Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Duitsland

Bericht door WP_Legend » ma aug 29, 2022 2:44 pm

Liberty schreef:Bij Ajax stak hij het laatste seizoen er totaal niet bovenuit.

Ook die heeft gewoon voor een vet contract gekozen.
Inderdaad was niet in de top 4 beste spelers afgelopen seizoen... Dan moet je echt nog niet naar een topclub gaan... Nous daarentegen was een uitblinker afgelopen seizoen, ik zou het jammer vinden als hij het niet zou redden.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Duitsland

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 29, 2022 2:46 pm

Gravenberch is nog een talent. Hij was bij Ajax bepaald geen sterkhouder, bij Oranje zit hij alleen maar op de bank terwijl Klaassen en De Roon regelmatig spelen. Dan kom je dus logischerwijs als nobody binnen bij Bayern München. Hij moet gearriveerde topspelers uit de basis spelen en dat gaat dus normaal gesproken niet gebeuren. Slechte carrière planning. Zat in de stal van Raiola, dan weet je het wel. Doodzonde hoor.

Mazraoui, is die tweede keus of zelfs derde keus? Bij hem heb ik het gevoel dat hij een keer door een blessure zijn kans gaat krijgen, en dat hij het dan goed zal doen. Maar je weet ook dat hij zelf blessuregevoelig is, dus hij kan zijn plek dan ook weer zo kwijt zijn. Dat hij deze stap heeft gemaakt op zijn leeftijd begrijp ik goed.
Ajax!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40869
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Duitsland

Bericht door Marillion » ma aug 29, 2022 7:19 pm

WP_Legend schreef:
ma aug 29, 2022 2:44 pm
Liberty schreef:Bij Ajax stak hij het laatste seizoen er totaal niet bovenuit.

Ook die heeft gewoon voor een vet contract gekozen.
Inderdaad was niet in de top 4 beste spelers afgelopen seizoen... Dan moet je echt nog niet naar een topclub gaan... Nous daarentegen was een uitblinker afgelopen seizoen, ik zou het jammer vinden als hij het niet zou redden.
Ik denk dat Yopii praat over zijn periode in de jeugd. Toen stak 'ie er wel bovenuit.

Bij het eerste elftal was dat een ander verhaal. Hij heeft bij Ajax niet een heel seizoen lang weten te overtuigen. Ja, af en toe zag je hoe goed hij kon voetballen. Maar dan ook weer een paar weken niet. De basis waarop hij naar München is gegaan is dan ook dun.

Hoe vaak denken wij hier nog aan hem terug? Taylor heeft 'm toch eigenlijk geruisloos vervangen?
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Duitsland

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 29, 2022 7:50 pm

Sterker nog, ben blijer met Taylor nu dan met Gravenberch vorig seizoen.

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Duitsland

Bericht door columbus » ma aug 29, 2022 7:53 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Sterker nog, ben blijer met Taylor nu dan met Gravenberch vorig seizoen.
Oh echt? Ik heb niks tegen Taylor maar vind Gravenberch is alles beter, mooie speler. Jammer dat hij veel te vroeg is weggegaan

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Duitsland

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 29, 2022 9:27 pm

columbus schreef:
ma aug 29, 2022 7:53 pm
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Sterker nog, ben blijer met Taylor nu dan met Gravenberch vorig seizoen.
Oh echt? Ik heb niks tegen Taylor maar vind Gravenberch is alles beter, mooie speler. Jammer dat hij veel te vroeg is weggegaan
Op een goeie dag kon ik geweldig van Gravenberch genieten, maar er volgden dan vaak 5 matige partijen. Wat dat betreft was hij nog echt een talent, maar nog geen volwassen, stabiele, betrouwbare sterkhouder.

Taylor moet het ook allemaal nog maar even zien te bewijzen. Op Champions League niveau zal moeten blijken of hij dat niveau aan kan, dat is nog maar de vraag. En het dan een heel seizoen (liefst meerdere) volhouden.
Ajax!

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Duitsland

Bericht door columbus » ma aug 29, 2022 10:24 pm

Zeker. Daarom was het voor de ontwikkeling van Gravenberch beter om nog een jaar of 2 in Nederland te voetballen. Gewoon echt als de beste speler van Ajax vertrekken. Echt een mooie speler

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » ma aug 29, 2022 10:24 pm

Eens. Ik vind Gravenberch echt een klasse beter dan Taylor. Of twee.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12831
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Liberty » di aug 30, 2022 7:28 am

Ja, Gravenberch heeft meer talent, maar Taylor wil er blijkbaar wel harder voor werken.
Tijd voor iets nieuws.

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » di aug 30, 2022 8:23 am

Omdat hij nog niet speelt bij Bayern München? Mazraoui en De Ligt spelen daar ook nog niet.
IK GELOOF!!!!!!

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Duitsland

Bericht door Frank » di aug 30, 2022 4:34 pm

Vreemde vraag misschien maar wie is die Licha die ik af en toe voorbij zie komen? :blush.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Duitsland

Bericht door Arthur » di aug 30, 2022 4:37 pm

Frank schreef:
di aug 30, 2022 4:34 pm
Vreemde vraag misschien maar wie is die Licha die ik af en toe voorbij zie komen? :blush.gif:
Dat is de afkorting van Lisandro. Over het algemeen zal er Martinez mee bedoeld worden, hoewel het ook Magallan zou kunnen zijn. (Die is denk ik alleen niet geliefd genoeg om een koosnaampje voor te gebruiken :smallgrin.gif: )

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door raymon » di aug 30, 2022 5:55 pm

Arthur schreef:
di aug 30, 2022 4:37 pm
Frank schreef:
di aug 30, 2022 4:34 pm
Vreemde vraag misschien maar wie is die Licha die ik af en toe voorbij zie komen? :blush.gif:
Dat is de afkorting van Lisandro. Over het algemeen zal er Martinez mee bedoeld worden, hoewel het ook Magallan zou kunnen zijn. (Die is denk ik alleen niet geliefd genoeg om een koosnaampje voor te gebruiken :smallgrin.gif: )
Wimpey gebruikt alleen maar koosnaampjes voor Magallan :smallgrin.gif:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Duitsland

Bericht door Giacomo Puccini » di aug 30, 2022 10:52 pm

Lionel schreef:
ma aug 29, 2022 10:24 pm
Eens. Ik vind Gravenberch echt een klasse beter dan Taylor. Of twee.
Zullen we even 2 maanden wachten met deze conclusie? Dan heeft Taylor hopelijk 6 wedstrijden Champions League in de benen en concluderen we misschien wel dat Taylor ook een groot talent is, of zelfs een groter talent.

Taylor heeft de laatste maanden veelbelovende dingen laten zien, maar er zijn nog wat vraagtekens. Hoe constant zal hij presteren, en hoe houdt hij zich staande op het niveau wat er toe doet: de Champions League. Dat laatste weten we snel genoeg.

Ik zag trouwens dat Gravenberch en Taylor op dezelfde dag zijn geboren. Grappig feitje. Het wordt interessant om te zien welke van de twee naar het WK gaat, ik geef een basisspeler van Ajax meer kans dan een reserve van Bayern. Klaassen kan ook wel eens het kind van de rekening worden nu hij zo weinig speelt bij Ajax, maar vanwege zijn ervaring en scorend vermogen verwacht ik dat iedere coach hem er graag bij wil hebben op een eindtoernooi. Grote kans dat Ryan "klasse beter" Gravenberch het WK op de TV gaat bekijken.
Ajax!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Jinne » do sep 08, 2022 10:13 am

Leipzig heeft al een nieuwe trainer met Rose. Dus daar waren ze al mee bezig.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58796
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Duitsland

Bericht door 999 » zo sep 11, 2022 9:24 am

De VAR bij BM - Stuttgart zat al vroeg aan de glühwein ...

wimpey
Berichten: 51782
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Duitsland

Bericht door wimpey » zo sep 11, 2022 6:24 pm

999 schreef:
zo sep 11, 2022 9:24 am
De VAR bij BM - Stuttgart zat al vroeg aan de glühwein ...
Was een overtreding van De Ligt in de 16. De bal was weg, hij was te laat. Blijkbaar is de regel dan dat het een pingel is.

Die 1e afgekeurde goal ging imo nergens over.

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » zo sep 11, 2022 7:40 pm

wimpey schreef:
zo sep 11, 2022 6:24 pm
999 schreef:
zo sep 11, 2022 9:24 am
De VAR bij BM - Stuttgart zat al vroeg aan de glühwein ...
Was een overtreding van De Ligt in de 16. De bal was weg, hij was te laat. Blijkbaar is de regel dan dat het een pingel is.

Die 1e afgekeurde goal ging imo nergens over.
Kans was al voorbij bij De Ligt maar je kunt hem geven. De afgekeurde goal sloeg inderdaad nergens op. Heel triest.

Die Nagelsmann is overigens geen wondertrainer hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door Jinne » zo dec 11, 2022 8:31 pm

Neuer out voor rest van het seizoen door een ongelukje bij de wintersport. Bayern zal zo extra blij zijn met de vroege uitschakeling. Al was ie op het WK verre van top.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Duitsland

Bericht door Yopii » zo mar 19, 2023 10:10 pm

Lionel schreef:
di aug 30, 2022 8:23 am
Omdat hij nog niet speelt bij Bayern München? Mazraoui en De Ligt spelen daar ook nog niet.
De Ligt speelt inmiddels wel, maar die andere twee, met Blind erbij...

In het geval van Mazraoui valt het wel te verklaren, maar Gravenberch en Blind zullen zich het verblijf bij Bayern anders hebben voorgesteld.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door raymon » zo mar 19, 2023 11:14 pm

Yopii schreef:
Lionel schreef:
di aug 30, 2022 8:23 am
Omdat hij nog niet speelt bij Bayern München? Mazraoui en De Ligt spelen daar ook nog niet.
De Ligt speelt inmiddels wel, maar die andere twee, met Blind erbij...

In het geval van Mazraoui valt het wel te verklaren, maar Gravenberch en Blind zullen zich het verblijf bij Bayern anders hebben voorgesteld.
Gravenberch wel, maar Blind zal heus geen illusie hebben gehad dat hij bij Ajax niet maar bij Bayern wel in de basis zou staan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Duitsland

Bericht door Alexander » ma mar 20, 2023 10:27 am

Iedereen wist dat de stap voor Gravenberch (veel) te groot zou zijn. Maar ook hij is de volgende die zich door het geld heeft laten leiden. Ik hoop voor die jongen dat hij dat los kan laten en komende zomer een keuze maakt voor zijn carrière en een stap terug doet. Maar ik ben bang dat hij lekker blijft zitten waar hij zit en zo de volgende Ajacied wordt die het bij een topclub niet redt.

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Duitsland

Bericht door Yopii » ma mar 20, 2023 10:59 am

Echt jammer, hij heeft enorm veel talent.

Bayern doet het niet goed in de BuLi, waardoor er geen ruimte is om hem af en toe mee te laten doen.

Wat Blind betreft, zou dit het nu zijn? Had hij niet beter naar Antwerp kunnen gaan, zodat hij elke week kon ballen? :confused.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Duitsland

Bericht door raymon » ma mar 20, 2023 11:06 am

Yopii schreef:Echt jammer, hij heeft enorm veel talent.

Bayern doet het niet goed in de BuLi, waardoor er geen ruimte is om hem af en toe mee te laten doen.

Wat Blind betreft, zou dit het nu zijn? Had hij niet beter naar Antwerp kunnen gaan, zodat hij elke week kon ballen? :confused.gif:
Serieus? Kan misschien nog een CL achter z’n naam krijgen. Beetje ballen in Zuid Duitsland. Ik zou het wel weten hoor.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii
Berichten: 18285
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Duitsland

Bericht door Yopii » ma mar 20, 2023 11:09 am

Hij levert toch geen bijdrage? :confused.gif:

Een keertje bij Ajax op de bank en hij begint de piepen. Daar zit hij elke week op de bank.

Hij zal nergens de privileges krijgen die hij bij Ajax had, tenzij hij een paar stappen terug doet.

Ik geloof er trouwens niets van dat Bayern de CL wint, het speelt vrij zwak op dit moment.

Plaats reactie