de selectie van Erik ten Hag toe te voegen. Inmiddels zijn er lijntjes uitgegooid naar zeker vijf kandidaten, waaronder Nicolás Tagliafico.

Naast Tagliafico, linksback van Olympique Lyon en een goede bekende van Ten Hag, worden Marcos Alonso (FC Barcelona), Marc Cucurella (Chelsea), Leonardo Spinazzola (AS Roma) en Sergio Reguilón (Tottenham Hotspur) door verschillende media in verband gebracht met Manchester United.

Ten Hag heeft behoefte aan een extra optie voor de linksbackpositie, nu Luke Shaw én Tyrell Malacia geblesseerd zijn. Afgelopen weekend zette de Nederlandse manager tegen Nottingham Forest (3-2) noodgedwongen rechtsback Diogo Dalot op links.
VZ

Nee zeg, weer een voormalige speler van hem. :excited.gif:

Wij hebben Wijndal in de aanbieding, die stond destijds op het lijstje van Overmars.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door wimpey » di aug 29, 2023 10:59 am

Hij wil naar verluidt ook Höjbjerg. Die kent ie nog van Bayern en die stond ooit ook op z'n lijstje bij Ajax.

Bergwijn kent ie nog van z'n tijd in Brabant. Is echt iets voor Man U, vind ik.

De Dominee
Berichten: 5866
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door De Dominee » di aug 29, 2023 11:39 am

:eusa_pray.gif: :smallgrin.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mano » di aug 29, 2023 12:05 pm

EtH zijn valkuil, blijft zijn valkuil.

Hij moet een goeie TD boven zich hebben die aankopen voor hem aankoopt.
EtH stelt wat hij zoekt, TD haalt.

nu roept EtH namen ipv kwaliteiten
Dit kan hem zijn baan kosten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5866
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door De Dominee » di aug 29, 2023 12:23 pm

Ten Hag is te koppig en blijft inderdaad in deze valkuil stappen. Zijn laatste seizoen bij Man U, vrees ik. Teveel middelmaat op zijn voorspraak.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » di aug 29, 2023 1:52 pm

Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
36m
Manchester United now consider Altay Bayindir deal from Fenerbahçe ‘on track’ — working on final details and then it’ll be confirmed. 🚨🔴🇹🇷 #MUFC

Official statement not expected today as there’s still some work to do but €7m deal underway. Player in UK since Friday.
Die Bayindir stond ook op het lijstje van Overmars? :confused.gif:

Ik begrijp die hang naar spelers van vroeger nooit, die biedt schijnzekerheid. Andere club, andere omstandigheden.

Moet dan denken aan LVG met zijn Barjax. Dat werd niets. Zodra de resultaten tegenvallen keert zo'n aankoopbeleid zich tegen de trainer.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Marillion » di aug 29, 2023 4:22 pm

Nou ja, spelers van vroeger. Dit is gewoon een 25 jarige doelman van bijna twee meter waar hij nog nooit eerder mee heeft gewerkt.

Het lijkt er inderdaad wel op dat hij van een bekend lijstje afkomt. Want deze jongen is ook bij Ajax genoemd.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » di aug 29, 2023 5:29 pm

Van Overmars dan.


Daarop stonden spelers die Ajax wilde halen, maar Ajax heeft niet de financiële middelen die MU heeft.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Marillion » di aug 29, 2023 5:51 pm

Maar dit is dus geen speler waar hij al mee heeft gewerkt.

Dat is wel iets waar hij, en vele anderen in het voetbal, vaak op teruggrijpen. Dat is een enkele keer wel uit te leggen maar vaak is het de verkeerde keuze. Zeker als een speler dan ineens op een hoger niveau mee moet kunnen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Rooie » di aug 29, 2023 6:04 pm

Yopii schreef:
di aug 29, 2023 1:52 pm
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
36m
Manchester United now consider Altay Bayindir deal from Fenerbahçe ‘on track’ — working on final details and then it’ll be confirmed. 🚨🔴🇹🇷 #MUFC

Official statement not expected today as there’s still some work to do but €7m deal underway. Player in UK since Friday.
Die Bayindir stond ook op het lijstje van Overmars? :confused.gif:

Ik begrijp die hang naar spelers van vroeger nooit, die biedt schijnzekerheid. Andere club, andere omstandigheden.

Moet dan denken aan LVG met zijn Barjax. Dat werd niets. Zodra de resultaten tegenvallen keert zo'n aankoopbeleid zich tegen de trainer.
Ik ben nu wel in de war. Na wat online scouting kwam ik er achter dat de supporters van Fenerbahce hem liever vandaag dan morgen kwijt raakten en dat 'de transfer naar Ajax' een soort van verzinsel van hun was om er beweging in te krijgen (zeg maar als onze marketing van Magallan als magnificent player). Nu lijkt Ten Hag via het lijstje van Ajax (hij stond er dus wel echt op? :confused.gif: ) alsnog achter die prutser aan te zitten :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23018
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door raymon » zo sep 03, 2023 6:34 pm

ManUtd denkt in de 88ste minuut de 1-2 te maken tegen Arsenal maar doelpunt afgekeurd vanwege een millimeter buitenspel. Vervolgens maakt Arsenal de 2-1 in de 97ste minuut (en nog de 3-1).

Viel overigens niet mee dat ManUtd. Liep de hele wedstrijd achteruit. Nog een hoop te doen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Jöhnk » ma sep 04, 2023 9:13 am

Vorig seizoen: matig voetbal maar goede resultaten.

Verwachting supporters: als we ook nog goed gaan voetballen dan doen we mee voor de ereplaatsen.

Een klassieke denkfout. De kwaliteit van het voetbal voorspelt de resultaten. Niet andersom. Je kunt erop wachten met dit voetbal dat de resultaten minder worden.

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » ma sep 04, 2023 10:47 am

Misschien gooien ze hem eruit. Dan weet ik wel een club voor hem op korte termijn. :biggthumpup.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door GangstaRiB » ma sep 04, 2023 2:28 pm

United is een vreemde club. Die Yanks stonden op het punt om de boedel te verkopen, toch maar niet.
En de echte toppers gaan niet meer naar United. Het geld komt niet los.

Van Gaal had volgens mij gelijk toen hij zei dat het geen echte voetbalclub is maar meer een marketing machine.

Ten Hag moest het doen met een relatief goedkope Mason Mount, die spits van Atalanta en het huren van Amrabat.

Ik zeg dat de vijfde plek maximaal is en dat vind de club niet goed. Dus zou zo maar eens z’n laatste jaar kunnen worden. Hij ziet toch ook wel het geweld dat Liverpool en Arsenal voorin hebben lopen? City nog niet eens in beschouwing genomen. Daar kan united never nooit aan tippen.

Mr. Ajax
Berichten: 14505
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 04, 2023 11:38 pm

GangstaRiB schreef:
ma sep 04, 2023 2:28 pm
United is een vreemde club. Die Yanks stonden op het punt om de boedel te verkopen, toch maar niet.
En de echte toppers gaan niet meer naar United. Het geld komt niet los.

Van Gaal had volgens mij gelijk toen hij zei dat het geen echte voetbalclub is maar meer een marketing machine.

Ten Hag moest het doen met een relatief goedkope Mason Mount, die spits van Atalanta en het huren van Amrabat.

Ik zeg dat de vijfde plek maximaal is en dat vind de club niet goed. Dus zou zo maar eens z’n laatste jaar kunnen worden. Hij ziet toch ook wel het geweld dat Liverpool en Arsenal voorin hebben lopen? City nog niet eens in beschouwing genomen. Daar kan united never nooit aan tippen.
Er is inderdaad niet goed ingekocht en verkocht daar. Ze stonden gisteren aan het einde met een verdedigingscentrum van Maguire en Jonny Fucking Evans. Nog even en John O’Shea had ook zijn rentree gemaakt op linksback. Op het middenveld hebben ze ook nog een klasbak of twee nodig want Eriksen is niet meer wat hij geweest is, helaas, en Mount gaat ze ook niet naar een hoger niveau tillen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » di sep 05, 2023 8:29 am

Van Gaal kocht matige spelers, dan houdt het op. Ten Hag doet hetzelfde.

Uiteindelijk gaat het om de selectie. Alle Engelse clubs zijn marketingmachines.

De fans van MU vinden hun club de grootste van Engeland. Dan steekt het dat de stadgenoot Europese top is. Het is de taak van ETH om voor City te eindigen, niets meer of minder. Dat wordt van hem verwacht. Of het realistisch is, is een tweede.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door wimpey » di sep 05, 2023 9:50 am

Yopii schreef:
di sep 05, 2023 8:29 am
Van Gaal kocht matige spelers, dan houdt het op. Ten Hag doet hetzelfde.
We weten i.i.g. zeker dat EtH er bij Mislintat niet in komt, want EtH haalt z'n eigen spelers. :blush.gif:

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » di sep 05, 2023 10:01 am

Dat kan hij juist niet. Het probleem met hem is dat hij denkt van wel.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door GangstaRiB » wo sep 06, 2023 10:55 am

Yopii schreef:
di sep 05, 2023 8:29 am
Van Gaal kocht matige spelers, dan houdt het op. Ten Hag doet hetzelfde.

Uiteindelijk gaat het om de selectie. Alle Engelse clubs zijn marketingmachines.

De fans van MU vinden hun club de grootste van Engeland. Dan steekt het dat de stadgenoot Europese top is. Het is de taak van ETH om voor City te eindigen, niets meer of minder. Dat wordt van hem verwacht. Of het realistisch is, is een tweede.
Ik heb het idee dat ETH uit een mindere pool spelers mag/moet kiezen. Liverpool heeft een aanval die niet te stoppen is en dan zit er ook vaak nog een Darwin Nunez op de bank… City is helemaal buiten bereik.

Ik weet niet in hoeverre ETH het aankoopbeleid bepaald, maar een club als United zal toch wel een heel technisch apparaat hebben om ETH te ontlasten?

Wat ETH wel goed doet is altijd zelf de eisen en standaarden hoog leggen en daardoor stralen de matige prestaties af op de spelers. Immers, ETH verlangt alleen maar het uiterste. Weet niet hoelang hij dat volhoud, maar is tegelijkertijd wel een goede PR voor hemzelf als hij bij United moet vertrekken. Hij is wel een manager gebleken die keihard kan ingrijpen, zie CR7 vorig seizoen en Sancho nu.

ETH komt hierna wel goed terecht, denk ik en hoop ik. United… not so sure…

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Yopii » wo sep 06, 2023 11:07 am

Ik weet niet in hoeverre ETH het aankoopbeleid bepaalt, maar een club als United zal toch wel een heel technisch apparaat hebben om ETH te ontlasten?

Vandaar dat Antony komt voor honderd miljoen? :confused.gif:

Ten Hag mag helemaal niet uit een pool kiezen, hij haalt zijn eigen spelers: Licha, Antony, Malacia, Weghorst, Onana, Amrabat...
Wat ETH wel goed doet is altijd zelf de eisen en standaarden hoog leggen en daardoor stralen de matige prestaties af op de spelers. Immers, ETH verlangt alleen maar het uiterste. Weet niet hoelang hij dat volhoudt, maar is tegelijkertijd wel een goede PR voor hemzelf als hij bij United moet vertrekken.
Dus hetzelfde wat Steijn doet: anderen onder de bus gooien om zelf buiten schot te blijven?

Hij wist waar hij aan begon, zijn voorgangers kampten met hetzelfde probleem.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door GangstaRiB » wo sep 06, 2023 11:16 am

Yopii schreef:
wo sep 06, 2023 11:07 am
Ik weet niet in hoeverre ETH het aankoopbeleid bepaalt, maar een club als United zal toch wel een heel technisch apparaat hebben om ETH te ontlasten?

Vandaar dat Antony komt voor honderd miljoen? :confused.gif:

Ten Hag mag helemaal niet uit een pool kiezen, hij haalt zijn eigen spelers: Licha, Antony, Malacia, Weghorst, Onana, Amrabat...
Wat ETH wel goed doet is altijd zelf de eisen en standaarden hoog leggen en daardoor stralen de matige prestaties af op de spelers. Immers, ETH verlangt alleen maar het uiterste. Weet niet hoelang hij dat volhoudt, maar is tegelijkertijd wel een goede PR voor hemzelf als hij bij United moet vertrekken.
Dus hetzelfde wat Steijn doet: anderen onder de bus gooien om zelf buiten schot te blijven?

Hij wist waar hij aan begon, zijn voorgangers kampten met hetzelfde probleem.
Precies. Heeft United dus zelf geen kennis? Wat betreft de aankopen. Licha een schot in de roos voor relatief weinig geld. Malacia stond op het punt om voor Arsenal te kiezen, maar ging toch voor United.. dus die lag redelijk goed in de markt. Antony.. die was een van de weinige jonge talenten die nog niet opgeslurpt was door Liverpool of City, de 100 miljoen waren inderdaad pittig. Onana is een topkeeper.

Weghorst en Amrabat… allebei huurcontracten… juist hierdoor krijg ik het idee dat United niet genoeg geld wil investeren. Hier ga je simpelweg geen resultaat mee behalen.

De hele situatie rond die club is niet goed. Glazers hebben de BV opgezadeld met schulden, daardoor geen geld voor investeringen. Vervolgens zetten ze de club in de etalage om de verkoop 5 voor 12 weer in te trekken. Kan me niet voorstellen dat deze club binnen 4 jaar kampioen wordt.

Plaats reactie