Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51835
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di aug 22, 2006 1:50 pm

Peter schreef:Diego laat wel het nodige zien (op basis van een samenvatting). Die Pasanen blijft toch maar een prutser, hoor. Hoe simpel geef je een penalty weg.
Toekomstig aanvoerder Ajax, volgens de oud-trainer van Porto. Ik rolde van m´n stoel van het lachen toen ie dat zei. Die man hemelde zijn eigen aankopen tot in het oneindige op. Hij vond Pasanen beter dan Chivu en niet zo´n beetje ook! :sad:

Die Diego kwam bij hem ook niet aan de bak, die jongen slaat in Bremen als een bom in. Net als Almeida, die blijkbaar ook bij Porto mocht vertrekken op het moment dat CA daar nog zat. Toptrainer, my arse....

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di aug 22, 2006 1:51 pm

Nou, die Almeida kan ook flinke kansen missen. :D :D :D

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 22, 2006 5:21 pm

wimpey schreef:
Peter schreef:Diego laat wel het nodige zien (op basis van een samenvatting). Die Pasanen blijft toch maar een prutser, hoor. Hoe simpel geef je een penalty weg.
Toekomstig aanvoerder Ajax, volgens de oud-trainer van Porto. Ik rolde van m´n stoel van het lachen toen ie dat zei. Die man hemelde zijn eigen aankopen tot in het oneindige op. Hij vond Pasanen beter dan Chivu en niet zo´n beetje ook! :sad:

Die Diego kwam bij hem ook niet aan de bak, die jongen slaat in Bremen als een bom in. Net als Almeida, die blijkbaar ook bij Porto mocht vertrekken op het moment dat CA daar nog zat. Toptrainer, my arse....
Vooral een kwestie van z'n starrige kijk op aanvallend voetbal (die ik wel weer kan waarderen) waarin alleen bepaalde types passen, z'n onkunde om om te gaan met vedettes (dat is Diego dus) en z'n domme trots en zelfingenomenheid (voor wat betreft z'n aankopen).

Ach, iedereen heeft zo z'n mankementen, maar bij een absolute topclub van het kaliber Chelsea, Barcelona of Real Madrid zou Co nooit aan de slag kunnen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr aug 25, 2006 7:37 pm

Schalke 04 - Werder Bremen 1 - 0, kuranie, scoort sinds +- 5 maanden ( 25 maart laatste goal )

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za aug 26, 2006 3:01 pm

Van Bommel voor 12 miljoen naar Bayern! Net op radio 1 nieuws!


Eindelijk weer een Lothar met Lederhosen! :cheer: ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » za aug 26, 2006 3:11 pm

Zooo, da's snel. Bayern wilde nu persé wél "winnen op de transfermarkt" na RvN en Hargreaves.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 26, 2006 3:23 pm

Heeft Barcelona toch mooi à la Milan verdiend.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za aug 26, 2006 4:08 pm

Twaalf miljoen nog wel. Is heel wat voor een speler van 30. Kun je een paar Ooijertjes voor kopen.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 26, 2006 4:24 pm

Alleen als ze voor een normaal bedrag wegmogen, joey. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » za aug 26, 2006 4:34 pm

Inderdaad een groot bedrag, heeft Barca erg goed gedaan. Toch vind ik het jammer dat Nederlandse clubs kennelijk niet altijd zo veel geld aan een speler verdienen (met enkele uitzonderingen natuurlijk). Het lijkt wel alsof buitenlandse clubs er met het grote geld vandoor gaan.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 26, 2006 4:41 pm

Kun je nog meer open deuren intrappen?
Ajax!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 26, 2006 4:41 pm

Daar 'lijkt' het wel op, ja. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 26, 2006 5:23 pm

joey schreef:Van Bommel voor 12 miljoen naar Bayern! Net op radio 1 nieuws!
Zonde van het geld. Maargoed, als ze hem goed gebruiken en geen vervanger van Ballack in hem zien kan hij misschien wel een degelijke kracht worden.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » za aug 26, 2006 6:45 pm

Overdrijven is ook een vak Thomas...alsof Van Bommel niet mee zou kunnen draaien bij Bayern...een uitstekende aankoop van Bayern en voor Van Bommel een mooie club.

Teletekst heeft het overigens over 6 miljoen.
Laatst gewijzigd door Baseman op za aug 26, 2006 6:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » za aug 26, 2006 6:45 pm

12 miljoen is veeeeuuls te veel voor een speler als van Bommel

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za aug 26, 2006 7:04 pm

Baseman schreef:Overdrijven is ook een vak Thomas...alsof Van Bommel niet mee zou kunnen draaien bij Bayern...een uitstekende aankoop van Bayern en voor Van Bommel een mooie club.
Volgens mij zegt Thomas alleen dat Bommel geen Ballack is.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 26, 2006 7:08 pm

Baseman schreef:Overdrijven is ook een vak Thomas...alsof Van Bommel niet mee zou kunnen draaien bij Bayern...een uitstekende aankoop van Bayern en voor Van Bommel een mooie club.

Teletekst heeft het overigens over 6 miljoen.
Ik zeg toch ook dat hij mee kan draaien bij Bayern. Als ze hem maar niet als meest aanvallend ingestelde centrale middenvelder gaan gebruiken. Want een (speler van het niveau) Ballack is hij niet.

En ik vind 12 miljoen veel geld voor een dertigjarige middenvelder van het niveau van Van Bommel. Die vorig seizoen ook nog eens transfervrij is gehaald door z'n vorige werkgever.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 26, 2006 7:18 pm

Makaay blundert, eerste winst Aachen

26/8/2006 17:34

Regerend kampioen Bayern München verloor op de derde speeldag in de Bundesliga voor het eerst punten. Nürnberg keerde huiswaarts met een gelijkspel en kent een uitstekende seizoenstart. Borussia Dortmund en Alemannia Aachen wonnen voor het eerst. Arnold Bruggink kent met Hannover 96 een valse start.

Bayern München-1. FC Nürnberg 0-0
Nürnberg bevestigde in de Allianz Arena nog maar eens dat het dit seizoen over een goede ploeg beschikt. De gasten bleven eenvoudig op de been tegen de kampioen van het afgelopen seizoen. De grootste kans van de wedstrijd was voor Roy Makaay. Op aangeven van Bastian Schweinsteiger omspeelde de Nederlandse spits doelman Raphael Schäfer, maar hij slaagde erin om de bal voor een leeg doel in het zijnet te schieten.

VfB Stuttgart-Borussia Dortmund 1-3
Trainer Bert van Marwijk zag zijn ploeg de eerste seizoenszege boeken. Daar kwam het nodige geluk bij kijken. Dortmund kwam op 0-1 doordat Ludovic Magnin een vrije trap van Alexander Frei van richting veranderde en in eigen doel werkte. De 1-2 viel twee minuten nadat Stuttgart gelijk had gemaakt. Florian Kringe kopte een van de lat terugkomende bal binnen.

Aankoop Frei maakte vlak voor tijd zijn eerste treffer in dienst van Dortmund. Het betekende de 1-3, nadat Serdar Tasci Stuttgart nog even terug in de wedstrijd had gebracht.

Bayer Leverkusen-VfL Wolfsburg 1-1
Wolfsburg, met de Nederlanders Kevin Hofland en Tommie van der Leegte in de basis, wist opnieuw niet zelf te scoren, maar pakte toch een punt in Leverkusen. Ahmed Madouni kopte de bal namens de thuisclub in eigen doel voor de 1-1.

Leverkusen was de betere ploeg, maar had moeite de verdedigende stellingen van Wolfsburg te doorbreken. Juan lukte dat vlak na rust als enige. Na een hoekschop van Bernd Schneider kopte Ahmed Madouni de bal bij de eerste paal door, waarna Juan bij de tweede paal eveneens koppend voor 1-0 zorgde. Het eigen doelpunt van Madouni zorgde dat de punten verdeeld werden.

Hannover 96-Alemannia Aachen 0-3
Waar Jeffrey Leiwakabessy het genoegen smaakte van de eerste overwinning van het seizoen, daar maakt Arnold Bruggink een desastreuze seizoenstart mee. Hannover verloor voor de derde maal en staat laatste in de Bundesliga.

Bij de eerste de beste kans was het raak voor Aachen. Jan Schlaudraff ontsnapte aan de buitenspelval en rondde na en kwartier spelen beheerst af. Vlak na rust verdubbelde Sascha Dum de marge tot twee. Reiner Plasshenrich maakte het feest compleet: 0-3.

Borussia Mönchengladbach-Arminia Bielefeld 1-0
Met international Oliver Neuville als gevaarlijkste man boekte Mönchengladbach een moeizame zege tegen het verdedigend ingestelde Bielefeld. Na een uur spelen viel het doelpunt dat de thuisclub drie punten opleverde. Marcell Jansen verlengde een voorzet van Neuville tot bij Kahé, die bij de tweede paal raak schoot.

VfL Bochum-Energie Cottbus 0-1
Ondanks een handvol kansen kreeg Bochum voor eigen publiek het deksel op de neus. Cottbus bleef op de been door veel overtredingen te maken en pakten zelfs de winst. Vragel Da Silva kopte raak uit een voorzet van Daniel Ziebig. Bochum heeft na drie speeldagen nog geen enkel punt.
vi.nl

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » za aug 26, 2006 7:31 pm

Thomas schreef:Ik zeg toch ook dat hij mee kan draaien bij Bayern.
Kan hij misschien een degelijke kracht worden...dat is wat je zei.
Als Van Bommel echter goed wordt gebruikt, dan is hij een heel waardevolle kracht.
En ik vind 12 miljoen veel geld voor een dertigjarige middenvelder van het niveau van Van Bommel. Die vorig seizoen ook nog eens transfervrij is gehaald door z'n vorige werkgever.
Maar hoe komt iedereen aan dat bedrag ?
Ik kom alleen maar 6 miljoen tegen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 26, 2006 7:34 pm

Baseman schreef:Kan hij misschien een degelijke kracht worden...dat is wat je zei. Als Van Bommel echter goed wordt gebruikt, dan is hij een heel waardevolle kracht.
Mwah, op topniveau moet hij dat nog maar bewijzen. Maar dat is gewoon een verschil van mening tussen ons, denk ik. Ik vind Van Bommel maar een subtopper.
Baseman schreef:Maar hoe komt iedereen aan dat bedrag ?
Ik kom alleen maar 6 miljoen tegen.
Van Joey. :D

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » za aug 26, 2006 7:38 pm

Thomas schreef:Mwah, op topniveau moet hij dat nog maar bewijzen.
Hij heeft anders toch uitstekende wedstrijden gespeeld bij Barca.
Al is hij inderdaad geen wereldtop, maar dat hoeft ook niet.
Van Joey.
:D
Oh, dan ;)

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Bayern zoveel moet betalen voor Van Bommel.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za aug 26, 2006 7:45 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Mwah, op topniveau moet hij dat nog maar bewijzen.
Hij heeft anders toch uitstekende wedstrijden gespeeld bij Barca.
Al is hij inderdaad geen wereldtop, maar dat hoeft ook niet.
En geloof me, ik heb volgens mij zo'n 33 van de 38 competitiewedstrijden van Barcelona gezien, ook hele slechte. Bovendien is het geen toeval dat hij na de zomer overbodig werd bij Barcelona. Ik voorspelde het meteen al. De concurrentie is gewoon beter.
Baseman schreef:
Van Joey.
:D
Oh, dan ;)

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Bayern zoveel moet betalen voor Van Bommel.
Ik ook niet. Daarom zei ik ook dat ik 12 miljoen veel te veel geld vond. 6 miljoen euro is netjes.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za aug 26, 2006 7:59 pm

12 miljoen was het bedrag dat genoemd werd in LdL. Dat verzin ik niet. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23018
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » za aug 26, 2006 8:07 pm

joey schreef:12 miljoen was het bedrag dat genoemd werd in LdL. Dat verzin ik niet. :nooo:
www.vi.nl
Bayern meldt komst van Mark van Bommel

26/8/2006 15:48

Zijn vertrek bij Barcelona zat er al een tijdje aan te komen en nu verkast Mark van Bommel naar de club die hem al een tijdje op het oog heeft: Bayern München. Manager Uli Hoeness van de Duitse kampioen bevestigde aan de Duitse media dat de 29-jarige middenvelder naar München komt.
Bij Barcelona leek er geen plaats meer voor Van Bommel. Trainer Frank Rijkaard liet hem in de eerste wedstrijden van het seizoen op de bank of de tribune plaatsnemen.

Bayern rook zijn kans om de gewenste opvolger van Michael Ballack aan te trekken. Naar verluid betaalt Der Rekordmeister een bedrag van twaalf miljoen euro voor Van Bommel, die een jaar geleden nog transfervrij de overstap maakte van PSV naar Barcelona. De middenvelder moet nog een medische keuring ondergaan en tekent bij een geslaagde test een driejarig contract.

Met de transfer naar Duitsland maakt Van Bommel wellicht ook weer kans om geselecteerd te worden voor het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten liet hem na het WK vallen en doordat zijn vooruitzichten bij Barcelona niet al te best waren, leek het niet van een snelle rentree te komen. Door veel en goed te spelen bij Bayern kan Van Bommel zich wellicht weer in de kijker spelen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za aug 26, 2006 8:21 pm

Oftewel: FC Barcelona heeft Van Bommel puur als handelsobject gebruikt. :pukey:

Plaats reactie