Duitsland
Moderator: mods
-
Re: Duitsland
Die kunnen wel vast een stel lekkere kussentjes en dekens bestellen om hun verblijf op de bank wat aangenamer te maken... kansloos.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Geen Malen in selectie BVB. D’n brain?
Malen heb ik nooit echt heel intelligent gevonden...
De Ligt is nog niet helemaal fit zei Tuchel. Anders had hij gespeeld.De Dominee schreef: ↑ma aug 15, 2022 4:55 pmDie kunnen wel vast een stel lekkere kussentjes en dekens bestellen om hun verblijf op de bank wat aangenamer te maken... kansloos.
IK GELOOF!!!!!!
-
- Jinne
- Site Admin
- Contacteer:
Nagelsman.Lionel schreef: ↑zo aug 21, 2022 9:41 amDe Ligt is nog niet helemaal fit zei Tuchel. Anders had hij gespeeld.De Dominee schreef: ↑ma aug 15, 2022 4:55 pmDie kunnen wel vast een stel lekkere kussentjes en dekens bestellen om hun verblijf op de bank wat aangenamer te maken... kansloos.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Bayern na 40 minuten al op 4-0 op bezoek bij Bochum, waaronder 1 doelpunt van de Ligt.
Bayern gaat alle records breken qua doelsaldo als ze zo doorgaan!
Bayern gaat alle records breken qua doelsaldo als ze zo doorgaan!
Ze missen Lewandowski nog niet echt geloof ik.
Gravenberch en Mazraoui wel ingevallen.
Gravenberch en Mazraoui wel ingevallen.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
- Contacteer:
Die blijven te labiel om het Bayern ook maar enigszins moeilijk te maken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
https://www.ajaxshowtime.com/voetbalnie ... wachtingen
Verrassend, had de verwachting dat Nous daar moeiteloos zou aanhaken. Wellicht toch ook het nadeel dat je 'erbij wordt gehaald' als transfervrije speler, makkelijk slachtoffer.
Verrassend, had de verwachting dat Nous daar moeiteloos zou aanhaken. Wellicht toch ook het nadeel dat je 'erbij wordt gehaald' als transfervrije speler, makkelijk slachtoffer.
Dan wordt dat de volgende die over een jaar of twee terug mag komen.
Daar heb ik nou wel 17M voor over!
Heeft het niveau wel, maar is fysiek kwetsbaar/blessuregevoelig. Of hij een hogere belasting aankan?Rooie schreef: ↑di aug 23, 2022 2:37 pmhttps://www.ajaxshowtime.com/voetbalnie ... wachtingen
Voorlopig is dat niet het probleem als ik dit zo lees. Hij is gewoon inzetbaar maar brengt (nog) niet wat ze verwachten.
Maar met zijn blessuregevoeligheid heeft 'ie dat dikke contract toch maar vast op zak.
Maar met zijn blessuregevoeligheid heeft 'ie dat dikke contract toch maar vast op zak.
Nil volentibus arduum
-
Verbaast me niet. Goede speler, maar met gebreken. Past goed bij Ajax. Mist topsport mentaliteit.
Ik moet het met Gravenberch overigens ook nog even zien gebeuren hoor. Leuk dat rustig brengen maar als je niet presteert sta je ook daar zo op een zijspoor.
Over De Ligt twijfel ik niet. Die gaat daar gewoon de komende jaren de defensie leiden. Is nu wel op zijn plek. In tegenstelling tot bij Juventus.
Over De Ligt twijfel ik niet. Die gaat daar gewoon de komende jaren de defensie leiden. Is nu wel op zijn plek. In tegenstelling tot bij Juventus.
Nil volentibus arduum
Ook afgelopen weekend 0 minuten voor Gravenberch en Nous. En 6 voor de Ligt.
Ik geloof niet zo in die trajecten als met Gravenberch. Spelers moeten er bij topclubs direct staan. Zoals Licha nu in Engeland. Gravenberch moet oppassen geen Donny te worden.
Ik geloof niet zo in die trajecten als met Gravenberch. Spelers moeten er bij topclubs direct staan. Zoals Licha nu in Engeland. Gravenberch moet oppassen geen Donny te worden.
-
Gravenberch en Mazraoui gaan het in Munchen niet redden. Mazraoui komt tekort voor dat niveau (fysiek oa) en Gravenberch heeft pech dat hij een hele goede talentvolle concurrent heeft.
De Ligt gaat de defensie leiden de komende seizoenen. Die komt er wel.
De Ligt gaat de defensie leiden de komende seizoenen. Die komt er wel.
Mooi, dan zijn dat nog een paar spelers die we over 2-3 jaar kunnen terughalen
Beetje vroeg om dat te zeggen.
Nous is inderdaad fysiek kwetsbaar, dat was bij Ajax al zo. Daarom kan ik me ook voorstellen dat hij dat vette contract heeft geaccepteerd.
Gravenberch moet leren knokken, deze stap is goed voor hem. Hij stak er altijd zo bovenuit dat het toch wel kwam.
Nous is inderdaad fysiek kwetsbaar, dat was bij Ajax al zo. Daarom kan ik me ook voorstellen dat hij dat vette contract heeft geaccepteerd.
Gravenberch moet leren knokken, deze stap is goed voor hem. Hij stak er altijd zo bovenuit dat het toch wel kwam.
- Liberty
- Contacteer:
Bij Ajax stak hij het laatste seizoen er totaal niet bovenuit.
Ook die heeft gewoon voor een vet contract gekozen.
Ook die heeft gewoon voor een vet contract gekozen.
Tijd voor iets nieuws.