Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » zo jun 02, 2019 12:31 am

Ajax Rules schreef:Wanneer wordt er nou eindelijk een einde gemaakt aan die eindeloze provocaties, ook nog eens van identieke strekking. En ja, het zijn provocaties (want aantoonbare, onbetwistbare onzin) met een anti-Ajax karakter door een niet-Ajacied op een Ajax-forum. Faciliteer dat toch niet joh....
:aai.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10301
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door WP_Legend » zo jun 02, 2019 2:02 am

Toch een prijsje voor Klopp dit jaar, misschien niet de gewenste prijs, maar toch mooi meegenomen. Proficiat IH.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gezond verstand » zo jun 02, 2019 5:47 am

Hoe vervelend ik het ook vind, gefeliciteerd IH. Met de eerste prijs in 15 jaar.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » zo jun 02, 2019 7:28 am

WP: :biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » zo jun 02, 2019 6:23 pm

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op zo jun 02, 2019 7:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » zo jun 02, 2019 7:35 pm

Na 3,5 uur zijn ze eindelijk op de strand vanaf Melwood.

Afbeelding
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » zo jun 02, 2019 7:48 pm

YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Cruijff » zo jun 02, 2019 8:54 pm

Waarom roept ie hier tegen zijn teamgenoot "Heeeey! Heeeeeeey! Move Move!!" ? :confused.gif: Give it here :confused.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma jun 03, 2019 10:17 am

Geschat aantal supporters langs de route volgens de Merseyside Police: 750.000!
Klopp zelf beaamde dat hij onder de indruk was van de enorme mensenmassa die op de been was om de triomftocht van zijn ploeg in een open bus door de stad van dichtbij mee te maken. 'Ik weet niet hoeveel mensen er precies in Liverpool wonen, maar er lijkt weinig ruimte meer over voor fans van andere clubs', zei hij enigszins overdonderd tegen het clubkanaal. 'Dit is ongelooflijk. Je ziet in de ogen van de mensen hoeveel dit voor ze betekent. Dit is heel intens.'
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Cruijff » ma jun 03, 2019 10:22 am

InnerHarbour schreef:Geschat aantal supporters langs de route volgens de Merseyside Police: 750.000!

Een hoop beroepswerklozen :hypocrite.gif: natuurlijk ook :hypocrite.gif: in zo'n havenstad.
Maar kun je nagaan wat er dan straks gebeurt als ze de mooiste, grootste en sterkste voetbalcompetitie van de wereld een keer winnen!! :eusa_liar.gif:

De Dominee
Berichten: 5919
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door De Dominee » ma jun 03, 2019 11:25 am

InnerHarbour schreef:Geschat aantal supporters langs de route volgens de Merseyside Police: 750.000!
Klopp zelf beaamde dat hij onder de indruk was van de enorme mensenmassa die op de been was om de triomftocht van zijn ploeg in een open bus door de stad van dichtbij mee te maken. 'Ik weet niet hoeveel mensen er precies in Liverpool wonen, maar er lijkt weinig ruimte meer over voor fans van andere clubs', zei hij enigszins overdonderd tegen het clubkanaal. 'Dit is ongelooflijk. Je ziet in de ogen van de mensen hoeveel dit voor ze betekent. Dit is heel intens.'
Tja, dit toont eigenlijk alleen maar aan dat mensen het niet gewend zijn dat Liverpool een prijs wint.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma jun 03, 2019 12:39 pm

Voorspelbare reactie had het eigenlijk niet van jou verwacht maar goed, wat het eigenlijk aantoont is dat Liverpool één van de grootste clubs te wereld is.

Dat komt niet door bij een hoop op een Ajax forum, die denken dat wanneer je in de halve finale verliest dat je toch de beste was van alle deelnemers aan de CL. Diezelfde CL waar hier ook door de meeste nog op neergekeken werd als een commercieel gedrocht maar waar naar tot de halve finale ineens heel anders over gedacht werd. :biggrin.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma jun 03, 2019 1:24 pm

De CL is ook een commercieel gedrocht. Juist daarom was de campagne ook zo mooi :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33580
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door zeux » ma jun 03, 2019 1:32 pm

Lionel schreef:De CL is ook een commercieel gedrocht. Juist daarom was de campagne ook zo mooi :headbang.gif:
Precies. Juist omdat de CL een gedrocht is, viel Ajax op en zullen de prestaties van deze ‘kleine’ Nederlandse ploeg binnen het commerciële geweld blijven hangen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Cruijff » ma jun 03, 2019 1:47 pm

zeux schreef:
Lionel schreef:De CL is ook een commercieel gedrocht. Juist daarom was de campagne ook zo mooi :headbang.gif:
Precies. Juist omdat de CL een gedrocht is, viel Ajax op en zullen de prestaties van deze ‘kleine’ Nederlandse ploeg binnen het commerciële geweld blijven hangen.
En aan de reactie die voetballiefhebbers in andere landen gaven zaten ze daar ook in de rest van de wereld op te wachten.
De Spaanse clubs hadden een abonnement op de Europese bekers.

Desondanks had een club als Real voor de winst alsnog Sergio Ramos in de 93e minuut nodig of een goal van C. Ronaldo of 3 keer in één wedstrijd een arbitrale dwaling om ondanks uitgaven van ruim een miljard die prijs eruit te slepen.
De ploeg met de dikste portemonnee fopte vaak ook nog de arbitrage om op het tandvlees te winnen. Veel voetballiefhebbers waren daar wel klaar mee.

Dat Liverpool aanhangers blij zijn met een prijs van Liverpool dat begrijp ik. Maar bij Liverpool FC begint en eindigt natuurlijk niet de hele (voetbal)wereld.

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma jun 03, 2019 1:52 pm

Overigens gewoon een terechte overwinning van Liverpool.

Ik heb alleen het laatste half uur gekeken maar wat een bedroevend niveau is dat Tottenham zeg. Ongelooflijk.

En het is vrij simpel. Als je 4-0 wint van Barca, wint van een Spurs die City hebben uitgeschakeld dan verdien je het.

Overigens denk ik dat Ajax het Liverpool wel wat moeilijker had kunnen maken maar aan de andere kant.... 3 goals tegenkrijgen in 41 minuten :excited.gif:

Denk wel, maar dat doet verder niks af aan de prestatie o.i.d., dat Spurs een fout heeft gemaakt door Kane op te stellen. Zo geforceerd met die gast. En hij behoort bij lange na niet tot de 30 beste spelers ter wereld (ik vind hem zelfs vrij beperkt).
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma jun 03, 2019 1:53 pm

zeux schreef:
Lionel schreef:De CL is ook een commercieel gedrocht. Juist daarom was de campagne ook zo mooi :headbang.gif:
Precies. Juist omdat de CL een gedrocht is, viel Ajax op en zullen de prestaties van deze ‘kleine’ Nederlandse ploeg binnen het commerciële geweld blijven hangen.
Mooi om te zien dat heel twitter vol stond met voetballiefhebbers die Ajax wilden zien.
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 5919
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door De Dominee » ma jun 03, 2019 1:53 pm

InnerHarbour schreef:Voorspelbare reactie had het eigenlijk niet van jou verwacht maar goed, wat het eigenlijk aantoont is dat Liverpool één van de grootste clubs te wereld is.

Dat komt niet door bij een hoop op een Ajax forum, die denken dat wanneer je in de halve finale verliest dat je toch de beste was van alle deelnemers aan de CL. Diezelfde CL waar hier ook door de meeste nog op neergekeken werd als een commercieel gedrocht maar waar naar tot de halve finale ineens heel anders over gedacht werd. :biggrin.gif:
Joh, laat je niet zo uit de tent lokken door mij. Je prikt zelf ook regelmatig...

Alles met een knipoog! Mooi feestje gevierd? :biggthumpup.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma jun 03, 2019 3:07 pm

De Dominee schreef:
InnerHarbour schreef:Voorspelbare reactie had het eigenlijk niet van jou verwacht maar goed, wat het eigenlijk aantoont is dat Liverpool één van de grootste clubs te wereld is.

Dat komt niet door bij een hoop op een Ajax forum, die denken dat wanneer je in de halve finale verliest dat je toch de beste was van alle deelnemers aan de CL. Diezelfde CL waar hier ook door de meeste nog op neergekeken werd als een commercieel gedrocht maar waar naar tot de halve finale ineens heel anders over gedacht werd. :biggrin.gif:
Joh, laat je niet zo uit de tent lokken door mij. Je prikt zelf ook regelmatig...

Alles met een knipoog! Mooi feestje gevierd? :biggthumpup.gif:
Nee joh ik ben niet boos, ik lach mij rot, het is niet de absolute hoofdprijs maar wel een hoofdprijs. Feest was prima was ook aardig weer. :biggthumpup.gif:
YNWA

De Dominee
Berichten: 5919
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door De Dominee » ma jun 03, 2019 3:30 pm

Volgend jaar de PL maar eens pakken, lijkt me?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma jun 03, 2019 3:50 pm

De Dominee schreef:Volgend jaar de PL maar eens pakken, lijkt me?
Het is prachtig dat wij de CL winnen hoor maar de PL is de ultime prijs. Zal moeilijk worden natuurlijk want dit jaar hedden wij in 38 wedstrijden 30 maal gewonnen en er maar 1 verloren, 21 clean sheets. Om kampioen te worden zal je weer tussen de 95 en 100 punten nodig hebben.

Klopp moet m.i. een vierde topaanvaller erbij halen van hetzelfde (scorende) niveau is als de eerst drie. Dat was het grootste verschil met City, als het bij hun niet liep of er een stel rust wilde geven bracht hij Sané en Jesus. Wij brachten Shaqiri die het zeker in het begin leuk gedaan heeft en prima is voor bepaalde wedstrijden maar natuurlijk niet van het niveau is van die twee van City. Wat dat betreft is het erg jammer dat vorige zomer Fekir niet doorgegaan is maar Liverpool durfde het niet aan met zijn knie.
YNWA

Lionel
Berichten: 47489
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma jun 03, 2019 4:02 pm

Creativiteit vanuit het middenveld, IH.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma jun 03, 2019 4:53 pm

Nee
YNWA

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23023
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door raymon » ma jun 03, 2019 5:14 pm

Lionel schreef:Creativiteit vanuit het middenveld, IH.
Waarom? Die slaan ze toch over.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma jun 03, 2019 5:28 pm

:biggrin.gif:
YNWA

Plaats reactie