Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51954
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo feb 15, 2015 8:03 pm

Marillion schreef:In dat geval kon het wel eens einde loopbaan zijn. Doodzonde toch. Hij heeft er veel te weinig uitgehaald als je kijkt naar de mogelijkheden die hij als jonge speler had.
Het verval zette zich in 2003/04 al in. Toen was ie 20. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11941
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Zuidema » zo feb 15, 2015 8:15 pm

Marillion schreef:In dat geval kon het wel eens einde loopbaan zijn. Doodzonde toch. Hij heeft er veel te weinig uitgehaald als je kijkt naar de mogelijkheden die hij als jonge speler had.
Zeker weten. Erg jammer met zoveel talent. Maar einde loopbaan? Ik denk dat er in Turkije nog wel een club belangstelling voor Vaart zal hebben. Gezellig bij grote vriend Wesley in de buurt. En anders ergens in de woestijn.
Success will tear us apart.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Duitsland

Bericht door Le T. » zo feb 15, 2015 9:21 pm

wimpey schreef:Het contrast tussen al die superatleten bij Bayern en vd Vaart was gisteren wel grappig, op een wat pijnlijke manier.

Dit is niet het seizoen van Le T. :smallgrin.gif:
Och, Dost laat zien hoeveel beter die kan voetballen dan het Vereinshauskrebs van Schalke, die op zijn beurt een schorsing uitzit van een zoveelste frustratie-actie omdat zijn 'techniek' hem weer eens helemaal in de steek liet. Dus dat gaat helemaal de goede kant op wat betreft het Nederlands elftal.

Dat Bayern onder Guardiola een dwerg helemaal in elkaar kan stampen wisten we al, maar dat is niet de maat van kracht zoals al eerder bleek. VdV is aan het wegkwijnen daar, ik ken Hamburg wel een beetje dus ik snap dat hij daar graag speelt, maar er deugt helemaal niets aan dat team, die trainer en die club. Dan kan ik ook niet zien wat er nog in zit, ik tegenstelling to jou heb ik niet de mogelijkheid om het vetpercentage te meten via het tv-scherm. Hebben we het over Theo Jansen rolletjes, of een Sneijder rokend op vakantie bierbuik, of lul je maar wat?
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51954
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » ma feb 16, 2015 9:15 am

Dat is typische Le T. retoriek. Het gaat over VDV, dus trekt ie KJH, Janssen, Sneyder er aan de haren bij. :biggthumpup.gif:

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Duitsland

Bericht door Le T. » ma feb 16, 2015 4:45 pm

wimpey schreef:Dat is typische Le T. retoriek. Het gaat over VDV, dus trekt ie KJH, Janssen, Sneyder er aan de haren bij. :biggthumpup.gif:
Nee, het ging erover of het mijn BL-seizoen was. Maar jij hebt een smart TV met vetpercentagemeter?
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 51954
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » ma feb 16, 2015 4:49 pm

Le T. schreef: Nee, het ging erover of het mijn BL-seizoen was. Maar jij hebt een smart TV met vetpercentagemeter?
Heeft Han Peekel op TV een onderkin? Het is trouwens ook niet je PL-seizoen...

wimpey
Berichten: 51954
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » di feb 17, 2015 1:11 pm

Hoop voor Ajax: 'Wegen Van der Vaart en HSV scheiden'

Frank de Boer sprak aan het begin van het seizoen met Rafael van der Vaart over een terugkeer bij Ajax, maar de middenvelder stond daar destijds nog niet voor open. Afgelopen weekend verschenen er geruchten dat er opnieuw contact was geweest, al werd dat door De Boer direct ontkend. Hij gaf wel toe dat een speler als Van der Vaart 'altijd welkom' is bij Ajax.

Een hernieuwde samenwerking valt niet uit te sluiten, want de Hamburger Morgenpost weet haast zeker dat de wegen tussen Van der Vaart en Hamburger SV in de zomer zullen gaan scheiden. De 32-jarige aanvoerder van HSV beschikt over een aflopend contract en schijnt niet in aanmerking te komen voor een nieuwe verbintenis. Na dit seizoen kan hij dus transfervrij vertrekken.

De vraag is nu of Van der Vaart wat voelt voor een terugkeer naar Ajax, de club waar hij werd opgeleid en al 117 competitiewedstrijden voor in de Eredivisie speelde. Vervolgens vertrok de spelmaker naar HSV, voordat hij via Real Madrid en Tottenham Hotspur in de zomer van 2012 terugkeerde in Noord-Duitsland. Afgelopen weekend verloor HSV nog met 8-0 (!) van Bayern München.

Het is geen geheim dat De Boer op zoek is naar extra ervaring voor zijn Ajax-selectie en Van der Vaart, 109-voudig international van het Nederlands elftal, brengt dat zeker met zich mee. "Onze eerste pijlen zijn op andere mensen gericht, maar ik denk dat hij een zeer interessante optie is voor ons", zei De Boer zondag nog voor de camera van FOX Sports. "Maar dat had ik aan het begin van het seizoen ook al gezegd." Het is op het moment onduidelijk hoe Van der Vaart denkt over een terugkeer naar Ajax.
De MoPo is goed geïnformeerd. Ik hoop ook dat Ajax... :1evil.gif:

Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Duitsland

Bericht door Alexander » di feb 17, 2015 1:13 pm

Wimpey, denk je niet dat Vaart als spits nog wat toe kan voegen aan Ajax? Hij en Zivko samen in de 20/20 verdeling.

wimpey
Berichten: 51954
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » di feb 17, 2015 1:17 pm

Alexander schreef:Wimpey, denk je niet dat Vaart als spits nog wat toe kan voegen aan Ajax?
Nee. Schöne II plus een x-aantal kilo's. Waarbij Schöne zelden geblesseerd is en VDV chronisch onfit is.

Ik zie het al voor me: VDV als aanjager bij het druk zetten. :excited.gif:

Brevet van onvermogen voor het TH wanneer ze daaraan beginnen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47953
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Duitsland

Bericht door peter » di feb 17, 2015 8:43 pm

Zekerheidje dat Ajax zich gaat melden. Daar hoef je geen wiskunde voor te studeren. :excited.gif:

Let maar op, Schone OUT en Van der Vaart IN.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Re: Duitsland

Bericht door generaal » di feb 17, 2015 8:47 pm

Van der Vaart moet zich echt diep schamen voor zijn fysieke verval. Hij heeft een pens die je alleen in de derde klasse en lager van het amateurvoetbal verwacht. Zou Sabia hem vetmesten? Je moet wel asociaal veel eten om als topsporter zo uit te dijen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33883
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Duitsland

Bericht door Duke » di feb 17, 2015 9:52 pm

Peter schreef:Zekerheidje dat Ajax zich gaat melden. Daar hoef je geen wiskunde voor te studeren. :excited.gif:

Let maar op, Schone OUT en Van der Vaart IN.
Haha, dat zit er dik in, inderdaad. Het wachten is nog even op de Telegraaf die pleit voor een terugkeer van Raffie, dan is het scenario compleet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9072
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Duitsland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo feb 18, 2015 8:43 am

Alsjeblieft niet zeg. Ik voorspel bij zijn terugkeer: eerste 4 (nee, 2,5) wedstrijden gaat het goed en daarna gaat hij steeds aanmechtiger over het veld sjokken. Hij meldt zich alleen nog voor vrije trappen en cornets en die halen vanaf oktober 2015 de eerste paal niet meer. En dan raakt hij geblesseerd, maakt steeds "net te vroeg" zijn rentree en eindigt na een "het is genoeg geweest" in juli 2016 als jeugdtrainer bij Ajax F3.

Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Duitsland

Bericht door Alexander » wo feb 18, 2015 10:30 am

Ik vind dat Ajax de gok moet nemen. Vaart is een echte Ajacied, een sympathieke jongen en een speler die altijd veel kwaliteiten heeft gehad. Ongetwijfeld is het nu iets minder, maar we kunnen het allicht proberen.

wimpey
Berichten: 51954
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2015 10:33 am

Alexander schreef:Ik vind dat Ajax de gok moet nemen. Vaart is een echte Ajacied, een sympathieke jongen en een speler die altijd veel kwaliteiten heeft gehad. Ongetwijfeld is het nu iets minder, maar we kunnen het allicht proberen.
Ik ben om, Alex. Je hebt me overtuigd. :hypocrite.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Duitsland

Bericht door Neefkens » wo feb 18, 2015 10:39 am

Vdv mag lekker het jetset leven in, gun ik hem van harte

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47953
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Duitsland

Bericht door peter » wo feb 18, 2015 10:51 am

Snap ook niet helemaal waar hij moet gaan spelen. Leuk om een ervaren jongen te halen, maar het moet natuurlijk ook wel passen. Gaat 'ie dan Sinkgraven uit de basis houden? Als spits heeft 'ie volgens mij voor het laatst bij Ajax 'furore' gemaakt. Tegen Valencia bijvoorbeeld. In 2003.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Duitsland

Bericht door Yopi » wo feb 18, 2015 11:05 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Alsjeblieft niet zeg. Ik voorspel bij zijn terugkeer: eerste 4 (nee, 2,5) wedstrijden gaat het goed en daarna gaat hij steeds aanmechtiger over het veld sjokken. Hij meldt zich alleen nog voor vrije trappen en cornets en die halen vanaf oktober 2015 de eerste paal niet meer. En dan raakt hij geblesseerd, maakt steeds "net te vroeg" zijn rentree en eindigt na een "het is genoeg geweest" in juli 2016 als jeugdtrainer bij Ajax F3.
De F3 is bezet. :1evil.gif:

wimpey
Berichten: 51954
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » za feb 28, 2015 5:50 pm

BVB heer en meester tegen S04. Blijft een mooie ploeg, met toppers als Aubameyang, Gündogan en Reus. :biggthumpup.gif:

Staan inmiddels alweer 9e, 8 punten achter nummer 4 met nog 11 wedstrijden te gaan. Denk dat ze nog wel een CL-plek in de wacht gaan slepen.

Lionel
Berichten: 47454
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » za feb 28, 2015 6:26 pm

Zie je ze als outsider voor de CL-winst, Wimpey?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Duitsland

Bericht door gaizka » za feb 28, 2015 8:06 pm

wimpey schreef:BVB heer en meester tegen S04. Blijft een mooie ploeg, met toppers als Aubameyang, Gündogan en Reus. :biggthumpup.gif:

Staan inmiddels alweer 9e, 8 punten achter nummer 4 met nog 11 wedstrijden te gaan. Denk dat ze nog wel een CL-plek in de wacht gaan slepen.
Zojuist ook gezien op Sportschau, waren inderdaad oppermachtig, al moet ik zeggen dat Schalke ook een pover elftal heeft. Enige probleem is het scoren, met name Aubameyang heeft erg veel kansen nodig om een goal te maken.

@ Lionel: ik verwacht wel dat ze Juventus gaan uitschakelen, daarna zal veel afhangen van de loting. Zolang ze geen Bayern, Real of Barcelona loten gaan ze weer heel ver komen dit seizoen!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9072
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Duitsland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za feb 28, 2015 11:24 pm

Zal je net zien dat ze bij de laatste 8 of 4 in de CL ineens Barca, Real of Bayern tegenkomen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Duitsland

Bericht door brigade zuid » zo mar 01, 2015 6:52 pm

Alweer twee doelpunten van Dost, nog een half uur te spelen. Als hij zo doorgaat wordt ie nog topscorer van de bundesliga.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41007
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Duitsland

Bericht door Marillion » zo mar 01, 2015 7:36 pm

Onvoorstelbaar wat die jongen ineens aan doelpunten binnen schiet. Nu heb ik ze van vandaag nog niet gezien maar er zitten ook echt hele knappe doelpunten bij. Wat zal hij blij zijn dat hij de handdoek niet in de ring heeft gegooid zeg. Nu is ineens alles weer mogelijk voor hem in de Bundesliga.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13795
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Jinne » zo mar 01, 2015 7:46 pm

Met een beetje pech had ie nu voor Feyenoord gespeeld ja. :666.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie