Belgie

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Belgie

Bericht door Banjavi » zo mei 19, 2013 2:50 pm

Nu die strafschop nog
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie

Bericht door Jöhnk » zo mei 19, 2013 2:52 pm

Meteen 1-1. Afgeweken vrije trap.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Belgie

Bericht door D_skilled » zo mei 19, 2013 2:54 pm

Thorgan Hazard is een lekker voetballertje.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie

Bericht door Jöhnk » zo mei 19, 2013 3:14 pm

Die onder contract staat bij Chelsea. En bij Zulte speelt via Hans Gillhaus.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Belgie

Bericht door InnerHarbour » zo mei 19, 2013 3:17 pm

Kouyaté, zo zeg :blush.gif:
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie

Bericht door Jöhnk » zo mei 19, 2013 3:24 pm

Wel een beetje een domme ploeg, dat Zulte. Sinds ze met een man meer staan doen ze alles verkeerd.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Belgie

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mei 19, 2013 3:38 pm

Ik vind dit wel leuk voor Van den Brom. Zou ie mogen blijven?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Belgie

Bericht door Cruijff » zo mei 19, 2013 4:58 pm

Denk wel dat de landstitel zijn redding is waardoor Van den Brom nog een jaar in het zadel blijft.

De laatste maanden was er erg veel kritiek op hem, maar voor de manier waarop hij Anderlecht afgelopen seizoen liet spelen in de voorronde CL én in de groepsfase oogstte hij veel lof. Het lijkt er op dat ze pas sinds een paar weken echt gebruik maken van Demy de Zeeuw. Ben benieuwd wat er komend seizoen met die jongen gaat gebeuren.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Belgie

Bericht door InnerHarbour » zo mei 19, 2013 6:09 pm

Enge man die van der Brom, laat de boel in de steek zodra hij een paar grijpstuivers extra kan verdienen, hoef hem hier nooit te zien.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Belgie

Bericht door Cruijff » zo mei 19, 2013 6:53 pm

Toen Van den Brom heel Nederland verbaasde met Ado schatte ik hem in als mogelijk toekomstige Ajax trainer, inmiddels heeft hij zich op meerdere manieren gediskwalificeerd. Vooral de zielige tirade die hij onlangs tegen de Belgische scheidsrechters afstak vond ik vrij genant, dat zou zwaar Ajax onwaardig zijn.

Dat iemand die bij Vitesse als voetballer doorbrak als Ado coach ingaat op een aanbieding daar trainer te worden begrijp ik wel, dat hij hem naar Anderlecht smeerde omdat de eigenaar van Vitesse op de stoel van de trainer gaat zitten (en omdat Anderlecht natuurlijk een mooiere club is, van groter statuur dan Vitesse) begrijp ik ook.

Maar al met al ben ik enorm blij met Frankie en moet ik er niet aan denken dat hij vertrekt en we vervolgens John vd Brom zouden aantrekken...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Belgie

Bericht door Marillion » di mei 21, 2013 8:46 am

Ajax onwaardig als trainer. Raakt veel te snel overmand door emoties. Dat is prima wanneer je supporter bent maar als trainer heb ik liever iemand die rustig blijft en de juiste analyse maakt.

Hij past in mijn ogen ook niet bij het deftige Anderlecht. Maar misschien dat hij door mag nu hij wel de titel heeft gewonnen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Belgie

Bericht door Duke » wo mei 29, 2013 10:45 am

Hasselbaink nieuwe hoofdcoach FC Antwerp

Jimmy Floyd Hasselbaink gaat als hoofdcoach aan de slag bij de Belgische tweedeklasser FC Antwerp. De 41-jarige trainer ondertekent een contract voor een jaar.
De oud-aanvaller van onder meer AZ, Atletico Madrid en Chelsea moet zijn nieuwe ploeg klaarstomen voor een rentree op het hoogste niveau in België.

Hasselbaink was tot begin dit jaar lid van de trainersstaf van het eerste elftal van Nottingham Forest uit de Engelse eerste divisie (Championship). ''Dit was een zeer aantrekkelijk voorstel om mijn carrière als coach te beginnen'', liet Hasselbaink opgetogen weten. ''De geschiedenis van de club spreekt voor zich en de fans zijn één brok passie. Ons eerste doel is om mee te doen voor promotie en dan verder te bouwen. We hopen dat te bewerkstelligen via aantrekkelijk en aanvallend voetbal. FC Antwerp is een slapende reus.''
www.nusport.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Belgie

Bericht door ferry » vr aug 02, 2013 3:19 pm

ad.nl
'Hazard onder druk Chelsea aanvoerder Zulte'

Davy De fauw is niet langer de aanvoerder van Zulte Waregem. Dat meldde de Belgische club, die met 2-0 verloor van PSV in de voorronde van de Champions League, donderdagavond laat op de website. Thorgan Hazard volgt De fauw op.
Volgens de club heeft De fauw vrijwillig de band afgestaan. 'Ik heb dit besluit genomen in het belang van de club. Wij zijn erbij gebaat dat SV Zulte Waregem Thorgan Hazard nog minimaal een jaar langer aan zich kan binden', zegt hij op de website.

Volgens Sport Voetbalmagazine moest Hazard echter aanvoerder van Zulte worden van de leiding van Chelsea, die alleen dan bereid is de speler nog een jaar uit te lenen. Het besluit zou tot grote onvrede in de spelersgroep hebben geleid, aldus het Belgische tijdschrift.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Belgie

Bericht door beelzebub » vr aug 02, 2013 11:37 pm

Het gaat uit elkaar knallen daar. De trainer stuurt z'n kat naar de persconferentie uit boosheid, De Fauw wil nu weg, Leye wil weg en andere spelers gaan het niet accepteren als de situatie zo blijft...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Belgie

Bericht door Marillion » za aug 03, 2013 9:24 am

Dat verzin je toch ook niet? Van buitenaf laten bepalen wie je aanvoerder is. Dan kun je net zo goed geen trainer in dienst nemen. Voor die jongen zelf is het ook een onmogelijke positie want als de groep het niet accepteert zit hij in een lastige situatie. Gaat een leuk seizoen worden zo bij Zulte.
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Belgie

Bericht door Yopi » za aug 03, 2013 10:57 am

beelzebub schreef:Het gaat uit elkaar knallen daar. De trainer stuurt z'n kat naar de persconferentie uit boosheid, De Fauw wil nu weg, Leye wil weg en andere spelers gaan het niet accepteren als de situatie zo blijft...

Zijn kat? :confused.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie

Bericht door jabu » za aug 03, 2013 11:13 am

Dat lijkt mij best grappig. Spinnen en kopjes geven is toch wat je doet als satellietclub. :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Belgie

Bericht door Jöhnk » za aug 03, 2013 11:16 am

Die uitdrukking kennen jullie toch wel? Hij kwam niet opdagen.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Belgie

Bericht door jabu » za aug 03, 2013 11:29 am

Dit is niet voor de poes noch kattepis. Als mijn kat een koe was kocht ik geen melk meer, ik heb immers andere katten te geselen!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Belgie

Bericht door Bert » za aug 03, 2013 12:24 pm

Staan die journalisten daar voor de kat z'n kut.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Belgie

Bericht door Cruijff » za aug 03, 2013 2:46 pm

Yopi schreef:
beelzebub schreef:Het gaat uit elkaar knallen daar. De trainer stuurt z'n kat naar de persconferentie uit boosheid, De Fauw wil nu weg, Leye wil weg en andere spelers gaan het niet accepteren als de situatie zo blijft...

Zijn kat? :confused.gif:
Jabu schreef:Dat lijkt mij best grappig. Spinnen en kopjes geven is toch wat je doet als satellietclub. :smallgrin.gif:

:smallgrin.gif:

Ik kan me voorstellen dat jullie dit iets te letterlijk namen, eigenlijk is het ook jammer dat het slechts beeldspraak is. Het was toch een erg mooi tafereel geweest als er een kater of een jong poesje op de trainersstoel in de persruimte had gezeten. Of desnoods een labrador ofzo, gewoon een trouw huisdier. :smallgrin.gif:

Dan had die trainer absoluut kloten gehad, was een symbolisch statement geweest. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Belgie

Bericht door InnerHarbour » wo aug 07, 2013 7:43 am

Dat Belgie moet toch echt hoge ogen gaan gooien op het WK komende zomer.
Fellaini op weg naar Manchester United
Marouane Fellaini (25) heeft zijn droomtransfer naar een Europese topclub bijna binnen: de Belgische middenvelder is op weg naar Manchester United. De overgang naar de Engelse kampioen hing al een tijdje in de lucht, maar zou volgens Engelse bronnen eerstdaags in een stroomversnelling kunnen raken, zo schrijft Het Laatste Nieuws vandaag. Een akkoord over een transfersom was er gisterenavond echter nog niet. Als de deal tussen Fellaini en United rond komt, heeft België bij elke club in de top-5 van de Premier League minstens een potentiële basisspeler: Hazard, De Bruyne en Lukaku bij Chelsea, Kompany bij Ma City, Vermaelen bij Arsenal en Vertonghen, Dembélé en Chadli bij Tottenham.

http://www.ad.nl
YNWA

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Belgie

Bericht door Demosthenes » wo aug 07, 2013 8:16 am

Dat Belgie moet toch echt hoge ogen gaan gooien op het WK komende zomer.
Is er ooit een Europees land wereldkampioen geworden als het toernooi in Latijns-Amerika wordt gespeeld, volgens mij niet, maar ik heb België op tv tegen Servië zien spelen en het is een verademing als je dat vergelijkt met het Nederlands elftal, Hazard begon toen trouwens op de bank! Benteke is trouwens niet mijn favoriete spits.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Belgie

Bericht door InnerHarbour » wo aug 07, 2013 8:39 am

Ik weet het niet en als het zo is zullen het er niet veel zijn. De WK gaat Belgie niet winnen maar met een beetje gunstige loting moet de halve finale mogelijk zijn. Nederland komt met pijn en moeite door de eerste ronde, daarna gaan ze naar huis.
YNWA

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Belgie

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo aug 07, 2013 8:39 am

Nee, d'r is nog nooit een Europees land wereldkampioen geworden in (Latijns) Amerika. Volgens mij is alleen Spanje als Europees land wereldkampioen geworden buiten het eigen continent, of vergis ik me?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie