De Boer in de Premier League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Gezond verstand » wo sep 13, 2017 12:15 pm

zeux schreef:
Gezond verstand schreef: terwijl er toch gemiddeld voor meer dan 10 miljoen per seizoen werd gekocht onder de leiding van De Boer.
Gemiddeld.
Ook in 2012 (en zeker 2014) kostte een béétje speler 6-8 en eigenlijk eerder 10 miljoen.

Er werd vooral geshopt tussen de 1 a 2 miljoen - de kruipruimte onder de kelder van de internationale transfermarkt -, met maar een enkele uitschieter daarboven, terwijl er voor miljoenen binnenkwam aan transfer- en CL-geld.
.
Gudelj, Van de Hoorn, Sigthorsson, Sinkgraven en viergever waren allemaal boven die 1 a 2 miljoen die je schets en dus geen 'enkele uitschieter'. En kwamen allemaal op aandringen van Frankie zelf.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Gezond verstand » wo sep 13, 2017 12:19 pm

Marillion schreef:Blijft toch altijd bijzonder dat in de ene discussie de trainer de volledige verantwoordelijkheid krijgt voor aankopen en in de andere discussie is het Overmars. Dat kan natuurlijk niet allebei waar zijn.

Volgens mij is het bij Ajax zo dat het technisch hart de uiteindelijke beslissing over een aankoop neemt. Het zal zeker zo zijn dat de trainer meepraat. De één misschien wat meer dan de ander, dat wil ik nog wel geloven. Maar het is niet zo dat we alle mislukte transfers dan maar zo even bij De Boer in zijn schoenen kunnen schuiven.
vergeet niet dat Frank de Boer enorm veel macht had bij Ajax dankzij z'n achtergrond en vooral dankzij de paar titels die hij haalde. Het TH en daarmee ook Overmars konden geen nee zeggen als Frank een speler door wilde drukken, iets wat ze bij Bosz en nu bij Keizer wel kunnen omdat die trainers niet de steun en macht hebben die Frank de Boer had.

En nee, niet alle mislukte transfers zijn schuld van De Boer, Zimling komt niet uit de koker van De Boer (al was hij er wel blij mee), Sanogo ook niet, Sana niet. Maar zijn oogappeltjes echter wel, Frank de Boer eiste Van der Hoorn, eiste Sigthorsson, eiste Dijks, eiste Gudelj, dus die komen wel zeker op zijn conto.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Marillion » wo sep 13, 2017 2:25 pm

Ik heb al seizoenskaarthouder alleen maar toegang tot de wedstrijden. Maar veel supporters hebben kennelijk allerlei extra privileges op basis waarvan zij aanwezig zijn bij zaken als contractonderhandelingen en gesprekken over transfers. Gaat dat allemaal via Ajax TV of zo? En moet je daar veel voor bijbetalen? :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door InnerHarbour » wo sep 13, 2017 2:33 pm

:smallgrin.gif:
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Jöhnk » wo sep 13, 2017 2:55 pm

De Boer heeft weleens uitgelegd hoe de transfer van Zimling tot stand is gekomen. Hij verklaarde de woorden van Morten Olsen uit 2012 (Olsen had, toen Ajax Poulsen haalde, gezegd Zimling eigenlijk geschikter te vinden) nog in zijn achterhoofd te hebben zitten. En omdat Overmars geen betere optie paraat had werden Spijkerman en Bergkamp gemobiliseerd om Jonk buitenspel te stemmen en de aankoop van Zimling erdoorheen te drukken.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Marillion » vr sep 15, 2017 6:21 pm

Hodgson weet zeker dat Palace beter gaat presteren dan onder De Boer

Roy Hodgson is ervan overtuigd dat Crystal Palace onder zijn leiding betere resultaten zal neerzetten dan onder Frank de Boer. De 70-jarige Engelsman heeft vertrouwen in zijn ploeg, die laatste staat in de Premier League.
Hodgson werd dinsdag door Palace aangesteld als opvolger van De Boer, die een dag eerder werd ontslagen. Onder leiding van de Nederlandse manager verloor de ploeg de eerste vier competitieduels, zonder ook maar een keer te scoren. "Als ik niet in deze selectie had geloofd, was ik er niet aan begonnen", liet Hodgson vrijdag weten op de persconferentie in de aanloop naar de thuiswedstrijd van zaterdag tegen Southampton.

"Binnenkort komen de resultaten", vervolgde de oud-bondscoach van Engeland. "Dat kan niet anders met deze spelers. Ik verwacht een goed seizoen, waarin we ruim voldoende punten halen om ons te handhaven. De fans zullen binnenkort zien dat ik gelijk heb."

Lastig
Na de ontmoeting met Southampton neemt Crystal Palace het de komende weken in de Premier League op tegen Manchester City, Manchester United en Chelsea.

"Dat is lastig", erkende Hodgson. "Maar de strijd tegen degradatie wordt niet in september beslist. Daarom kijk ik niet naar de komende vier, maar naar de komende 34 duels. In mei weten we hoe we er voor staan." Hodgson weet nog niet of hij bij Crystal Palace bezig is aan zijn laatste klus in zijn loopbaan. "De tijd en de resultaten zullen dat bepalen. Ik zie het wel. De loopbaan van een trainer hangt doorgaans af van een paar beslissende momenten." De wedstrijd tussen Crystal Palace en Southampton staat zaterdag om 13.30 uur op het programma.

Bron: nusport.nl
Betere resultaten lijkt me een haalbare doelstelling na een start met 0 uit 4. Ruim voldoende punten voor handhaving dat wil ik dan nog wel even zien gebeuren.
Nil volentibus arduum

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Javiskamp » vr sep 15, 2017 11:30 pm

Marillion schreef:Ik heb al seizoenskaarthouder alleen maar toegang tot de wedstrijden. Maar veel supporters hebben kennelijk allerlei extra privileges op basis waarvan zij aanwezig zijn bij zaken als contractonderhandelingen en gesprekken over transfers. Gaat dat allemaal via Ajax TV of zo? En moet je daar veel voor bijbetalen? :smile-ajax.gif:
Voor dat soort weetjes heb je alleen gezond verstand nodig...

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door LucaS » za sep 16, 2017 7:17 am

Tja, het zou niet voor het eerst zijn dst het gezonde verstand het mis heeft
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Jinne » za sep 30, 2017 4:22 pm

Is er ooit een ploeg slechter gestart in de PL? Na 7 potjes nog geen goals en punt. En met Chelsea thuis volgende week nog geen kans op meer.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Sandro » za sep 30, 2017 4:42 pm

Jinne schreef:Is er ooit een ploeg slechter gestart in de PL? Na 7 potjes nog geen goals en punt. En met Chelsea thuis volgende week nog geen kans op meer.
Denk het niet. Hoe zou het nog slechter kunnen zijn dan?

Derby verloor 29 keer in seizoen 2007/8 en won maar 1 keer. Om dat record te verbeteren moet zelfs CP zn best doen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Cruijff » za sep 30, 2017 4:55 pm

Jinne schreef:Is er ooit een ploeg slechter gestart in de PL? Na 7 potjes nog geen goals en punt. En met Chelsea thuis volgende week nog geen kans op meer.
Ik ben momenteel een boek aan het schrijven met de titel 'De puinhopen van 5 jaar Frank de Boer' maar zie dat ik direct door kan gaan met de opvolger 'The disaster of two months at Crystal Palace'. :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Jinne » za sep 30, 2017 7:47 pm

Sandro_Calaaabro schreef:
Jinne schreef:Is er ooit een ploeg slechter gestart in de PL? Na 7 potjes nog geen goals en punt. En met Chelsea thuis volgende week nog geen kans op meer.
Denk het niet. Hoe zou het nog slechter kunnen zijn dan?

Derby verloor 29 keer in seizoen 2007/8 en won maar 1 keer. Om dat record te verbeteren moet zelfs CP zn best doen.
Slechter zou langer dan 0 op 7 zijn. Maar bij wat Googlen kom ik dat niet tegen. Wel meermaals 1 op 8. Die 11 punten van Derby in een heel seizoen zijn wel lastig te verbeteren.

Was Mensah geblesseerd btw?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Cruijff » za mei 18, 2019 10:50 pm

Frank de Boer bij Crystal Palace.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: De Boer in de Premier League

Bericht door Iniesta » za mei 18, 2019 10:56 pm

Zit ie nu toch beter

Plaats reactie