Een half-half iets?Lionel schreef:Ja, ik vond het ook een half-half iets.
Het was een compleet belachelijke penalty.
Moderator: mods
Een half-half iets?Lionel schreef:Ja, ik vond het ook een half-half iets.
Ik had alleen de samenvatting gezien en dacht dat het om de handsbal ging. Ook dat vond ik geen pingel maar met de nieuwe regels..Cruijff schreef:Een half-half iets?Lionel schreef:Ja, ik vond het ook een half-half iets.
Het was een compleet belachelijke penalty.
Liverpool moet toch gewoon op 2 podia om de prijzen kunnen strijden? Best vreemd dat ze niets hebben gedaan deze zomer, een goede middenvelder hadden ze nog wel kunnen gebruiken!wimpey schreef:Tja, dat kost Liverpool een punt.
Maar hun focus zal de PL zijn. 5 punten voor op de concurrent, dat gaat lekker voor ze.
Met precies dezelfde Squad als vorig seizoen. Erg knap. Beste manager in het mondiale voetbal is Klopp imo.Jinne schreef:Wordt nog een koud kampioens feestje straks in maart. Kan niet meer mis gaan.
Daar heeft hij ook honderden miljoenen ponden voor betaald natuurljk.wimpey schreef:Met precies dezelfde Squad als vorig seizoen. Erg knap. Beste manager in het mondiale voetbal is Klopp imo.Jinne schreef:Wordt nog een koud kampioens feestje straks in maart. Kan niet meer mis gaan.
Niet dan?wimpey schreef:Niet zo zuur, Rishi.
Een oplossing zou gps-technologie kunnen zijn. De regel aanscherpen dat het gaat om de voeten, zodat je een exact meetpunt kun definiëren (punt van de schoen), waar een chip in komt. Dan moet je toch exact de positie op het veld kunnen bepalen. En dus of een voet 'verkeerd' staat. Chip in de bal om het moment te meten wanneer de bal de voet van de passer verlaat en je zit al vele malen zuiverder in de richting.Iniesta schreef:Buitenspel is buitenspel klinkt feitelijk, maar in de praktijk kun je het niet zo precies beoordelen.
Dat maakt de huidige Var interpretatie zeer dubieus.