Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 02, 2006 1:28 pm

zou Martin van Geel opdracht hebben gegeven aan Gravensen om zich onhoudbaar te maken in Madrid? ;) :D
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7896
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » wo aug 02, 2006 4:03 pm

ik hoop het..
gravesen stam en huntelaar in de as...

dat is lekker
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 03, 2006 4:15 pm

Iemand nog die foto gezien van Gravesen en Robinho? :drecul2:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 03, 2006 4:20 pm

nee, waar kan ik die bekijken Thomas?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 03, 2006 7:07 pm

Bij mij staat hij in de krant. Metro, ofzo.

Gebruikersavatar
Marco
AT EC 2004 winner
Berichten: 3751
Lid geworden op: za okt 11, 2003 12:16 pm

Bericht door Marco » ma aug 07, 2006 1:46 pm

  • Gravesen niet mee op trainingskamp met Real

    Het afscheid van Thomas Gravesen bij Real Madrid nadert met rasse schreden. De Deense middenvelder is door trainer Fabio Capello niet opgenomen in de selectie voor een trainingskamp in de Verenigde Staten.

    Gravensen speelde al niet veel bij De Koninklijke en zijn speelkansen zijn nog verder geslonken door de komst van de Braziliaan Emerson van Juventus. Daar komt bij dat Gravesen niet goed ligt in de spelersgroep van Real. Vorige week kreeg hij het op de training nog aan de stok met Robinho, waarna beide spelers door Capello naar de kleedkamer werden gestuurd.

    Ook Carlos Diogo hoeft niet mee op trainingskamp en lijkt zijn langste tijd te hebben gehad in Santiago Bernabéu. De rechtsback uit Uruguay heeft de concurrentieslag verloren met Cicinho, Sergio Ramos en Michel Salgado die ook op zijn positie uit de voeten kunnen.

    Ruud van Nistelrooy stapte wel in het vliegtuig richting VS. De jongste aankoop van Real behoort wel tot de 24-koppige selectie. Guti en Ronaldo bleven achter in Madrid om te herstellen van blessures.
Bron: vi.nl
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di aug 08, 2006 2:30 pm

‘Komst Maniche ten koste van Kezman’

Volgens verschillende Spaanse media zal Atlético de Madrid alles op alles zetten om Maniche van Dinamo Moskou over te nemen. De Portugees international heeft echter een prijskaartje van 12 miljoen euro om zijn nek hangen en om zijn transfer te bekostigen zullen de Madrilenen eerst een speler moeten verkopen.

Naar verluidt bevinden Mateja Kezman en Luciano Galletti zich op de transferlijst van Los Colchoneros, die inmiddels al meer dan veertig miljoen euro aan aankopen hebben besteed.

Zo zou Florentina vergaande belangstelling hebben voor de Servische aanvaller, terwijl Panathinaikos gevraagd zou hebben voor de Argentijnse middenvelder. El Hueso heeft echter te kennen gegeven niet naar de Griekse competitie te willen verhuizen, terwijl de komst van het Argentijnse wonderkind Sergio Agüero de basisplaats van Kezman in het gevaar heeft gebracht.

De Madrilenen trokken eerder al Costinha, Giourkas Seitaridis (beiden Dinamo Moskou), Zé Castro (Académica), Sergio Agüero (Independiente), Mariano Pernía (Getafe), Miguel de las Cuevas (Hércules), Mista (Valencia) en Jurado (Real Madrid) aan.
voetbalzone

De carriere van Kezman begint zich nu in een zeer neerwaarste spiraal te bewegen.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » di aug 08, 2006 2:34 pm

misschien moet psv hem maar weer overnemen en dan vennegoor van de hand doen...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 2:36 pm

Een aanval met Farfan-Kezman-Koné lijkt mij eerlijk gezegd niet ideaal.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 2:17 pm

Espanyol legt debutant Brazilië vast

9/8/2006 12:53

Espanyol heeft de Braziliaan Jonatas voor vier jaar vastgelegd. De tweede club van Barcelona betaalt ongeveer twee miljoen euro voor de 24-jarige middenvelder van Flamengo.

Jonatas werd door de nieuwe Braziliaanse bondscoach Dunga opgeroepen voor de interland tegen Noorwegen op 16 augustus. Mocht hij in actie komen, dan maakt hij zijn debuut voor De Goddelijke Kanaries. Voor Flamengo speelde hij de afgelopen vier seizoenen 101 duels en scoorde zeven keer.
vi.nl

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 09, 2006 3:27 pm

Maartoe schreef:De carriere van Kezman begint zich nu in een zeer neerwaarste spiraal te bewegen.
Sinds wanneer is Atletico een grotere club dan Fiorentina ?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo aug 09, 2006 3:34 pm

Baseman schreef:
Maartoe schreef:De carriere van Kezman begint zich nu in een zeer neerwaarste spiraal te bewegen.
Sinds wanneer is Atletico een grotere club dan Fiorentina ?
Dat zeg ik toch nergens? Trek je het weer persoonlijk aan omdat het om een ex-PSV'er gaat? Het feit dat hij op de tranferlijst staat geeft in mijn ogen aan dat hij geen onuitwisbare indruk heeft gemaakt bij Atletico. Na PSV heeft hij het dus niet echt kunnen maken bij Chelsea en Atletico. Fiorentina zou een mooie club voor hem zijn.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 3:36 pm

Je kunt ook zeggen dat hij weer enkele miljoenen tekengeld zal ontvangen :D

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo aug 09, 2006 3:39 pm

Financieel zal het na zijn vertrek uit Nederland inderdaad bergopwaarts gegaan zijn. :D

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 3:39 pm

Maartoe schreef:
Baseman schreef:
Maartoe schreef:De carriere van Kezman begint zich nu in een zeer neerwaarste spiraal te bewegen.
Sinds wanneer is Atletico een grotere club dan Fiorentina ?
Dat zeg ik toch nergens? Trek je het weer persoonlijk aan omdat het om een ex-PSV'er gaat? Het feit dat hij op de tranferlijst staat geeft in mijn ogen aan dat hij geen onuitwisbare indruk heeft gemaakt bij Atletico. Na PSV heeft hij het dus niet echt kunnen maken bij Chelsea en Atletico. Fiorentina zou een mooie club voor hem zijn.
Dat heeft hij ook zeker niet. Kijk alleen maar naar z'n statistieken, die verre van indrukwekkend zijn.

Inmiddels is wel duidelijk dat Kezman zelfs bij de subtop niet weet te schitteren. Zo goed is hij dus niet.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 9:42 pm

Saviola weet nog steeds niet waar zijn toekomst ligt

BARCELONA, 14 augustus 2006 21:00 - Saviola, de Argentijnse international van Barcelona, weet nog steeds niet waar hij komend seizoen komt te spelen. Ondanks dat hij in de voorbereiding de pannen van het dak speelt, weet hij dat er voor hem geen toekomst is weggelegd bij de Spaanse kampioen en winnaar van de Champions League. "Tijdens dit voorseizoen heb ik geen moment de indruk gehad dat ik bij een vreemde club was. Integendeel, ik voelde me helemaal thuis. Iedereen kent mijn situatie. Als ik moet blijven en voor mezelf moet trainen, doe ik dat. Als ik moet vertrekken, ook goed. Mijn toekomst blijft hetzelfde. Ik moet gewoon hard trainen en dan zien we wat er gebeurt", aldus de super anvaller die nooit heeft kunnen aarden in Barcelona.
vol
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 9:56 pm

Saviola een super aanvaller. Alleen daarom al is het bericht niet meer serieus te nemen.

Voor de variatie in de aanval zou hij wat mij betreft trouwens best mogen blijven.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » di aug 15, 2006 10:01 am

Maartoe schreef:Dat zeg ik toch nergens?
Jawel, aangezien je het over een 'zeer neerwaarste spiraal' hebt.
Dan sla je Fiorentina dus veel lager aan dan Atletico...

Dat Kezman een ex-PSV'er is heeft trouwens niets te maken met mijn woorden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 15, 2006 10:37 am

Thomas schreef:Saviola een super aanvaller.
Met een supersalaris.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di aug 15, 2006 10:38 am

Verder vind ik hem nogal overgewaardeerd. Ik zou hem zeker geen super aanvaller willen noemen.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di aug 15, 2006 10:46 am

Baseman schreef:
Maartoe schreef:Dat zeg ik toch nergens?
Jawel, aangezien je het over een 'zeer neerwaarste spiraal' hebt.
Dan sla je Fiorentina dus veel lager aan dan Atletico...
Met dat zeer neerwaarste spiraal hoef ik niet op de club Fiorentina ten opzichte van de club Atletico te doelen! Ik doelde slechts op het feit dat hij bij Atletico op de transferlijst staat en het ook daar niet heeft weten te maken!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di aug 15, 2006 10:46 am

Natuurlijk zit de carrière van Kezman in een neerwaartse spiraal. Dat ziet (bijna) iedereen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 15, 2006 3:21 pm

Peter schreef:Verder vind ik hem nogal overgewaardeerd. Ik zou hem zeker geen super aanvaller willen noemen.
Natuurlijk niet. Leuke opvulling omdat het andere soort aanvaller is dan Eto'o, maar zoals Joey al zei, niet voor zo'n salaris. Bovendien zie ik Saviola liever plaats maken in de selectie voor supertalent Dos Santos. Saviola neemt nu een belangrijk niet-EU plekje in.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 16, 2006 10:31 pm

Valencia haalt Tavano

Valencia CF heeft zich versterkt met Francesco Tavano. De 27-jarige aanvaller komt over van Empoli en tekent voor vier jaar. Hij maakte afgelopen seizoen negentien doelpunten voor Empoli in de Serie A en was het jaar ervoor ook negentien keer trefzeker in de Serie B. Hij speelde eerder voor Rondinella, Pisa en Fiorentina.
voetbal.nl

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » wo aug 16, 2006 10:40 pm

Thomas schreef:
Peter schreef:Verder vind ik hem nogal overgewaardeerd. Ik zou hem zeker geen super aanvaller willen noemen.
Natuurlijk niet. Leuke opvulling omdat het andere soort aanvaller is dan Eto'o, maar zoals Joey al zei, niet voor zo'n salaris. Bovendien zie ik Saviola liever plaats maken in de selectie voor supertalent Dos Santos. Saviola neemt nu een belangrijk niet-EU plekje in.
Je noemt hem eerst een superaanvaller en nu weer niet?

Plaats reactie