Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door peter » ma okt 03, 2016 12:18 pm

Hier alles over LFC. Ik volg ze wat minder, maar op basis van de resultaten gaan ze meedoen om de titel denk ik zo. Knap wat die Klopp daar neer zet, hoor. Ongekend.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door WP_Legend » ma okt 03, 2016 12:30 pm

Ik gok dat ze op plek 3 eindigen, ze missen de echte topkwaliteit (bijvoorbeeld een Suarez).

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma okt 03, 2016 1:24 pm

Peter schreef:Hier alles over LFC. Ik volg ze wat minder, maar op basis van de resultaten gaan ze meedoen om de titel denk ik zo. Knap wat die Klopp daar neer zet, hoor. Ongekend.
:biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door 999 » ma okt 03, 2016 2:29 pm

Mwah, ben bang dat Liverpool gewoon weer gaat inzakken over een tijdje ...

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Gaizka1985 » di okt 04, 2016 11:03 am

WP_LeGeNd schreef:Ik gok dat ze op plek 3 eindigen, ze missen de echte topkwaliteit (bijvoorbeeld een Suarez).
Top 4 inderdaad, City verwacht ik als kampioen. Daarna komen Liverpool, Arsenal & Spurs in willekeurige volgorde.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di okt 04, 2016 12:25 pm

999 schreef:Mwah, ben bang dat Liverpool gewoon weer gaat inzakken over een tijdje ...
Nou ik eigenlijk niet, ik weet het je zal mij verre van objectief vinden en daar heb je natuurlijk een punt maar ik zal uitleggen waarom ik dit vind.

Klopt heeft een hele voorbereiding gehad met driemaal per dag trainen en daarmee de conditionele basis gelegd voor het voetbal wat hij voor ogen heeft. Liverpool speelt niet Europees, meer tijd om te herstellen, meer tijd om samen te trainen. Hij heeft pijnpunten in de verdediging en goal aangepakt en met Wijnaldum voor meer stabiliteit op het middenveld gezorgd en de aanval versterkt met Mané die tot nu toe een gouden greep is geweest daarmee een selectie gecreëerd die hij voor ogen heeft.

Is het voldoende om kampioen te worden? Ik denk het ook niet daar schat ik toch City voor voor in als die heel blijven met het programma wat er nog aankomt maar ik zie Liverpool niet inzakken nee niet echt en zeker eerste 4 eindigen.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di okt 04, 2016 12:34 pm

Maar goed, wie ben ik Lewandowski denkt er anders over. :biggrin.gif:
YNWA

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » di okt 04, 2016 1:26 pm

InnerHarbour schreef:
999 schreef:Mwah, ben bang dat Liverpool gewoon weer gaat inzakken over een tijdje ...
Nou ik eigenlijk niet, ik weet het je zal mij verre van objectief vinden en daar heb je natuurlijk een punt maar ik zal uitleggen waarom ik dit vind.

Klopt heeft een hele voorbereiding gehad met driemaal per dag trainen en daarmee de conditionele basis gelegd voor het voetbal wat hij voor ogen heeft. Liverpool speelt niet Europees, meer tijd om te herstellen, meer tijd om samen te trainen. Hij heeft pijnpunten in de verdediging en goal aangepakt en met Wijnaldum voor meer stabiliteit op het middenveld gezorgd en de aanval versterkt met Mané die tot nu toe een gouden greep is geweest daarmee een selectie gecreëerd die hij voor ogen heeft.

Is het voldoende om kampioen te worden? Ik denk het ook niet daar schat ik toch City voor voor in als die heel blijven met het programma wat er nog aankomt maar ik zie Liverpool niet inzakken nee niet echt en zeker eerste 4 eindigen.
Dat ze niet in Europa spelen is wel echt een mega groot voordeel voor ze. Zeker hoe Klopp wilt spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door 999 » do okt 06, 2016 11:26 am

InnerHarbour schreef:
999 schreef:Mwah, ben bang dat Liverpool gewoon weer gaat inzakken over een tijdje ...
Nou ik eigenlijk niet, ik weet het je zal mij verre van objectief vinden en daar heb je natuurlijk een punt maar ik zal uitleggen waarom ik dit vind.
Jij bent helemaal niet objectief IH, maakt verder ook niks uit.Dat hoort bij het supporter zijn :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di okt 11, 2016 8:04 am

Mmmmmmmm benieuwd hoe erg Wijnaldum geblesseerd is, gelukkig hebben we een goede vervanger in de vorm van Emre Can die staat te popelen om te spelen klaar staan voor de clash met United a.s. maandag.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » di okt 11, 2016 12:56 pm

Malaysia Airlines,
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door beelzebub » di okt 11, 2016 1:20 pm

Ik weet niet of het knap is van Liverpool of dom van Malaysia Airlines. Die maatschappij is bijna failliet.

Komende zomer is Liverpool dus in Azie te bewonderen voor een paar potjes vriendschappelijk voetbal...


Edit: Als je goedkoop die kant op wil, voor 17 oktober boeken... Kuala Lumpur - London en v.v. is in de aanbieding gegooid voor deze deal. Wel vliegen voor 31 maart 2017. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » wo okt 12, 2016 6:40 am

Hebben wij dat weer? Kut FA, eerst dat beginschema van een waanzinnige en nu een United-scheidsrechter aanstellen die er sowieso niet veel van kan. :1evil.gif:
Huge controversy as Mancunian referee appointed for Liverpool vs Man Utd

Anthony Taylor has been appointed as the referee who will take charge of the Liverpool vs Man Utd clash next week.

Aside from the fact that Taylor is widely considered to be one of the weaker refs in the league (he’s hugely inconsistent and frequently indecisive) – the far more concerning fact is that he is a Wythenshawe native.
For those who don’t know, Wythenshawe is a massive council estate just eight miles south of Manchester city centre and seven miles from Old Trafford.

Fast-forward to today and you’ll find him living in Altrincham – a leafy Manchester suburb that’s less than six miles from Old Trafford.

It seems like a rash decision to put him in charge. He has never taken charge of a game of such magnitude, and even though he “theoretically” supports non-league Altrincham, giving him the whistle when he is born and bred in the shadow of Old Trafford is certain to raise questions.
YNWA

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Arthur » wo okt 12, 2016 9:16 am

Komt dat bericht vanuit de club Liverpool zelf?

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » wo okt 12, 2016 4:51 pm

Nee.
YNWA

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Arthur » wo okt 12, 2016 9:33 pm

Ok. Ik vind het altijd een beetje sneu als dit soort uitspraken vanuit de club zelf komen, maar van supporters is het natuurlijk prima.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door wimpey » vr okt 14, 2016 8:05 am

4 * CL Klopp v Mou. 2 * Klopp, 1 * Mou (2-0 na 4-1 in Dortmund) en 1 draw. 1 * PL, 1-3 voor Klopp. Ik ga er maandag eens goed voor zitten, verwacht een easy win voor Liverpool eigenlijk. Vind ze hongeriger, fitter en als team ook gewoon beter dan Man U.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » vr okt 14, 2016 9:51 am

Ik ga er voor staan, met een pint, in OC......... :hypocrite.gif: :biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » vr okt 14, 2016 2:03 pm

Tja dat heb je als je populair bent.
To spin a positive, at least the Reds will be on TV for eight out of 10 league games in December and January…
:biggthumpup.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma okt 17, 2016 1:42 pm

YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door InnerHarbour » ma okt 17, 2016 2:17 pm

YNWA

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door wimpey » ma okt 17, 2016 8:51 pm

Het is schaken voor gevorderden. Can loopt z'n ploegmaten voor de voeten, moet van de bal af bewegen. Firmino doet dat wel prima. Man U doet het ook prima, hoeven het spel niet te maken en bijten zich vast in Liverpool. 5 man net voor de 16, 4 man daar net voor en gokken op Ibra. Niet mooi, maar dit is wel een echte battle. Slappe scheids trouwens, die ene gele kaart was belachelijk.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7844
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door elliquido » ma okt 17, 2016 8:55 pm

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappp
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door beelzebub » ma okt 17, 2016 8:58 pm

Ja idd saai. Ik ga maar Fast 7 kijken. Die staat op Netflix. Eventueel spoel ik de wedstrijd straks versneld door.

Is IH ook in slaap gedommeld?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop

Bericht door Lionel » ma okt 17, 2016 9:26 pm

Wat een baggerpot.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie