Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Spanje

Bericht door FlaFlu » wo aug 04, 2010 10:01 pm

Geen enkele speler wordt slechts door één iemand in de wereld getipt, maar ik heb het wel al die tijd in die jongen zien zitten, ja. En nu maakt hij een, voor deze tijden, megatransfer binnen Spanje. Vind ik noemenswaardig. Shoot me.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Spanje

Bericht door Feest » wo aug 04, 2010 10:04 pm

Boeiend. Ik heb met die jongen onderhandeld, maar BvM wilde Hofland. Water under the bridge. Lekker belangrijk.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Spanje

Bericht door generaal » wo aug 04, 2010 10:31 pm

Enganche schreef:Geen enkele speler wordt slechts door één iemand in de wereld getipt, maar ik heb het wel al die tijd in die jongen zien zitten, ja. En nu maakt hij een, voor deze tijden, megatransfer binnen Spanje. Vind ik noemenswaardig. Shoot me.
Ik noemde Siem de Jong toen hij nog bij De Graafschap in de jeugd speelde, en Luuk de Jong nadat hij net een paar wedstrijdjes in het eerste van De Graafschap had gespeeld. Elia toen hij bankzitter bij ADO was (op basis van een invalbeurt in Toulon). Huntelaar toen Hiddink 'm verhuurde aan De Graafschap. Alex toen hij bij Santos in de basis speelde. Ramires toen hij nog bij Cruzeiro onder contract stond. Je moet maar net wat wedstrijdjes zien van die ene speler in het begin van z'n carrière. Goede spelers herkennen is helemaal niet moeilijk. Ik denk dat van alle posities keepers nog het lastigst zijn om in te schatten.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10283
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Spanje

Bericht door WP_Legend » wo aug 04, 2010 10:36 pm

generaal schreef:
Enganche schreef:Geen enkele speler wordt slechts door één iemand in de wereld getipt, maar ik heb het wel al die tijd in die jongen zien zitten, ja. En nu maakt hij een, voor deze tijden, megatransfer binnen Spanje. Vind ik noemenswaardig. Shoot me.
Ik noemde Siem de Jong toen hij nog bij De Graafschap in de jeugd speelde, en Luuk de Jong nadat hij net een paar wedstrijdjes in het eerste van De Graafschap had gespeeld. Elia toen hij bankzitter bij ADO was (op basis van een invalbeurt in Toulon). Huntelaar toen Hiddink 'm verhuurde aan De Graafschap. Alex toen hij bij Santos in de basis speelde. Ramires toen hij nog bij Cruzeiro onder contract stond. Je moet maar net wat wedstrijdjes zien van die ene speler in het begin van z'n carrière. Goede spelers herkennen is helemaal niet moeilijk. Ik denk dat van alle posities keepers nog het lastigst zijn om in te schatten.
wat vond jij van Leonardo in zijn eerste wedstrijden??? Ik denk dat hij door velen werd getipt als topper... Het is makkelijk om te roepen dat iemand een topper wordt en dan achteraf te roepen, zie je wel? Het is moeilijker om 1 goede wedstrijd te zien voor wat het is... 1 goede wedstrijd.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Spanje

Bericht door generaal » wo aug 04, 2010 10:42 pm

WP_LeGeNd schreef:
generaal schreef:
Enganche schreef:Geen enkele speler wordt slechts door één iemand in de wereld getipt, maar ik heb het wel al die tijd in die jongen zien zitten, ja. En nu maakt hij een, voor deze tijden, megatransfer binnen Spanje. Vind ik noemenswaardig. Shoot me.
Ik noemde Siem de Jong toen hij nog bij De Graafschap in de jeugd speelde, en Luuk de Jong nadat hij net een paar wedstrijdjes in het eerste van De Graafschap had gespeeld. Elia toen hij bankzitter bij ADO was (op basis van een invalbeurt in Toulon). Huntelaar toen Hiddink 'm verhuurde aan De Graafschap. Alex toen hij bij Santos in de basis speelde. Ramires toen hij nog bij Cruzeiro onder contract stond. Je moet maar net wat wedstrijdjes zien van die ene speler in het begin van z'n carrière. Goede spelers herkennen is helemaal niet moeilijk. Ik denk dat van alle posities keepers nog het lastigst zijn om in te schatten.
wat vond jij van Leonardo in zijn eerste wedstrijden??? Ik denk dat hij door velen werd getipt als topper... Het is makkelijk om te roepen dat iemand een topper wordt en dan achteraf te roepen, zie je wel? Het is moeilijker om 1 goede wedstrijd te zien voor wat het is... 1 goede wedstrijd.
Heb ik nooit wat gevonden. Mitea ook niet trouwens. Ik hoor m'n vader nog met superlatieven smijten na het zien van een invalbeurtje van Mitea tegen één of andere Europese middenmoter (wel in de CL volgens mij). Ik vond hem fysiek erg beperkt. Als ik die invalbeurt met die van Elia in Toulon vergelijk is het belangrijkste verschil toch wel de wijze waarop Elia zich in het veld manifesteerde: voor de duivel niet bang, gooit z'n lichaam (hoewel nog ruim onder de 1.80) in de strijd, en had intelligente loopacties. Dus niet puur op snelheid een mannetje proberen te passeren, maar ook de ruimte optimaal weten te benutten, en oog voor medespelers hebben.

Ik heb hier volgens mij nog over Siem de Jong gepost wat (in mijn optiek) zijn kwaliteiten waren op basis van een wedstrijdje of twee. Waar de meesten hier hem nog verguisden, gaf ik expliciet aan waarom hij wel degelijk een jongen met potentie is. Dat is niets om je voor op de borst te kloppen, gewoon een kwestie van de juiste criteria structureel hanteren. Je hebt doelpuntenkijkers en je hebt voetballiefhebbers. En natuurlijk alles daar tussen.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10283
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Spanje

Bericht door WP_Legend » wo aug 04, 2010 10:45 pm

generaal schreef:
generaal schreef:
WP_LeGeNd schreef:
wat vond jij van Leonardo in zijn eerste wedstrijden??? Ik denk dat hij door velen werd getipt als topper... Het is makkelijk om te roepen dat iemand een topper wordt en dan achteraf te roepen, zie je wel? Het is moeilijker om 1 goede wedstrijd te zien voor wat het is... 1 goede wedstrijd.
Heb ik nooit wat gevonden. Mitea ook niet trouwens. Ik hoor m'n vader nog met superlatieven smijten na het zien van een invalbeurtje van Mitea tegen één of andere Europese middenmoter (wel in de CL volgens mij). Ik vond hem fysiek erg beperkt. Als ik die invalbeurt met die van Elia in Toulon vergelijk is het belangrijkste verschil toch wel de wijze waarop Elia zich in het veld manifesteerde: voor de duivel niet bang, gooit z'n lichaam (hoewel nog ruim onder de 1.80) in de strijd, en had intelligente loopacties. Dus niet puur op snelheid een mannetje proberen te passeren, maar ook de ruimte optimaal weten te benutten, en oog voor medespelers hebben.

Ik heb hier volgens mij nog over Siem de Jong gepost wat (in mijn optiek) zijn kwaliteiten waren op basis van een wedstrijdje of twee. Waar de meesten hier hem nog verguisden, gaf ik expliciet aan waarom hij wel degelijk een jongen met potentie is. Dat is niets om je voor op de borst te kloppen, gewoon een kwestie van de juiste criteria structureel hanteren. Je hebt doelpuntenkijkers en je hebt voetballiefhebbers. En natuurlijk alles daar tussen.
Ik moet het trouwens nog maar zien met Siem hoor, waar denk jij dat zijn top ligt? Voorlopig krijg ik nog wat Knopper dejavu's.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Spanje

Bericht door generaal » wo aug 04, 2010 10:49 pm

WP_LeGeNd schreef: Ik moet het trouwens nog maar zien met Siem hoor, waar denk jij dat zijn top ligt? Voorlopig krijg ik nog wat Knopper dejavu's.
Op z'n 25e/26e basisspeler van het grote Oranje. Hij heeft bijna alles mee, maar moet z'n handelingssnelheid nog verbeteren. Als hij dat eenmaal voor elkaar heeft gebokst, is hij onhoudbaar voor Ajax. De rest klopt namelijk al bij hem.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Spanje

Bericht door Aristides » wo aug 04, 2010 10:50 pm

Goede spelers herkennen is helemaal niet moeilijk.
Is moeilijk, waarom worden er anders zoveel spelers een andere kwaliteit toebedeeld dan er uitkomt? Je kunt natuurlijk altijd zeggen je dat bepaalde externe factoren niet in de hand hebt, maar "even een dvd'tje" bekijken zegt niets.

Met de kennis van nu, waren er vroeger veel goede scouts!!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Spanje

Bericht door generaal » wo aug 04, 2010 10:54 pm

Aristides schreef:
Goede spelers herkennen is helemaal niet moeilijk.
Is moeilijk, waarom worden er anders zoveel spelers een andere kwaliteit toebedeeld dan er uitkomt? Je kunt natuurlijk altijd zeggen je dat bepaalde externe factoren niet in de hand hebt, maar "even een dvd'tje" bekijken zegt niets.

Met de kennis van nu, waren er vroeger veel goede scouts!!
Uit opportunisme natuurlijk. Mentaliteit (en pure pech, bijvoorbeeld een abnormaal sterfgeval in de familie of een slepende blessure) kun je niet echt meten als buitenstaander, maar verder zo'n beetje alles. En wat denk ik ook geen overbodige kwaliteit is: een angstige (wel met een rationeel fundament) inslag, want dan denk je veel sneller aan allerlei niet zo voor de hand liggende factoren dan de gemiddelde mens.

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Spanje

Bericht door Oscarito » wo aug 04, 2010 11:13 pm

Enganche schreef:Geen enkele speler wordt slechts door één iemand in de wereld getipt, maar ik heb het wel al die tijd in die jongen zien zitten, ja. En nu maakt hij een, voor deze tijden, megatransfer binnen Spanje. Vind ik noemenswaardig. Shoot me.
Daar gaat het me niet om, wel dat je het talloze keren moet herhalen als een speler die jij een positieve beoordeling hebt gegeven het goed doet en hetzelfde doet als iemand het minder doet nadat je hem een negatieve beoordeling hebt gegeven. We zitten inmiddels in 2010, Godin vertrok in 2007 naar Villarreal. Zoals Feest al aangeeft, it's all water under the bridge.

Ik twijfel er absoluut niet aan dat jij een goed scoutingsoog hebt, sterker nog mocht ik een vacature weten bij een bepaalde club en deze zelf niet interessant vind ben jij een van de eerste namen die me te binnen schieten om naar voren te brengen als alternatief maar dit is wel iets wat ik al meerdere malen heb aangegeven omdat het me en misschien wel meerdere mensen ergert.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Spanje

Bericht door FlaFlu » wo aug 04, 2010 11:14 pm

generaal schreef:
Enganche schreef:Geen enkele speler wordt slechts door één iemand in de wereld getipt, maar ik heb het wel al die tijd in die jongen zien zitten, ja. En nu maakt hij een, voor deze tijden, megatransfer binnen Spanje. Vind ik noemenswaardig. Shoot me.
Ik noemde Siem de Jong toen hij nog bij De Graafschap in de jeugd speelde, en Luuk de Jong nadat hij net een paar wedstrijdjes in het eerste van De Graafschap had gespeeld. Elia toen hij bankzitter bij ADO was (op basis van een invalbeurt in Toulon). Huntelaar toen Hiddink 'm verhuurde aan De Graafschap. Alex toen hij bij Santos in de basis speelde. Ramires toen hij nog bij Cruzeiro onder contract stond. Je moet maar net wat wedstrijdjes zien van die ene speler in het begin van z'n carrière. Goede spelers herkennen is helemaal niet moeilijk. Ik denk dat van alle posities keepers nog het lastigst zijn om in te schatten.
Ben het niet met je eens. De meeste mensen kunnen spelers helemaal niet juist en doorgrondig beoordelen.

Feest schreef:Boeiend. Ik heb met die jongen onderhandeld, maar BvM wilde Hofland. Water under the bridge. Lekker belangrijk.
Ach, jij loopt al wat langer mee, hè. Vroeger dacht jij er ook niet zo makkelijk over. Het hele forum stond hier vol met bewijs daarvan. :wink.gif: Laat mij nou nog maar even lekker enthousiast zijn.

Oscarito schreef:
Enganche schreef:Geen enkele speler wordt slechts door één iemand in de wereld getipt, maar ik heb het wel al die tijd in die jongen zien zitten, ja. En nu maakt hij een, voor deze tijden, megatransfer binnen Spanje. Vind ik noemenswaardig. Shoot me.
Daar gaat het me niet om, wel dat je het talloze keren moet herhalen als een speler die jij een positieve beoordeling hebt gegeven het goed doet en hetzelfde doet als iemand het minder doet nadat je hem een negatieve beoordeling hebt gegeven. We zitten inmiddels in 2010, Godin vertrok in 2007 naar Villarreal. Zoals Feest al aangeeft, it's all water under the bridge.

Ik twijfel er absoluut niet aan dat jij een goed scoutingsoog hebt, sterker nog mocht ik een vacature weten bij een bepaalde club en deze zelf niet interessant vind ben jij een van de eerste namen die me te binnen schieten om naar voren te brengen als alternatief maar dit is wel iets wat ik al meerdere malen heb aangegeven omdat het me en misschien wel meerdere mensen ergert.
Leuk en bedankt. Al ga ik er in principe vanuit dat ik mezelf wel red. :wink.gif: Overigens is Feest echt de koning van het halen van z'n gelijk, dus wat dat betreft heeft hij weinig recht van spreken, haha.

Maar los van het feit dat ik het zelf leuk vind dat Godín het goed doet (ik had hier nota bene een topic gekregen om spelers te bespreken en hij was één van die spelers) is het toch sowieso een opvallende deal? Een verdediger die in deze tijd voor zo'n bedrag naar een concurrerende club vertrekt? Het bericht heeft dus hoe dan ook nieuwswaarde.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Spanje

Bericht door generaal » wo aug 04, 2010 11:31 pm

@enganche, de meesten niet, maar dat heeft denk ik vooral te maken met de mate waarin zij zich in het voetbal interesseren. Als je daadwerkelijk op alles let tijdens het bekijken van een voetbalwedstrijd, zie je het denk ik vaak wel goed. Al spreek ik natuurlijk wel vanuit m'n eigen ervaringen. Ik ben niet in staat om de schedel van de gemiddelde voetbalfan te lichten :smallgrin.gif: .

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: Spanje

Bericht door Aristides » wo aug 04, 2010 11:58 pm

generaal schreef:@enganche, de meesten niet, maar dat heeft denk ik vooral te maken met de mate waarin zij zich in het voetbal interesseren. Als je daadwerkelijk op alles let tijdens het bekijken van een voetbalwedstrijd, zie je het denk ik vaak wel goed. Al spreek ik natuurlijk wel vanuit m'n eigen ervaringen. Ik ben niet in staat om de schedel van de gemiddelde voetbalfan te lichten :smallgrin.gif: .
Van mijn schedel blijf je in ieder geval af!

Het is niet zo simpel; Joost Ruiter werd de nieuwe JC genoemd en geloof me: "Hij was zo goed". Rob Rijnink, die jongen kon wat Rummenige kon: kort draaien en verwoestend uithalen;ik heb zo veel van die "jonge giganten" gezien, op 13 mei 2000 (denk ik, de dag van de vuurwerkramp, vandaar dat ik me die dag herinner) reed ik na een toernooi naar huis met het idee "Kan een linksbuiten zo goed zijn". Nooit meer iets van gehoord. Nordin Wooter, Kiki Musampa, zij passeerden spelers alsof zij er niet stonden, met links of met rechts, maar wat hebben ze bereikt?

Jij ziet dat allemaal, jij weet wie er wel doorbreekt? Geloof me, RM koopt bij Arsenal "de man die het gras knipt", waarom denken ze niet aan jou? Waarom koopt Liverpool "een bus vol jonge Oost-Europeanen" en staat niemand uit die bus drie jaar later in Liverpool 1. Juventus koopt een compleet Afrikaans jeugdteam, waarom breekt er niemand door (oké, één dan) het antwoord is niet zo moeilijk: het is nauwelijks te beoordelen.

Ik weet nog dat ik Johnny Heitinga voor het eerst zag spelen: perfect, hetzelfde bij Wesley Sneyder, Thomas Vermaelen, Stanley Aaborah enz. enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Spanje

Bericht door Jöhnk » do aug 05, 2010 12:10 am

Inderdaad, het is gewoon heel moeilijk te beoordelen. Zoveel factoren spelen een rol.

Lodeiro zou ook een directe versterking zijn die nodig was voor CL voetbal.
Niet dus. Misschien niet omdat hij niet kan voetballen (dat moet nog blijken), maar dan wel vanwege al die andere omstandigheden die bij de ene speler meetellen en bij de andere speler niet.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Spanje

Bericht door generaal » do aug 05, 2010 12:11 am

Bang om talenten mis te lopen waarschijnlijk. Sowieso heb ik nog nooit op jonge tieners gelet. Als spelers al wat ouder zijn, is de kans kleiner dat ze zullen mislukken. Een goede leeftijd om spelers te beoordelen lijkt mij 19 of 20. Hooguit 2 jaar ouder. Bij keepers mag dit uiteraard ook wel 24 of 25 zijn. Is het toeval dat van de spelers van Spanje -20 die mij opvielen in 2005, toen ik elke training en elke groepswedstrijd heb bekeken, Zapater en Gavilan de 'slechtsten' zijn? De gasten die me toen opvielen (Albiol, Fabregas, Llorente, David Silva, en Alexis) zijn sterk gegroeid. Terwijl de halve NOS-ploeg op Juanfran aan het geilen was, die helemaal niet zoveel bijzonders liet zien.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Spanje

Bericht door Feest » do aug 05, 2010 10:30 am


FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Spanje

Bericht door FlaFlu » do aug 05, 2010 10:36 am

Zo ken ik je weer, Feest! :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Spanje

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 05, 2010 10:43 am

NU Sport schreef:Miljardenschuld in Spanje

Spanje, dat de wereldtitel veroverde in Zuid-Afrika, heeft een hoogaangeschreven binnenlandse competitie. De financiële problemen stapelen zich daar echter op.

FC Barcelona maakte onlangs verontrustende cijfers bekend. Zo moest de club een lening van 155 miljoen afsluiten om salarissen te kunnen betalen.

Real Mallorca (schuld: 85 miljoen euro) werd door de Uefa de toegang geweigerd tot de Europa League omdat de financiële huishouding niet op orde was.

Volgens Jose Maria Gay, professor aan de universiteit van Barcelona die onderzoek deed naar de financiële situatie van de clubs uit la Liga, kampten de clubs eind na het seizoen 2008/2009 met een gezamenlijke schuld van meer dan 3,5 miljard euro.

Zijn onderzoek bracht ook aan het licht dat 85 procent van die schulden komt door spelerssalarissen.

Leiband

Volgens het Uefa-rapport Club Licensing Benchmarking Report uit 2008 staan schrikbarende cijfers. De totale Europese schuldenlast bedroeg volgens die rapportage 5,5 miljard.

"Meer dan de helft daarvan wordt gegenereerd door de twintig grootste clubs in Europa", concludeert Frank Rutten, de directeur van de Eredivisie CV. "En daar staan geen Nederlandse clubs bij. Het zijn de clubs die het heel goed doen in de Champions League.

"Daarom zeg ik: Ajax zou morgen weer Europees mee kunnen doen als bereid is net zoveel schuld te maken als Madrid, Barcelona, Liverpool, Manchester of Chelsea. De Nederlandse clubs hebben weer een kans als deze clubs aan een financiële leiband zouden worden gelegd."
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Spanje

Bericht door Oscarito » do aug 05, 2010 10:50 am

Enganche schreef: Leuk en bedankt. Al ga ik er in principe vanuit dat ik mezelf wel red. :wink.gif: Overigens is Feest echt de koning van het halen van z'n gelijk, dus wat dat betreft heeft hij weinig recht van spreken, haha.

Maar los van het feit dat ik het zelf leuk vind dat Godín het goed doet (ik had hier nota bene een topic gekregen om spelers te bespreken en hij was één van die spelers) is het toch sowieso een opvallende deal? Een verdediger die in deze tijd voor zo'n bedrag naar een concurrerende club vertrekt? Het bericht heeft dus hoe dan ook nieuwswaarde.
Het bericht heeft inderdaad nieuwswaarde maar jij weet zelf ook wel dat je het niet zou posten als het om een willekeurige andere speler gaat.

wimpey
Berichten: 51882
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Spanje

Bericht door wimpey » do aug 05, 2010 1:21 pm

generaal schreef: Ik noemde Siem de Jong...
Je noemde Lazovic ook beter dan Suarez. :smallgrin.gif:

Ook Thomas en Steef slaan de plank wel eens faliekant mis trouwens. @Feest: Tim Borowski. :smallgrin.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Spanje

Bericht door Bert » do aug 05, 2010 1:42 pm

En van wie was Aissati ook al weer een hybridekloon?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Spanje

Bericht door Scherrer » do aug 05, 2010 1:50 pm

***

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Spanje

Bericht door FlaFlu » do aug 05, 2010 2:22 pm

wimpey schreef:
generaal schreef: Ik noemde Siem de Jong...
Je noemde Lazovic ook beter dan Suarez. :smallgrin.gif:

Ook Thomas en Steef slaan de plank wel eens faliekant mis trouwens. @Feest: Tim Borowski. :smallgrin.gif:
Absoluut waar. Geef ik ook gewoon toe. Nog geen verbetering met betrekking tot de situatie van Caio, Wimpey? :hypocrite.gif:

:smallgrin.gif:


Onderhandelen de scouts van Feyenoord overigens zelf met spelers, Feest? Of was je de enige binnen de organisatie die Spaans sprak?

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Spanje

Bericht door generaal » do aug 05, 2010 2:24 pm

wimpey schreef:
generaal schreef: Ik noemde Siem de Jong...
Je noemde Lazovic ook beter dan Suarez. :smallgrin.gif:

Ook Thomas en Steef slaan de plank wel eens faliekant mis trouwens. @Feest: Tim Borowski. :smallgrin.gif:
In Suárez heb ik mij inderdaad lelijk vergist. Aissati kan het trouwens nog steeds maken. Technisch heeft hij alles mee, alleen heb ik de laatste jaren vaak de indruk dat hij de mentale weerbaarheid van een heroïnejunk heeft. Hetzelfde geldt trouwens voor Urby. In potentie is hij technisch één van de allerbesten op zijn posities, maar niet zelden manifesteert hij zich op het veld alsof hij vlak voor de wedstrijd uit de coffeeshop is komen rollen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33858
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Spanje

Bericht door Duke » do aug 05, 2010 2:26 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie